- Ikä
- 46
Hulkki sanoi:LOL! :lol2:
ok, Hulkki on iso ja vahva jässikkä...Mutta tämä herra X, mm penkkipunnertaa sarjoja liki kahdella sadalla, joten Hulkki se ei ole ;)
Mutta kaikki on vasta huhun asteella...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hulkki sanoi:LOL! :lol2:
SSS sanoi:ok, Hulkki on iso ja vahva jässikkä...Mutta tämä herra X, mm penkkipunnertaa sarjoja liki kahdella sadalla, joten Hulkki se ei ole ;)
Mutta kaikki on vasta huhun asteella...
que sanoi:moi make, olen ylpeä sinusta jos olet noin kovaan kuntoon päässyt ja kirjoittelet täälä muille
Kun kerta alotit olit pieni ja laiha. niin miten olet saanut kätesi 53cm paksuiseksi? itse olen aloittanut punttauksen ja hauis vain ~32cm, miten saisi sitä paksuunnettua, millä liikkeillä / toistoilla?
Eihän sitä koskaan tiedä.Mutta asiaan: Pitääkö huhut paikkaansa että olet mahdollisesti ryhtymässä treenaamaan yhden Pakkotoistollakin kirjoittavan kauhean mörön(ei niin mörkö kuin Make, mutta iso kuin perkele ) kanssa?
Venyttely on tosi tärkeää, itse venyttelen ihan liian vähän. Ajattelin tehdä parannuksen tässä lähiaikoina.en oo varma onko kysytty mutta miten paljon make venyttelet ja kuinka tärkeetä se sun mielestäs on?? ja sitten vielä sellanen että kuinka useesti kirjottelet tonne blogiis??
SUPERMASSA sanoi:Olen muuten aina inhonnut/vihannut kaikkia noita nicknameja mutta olkoon.
:D :lol2:SUPERMASSA sanoi:Kuukauteen ei kuulemma saisi nostaa mitään viittä kiloa raskaampaa, mutta punnertaminenhan ei ole nostamista.
carlito sanoi:Mustakin kuulostaa hölmöltä nuitten lempinimen käyttö.
Antaa lajista sellasen kuvan, että se ois jotain leikkiä ja pellehommaa