Mass pump

Mitä ihme nöxnöx aineksia??
Legendaarinen NOX3 valmiste mistä toi nöxnöx juttu sai alkunsa sisälsi ainoastaan arginiini AKG:ta, arginiini KIC:kiä ja ornitiini AKG:ta.
JOKAINEN noista aineosasta toimii helvetin hyvin ja ainoa mikä tosta Mass pumpista puuttuu on arginiini KIC mikä varmasti puuttuu pelkän hinnan takia.

Jengillä on helvetilliset ennakkoluulot näihin NO buustereihin, esim. Muscle Techin Vapor pitää sisällään yhtä sun toista aineosaa ja toimii helvetin hyvin.

Eli legendaarinen nöxnöx on ennemminkin sitä perushuttua

En ees ajatellu viittaavani mihinkään tollaseen justiisa, vaan ihan vaan yleisesti ettei tuossa oo mitään ihmeaineita. Eli varmaan toimii nuo sanomasi kamppeet kans, ei vaan ollu mulla tarkoitus niihin viitata vaikka nöxnöxiksi nimitinkin. Vaihdetaan se nöxnöx johonkin muuhun sanaan joka viittaa toimimattomaan saisseen. Niitäkin kumminkin on olemassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noni 2päivää tätä vedelly ja pakko sanoa, että toimii! Potkii kyllä nii pirusti. Energiaa vaan tuntuu riittävän läpi ohjelman. Palautukset sarjojen välissä lyhyemmät ja pumppi kova. Eikä tuo kirsikka nyt niin pahanmakuista ollut mitä ymmärsin :) ba kyllä vähän kihelmöi huulilla, mutta sekin vaan "kivalla" tavalla :D

Muutaman kuukauden tuota napostellu aina ennen reeniä ja alkuun toimi kyllä hyvin mutta
nyt saa ottaa aika reilusti että vaikuttaa mitn.

Taitaa olla tyyppivika että kovettu aika nopeeta kaapissa...

Eipä tosta oikein vielä osaa sanoa juuta eikä jaata. Sitruuna maistuu lähinnä tiskirätiltä, että kai siitä vähän agrea saa, kun tunkee kurkkuunsa. :D

Vaikutuksista en liiemmin tiedä, mutta 5-10 min sisään alkaa hieman kihelmöidä nenää, josta se siirtyy poskiin ja sieltä korviin. Salilla jo lämmittelyjen aikana häviää ainakin toi kihelmöinti.

Vaikutuksista en liiemmin tiedä, mutta 5-10 min sisään alkaa hieman kihelmöidä nenää, josta se siirtyy poskiin ja sieltä korviin. Salilla jo lämmittelyjen aikana häviää ainakin toi kihelmöinti.
Johtuu beta-alaniinista, se kihelmöinnin loppuminen ei silti tarkoita, että se lakkaisi toimimasta

Johtuu beta-alaniinista, se kihelmöinnin loppuminen ei silti tarkoita, että se lakkaisi toimimasta

Juu, tiedän kyllä mistä kihelmöinti tulee. Ja tarkoitin vain, että kihelmöinti loppuu lämmittelyn aikana - tehosta en muuten osaa vielä ainakaan sanoa. :)

Itse sain tuota Pumpia pari samppelia kumpaakin makua ja pakko kyllä sanoa että hirveältä nuo kyllä maistuu kumpikin. Etenkin tuo kirsikka oli todella öklön makuinen ja vielä treenin jälkeenkin maku palasi suuhun. Boosterina ihan kyllä toimiva eli treeniin sai mukavasti lisäpuhtia. Siltikin yhtä hyvä tai jopa parempi treeniboosteri on itsellä ollut yhdistelmä Wirta + vihreä tee. Tuo on helpompi ottaakin.

Hyvää kamaa on. Itekin olen skeptinen monissa valmisteissa mutta käytän näitä tehonlisääjiä kahdesta syystä: A:Saat monta hyvää ainetta samassa paketissa eli vähän edullisemmin, kuten kreatiinin, beta-alaniinin, kofeiinin.jne B:Herättää oikeasti melkein kuolleista rankan päivän jälkeen ennen treeniä.

NO-Shotgunia olen käyttänyt mutta nyt tilasin Massilta muutenkin tavaraa niin tilasin sitten tätä. Onhan se toki halvempaa joten lämmittää paljon treenaavan mieltä. Käytän myös kamppailu-urheilussa mutta siinä siitä ei ole niin paljon hyötyä kun pumppi ei ole kun pahasta. Lähinnä kaipaan tota herätystä niihinkin reeneihin.
Ei toi kirsikka nyt niin pahaa oo ettei alas menis, voittaa NO-shotgunin jonkun "marjamaun" mennentullen..
Todella nätti pumppi tästä myös tulee, esim selkään ja perseeseen ihan oikeasti tuntuu kyykyssä ja mavessa. Eikä tässä nyt mitään muuta ole kun hyväksi havaittuja perusaineita joten pidän rahan arvoisena. Eroaa sinäänsä kalleimmista että esim kreatiini kuten (kuten myöskään muut aineet) ei ole etyyliesterimuodossa. Ei kuitenkaan kuolemaksi kerää nestettä, tai lähinnä että elämäni siitä kärsisi.. BPOV:ta eli vanadiumia tossa ei ole kuten shotgunissa mutta sen aineen hyödyllisyydestä en sen enempää sitten tiedäkään mitä nyt kuulemma insuliiniin jotenkin vaikuttaa.

Ainoa miinus tulee siitä että mikä vitun mittalusikka mulle on tohon eksynyt? Eli sellanen teelusikallisen kokonen. Sinäänsä kun ohjeissa lukee jotain oisko puol mittalusikallista..
Itsehän lykkään noita pieniä sellasen seittemän kappaletta. Väärä mitta vai, miten teillä on ja paljonko vedätte?

Itse sain tuota Pumpia pari samppelia kumpaakin makua ja pakko kyllä sanoa että hirveältä nuo kyllä maistuu kumpikin. Etenkin tuo kirsikka oli todella öklön makuinen ja vielä treenin jälkeenkin maku palasi suuhun. Boosterina ihan kyllä toimiva eli treeniin sai mukavasti lisäpuhtia. Siltikin yhtä hyvä tai jopa parempi treeniboosteri on itsellä ollut yhdistelmä Wirta + vihreä tee. Tuo on helpompi ottaakin.

mitä tämä wirta mahtaa olla?:rolleyes: ymmärsinkö oiikein?

mitä tämä wirta mahtaa olla?:rolleyes: ymmärsinkö oiikein?
Suoria linkkeja kun ei vissiin saa laittaa niin googletappa sanalla "wirtaa" niin pitäisi tulla heti ensimmäisinä hakuina tulos. Tuo on siis lähinnä tablettimuotoinen piriste, jonka idea olisi korvata nuo energiajuomat. Alla vielä ravintosisältö 2:lle tabletille. Itsellä kyllä jo yksikin tabletti potkii ennen treeniä.

* Kofeiinia 100 mg
* Tauriinia 1000 mg
* B1-vitamiinia 15 mg
* B2-vitamiinia 10 mg
* B3-vitamiinia 50 mg
* B6-vitamiinia 10 mg
* B12-vitamiinia 10 µg
* C-vitamiinia 100 mg

Ainoa miinus tulee siitä että mikä vitun mittalusikka mulle on tohon eksynyt? Eli sellanen teelusikallisen kokonen. Sinäänsä kun ohjeissa lukee jotain oisko puol mittalusikallista..
Itsehän lykkään noita pieniä sellasen seittemän kappaletta. Väärä mitta vai, miten teillä on ja paljonko vedätte?

Sulla on eksynyt väärä mitta mukaan, mulla oli semmonen ~1/2 desin mitta mukana.

itellä ollu kumpaaki mittaa mukana. toi isompi kyl mukavampi :D en oikeen muista mimmosta oli treenata ilman tota ainetta. halpaa se on ja silloin aloittaessa tuntu antavan lisäpotkua treenaukseen. paremman tuntuman saa lihakseen ja palautaa sarjaa varten nopeammin. tai sit oon oppinu jotain uutta vaa :o kokeilemisen arvosta tavaraa imo !

Hintaansa nähden ihan toimivaa tavaraa, mutta makuina kunpikin on melko kauheita:urjo:
Lemon siedettävämpi vaikka maistuukin tiskirätille.:( Cherry taas tod. keinotekoisen makuinen, maku muistuttaen lähinnä märkää hikistä villasukkaa:eek:

Tuli tollanen näytepussukka postin mukana, ja vetäisin aineen nassuun kovilla odotuksilla. Treenissä en huomannut mitään eroa.

Tänää menee kans kokeiluun, kun sain pari näytepussia tilauksen yhteydessä. Odotukset on alhaiset, mut katellaan :)

On muuten hemmetin toimiva tuote, tuli pari purkkia tuota kirsikkaa ja toimii!, maku ei ole paras niinkuin ei noissa argiini tuotteissa ole. Tulee muuten mukava kihelmöinti ennen treenii :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom