Akke ei tiedä mitä eroa on 4, 3 ja 2 jakosella, joten hänen olkapäiden treenaus vinkit kannattaa ottaa todella vakavasti.
Juuri näin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Akke ei tiedä mitä eroa on 4, 3 ja 2 jakosella, joten hänen olkapäiden treenaus vinkit kannattaa ottaa todella vakavasti.
no MINUN mielest se o aika turhaa tehä viparit ja pystypunnerrus samana päivän...mut kukin OMALLA tavallaan...en rupea tästä vääntämään tappelua...omat mielipiteet kullakin...
Sanoo mies, jolle massankasvatukseen riittää leipä ja kahvi.![]()
68kg --> 88kg. 1,6 v.
Ei bart kiistänyt kykyäsi lihoa.
Mitä tulee vipareihin ja pystypunnerrukseen niin itse olen ehdottomasti sitä mieltä että jälkimmäinen on lähes turha liike. Etuolat saavat riittävästi rasitusta penkissä, etenkin kapeassa ja yläviistossa.
Sivu- ja takaolkapäille viparit ovat tarpeeseen. Mielellään jo ennenkuin ne ovat 1/4 etuolkapäiden koosta...
Ai nii, eikai lihaksia ole tullu kiloakaan jos ekas treenis tekee ranskalaista 10 kilolla ja puolentoista päästä 50 kilollaLäskillähän ne painot liikkuu.
Mut joo, suomalainen kulttuuri on tätä dissaamista ja vittuilua, varsinkin bodauksessa, ja sen takia noi teidän kuittailut naurattaa aika rankasti. Mutta se siitä.
Ne on vaan kateellisia. Muista se! 43cm!!!Ai nii, eikai lihaksia ole tullu kiloakaan jos ekas treenis tekee ranskalaista 10 kilolla ja puolentoista päästä 50 kilollaLäskillähän ne painot liikkuu.
Mut joo, suomalainen kulttuuri on tätä dissaamista ja vittuilua, varsinkin bodauksessa, ja sen takia noi teidän kuittailut naurattaa aika rankasti. Mutta se siitä.
Mitä tulee vipareihin ja pystypunnerrukseen niin itse olen ehdottomasti sitä mieltä että jälkimmäinen on lähes turha liike. Etuolat saavat riittävästi rasitusta penkissä, etenkin kapeassa ja yläviistossa.
Sivu- ja takaolkapäille viparit ovat tarpeeseen. Mielellään jo ennenkuin ne ovat 1/4 etuolkapäiden koosta...
Ai nii, eikai lihaksia ole tullu kiloakaan jos ekas treenis tekee ranskalaista 10 kilolla ja puolentoista päästä 50 kilollaLäskillähän ne painot liikkuu.
Takaolkapäät rasittuvat horisantaalisissa vetoliikkeissä aivan yhtälailla kuin punnerrusliikkeissä etuolkapäät. ;) Mainitsemassasi "1/4-tilanteessa" ongelma on yleensä se, että punnerrusliikkeitä tehdään huomattavasti enemmän. Tasapainoisella treenillä ja oikeilla suoritustekniikoilla ei olkapäiden etu- ja takalohkoissa ei pitäisi suurempia kokoeroja olla.
Toiseksi pystypunnerrus on yksi parhaista koko kehon voimatasoja kasvattavista liikkeistä, joten miksi jättää se pois? Kyllä se on pystypunnerrus, jolla kehonrakentajat ovat jo ties kuinka kauan olkapäitään kasvattaneet, eivät vipunostoilla.
Niitä vipareita sivulle kannattaa tehä. Ja välillä vähän rumemmallakin tyylillä, kuin sillä "seistään kuin tikku paskassa"-tyylillä. Varmasti tulee voimaakin paremmin sinne olkapäihin, ja voimahan on suoraan verrannollinen lihasmassan määrään (). Pientä heijaria rohkeesti mukaan ;)
Rupesin tos miettimää et ottaskoha paremmin viparit jos vetäis kädet suorana ja sillee et peukalot vähä tonne alaspäin. Pitää mennä kokeilee kuha täst rapulast selviää :D