Mass pump

Käytössä on Tuttifruttin makuinen pumppipurkki. Maku ei ole todellakaan mikään kummoinen mutta on tämä mulla toiminu ihan hyvin. Tosi kovan pumpin saa aikaseks kyllä.

Huonona puolena sellanen että noin 10min liemen juomisesta iskee jäätävä veskihätä, tunnin sisään saan käydä kusella kolme kertaa kun tuntuu että rakko halkeaa, ja sitten melkeen heti juoman juomisen jälkeen lentää varpusparvi. Eli joku ainesosa tossa vetää vattan löysälle heti.

Koskee melkein jokaista makeutusaineella ja muulla kemikaalilla terästettyä tehonlisääjää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulipa itsekin tätä purkki hankittua.Vaikutuksia ei ole vaan huomannut, ei parempaa pumppia eikä pistelyä..:(
Taitaa olla niitä juttuja jotka toisilla toimii ja toisilla ei.Mut tulipahan testattua.

Pari purkkia olen vetänyt, ja tiukan salitreenin jälkeen oikein hinkuaa päästä vielä juoksumatolle kuluttamaan loputkin energiat. Hyvin potkii, ja väitän jopa tykkääväni ja jääneeni koukkuun tutti frutin makuiseen MASS pumppiin. Tulipa melkonen mainospuhe, mutta totta joka sana.

Tilasin muutama kuukaus sitten pöntön Mass Recoveryä, jonka mukana tuli näytepussukka juuri tätä Mass Pumppia tutti frutin makusena. En muuten montaa niin hirvittävän makusta ainetta ole kurkustani alas vetänyt :urjo: Nokasta kiinni ja koittaa pienin siemauksin juoda sheikkeriä tyhjäksi ja sillonkin vähän vastusti, ja naamaa kihelmöi vähän ajan päästä että oksat pois. Ei siinä, tuli reenit vedettyä niin raivolla läpi että yhdessä vaiheessa "heräsin" kun väänsin viimesiä liikkeitä, ja aikaakaan ei mennyt kuin reippaat puolet normaalista. Nuo vaikutukset näyttäs olevan aika omakohtasia, itse voisin väittää ihan toimivaksi mehuksi vaan tuo kirvely oli allekirjoittaneella ihan pelottavan kova, että hyvä kun en alkanu kaivelemaan myrkytyskeskuksen numeroa :D Mutta no pain, no gain, vai miten se oli.

Ne jotka ovat maistaneet, niin kuuluuko tuon kirsikan makuisen olla ihan järkyttävän makuista? :o Otin kokeeksi purkin (hyväksi havaittu lemon oli loppu) kun tuli muutakin hankittua ja siinä etäisesti kyllä maistuu kirsikka, mutta on jotenkin todella vastenmielistä juotavaa. Luulis ettei tuollaista saa ihmiseen laittaa edes Guantanamossa...

Asiaa ei lohduta se, että tuli tuolla myynti-osiolla jo ostettua yksi purkki samaista kirsikkaa..:D Noh, poishan nää on käytettävä...

tuo kirvely oli allekirjoittaneella ihan pelottavan kova, että hyvä kun en alkanu kaivelemaan myrkytyskeskuksen numeroa :D

Ainakin itsellä toimii beta-alaniini siten että aina tauon jälkeen kihelmöi 5-10 ensimmäistä käyttökertaa, sen jälkeen ei mitään. Muistelisin jostain lukeneeni että kihelmöi niin pitkään että keho saa tuotettua riittävästi karnosiinia "varatoon".

Ostin MASS PUMP:ia purkin, Lemon, ja voin omalta osalta kertoa että hiukan pettynyt... Siis teho verrattuna esim. Brutaliin on huomattava. PUMP:ia saa vetää melkeen koko scoopin ja sitten kyllä toimii, mutta Brutalia sen about puol annosta suositellusta niin toimii paljon paremmin. En sitten tiedä, että onko yksilöllistä mutta minulla näin.

Summa summarum oli tehonlisääjä mikä vaan niin ilman ei enään treeni kulje ;)

Ainakin itsellä toimii beta-alaniini siten että aina tauon jälkeen kihelmöi 5-10 ensimmäistä käyttökertaa, sen jälkeen ei mitään. Muistelisin jostain lukeneeni että kihelmöi niin pitkään että keho saa tuotettua riittävästi karnosiinia "varatoon".
mulla se on juuri toisinpäin, jos otan palkkarissa lusikallisen, ei kihmelöi yhtään, jos otan illalla taas vaikka puoli lusikkaa niin kihmelöi ihan perkeleesti.. eli kun on karnosiini varastot täynnä :)

Ite en vedä mass pumppia , mutta pakko sanoa sen verran että kyllä treenilouderin paras puoli on nimenomaan beeta alaniinin kihelmöinti . . Itse vedän sen 5g veteen sekoitettuna ja jo vartin päästä tunne on hieno , ikäänkuin herätys keholle treeniin :D palkkaris ei sitten enää pärise niinkään

Eipä ollut kovin ihmeellistä uusi Mass Pump 3D:wtf:
Huomattavasti miedommat vaikutukset kuin esim. Jack 3d tai 1.M.R. Kuitenkin parempi kuin SAN Launch 4350;)

vaikutus laskussa

Nyt on noin kuukaus kohta käytetty pumpia ja tuntuu että sen vaikutus on katoamassa :(
Ennen beta alaniini kihelmöi nätisti ja tuli virkee olo ja nyt ei juurikaan tule mitään vaikutuksia. Mutta päätimpähän nyt vaihtaa boosteria niin eiköhän se meno ja meininki löydy taas sieltä :D Viime viikolla lähti tilaukseen no-Xplode :P

Oon nyt käyttäny tota Mass Pump3D:a sen vajaat pari viikkoa. Lemonina ostin ja ihan hyvän makuista tökkeliä on mun mielestä. Sekoittuu hyvin ja menee helposti kurkusta alas. Oon yleensä ottanut n. 10min ennen treeniä. Vaikka on ollut vain 3-4h unet viime yöltä alla niin haukottelut ja semmonen yleisväsymys on loppunut kun on päässyt lämmittelysarjoja tekemään. Muuten tehosta on vaikea sanoa kun vaihdoin ohjelmaa samaan aikaan kun aloin käyttää kyseistä ainetta. Jalkatreeneissä maanantaina sai kyllä vedettyä jalat niin tönköiks että hyvä että pukkariin pystyi kävelemään treenin jälkeen :D

Ensimmäinen viikko takana Mass Pump3din käyttöä. Itse en ole huomannut mitään "buustaavaa" vaikutusta. Naamaa hiukan kihelmöi mutta en huomannut vaikutusta treeniin. 3 mitallista laitoin vesilasiin enkä tosiaan eroa huomannut. Pitäisikö laittaa enemmän? :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom