BB PRO Marko Savolainen

kyrteppi sanoi:
näinköhän mä ihan mitä sattuu tänään ku telkkarista tuli jonku uuven tv-ohjelman mainos, ja siinä oli jotaki kynäniskoja nii olin kattovinani että sinä oisit posettanu niitten kanssa siinä mainoksessa? näinköhän minä vaan harhoja?:hyper:

No hitto mäkin näin ton, mutten kanssa uskonut silmiäni. Tammikuussa alkaa joku sarja tjsp...

Edit: Fabio & Fabrizio sarjan nimi, tiistaisin alkaen 10.1.2006 klo 18.30
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites on Make, pitääkö huhu paikkansa, että oisit ostamassa MG?
 
Kysymys dieetin edistymisestä. Panon tilanne tällä hetkellä? Noussut vai laskenut ja miten treenit kulkee? Voimatilanne?:rock:
 
Mieleen tuli kysymys kun sanoit että pelotti se kyykky, niin miten pahasti se reisi silloin joku vuosi sitten meni? Leikkauksia? ja miten sinä sitten modofioit treenejä jotta kyykyjä ei tarvitsisi tehdä isoilla romuilla?
Reisi pamahti viime helmikuussa. Kävin magneettikuvissa, ja lekuri selitti jotain tähän tyyliin: kiinnityskohdissa ei mitään, eikä lihaksen päälläkään näkynyt mitään, mutta syvällä lihaksen sisällä oli tapahtunut selvä repeämä. En muista kuinka iso, mutta melko laajalta alueelta oli revennyt. Jalka oli lähestulkoon nivusista nilkkaan musta, ja kävely oli todella tuskallista. Tästä hyvä esimerkki on, kun asumme tässä muutaman metrin päässä salilta, ja minulta meni varttitunti, kun känkkäsin sinne.
En ole hirveästi modifoinut jalkatreeniäni, ehkä teen liikkeet hieman rauhallisemmin. Mutta aina tuollainen loukkaantuminen jättää pienen pelon ja ottaa aikansa, ennenkuin treeneistä uskaltaa ottaa kaikki tehot irti.
Moikka Make!
Yritin soitelle sillon perjantaina mutta en saanut kiinni. Se ponssi asia käsitellään uudelleen eli mahiksia vielä on. Terkut täältä kotipuolesta.
Soitellaan joku päivä. Tuletko alppilan uudelle salille treenaan?
Moro Mestari tai sanotaanko tuplamestari :)? Ilmoittele vaan jos asioista kuuluu. Olen käynyt muutaman kerran Alppilan salilla, varsinkin taljat olivat todella hyvät. Monenko aikaan muuten treenailet siellä? Kuulin vähän, että olisi kisakipinä puraissut, miten on?
Mites nyt menee treenit, kun dietti on alotettu, ja leikkauskin on ohi??
Taitaa yrittää joku pöpö iskeä, kun on ollut niin vaikeaa salilla, mutta kaikki on tehty, mitä on pitänytkin tehdä. Dietti tähän asti ihan ok, sitä ei kyllä ole takana kuin pari päivää :)
Se sarja on Fabio&Fabrizio ja tulee kolmoselta. Ilmeisesti pari italialaista jamppaa seikkailee suomen kesässä. Supermassaankin kai jossain vaiheessa törmäävät, jos ei silmät täysin valehdelleet.
Esitän sarjassa sitä Fabiota ;)

Ei vaiteskaan, törmäsin näihin iloisiin veikkoihin ollessani Sonkajärvellä Eukonkannon MM-kisoissa. Olin siinä vaihtamassa kuivaa paitaa päälleni, sillä olin vähän aikaa sitten sukellellut eukko selässä vesialtaassa, kun kaverit singahtivat paikalle ja kysyivät saisivatko kuvata. Kertoivat tekevänsä ohjelmaa maikkarille. Olin itse asiassa ehtinyt unohtanut koko jutun, mutta minkä taakseen jättää se edestään löytää :)
Mites on Make, pitääkö huhu paikkansa, että oisit ostamassa MG?
Ei pidä paikkaansa.
Kysymys dieetin edistymisestä. Panon tilanne tällä hetkellä? Noussut vai laskenut ja miten treenit kulkee? Voimatilanne?
Paino n.128kg eli laskenut pari kiloa. Eikö sen pidä dietillä laskeakin ;) Treenit kulkee ihan hyvin ,voimatilanne nousemaan päin.
 
:rock: Mie oon tunnettu kirjoitusvirheistä. Siis ei päänaukomista vaan liittyi PAINOON. :hyper:
 
Popmachine sanoi:
Marko tunnetusti on kasvanu sillon aikanaan ihan järkyttävää vauhtia, vaivasko sua koskaan kasvuarvet?
Kyllä niitä raskausarpia on joka lihaksessa. Mitä enemmän niitä tuli, sitä iloisempi aina olin.

Ja mitä tulee pano tilanteeseen, niin ei valittamista :thumbs:
 
Nonii, vihdoinkin sai sen verran paalua että sai tilattua tuon Maken reeni DVD:n.
Eiku oottelemaan. Pistä Marko ihmeessä lisää kuvia tuonne blogiin! Hemmetisti tsemppiä reeneihin:rock:
 
Back
Ylös Bottom