BB Markus Heinänen

Ei helvetin perkele tämä Markus on paksulihainen ukko. Tuossa vielä erityisesti korostui tuo älytön paksuus, kun otti vähän vertailua Nyyssölän kanssa.
Suomen Branch Warren sanon minä. Kunnon Teksasin meininkiä kaiken kukkuraksi :D

Mikan kanssa kuitenkin melkeen saman mittaisia, mutta koko ero on valtava :rock: Pari kertaa Markuksen livenäkin nähneenä (valitettavasti vaatteet päällä) niin on vaikuttavan kokoinen ukkeli. Pätkä oli todella hyvä, oli menoa ja meininkiä sekä englanti tulee jo aika luonnollisesti. keep on going!

No ennemmin katselisin Markusta ilman vaatteita, jos sitä kysyttiin :D

Kumpi teistä olisi ilman vaatteita?

aqlLmDc.gif

Ei vittu Tomi. :D:D:D

Markus on kyllä melekoosen kokonen. Ja IMO hyvä, että lontoon kielellä. Ei ihan 5/5 englantia, mutta mitä sitten, luulis kaikkien tajuavan mistä puhut. :)

Ei saatana miten se rauta vain on kevyttä joillekkin! Vaikkei tämä nyt tärkeä tieto ole niin itse jos yrittäisin samoilla painoilla noita liikkeitä niin olisi varmasti fiksuinta sairaalassa treenata. :D

Huh huh, kannattaa Nyyssölän pysyä sielä kevyessä sarjassa jos vielä meinaa ykkössijoja hamuta!

Älä pelkää. Kyllä mä pysyn kaukana Heinäsestä. Olen aina sanonut, että Markus on Suomen potentiaalisin Pro äijä. Mä olen pikkuruinen kevyen sarjan surkimus ja tollaset isot ja paksut pötkäleet, kuten Markus ovat 100 kertaa isompia ja draffaa kyllä tälläsen sunnuntaibodarin koska tahansa. :D

Isompi ja pienempi overall-voittaja vierekkäin, hulvatonta:

overallvoittajat2.webp

Älä pelkää. Kyllä mä pysyn kaukana Heinäsestä. Olen aina sanonut, että Markus on Suomen potentiaalisin Pro äijä. Mä olen pikkuruinen kevyen sarjan surkimus ja tollaset isot ja paksut pötkäleet, kuten Markus ovat 100 kertaa isompia ja draffaa kyllä tälläsen sunnuntaibodarin koska tahansa. :D

Isompi ja pienempi overall-voittaja vierekkäin, hulvatonta:
No äläs nyt... Sä oot Mika ensinnäkin tehnyt ihan helvetisti lihasta viime kisojen jälkeen. Sulla on lisäksi estetiikan jumalat puolellasi. Markus varmasti voittaisi massassa, mutta on kerrassaan mahdotonta sanoa, miten tuomarit arvostaisivat raakaa massaa ja maan ylivoimaisesti kauneinta esteettistä kokonaispakettia vertailussa. Markuksella on toki potentiaalia 212-geimeihin ihan pro-tasolle, mutta älä nyt hemmetti ikinä ajattele, etteikö sulla itselläsikin olisi! :puntti:

Älkää nyt vertailko mua ja Markusta. :D Markus on tämän hetken kovin ja tuleva Pro. En mä tuu koskaan yltämään tolle tasolle vaikka mitä tekisin. Ens vuonna yritän epätovoisesti tuoda vähän isomman paketin lavalle, voi jäädä yritykseksi, mutta näillä mennään. :D

Älkää nyt vertailko mua ja Markusta. :D Markus on tämän hetken kovin ja tuleva Pro. En mä tuu koskaan yltämään tolle tasolle vaikka mitä tekisin. Ens vuonna yritän epätovoisesti tuoda vähän isomman paketin lavalle, voi jäädä yritykseksi, mutta näillä mennään. :D

MZmTxZ3.gif

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom