BB Markus Heinänen

Markus on hyvässä nosteessa ja hyvän motivaation kanssa kehittyy varmasti reippaasti tulevaisuudessa, toki bodauksessa on myös poseeraus jne tärkeitä, joten kokonaisuus tarvii olla hanskassa. Kaikilla on vahvuutensa..

En oo pahemmin seurannu kaveria, nyt pakkiksen etusivulta löysin ton deltsijumpan ja veti kyllä aika sanattomaks. Järkyttävän paksua lihaa ja paljon! Jatkossa täytyy seurata herran videoita tarkemmin!

Kyllä siinä oli leuassa pitelemistä ettei tipaha ku Heinäsen ensimmäisen kerran näki livenä pari viikkoa sitten, on meinaa sen verran paksua lihaa.

Älä pelkää. Kyllä mä pysyn kaukana Heinäsestä. Olen aina sanonut, että Markus on Suomen potentiaalisin Pro äijä. Mä olen pikkuruinen kevyen sarjan surkimus ja tollaset isot ja paksut pötkäleet, kuten Markus ovat 100 kertaa isompia ja draffaa kyllä tälläsen sunnuntaibodarin koska tahansa. :D

Isompi ja pienempi overall-voittaja vierekkäin, hulvatonta:

katso liitettä 122522

Noh, mika. Mun kaksoissisko tuntee sut jollain tasolla ja sanoo että oot tosi hyvä tyyppi että ei mullakaan mitään sua vastaan ole. Mutta on toi Markus iha kauhee mörkö ja -90 todella vaikea voitettava!

Noh, mika. Mun kaksoissisko tuntee sut jollain tasolla ja sanoo että oot tosi hyvä tyyppi että ei mullakaan mitään sua vastaan ole. Mutta on toi Markus iha kauhee mörkö ja -90 todella vaikea voitettava!

Tottakai on, eihän kukaan täällä ole muuta sanonutkaan! Pakko kuitenkin muistuttaa sua, jos oot unohtanut, että 2012 Markus kisasi samoissa kisoissa kuin minä! :D Kaikki on kiinni siitä kunnosta ja kokonaisuudesta ja nyt on Markuksella (kiitos Heinonen) Palat loksahtamassa todella kohdilleen! Aivan mieletön paketti Markuksella! BOOM!!

Kyllä siinä oli leuassa pitelemistä ettei tipaha ku Heinäsen ensimmäisen kerran näki livenä pari viikkoa sitten, on meinaa sen verran paksua lihaa.

Itse luulin että Markus näyttää kuvissa isolta kunnes näin joskus classicilla livenä niin eihän se isolta näyttänyt vaan tolkuttoman massiiviselta!

Ai piru vie et ootan näit markuksen offseason treenejä! :D Sen verta kuullu kaverin offi reenien painoista et huh huh... GO MARKUS! Nyt töitä vaan ja meet näyttämään sinne 212 sarjaan mistä pohjolan kana kusee! :D

Mikalla on jännä tapa muistutella ketkä kaikki se on, joskus voittanu, esim. Ott jolle Peteri hävisi overaalin PM:ssä ja Markuksen 2012 SM. kuitenkin sanot, ettei teitä voi edes verrata (eikä mielestäni voikkaan, ihan eri tason bodareita). Vaikka rakennetta ja lavakarismaa sulla on, vaikka maailman huipulle asti.

Mikalla on jännä tapa muistutella ketkä kaikki se on, joskus voittanu, esim. Ott jolle Peteri hävisi overaalin PM:ssä ja Markuksen 2012 SM. kuitenkin sanot, ettei teitä voi edes verrata (eikä mielestäni voikkaan, ihan eri tason bodareita). Vaikka rakennetta ja lavakarismaa sulla on, vaikka maailman huipulle asti.

Se on JÄNNÄ!! Näköjään unohtuu monelta, kun ruppeevat vertailloo. :D

Dieetti startattu!

And here we go! Diet for The Arnold Amateur started. Starting weight 105,7kg. Cutting calories from 7500 to 5300. Feeling hungry..

