BB PRO Marko Savolainen

IsoDino sanoi:
Olen ihan samaa mieltä. Vapaaohjelma ei saa mennä fysiikan ja kireyden ym. edelle. Mm. raskaassa jääskeläisen olisi kuulunut olla voittaja ja Boogien kakkonen. Tämä on kuitenkin kehonrakennusta eikä tanssikilpailu.
Sitä en myöskään kiistä, että hienoa vaparia on mukava katsella, mutta jos voittaa kaksi ensimmäistä kierrosta, niin ei hiukan huonommalla vaparilla voi hävitä kisaa.

Tässä esimerkki: syksyn SM-kisoista

1. Jari Mustonen, Gym 23, Orimattila 14 11 8 19
2. Sami Jääskeläinen, Gym 2000, Turku 6 5 15 20
3. Janne Käyhty, Gym 2000 ry. Turku 10 14 7 21

Tästä kun lasketaan koko kisan pisteet niin jääskeläisen tuo olisi pitänyt voittaa. Huom. käyhtykin olisi mennyt boogien edelle.

Salovaaran Jykä veti kieltämättä ehkä syksyn kisoissa mieleenpainuvimman vaparin ja Colemanni on yksi suomen viihdyttävimmistä esiintyjistä, joka keksii aina jotain uutta.
Boogie vetää vaparit myöskin loistavasti, mutta ne on aina ihan samanlaisia, harvemmin mitään uutta.
Tarkoitat Ilkka Salovaaraa?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Boogie sanoi:
Allekirjoitan itse tämän täysin. Tiedän, etten ollut kirein viime kisoissa mutta on myös tärkeää, että osaat esitellä lihaksesi näyttävästi.
Yleisössä ei kaikki ole välttämättä Hard Core-faneja, jotka osaisivat arvostella fysiikkaa ja symmetriaa. Tiukka mutta pökkelö ei näytä hyvältä vaan antaa kömpelön vaikutelman. :eek:
:D

Eiköhän tästä jo aikoinaan väännetty ihan tarpeeksi...:rolleyes: No hard feelings!;)
 
Mun mielestä vapari on siinä mielessä tärkee arvostella, että siinä on mahdollista arvostella muutakin, kuin pelkät pakolliset asennot. Mun mielestä kehonrakennuksen idea on just siinä, että kenen lihaksia ja poseerauksia on miellyttävin kattoa.

Ei vapaaohjelman ideana oo esitellä tanssitaitoja tai taikatemppuja. Vaparissa on tarkotus esitellä lihakset ja poseeraukset mahdollisimman näyttävällä ja sulavalla tavalla. Tanssiesitykset voi olla ihan viihdyttäviä, mut mun mielestä sillä ei pitäis arvostelemisen kanssa olla mitään tekemistä.

Mun mielestä paras kehonrakentaja ei voi olla se, joka tiedetään kireeksi ja lihaksikkaaksi, mut se ei näy lavalla kunnolla. Mun mielestä se vaan ei riitä, jos hädin tuskin osaa nostaa kädet sivuille koukkuun tuplahauiksiksi. Pitää osata näyttää kaikki, mitä kropasta irtoo.

Jotenki jengi turhaan sekottaa poseeraukset ja tanssiesitykset keskenään. Tanssista ei pitäis saada lisäpisteitä vaan siitä kokonaisvaltaisesta esityksestä, joka tuo lihakset ja symmetrian mahdollisimman kauniilla tavalla esille. Ja koska pakolliset asennot on loppupeleissä aika suppee kokoelma asentoja, niin totta hitossa kilpailijalla pitää olla mahdollisuus esittää itsestään vapaasti parhaat puolet ja totta hitossa ne parhaat puolet pitää myös arvostella.
 
Asiaan. olis make hieno homma jos saisit lisättyä vanhoja video clippejä sivuillesi! Joskus muistelen kertovasi että MCT öljy ja HMB lisäravinteina auttoisia sinua kasvamaan entisestään. vieläkö allekirjoitat tämän? ja milloin viimeksi olet käyttänyt viimeksi? näitähän saa vieläkin.
 
DVD tilauksessa. Odotan räjäyttävää kokemusta. sen varmasti saan. :rock:
 
54 kg alussa ja sen jälkeen lähes koko ajan aivan """"""""" iso
Siinäpä se vastaus tulikin :)
Jaksaako nuin iso kaveri vetää monta leukaa?
Olin ennen aika kovakin vetämään leukoja, siihen aikaan kun ruukasin tehdä sitä säännöllisesti painojen kera. Sen muistan ainakin, että olen tehnyt päälle 30 toistoa, kehonpainon ollessa n.125kg. Tiedä nyt onko se hyvä.
Joo supermassa retuns dvd on vitun hyvä Joko leffaa myydään ulkomailla asti?
Mike miten on :whip: ?
marko käytätäkö oliiviöljyn tilalla koskaan rypsiöljyä? jos et niin miksi?Onhan rypsiöljyssä merkittävästi vähemmen tyydyttyneitä rarvahappoja!
Enpä ole ajatellut asiaa noin, olen ottanut sitä lisätäkseni kaloreita. Pitääpä lisätä rypsäri ostoslistalle. Kiitos tiedosta!
seuraatko näitä kaikenlaisia tutkimuksia esimerkiksi proteiinin sopivasta saantimäärästä ym.? oletko käyttänyt tutkimuksia hyväksi oman syömisen kehittämisessä vai vedätkö omien kokemuksien pohjalta mitkä asiat on itsellä toiminut ja mitkä ei? sama kysymys reenaamiseesi elikkä oletko ottanut tutkimustuloksia huomioon suunnitellessasi reeniäsi?
paino oli blogin mukaan noussut ihan mukavasti
tsemppiä reeneihi
Kyllä aikanaan tuli luettua kaikkia alan lehtiä ja sovelsin niitä sitten harjoitteluun, ja silloin tällöin olen Mannisen Anssilta kysellyt viimeisimpiä uutisia, mutta en itse hirveästi niitä seuraa. Tässä 17 vuoden aikana on oppinut paljon kaikenlaista.
Asiaan. olis make hieno homma jos saisit lisättyä vanhoja video clippejä sivuillesi! Joskus muistelen kertovasi että MCT öljy ja HMB lisäravinteina auttoisia sinua kasvamaan entisestään. vieläkö allekirjoitat tämän? ja milloin viimeksi olet käyttänyt viimeksi? näitähän saa vieläkin.
Yritetään vääntää videoclippi-osastoa sivuille, voisi sitten laittaa uudempaakin tavaraa. Eli työn alla on. MCT öljyä söin todellakin aika paljon 90-luvulla, kun kasvoin hurjaa vauhtia. Hyöty oli varmaan lähinnä se, että kaloreita sai helposti (rkl n.150kcal), eli hyvä bulkkaukseen viimeksi söin puoli vuotta sitten, pitäisi taas ostaa. HMB:stä en osaa sanoa, oliko siitä nyt mitään hirveää hyötyä, mutta tuli sitäkin syötyä. Olen kuullut että se auttaisi enemmänkin aloittelijoita.
 
Mieletön toi sun treenivideo. Treeni oli kovaa ja aika siistiä. Harmi kun et tehnyt silloin supervoimaaikana:D vastaavaa videoa. Mutta tässä tuo kokemus hohtaa mukavasti, ja se on hyvä asia. Mieleen tuli kysymys kun sanoit että pelotti se kyykky, niin miten pahasti se reisi silloin joku vuosi sitten meni? Leikkauksia? ja miten sinä sitten modofioit treenejä jotta kyykyjä ei tarvitsisi tehdä isoilla romuilla? Toi penkki variaatia on kyllä aika hyvä.
 
Mieletön toi sun treenivideo. Treeni oli kovaa ja aika siistiä. Harmi kun et tehnyt silloin supervoimaaikana:D vastaavaa videoa. Mutta tässä tuo kokemus hohtaa mukavasti, ja se on hyvä asia. Mieleen tuli kysymys kun sanoit että pelotti se kyykky, niin miten pahasti se reisi silloin joku vuosi sitten meni? Leikkauksia? ja miten sinä sitten modofioit treenejä jotta kyykyjä ei tarvitsisi tehdä isoilla romuilla? Toi penkki variaatia on kyllä aika hyvä.
 
Juu tätä juuri meinasin. Marko totesi että "pelottaa, etä jokin menee rikki, kun jaloissa oli se yksi loukkaantuminen vuoden alussa(muistaakseni)", joten penkki alle ja kyykky reisille. :rock: . Hulkista näki että se nautti??:D
 
arnold1987 sanoi:
Juu tätä juuri meinasin. Marko totesi että "pelottaa, etä jokin menee rikki, kun jaloissa oli se yksi loukkaantuminen vuoden alussa(muistaakseni)", joten penkki alle ja kyykky reisille. :rock: . Hulkista näki että se nautti??:D
Tota kutsutaan boksikyykyksi, jos vähänkään nyt olen perillä siitä mitä tarkoitat. Siinä on erittäin hyvä idea sitten pitää keskivartalotiukkana, ettei mene selkä paskaksi. Jaloista kyllä paineet pois, mutta keskikroppa pidetään paketissa silti.
 
No ei oikeastaan. Boksikyykyssä istutaan syvälle, ikäänkuin taakse ja tässä Smith-kyykyssä se on suoraan alalla vaan siksi ettei reidet mene ääriasentoihin. siihen ei istuttu vaan vain ke´vyesti kosketettiin. Mutta periaate selvillä....:rock:
 
Moikka Make!
Yritin soitelle sillon perjantaina mutta en saanut kiinni. Se ponssi asia käsitellään uudelleen eli mahiksia vielä on. Terkut täältä kotipuolesta.
Soitellaan joku päivä. Tuletko alppilan uudelle salille treenaan? Upeet vehkeet siellä.:wanha:
 
Mites nyt menee treenit, kun dietti on alotettu, ja leikkauskin on ohi??
 
näinköhän mä ihan mitä sattuu tänään ku telkkarista tuli jonku uuven tv-ohjelman mainos, ja siinä oli jotaki kynäniskoja nii olin kattovinani että sinä oisit posettanu niitten kanssa siinä mainoksessa? näinköhän minä vaan harhoja?:hyper:
 
kyrteppi sanoi:
näinköhän mä ihan mitä sattuu tänään ku telkkarista tuli jonku uuven tv-ohjelman mainos, ja siinä oli jotaki kynäniskoja nii olin kattovinani että sinä oisit posettanu niitten kanssa siinä mainoksessa? näinköhän minä vaan harhoja?:hyper:

Ihte kahtoin just samaa, en nähnyt kovin tarkasti ku kaukaa katoin, mutta most muscular sieltä tuli joltain helvetin lihaksikkaalta äijältä:)
 
Back
Ylös Bottom