Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kirsikka ois ehkä ollu parempi vaihtoehto.
itellä tulis ekana mieleen, että purkkiin päässyt kosteutta ja sitten päässyt kuivamaan. Sama efekti kuin sokeri esim kahvikupin pohjalla?Menee purkissa ihan kovaksi jonkun ajan päästä, joutuu "jyystämään" sitä sit aina irti. Muuten oon ollu tyytyväine tuotteeseen. Oiskohan kovettumiseen jotain kikkoja, vai mennäänkö näillä?
Voi olla niinkin, mutta ihan normaali käytössä on ollut ja kaapissa olen sitä säilyttänyt, joten kosteutta pääsee vain kun mittaa jauhetta juotavaksi ja mitä nyt kannen kierteistä sen kiinni ollessa pääsee. Ehkä siinä on paakkuntuvan sorttisia aineksia, kuten tauriinia jne. jotka sen kovaksi tekee.itellä tulis ekana mieleen, että purkkiin päässyt kosteutta ja sitten päässyt kuivamaan. Sama efekti kuin sokeri esim kahvikupin pohjalla?
Yks sun toinen NO tavara kovettuu purkissa, tällä hetkellä mulla menossa Muscletechin NaNO Vapor ja saa jyystää purkista pihalle.Menee purkissa ihan kovaksi jonkun ajan päästä, joutuu "jyystämään" sitä sit aina irti. Muuten oon ollu tyytyväine tuotteeseen. Oiskohan kovettumiseen jotain kikkoja, vai mennäänkö näillä?
Milläs tavalla tämä "toimii"? Kuulostaa aikalailla kusetukselta mun korvaan..
No kokeile!Milläs tavalla tämä "toimii"? Kuulostaa aikalailla kusetukselta mun korvaan..
Mitä ihme nöxnöx aineksia??Tämähän on ihan toimivaa perushuttua, eihän tuossa oo ees mitään ihme nöxnöx-aineksia, vaan hyväksi havaittua tavaraa eli mm. kreatiinia, beta-alaniinia, kofeiinia ja sen semmosta. Erikseen ostamalla sais kyllä varmaan halvemmalla, mutta nämä on sitten maku- ja kätevyyskysymyksiä...
Mitä ihme nöxnöx aineksia??
Legendaarinen NOX3 valmiste mistä toi nöxnöx juttu sai alkunsa sisälsi ainoastaan arginiini AKG:ta, arginiini KIC:kiä ja ornitiini AKG:ta.
JOKAINEN noista aineosasta toimii helvetin hyvin ja ainoa mikä tosta Mass pumpista puuttuu on arginiini KIC mikä varmasti puuttuu pelkän hinnan takia.
Jengillä on helvetilliset ennakkoluulot näihin NO buustereihin, esim. Muscle Techin Vapor pitää sisällään yhtä sun toista aineosaa ja toimii helvetin hyvin.
Eli legendaarinen nöxnöx on ennemminkin sitä perushuttua