BB PRO Marko Savolainen

Olen pitkään miettinyt mottoa elämääni, kun sitä niin monessa paikassa kysellään. Tästä leffasta se löytyi ainakin tälle hetkelle, ja pääsi signatureen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
NGV sanoi:
Todellakin, Marko on SUPERMASSA tai jos nyt itse saisin sanoa oman kokemuksen kautta niin hyper dyper massa! :rock:
Kiitos Markko teille, kun sain kuvan sinun kanssa Fitness Expossa, en ikinä unohda sitä kokemusta, annoit pari sekunttia ajastasi ja sen muistan koko loppu elämäni.

http://img.photobucket.com/albums/v702/Rko-Orton/IMG_5178.jpg
Tuossa on elämäni parhaat sekunnit.. :worship: :rock: :worship:

Olen sanaton. Kyllä marko on herrasmies. :thumbs: Nuori fani sai varmasti motivaation tappiin ja ikuistettua kuvan siitä hetkestä! :worship:
 
NGV sanoi:
Todellakin, Marko on SUPERMASSA tai jos nyt itse saisin sanoa oman kokemuksen kautta niin hyper dyper massa! :rock:
Kiitos Markko teille, kun sain kuvan sinun kanssa Fitness Expossa, en ikinä unohda sitä kokemusta, annoit pari sekunttia ajastasi ja sen muistan koko loppu elämäni.

http://img.photobucket.com/albums/v702/Rko-Orton/IMG_5178.jpg
Tuossa on elämäni parhaat sekunnit.. :worship: :rock: :worship:
Aika osaltaan liikuttava posti tämä. IMO vitun siistiä että Makelta irtoaa aikaa faneille.
 
Tuli mieleen, kun tätä ketjua lueskelin ja huomasin että olet Marko hemmetin rauhallinen herrasmies, niin mietin että onko mitään asiaa, mistä tulisit ihan järkyttävän vihaiseksi, niin että tekisi mieli kiskaista se paino kuuhun asti?

On muuten hieno kuva NGV:stä ja Markosta, täytyy kyllä sanoa että on hienoa ettei kaikilla nouse menestyksen myötä urinaadi päähän, vaan aina on aikaa meille pienille ja heikoille, onnea ja menestystä :thumbs:
 
Marko moi!
Mitä oot mieltä ajatellen rintatreeniä.....mulla painoa n.90kg ja maximi tulos penkistä 160kg. Millaisia liikkeitä ois hyvä tehdä rinnalle tai yleensä toistoja jotta sais aivan uutta volyymia rintalihaksiin?? Ja millaisia painoja?
Suosittelen tekemään aika paljon vaihtelevia treenejä. Eli välillä perusliikkeet ensin ja välillä eristävät liikkeet ensin. Pyri tekemään sellaisilla painoilla, että saat 6-10 toistoa itse.
Kysytäänpä miten usein käyt hierojalla?
Ja kun sulla on isot lihakset, niin oletko tyytyväinen hierojaasi. Meinaan saa vaivata aika tavalla
Sitten vielä kun sulla on ollut paljon loukkaantumisia, miten olet niitä hoitanut? Fysikaalista, lepoa vai lääkäriä?
Yritän käydä n. parin viikon välein. Ja vaikka on isot lihakset, ei monet hierojat ymmärrä, ettei niitä tarvi murjoa niin mahottomasti. Varsinkin jos käy usein hierojalla, niin hieronta ei saa olla kovin kovaa, silloin siitäkin täytyy palautua.

Lääkäriä ja lepoa.
Onko muuten tällasta kysytty, että treenaatko paljon syviä vatsa-/selkälihaksia millään liikkeillä?
En, koska en tiedä miten niitä treenataan. Miten niitä muuten treenataan?
Haluan sanoa Markolle, että ennen Pakkikselle tuloasi olit monelle tuttu vain kuviesi ja saavutustesi perusteella. Kirjoittamalla tänne ja vastaamalla avoimesti kaikkiin kysymyksiin, olet antanut kuvan siitä, millainen olet ihmisenä. Omasta ja varmasti muidenkin pakkislaisten puolesta haluan sanoa, että kirjoitustesi perusteella välittyvä viesti luonteestasi on erittäin lämmin ja positiivinen. Lämmittää mieltä lukea, miten superlahjakkaana urheilijana olet kuitenkin jalat tukevasti maankamaralla samalla, kuin tavoitteesi ovat vihdoin siellä, missä niiden olisi pitänyt olla jo vuosia sitten. Hienoa, että olet laittanut elämäsi ruotuun ja olet taas motivoimassa tuhansia nuoria treenareita. Laji tarvitsee esikuvia myös Suomesta, ja huumeongelmasi voittaneena annat esimerkkiä siitä, että vaikeudet on voitettavissa kun uskoo itseensä, eikä luovuta. Nyt kun olen tutustunut sinuun kirjoitustesi perusteella, uskaltaa tämä ujo karjalaispoikakin tulla moikkaamaan ja paiskaamaan kättä kun nähdään.
Terveisiä Heikillekin! Suomi menettää yhden lahjakkaan kehonrakentajan lopettamisesi myötä. Toivottavasti vielä joskus näemme sinut lavalla!
Ps. Nyt kun et enää tarvitse pohkeitasi, voisitko lahjoittaa ne minulle ;)?
En tiedä onko kysytty mutta maken veikkaus mr olympian tuloksista.
Enpäs ehtinyt veikkaamaan, mutta olisin Branch Warrenin veikannut korkeammalle. Hyvä että Gustavo pärjää, koska olen hänet voittanut jo kerran (okei, hän on kehittynyt huomattavasti sen jälkeen), ehkä voitan hänet seuraavallakin kerralla kun kohdataan ;)
Tuli mieleen, kun tätä ketjua lueskelin ja huomasin että olet Marko hemmetin rauhallinen herrasmies, niin mietin että onko mitään asiaa, mistä tulisit ihan järkyttävän vihaiseksi, niin että tekisi mieli kiskaista se paino kuuhun asti?
Silloin kun syönnit venyy jostain minusta riippumattoman asian vuoksi tai unet jää vähiin olen tosi, tosi vihainen.