Melkoisen ronskilla cuttauksella lähdettiin liikkeelle. Onkohan tässä ideana se, että saadaan varmasti ukko kireeksi ajoissa ja voidaan lopussa jo vähän toppuutella menoa?
Loppuun vielä isot tsempit Markukselle!

Dieetti startattu!

Melkoisen ronskilla cuttauksella lähdettiin liikkeelle. Onkohan tässä ideana se, että saadaan varmasti ukko kireeksi ajoissa ja voidaan lopussa jo vähän toppuutella menoa?
Loppuun vielä isot tsempit Markukselle!

Nuo 7500 kalorit oli siis tuon offikauden kalorit, jotka oli aika ronskisti plussalla. Siksi leikkaustakin täytyy suorittaa aika roisilla kädellä. SM-kisaan tiputin 6500->5500, mutta se oli liian vähän vaikka kalorit olikin ylläpidolla. Piti leikata sitten 500 lisää. Nyt asiasta oppineena osaa leikata sopivasti. Ja ainahan niitä kaloreita voi lisätä, jos meinaa liikaa laihtua. Parempi olla hieman edellä kuin hieman jäljessä ;)

Kiitokset tsempeistä :)

Viitsisitkö Markus valoittaa hieman tätä dieettiruokavaliotasi.
Eli missä suhteessa menee hiilareita, proteiinia ja rasvoja?

Sitten kiinnostaisi vielä udella noista sinun treeneistä. Treenaat varmaan yhä kaksi kertaa päivässä ja kroppa tulee useamman kerran viikon aikana murjottua?
Millaista vaihtelua toteutat tuossa systeemissä, kun samoja lihaksia treenataan kuitenkin viikon aikana useamman kerran?
Lisätään tähän vielä, että meneekö paljon aikaa lihashuoltoon?

Edit. On tuo 7500kcal kyllä mahoton satsi ruokaa. Kerkeekö tuossa reenien ohella muuta kuin istuun ruokapöydässä haarukka kourassa? :D

Sekä proteiinia että hiilaria menee kumpaakin 560g päivään ja rasvaa tulee noin 90g. Kyllä, proteiinia tulee aika reilusti.

Varmaan helpoin laittaa suoraan tuo treenikierto näkyville, kun sanoin selittäminen vie ikuisuuden. Painotus etureisille, rinnalle ja selälle.

päivät 1-6 kaikki pumppitreenejä
Päivä 1 aamu: etureidet ilta: rinta
päivä 2 aamu: selkä ilta: takareidet, pakarat ja pohkeet
Päivä 3 aamu: etureidet ilta: rinta
päivä 4 aamu: selkä ilta: olkapäät
Päivä 5 aamu: etureidet ilta: rinta
päivä 6 aamu: selkä ilta: kädet
päivät 7-12 aamutreenit pumppia iltatreenit voimatyyliin
päivä 7 aamu: rinta ilta: etureidet
päivä 8 aamu: olkapäät ilta: takareidet, pakarat, pohkeet
päivä 9 aamu: selkä ilta, rinta
päivä10 aamu: kädet ilta: olkapäät
päivä11 aamu: etureidet ilta: selkä
päivä12 aamu: takareidet, pohkeet, pakara ilta:kädet

Vaihtelua on lähinnä treenin sisällä, joka treeni erilainen. Venyttelyä tulee harrastettua liian vähän, mutta hieronnassa käyn kerran viikossa. Hieman tiukkaa on saada tuon kanssa sovitettua nuo hieronnat, mutta pakkohan se on käydä.

Ehtii, kun ei tee asioista itselleen liian vaikeaa. Ruoka mikroon ja naamariin ja kohti uusia haasteita ;)

Hittolainen on tuossa työmaata kerrakseen. Tuossa tuskin tarttee enää aerobisia pahemmin miettiä :o
Meneekö muuten tämäkin kisavalmistautuminen yhä herra Heinosen opeilla?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom