Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se oli koko ajan tarkoitus.Jouduitko make miettimään paljonkin tätä että pamautat takaisin valokeilaan.Vai oliko se koko ajantiedossa sinulla että jossain vaiheessa takaisin ja ryminällä.?
En ole.Etkös ole pystynyt penkistä nostaa 300 Raw-penkkinä ?
Ei voi vielä tietää.Ootko Make kasvanu sitten viime kisojen?
En tiedä tällä hetkellä, mutta tavoitteena olisi 110kg kisapaino.Paljohan olisi tällä hetkellä kisapaino?
En ikävä kyllä muista.Jaksatko muistaa paljo oli kisapaino 2001 San Francisco Pro- kisassa, jossa tulitkos 8:nneksi?
Hyvin keksittyeikai sua haittaa että lainasin sun blogista yhden lauseen tohon mun signatureen?se oli vaan niin vitun hyvin sanottu,nosti hymyn huulille niin sanoakseni
Vähän riippuu kilpailuista. Esim. Olympiassa aina isoimmat ukot vievät kärkisijat kun taas pienemmissä Grand Prix- kisoissa saattaa pienemmätkin äijät pärjätä. Minusta fysiikan pitää mennä esiintymisen edelle, eli kenellä on paras fysiikka tulisi voittaa. Kunhan osaa perusposeeraukset.Mikä tuntuu Marko sinun mielestäsi olevan tärkein arvostelukriteeri nykyajan ammattilaiskehonrakennuksessa? Ja mikä sen kuuluisi olla jos se ei nyt sitä ole?
En jaksa tuohon uskoa. Harvemmin ketään keskenkuntoinen on voittoa vienyt pelkästään jonkun hienon ja vaikuttavan esiintymisen avulla. Kokonaisuus tässäkin asiassa on pakko ratkaista.SUPERMASSA sanoi:...Vähän riippuu kilpailuista. Esim. Olympiassa aina isoimmat ukot vievät kärkisijat kun taas pienemmissä Grand Prix- kisoissa saattaa pienemmätkin äijät pärjätä. Minusta fysiikan pitää mennä esiintymisen edelle, eli kenellä on paras fysiikka tulisi voittaa. Kunhan osaa perusposeeraukset.
Ei ole hyvä asia jos joku keskenkuntoinen tulee kisoihin, vetää jonkun break dance- esityksen ja voittaa. Tämä ei tee oikeutta kavereille, jotka ovat kituuttaneet ja nähneet nälkää monta kuukautta, mutta eivät ole yhtä sulavaliikkeisiä.
nigster sanoi:En jaksa tuohon uskoa. Harvemmin ketään keskenkuntoinen on voittoa vienyt pelkästään jonkun hienon ja vaikuttavan esiintymisen avulla. Kokonaisuus tässäkin asiassa on pakko ratkaista.
RANKAISIJA sanoi:No, jos et ollut katsomassa syksyn kisoja paikan päällä niin katso vaikka lopputuloksista pisteet. Parissa sarjassa voitettiin SM-kultaa hyvällä vapaa-ohjelmalla vaikka fysiikkakierroksen pisteet oli mitä oli. Itse olen Markon linjoilla ja arvostan ehkä viimeisteltyä lihasmassaa ja tiukkuutta enemmän kuin nykyinen tuomarilinja.
RANKAISIJA sanoi:No, jos et ollut katsomassa syksyn kisoja paikan päällä niin katso vaikka lopputuloksista pisteet. Parissa sarjassa voitettiin SM-kultaa hyvällä vapaa-ohjelmalla vaikka fysiikkakierroksen pisteet oli mitä oli. Itse olen Markon linjoilla ja arvostan ehkä viimeisteltyä lihasmassaa ja tiukkuutta enemmän kuin nykyinen tuomarilinja.
Mike sanoi:Kovin vaikeaa on tuo tasapainoilu fysiikan ja vaparin kesken on. Boogie on loistava esiintyjä, mutta tällä kertaa mielestäni meni väärinpäin tuo kaksikko. Jääskeläinen oli jäätävän kovassa kunnossa, vaikkakin poseerauksessa oli vähän liikaa asennetta. Jos liikaa painotetaan esiintymiselle(vapari), niin silloin joku kehon motoriikan huippu olisi aina kärjessä vaikka sitten hiukan löysemmässäkin kunnossa.
En nyt muista kuka se sälli oli, taisi ysissä joskus kisailla, mutta veti kultsalla joskus guest poset ja oli sitten aika taitava kehonhallinnassa. Osasi kaikkea robojuttua sun muuta, mutta alitti riman antamalla jossain haastattelussa sapiskaa muille esiintyjille mollaamalla näiden vapareita. Yksinkertaisesti kaikilla ei ole lahjoja motoriikan puolella ja varsinkaan ei mitään saumaa jos eteen tulee joku joka omaa tanssitaustan ja vielä mahtavan kehonhallinnan.
Kaikesta huolimatta hyvät vaparit ovat mukavaa katsottavaa. Colemanni veti makean vaparin, samoin Boogie. Turussa Salovaara veti mahtavan vaparin, eli kyllä sekin merkkaa.
No siksi nuo lainausmerkit. Mielestäni ne voitot on joskus mennyt vaan hieman viimeistelemättömille kavereille, eikä niinkään keskenkuntoisille. Mutta samapa tuo oikeastaan mulle on :Dneutraali sanoi:ei varmasti rapakuntoisena, mutta keskenkuntoisuudestahan tässä olikin kyse