Kiitos kaikille jotka jaksavat uskoa ja tukea, saan siitä paljon voimia!
 
Näin tuossa sunnuntaina urheilukanavalta expo-esiintymisesi ja voi jumalauta minkä kokoinen olet! Ihmettelin suu auki,aivan uskomattomat massat.
Pysy nyt terveenä äläkä riko paikkojas niin toukokuussa nähdään jotakin ihmeellistä.
 
make minäkin näin sut tuolta exposta tv:n välityksellä ja olit aivan kaamean kokoinen. tuntuu niin käsittämättömältä kun kerrattain käytiin yhden jäbän kans sun luona, että miten ihminen voi turvota nuin sairaan nopeesti, olet eräänlainen lihas keräyksen maailman mestari mitä tuohon aika väliin tulee, ilmeisesti pro on aina pro ja sen kyllä huomaa. mulla on myös se yks netti pätkäkin koneella mikä on myös tuolta exposta kuvattu(sama ku urheilu kanavalla mutta huonommasta kulmasta, eikä siitä sitä kokoa samanlain näe ku tuosta tv pätkästä) . näytin eräälle sun hyvälle tutulle tuota pätkää ja se katsoi monttu auki että ei saatana, pikkasen erin näköinen jätkä mitä vajaa vuos sitten:)
 
Muistatko missä ja minkä ikäinen olit kun nämä kuvat on otettu?

977657056.jpg


977657206.jpg
 
Mies on aivan valtavan.....sanattomaksi vetää tuo kehitys...ei tollasta oo ennen nähty... :worship: :rock:
 
[mod]

Tämä oli sitten VIIMEINEN avautuminen Konaxilta, seuraavasta lähdet banaaneita poimimaan!

:Timba79

[/mod]
 
Hummerivirta sanoi:
Onko sulle Make tullut paljonkin eteen humoristisia tilanteita, joissa kokosi on osoittautunut pienoiseksi esteeksi? Esim. joku aasialaiselle ahterille suunniteltu standardimallituoli olisi räsähtänyt kasaan allasì? :D

Heh, meinasin juuri kysyä samaa. Oletkos Make esim. matkustellut yleisillä kulkuneuvoilla. Niissä kun on tällainen rimpulakin jo ahtaasti :D
 
Pyranha sanoi:
Heh, meinasin juuri kysyä samaa. Oletkos Make esim. matkustellut yleisillä kulkuneuvoilla. Niissä kun on tällainen rimpulakin jo ahtaasti :D
Treenivideossa näytetään vähän bussista, Istuvat takapenkillä. Ja syy taitaa olla siinä että muuten ei tyttöystävä mahu istumaan viereen.. :)
 
:) Taas tulee aivan tavallinen kysymys mikä on mietityttänyt. Sinullahan Marko on siis 3 erilaista treeniä, joita käyt läpi. Vaihteletko nuita liikkeitä kuinka paljon eri treenien välillä vai ovat liikkeet pääpiirteittäin samoja ja suoritustavat vain erilaisia, esim: toisella kerralla tiputuksia ja pakkoja ja toisella vain suoria sarjoja.

1 Treeni supereita
vipunostot penkillä käsipainoilla SUPERi
Penkki smith koneessa
2.treeni
Penkki 1*4-6+pakot ja 2 tiputusta
vinopenkki -II-
vipunotot penkillä käsipainoilla

vaihteletko nuita liikkeitä kuinka paljon vai teetkö esimerkkini tavalla tyyliin, sitä mikä tuntuu toimivan ei tarvitse muuttaa, jos pena tuo rintaan massa niin sitten tehdään sitä eikä penkkiä käsipainoilla???

Vaikeasti esitetty kysymys mutta katotan miten tarinaa irtoaa :rock:
 
Kysytäänpäs, että tykkäätkö katsella elokuvia ja onko kenties jopa jotain lempielokuvaa?
 
Toi nigsterin lähettämä alempi kuva on Bodaus-lehdestä jostain 90-luvun alusta?. Muistan vielä lukeneeni sen kuvatekstin tosta kuvasta kun mittaaja/toimittaja? sanoo jotain tyyliin "60cm hauis, isompi kuin reiteni, ja olen sentään treenannut jo kauan! tjsp!

:worship:
 
Fighter1157 sanoi:
Toi nigsterin lähettämä alempi kuva on Bodaus-lehdestä jostain 90-luvun alusta?. Muistan vielä lukeneeni sen kuvatekstin tosta kuvasta kun mittaaja/toimittaja? sanoo jotain tyyliin "60cm hauis, isompi kuin reiteni, ja olen sentään treenannut jo kauan! tjsp!

:worship:

Lehti on numero 05/94. Kuvateksti kuuluu seuraavasti:

"Hannu Selin mittasi treenin lomassa Markon olkavarren paksuuden ja totesi sen olevan hämmästyttävät 60 cm!!! Varmasti kyseessä on yksi maailman massiivisimmista käsivarsista. Hannun reisi oli vertailumittauksessa pienempi kuin Markon käsi, ja Hannu on sentään bodannut aktiivisesti koko aikuisikänsä."
 
Back
Ylös Bottom