Mass pump

On. Meni mulla lähes poikkeuksetta pakki sekasi, en tiiä johtuko sitten pelkästää tosta mass pumpin käytöstä. Lopetin käytön, ku meni hermo juuriki toho vessassakäyntiin.

onkos muilla ollu semmosta että n. 15-30min jauheen ottamisesta tulee aivan järkyttävä p*ska hätä ?! Pari kertaa pitäny sarjaki jättää kesken ettei löysät pääse housuun :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyl kaikista noista tehonlisääjistä monesti tulee perseen kanssa ongelmia tai sitten meinaa laatta lentää, riippuu myös vetääkö tyhjään mahaan..

Mulla on ollut kirsikka, ajattelin kyllä kokeilla tuttifrutin seuraavaksi. Heittää sen tuopilliseen vettä niin ei oo niin paha kuin vähemmällä vedellä. Ja mulla ainakin toimii :D

Ostin ekaksi tän mass pumpin, purkin tyhjennettyä sitten No-explodea. Täytyy sanoa että Mass Pump oli parempaa tavaraa, koska aikalailla samat ainesosat molemmat sisältävät mutta toi No-explode on ihan karseen makusta. Eikä se että kun sen juo niin se maistuu paskalta, mutta kun siellä salilla se röyhtäyttää jatkuvasti ja jokaisella kerralla tulee se niin kemiallinen maku suuhun niin että huonoa oloa melkeen puskee varsinkin jos treenit on lopuillaan ja happojen takia alkaa hieman oksettaa. Mass pump maistuu juodessa kauheelle mutta ainakaan se lemon ei sen jälkeen suussa maistunut.

Ostin ekaksi tän mass pumpin, purkin tyhjennettyä sitten No-explodea. Täytyy sanoa että Mass Pump oli parempaa tavaraa, koska aikalailla samat ainesosat molemmat sisältävät mutta toi No-explode on ihan karseen makusta. Eikä se että kun sen juo niin se maistuu paskalta, mutta kun siellä salilla se röyhtäyttää jatkuvasti ja jokaisella kerralla tulee se niin kemiallinen maku suuhun niin että huonoa oloa melkeen puskee varsinkin jos treenit on lopuillaan ja happojen takia alkaa hieman oksettaa. Mass pump maistuu juodessa kauheelle mutta ainakaan se lemon ei sen jälkeen suussa maistunut.
Kyllä ton No-Xploden ainelistaus on paljon monipuolisempi.. Perusaineet toki ovat samat ja Pump on hintaansa nähden oikein kelpo aine ei siinä mitään. Mutta halvemmalla on tehtykin eli perus monohydraatithan siellä on seassa. Molempaa kyllä kokeillut purkkitolkulla ja nykyään xplodea käytän kun sitäkin saa hyvään hintaan.

Riippunee täysin makutottumuksista, mutta lemon on ihan jees (ei ole kyllä muista kokemustakaan). Pari desiä vettä johon sekoittaa niin sen nyt heittää kerralla huiviin, joten aika sama onko se hyvää vai ei kun ei sitä maistelemaan tarvi jäädä :)

Tuttifrutin sample maistu ainaski ihan tommoselle perus energiajuomalle.. Mikä oli plussaa, koska se aikasempi cherry oli kyllä aikasta teollista kuraa

Itellä toiminu alusta asti ja teho ei ole laskenut. Monesti selkä/haba päivän päätteeksi meinaa itku tulla, kun hauikset niin kovassa pumpissa. Siitä tulikin mieleen, että mitä hyötyä varsinaisesti pumpista on? Verta tulee lihakseen joo, mutta eihän se ole lihaskasvulle edellytys?

Osaako tuohon kukaan vastata? itsekkin miettinyt samaa.. ja miksi tuo litku aiheutta/tuottaa kovemman pumpin?

Osaako tuohon kukaan vastata? itsekkin miettinyt samaa.. ja miksi tuo litku aiheutta/tuottaa kovemman pumpin?
Enemmän verta ajautuu lihakseen -> lihas turpoaa -> lihaskalvo venyy -> lihaksella enemmän tilaa kasvaa.

Itselläki purkki kokeilussa lemon-makua ja ihan hyvin tuntuu potkivan.Tyhjään mahaan jos otan kyseistä settiä niin maha tulee melko kipeeksi niin yleensä otan ruisleivän pohjille ennenku tätä kulautan alas.Pikku kirvelyä esiintyy vähä aikaa ja huulia alkaa kutittaan ihan pirusti mutta häviää heti kun alkaa treenaamaan.Ja varsinkin dietillä/paastolla niin sarjapainot pysyy ja rautaakin saa lisätä.

Mistä toi kovettumis efekti teillä oikeen johtuu?Oma purkki 2kk vanha ja aine ei ole kovettunut ollenkaan,edelleen on pysyny samanlaisena kuin ostin.

Mulla about puolillaan purkki. Makuna tuttifrutti, jonka haju on pistävä mutta ihan ok, koska tykkään energiajuomien mauista. Veteen sekoitettuna sinivihreää, vaahtoavaa ja epämääräisen makuista. Kannattaa laittaa tarpeeksi vettä, sillä laitoin kerran kokeilumielessä vähän alle kaksi desiä vettä ja kokemus oli oksettava. Tosin jo litkun nielemisestä saa aggrea. :evil:

Olen kyllä saanut Pumpista apua reeniin. Haukottelut loppuivat ja pumppia pukkaa. Kihelmöinti tuntuu jännältä: alussa se voimistuu ja nenää sekä leukaa kutittaa :hyper: ja jossain vaiheessa pistely siirtyy muualle ja myös jalkoihin. Hikoilu lisääntyy jonkin verran.

Yleensä potkii lujaa, mutta toisinaan vaikutukset ovat heikommat. Imeytyykö se hitaammin, jos vatsassa on paljon ruokaa...?

Ajattelin tilata pönikän kokeeksi, voi olla että ite joutuu ottaa tupla annoksen et tässä ruhossa jotain tuntuu jos tuntuu. Onko näistä enemmän hyötyä kehonrakentajille kuin "voimalijoille"? vähän hölmö kysymys mut kysyn silti:david:

Itselle kun tuli näyte tilatessa massista jauhoja niin KYLLÄ MUUTEN POTKI! En ole tottunut piristeisiin enkä kahviakaan juo niin kyllä toimi! Aiemmin tunnin treenin jälkeen olen ollut ihan loppu niin tuon avulla olisin helposti jaksanut toisenkin tunnin perään :D Huomasin myös sen että sarjojen pituudet kasvoivat. En tiedä miten vaikutukset heikkenevät pitkällä käytöllä mutta kyllä mulla toimi ja suosittelen muillekkin!

Käyttäny nyt jonku aikaa tätä ja parilla ekalla kerralla huomasi kun oli virtaa mut sen jälkeen en ole kyllä huomannu oikeen minkäänlaista vaikutusta ja olen vähän isontanutkin annosta mut ei. Pitää varmaan kokeilla sitä kahta kauhallista jos huomaisi jotain, harmi vaan kun siihen nähden kallista minkä verran purkissa on tavaraa..

Käytössä on Tuttifruttin makuinen pumppipurkki. Maku ei ole todellakaan mikään kummoinen mutta on tämä mulla toiminu ihan hyvin. Tosi kovan pumpin saa aikaseks kyllä.

Huonona puolena sellanen että noin 10min liemen juomisesta iskee jäätävä veskihätä, tunnin sisään saan käydä kusella kolme kertaa kun tuntuu että rakko halkeaa, ja sitten melkeen heti juoman juomisen jälkeen lentää varpusparvi. Eli joku ainesosa tossa vetää vattan löysälle heti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom