BB Markus Heinänen

Älä pelkää. Kyllä mä pysyn kaukana Heinäsestä. Olen aina sanonut, että Markus on Suomen potentiaalisin Pro äijä. Mä olen pikkuruinen kevyen sarjan surkimus ja tollaset isot ja paksut pötkäleet, kuten Markus ovat 100 kertaa isompia ja draffaa kyllä tälläsen sunnuntaibodarin koska tahansa. :D

Isompi ja pienempi overall-voittaja vierekkäin, hulvatonta:

katso liitettä 122522

Eikö kukaan muu näe sarkasmia tässä tekstissä ja kuvassa kuin minä? Tässä on teille kaikille pieni kuittaus siitä, että kaikki hehkuttaa markuksen massoja. Kehonrakennus on osittain suurta illuusiota, eli kehonpainoihin katsomatta ja niihin puuttumatta, oheisessa kuvassa MR Nyyssölä näyttää massiivisemmalta ja paksummalta kuin Markus. En tiedä kuin paljon herroilla on eroa, mutta onhan tuo mikakin ihan hemmetin paksu ja turvonnut! Näytti lahdessa todella kovalta kun posetteli menemään yleisön seassa. En pidä mitenkään edes outona että jos nämä kaksi herraa kohtaisivat, veisi Nyyssölä potin himaan. Yhtään Markusta väheksymättä.

No ei kyllä Nyyssölällä oo mitään muuta isompaa kuin omakehu.
Ei isompaa ehkä, mutta Mika on aika helvetin taitava poseeraaja ja silläkin taidolla voi kisoissa helposti viedä isompia äijiä. Olettaen tietysti, että on myös kireenä siellä lavalla.

Ihan hyvä vertaus kuva teillä käytössä :D Mika heittää metrin edenpänä moustin ja heinänen näyttää metrin takana hauista. Ukot vierekkäin ja moustit kehiin ni mika on pikkupoika markuksen vieressä vaikka mallikas onkin. Siihen vielä ukoilta housut kinttuun ni näkee kenellä on pro reidet ja kenellä ei ihan sama edestä tai takaa... Ainoo missä Mika veis markusta on takaposeeraukset selän osalta. Siihen se jää nykypäivänä. Mikaa yhtään väheksymättä ihan törkeen kova fysiikka jne mut oma mielipiteeni kuitenkin on se, että nyt on kovempi kaveri vieressä

No ei kyllä Nyyssölällä oo mitään muuta isompaa kuin omakehu.

Kuis? Jos tollasta väität niin perusteluja vaaditaan, joten anna kuulua. Mikaa en tunne mutta tosi sympaattisen oloinen kaveri, eikä todellakaan mikään itsensäkehuja. Ei se ole kehumista jos muistuttaa jossain mitä on saavuttanut. Mitäs sä olet saavuttanut? Kommentistasi päätellen 100kg penkki taitaa olla kovin juttusi? ;)

kyllähän Mika on yksi maan kovimmista amatööreistä ellei kovin. nimi giant killer ei ole turhaan tullut. molemmille herroille zempit tulevaisuuteen =) turha näissä kisaajien ketjuissa on alkaa vääntämään kumpi voittaa jne. sen näkee sitten lavalla mihin sen päivän kunto riittää.

kyllähän Mika on yksi maan kovimmista amatööreistä ellei kovin. nimi giant killer ei ole turhaan tullut. molemmille herroille zempit tulevaisuuteen =) turha näissä kisaajien ketjuissa on alkaa vääntämään kumpi voittaa jne. sen näkee sitten lavalla mihin sen päivän kunto riittää.

Kyllä todellakin pitää vääntää. Fitness Expossa raskaansarjan mitallien jaossa oli oikeasti tunnelmaa, kun jäljellä oli vain enää Kille ja Peter. Se huutomyräkkä voittajan ratkettua oli kyllä siisti ja tunnelma oli oikeasti parhaimpia mitä noissa expoissa oon kokenut. Osittain sen lasken Miken hehkutuksen ja koko sen Kille vs Peter vastakkain asettelun ansioiksi, jota täällä ruodittiin aika rankalla kädellä. Koska ensi vuonna näistä ei taida kumpikaan expossa kisata, niin toivoisin samanlaista kisahuumaa Ovaskainen vs Kallio ja/tai Kotipohja vs Nyyssölä vs Heinänen.

Kyllä todellakin pitää vääntää. Fitness Expossa raskaansarjan mitallien jaossa oli oikeasti tunnelmaa, kun jäljellä oli vain enää Kille ja Peter. Se huutomyräkkä voittajan ratkettua oli kyllä siisti ja tunnelma oli oikeasti parhaimpia mitä noissa expoissa oon kokenut. Osittain sen lasken Miken hehkutuksen ja koko sen Kille vs Peter vastakkain asettelun ansioiksi, jota täällä ruodittiin aika rankalla kädellä. Koska ensi vuonna näistä ei taida kumpikaan expossa kisata, niin toivoisin samanlaista kisahuumaa Ovaskainen vs Kallio ja/tai Kotipohja vs Nyyssölä vs Heinänen.

Eiks Kotipohja kilpaile classikissa vai onko multa menny jotain ihan ohi taas?? :wtf:

Näissä ketjuissa fanien pitääkin vääntää siitä omasta suosikista. Se nimenomaan luo sitä kisatunnelmaa vaikka nyt herrat ei samoill lavoille aikoisikaan. ja kunhan se teksti sisältö on oikeesti asiallista niin siinö kyllä katsotaan vasta kisaajalta kritiikin sietokykyä :) Monet punttiherrat tuntuvat olevan pirun herkkänahkaista porukkaa :) Mut se on jokaisen luonteessa ja mielestäni Mikan kritiikin sieto kyky ei ole parhaasta päästä tai saattaahan se ollakkin, mutta monasti herra antaa kyllä aika samalla mitalla takaisin. Tosin jos olisin Mikan housuissa en sietäisi sitäkään vähää kritiikkiä :D Mutta jokatapauksessa kyl tässä Heinänen, Nyyssölä, Ovaskainen ja Kotipohja on tällä hetkellä ne mielenkiintoisimmat ukot, jotka vuoden sisään lauteilla mieluiten näen.

Markus voisi kuvata jossain välissä jotain kokkailuvideota :) ei tarvitse mitään erikoista olla.. jotain perus diettipöperöitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom