BB PRO Marko Savolainen

Hulkki sanoi:
LOL! :lol2:


ok, Hulkki on iso ja vahva jässikkä...Mutta tämä herra X, mm penkkipunnertaa sarjoja liki kahdella sadalla, joten Hulkki se ei ole ;)

Mutta kaikki on vasta huhun asteella...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
SSS sanoi:
ok, Hulkki on iso ja vahva jässikkä...Mutta tämä herra X, mm penkkipunnertaa sarjoja liki kahdella sadalla, joten Hulkki se ei ole ;)

Mutta kaikki on vasta huhun asteella...

Jaa, vai että kalimero..
 
Hyvä Make. Hieno tuo sun Blogi tuolla sivuilla. Pääsee kivasti kattelen sun touhuja ja mitä teet milloinkin. Työt ensin sitten huvit.... :rock: :worship:
 
Kiitos Make vielä kerran nimmareista kirjaan ja DVD:hen tänään setä samulissa.. On se prkl kumma vaikka kuinka lietsoo itseään kotona ennen tapaamista peilin edessä huutaen "yes i can", mutta kun idolinsa kohtaa kasvotusten niin sonnat on melkein housuissa ja puhe kangertelee. Kuvista myös iso kiitos.. Nyt otan vaikka maalin kuivumisesta kuvia että saan filmin loppuun ja saan kuvat kehityksestä.
 
Munki puolesta paljon kiitos sulle Make nimmarista. Kirjauduin äskettäin tossa tänne pakkikseen ja ajattelin samantien kiittää kaikista vinkeistä ja että jaksoit vaatimattomasti ja nöyrästi vastailla tällästen amatöörien kysymyksiin. Ei tullu nyt ostettua mitään, kun rahat muutenkin tiukalla, mutta ehkä ens kerralla. Nyt sitten pitää vaan alotella reenaan sun neuvoillas. Ei tullu liikkeessä sanottua siinä sekoillessa, mutta nyt sitten, että paljon vaan onnea kisoihin!
 
joo, nuo maken sivut blogeineen rokkaa kyllä ihan täysillä. todella mukava lukea nuita juttuja :rock:
 
moi make, olen ylpeä sinusta jos olet noin kovaan kuntoon päässyt ja kirjoittelet täälä muille :)
Kun kerta alotit olit pieni ja laiha. niin miten olet saanut kätesi 53cm paksuiseksi? itse olen aloittanut punttauksen ja hauis vain ~32cm, miten saisi sitä paksuunnettua, millä liikkeillä / toistoilla? :)
 
que sanoi:
moi make, olen ylpeä sinusta jos olet noin kovaan kuntoon päässyt ja kirjoittelet täälä muille :)
Kun kerta alotit olit pieni ja laiha. niin miten olet saanut kätesi 53cm paksuiseksi? itse olen aloittanut punttauksen ja hauis vain ~32cm, miten saisi sitä paksuunnettua, millä liikkeillä / toistoilla? :)

kyllä se taitaa vähän isompi olla ku 53cm.. pistä 10cm vielä lisää :D
 
Aina töistä tullessa tulee nyt käytyä lukemassa maken päivän juttu :) antaa hyvää treenaus intoa kun vielä kattoo kuvia päällle :whip:
 
Mutta asiaan: Pitääkö huhut paikkaansa että olet mahdollisesti ryhtymässä treenaamaan yhden Pakkotoistollakin kirjoittavan kauhean mörön(ei niin mörkö kuin Make, mutta iso kuin perkele ) kanssa?
Eihän sitä koskaan tiedä.
en oo varma onko kysytty mutta miten paljon make venyttelet ja kuinka tärkeetä se sun mielestäs on?? ja sitten vielä sellanen että kuinka useesti kirjottelet tonne blogiis??
Venyttely on tosi tärkeää, itse venyttelen ihan liian vähän. Ajattelin tehdä parannuksen tässä lähiaikoina.
Blogiin yritän kirjoitella joka päivä jotain. Älkää hätääntykö, jos nyt ei vähään aikaan tule mitään :) saatan joutua olemaan yön hoidettavana sairaalassa.
 
Jouduitko make miettimään paljonkin tätä että pamautat takaisin valokeilaan.Vai oliko se koko ajantiedossa sinulla että jossain vaiheessa takaisin ja ryminällä.?
 
Etkös ole pystynyt penkistä nostaa 300 Raw-penkkinä ?

Ootko Make kasvanu sitten viime kisojen?

Paljohan olisi tällä hetkellä kisapaino?

Jaksatko muistaa paljo oli kisapaino 2001 San Francisco Pro- kisassa, jossa tulitkos 8:nneksi?

Offtopic:
Eikös se Jay Gutler oo sun kaa samanpitunen 175 senttiä ja paino kisapaino 120 kireänä .
Tosin sillä on paksumpi keskivartalo. Tänä vuonna taisi olla kenties parhaassa kunnossa olympiassa.
Mitä mieltä muut?


Elikkä ku saisit sen kireän massan lähelle 120 tasaisesti joka puolelle niin alkas olla pirun hyvä. Mutta helpommin sanottu ku tehty tietysti.


Terveiset sinne ja kovia ja hyviä treenejä!
 
eikai sua haittaa että lainasin sun blogista yhden lauseen tohon mun signatureen?se oli vaan niin vitun hyvin sanottu,nosti hymyn huulille niin sanoakseni :D


nyt ois nimittäin sigussa lainaus kahdelta planeetan kovimpiin jätkiin kuuluvalta,superMASSA ja Sledge Hammer :D enää puuttuu macgyver ja lee priest.niin ja batman :rock: :worship:
 
SUPERMASSA sanoi:
Olen muuten aina inhonnut/vihannut kaikkia noita nicknameja mutta olkoon.

Mustakin kuulostaa hölmöltä nuitten lempinimen käyttö.

Antaa lajista sellasen kuvan, että se ois jotain leikkiä ja pellehommaa
 
carlito sanoi:
Mustakin kuulostaa hölmöltä nuitten lempinimen käyttö.

Antaa lajista sellasen kuvan, että se ois jotain leikkiä ja pellehommaa

Taitaa Make tarkoittaa esim. tällä foorumilla käytettäviä nimimerkkejä.
 
Back
Ylös Bottom