Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei helvetin perkele
Älä pelkää. Kyllä mä pysyn kaukana Heinäsestä. Olen aina sanonut, että Markus on Suomen potentiaalisin Pro äijä. Mä olen pikkuruinen kevyen sarjan surkimus ja tollaset isot ja paksut pötkäleet, kuten Markus ovat 100 kertaa isompia ja draffaa kyllä tälläsen sunnuntaibodarin koska tahansa. :D
Isompi ja pienempi overall-voittaja vierekkäin, hulvatonta:
katso liitettä 122522
Noh, mika. Mun kaksoissisko tuntee sut jollain tasolla ja sanoo että oot tosi hyvä tyyppi että ei mullakaan mitään sua vastaan ole. Mutta on toi Markus iha kauhee mörkö ja -90 todella vaikea voitettava!
Kyllä siinä oli leuassa pitelemistä ettei tipaha ku Heinäsen ensimmäisen kerran näki livenä pari viikkoa sitten, on meinaa sen verran paksua lihaa.
Mikalla on jännä tapa muistutella ketkä kaikki se on, joskus voittanu, esim. Ott jolle Peteri hävisi overaalin PM:ssä ja Markuksen 2012 SM. kuitenkin sanot, ettei teitä voi edes verrata (eikä mielestäni voikkaan, ihan eri tason bodareita). Vaikka rakennetta ja lavakarismaa sulla on, vaikka maailman huipulle asti.
And here we go! Diet for The Arnold Amateur started. Starting weight 105,7kg. Cutting calories from 7500 to 5300. Feeling hungry..
Dieetti startattu!
Melkoisen ronskilla cuttauksella lähdettiin liikkeelle. Onkohan tässä ideana se, että saadaan varmasti ukko kireeksi ajoissa ja voidaan lopussa jo vähän toppuutella menoa?
Loppuun vielä isot tsempit Markukselle!