BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voinhan kysyä onko kuin tärkeää se 23 h kun ei olla salilla, mutta tiedän siihen vastauksen.

Joo, kysy vaan. Sitten saataisi lisätietoa asiaan. (y)

Sä olet kans kyllä ihmesankari vääntämään asioita aina ihan päin vittua siellä omassa katkerassa pikkupäässä.

Jos ei ole vajukki, niin osaa lukea, että tuossa Milosin viestissä ei ole pointtina, että kemia ratkaisee 100% vaan ihan yksinkertaisesti vain todettu, että heillä pyörii siellä laadukkaita hormoneja. Ei mitään muuta.

Jos et olisi niin vitun tyhmä ja vetäisit pääsi joskus pois perseestäsi, niin et myöskään näyttäytyisi noin idioottina edes täällä keskestulefoorumeilla.

Mitäs mä aina väännän päin vittua omassa päässäni. Otetaan pääkohdat tuosta keskustelusta:
"Is there some secret drug ...or why some improved so much..."
"It is not...believe me. They just have good steroids..."

Mihin muuhun päätelmään tästä voi tulla, kuin mihin minä olen päätynyt omassa katkerassa päässäni? Miksi Milos ei vastaa "They just train more and harder and more intensive"
Eikö tuossa selkeästi myöskin kysytä, että onko olemassa mahdollisesti joku muu syy, joka voisi selittää tämän. Mutta tällaista syytä ei anneta, muu kuin puhtaammat steroidit.

En ymmärrä, millaisella mielikuvituksella pitää olla varustettu, että tästä saisi jotain muuta irti.
Voihan olla, että on toki jotain muutakin. Mutta siihen saadaan varmaan vastaus, kun Marko kysyy sitä Milosilta. Sitä ennen se on vain oman mielikuvituksen tuotetta.
 
Joo, kysy vaan. Sitten saataisi lisätietoa asiaan. (y)



Mitäs mä aina väännän päin vittua omassa päässäni. Otetaan pääkohdat tuosta keskustelusta:
"Is there some secret drug ...or why some improved so much..."
"It is not...believe me. They just have good steroids..."

Mihin muuhun päätelmään tästä voi tulla, kuin mihin minä olen päätynyt omassa katkerassa päässäni? Miksi Milos ei vastaa "They just train more and harder and more intensive"
Eikö tuossa selkeästi myöskin kysytä, että onko olemassa mahdollisesti joku muu syy, joka voisi selittää tämän. Mutta tällaista syytä ei anneta, muu kuin puhtaammat steroidit.

En ymmärrä, millaisella mielikuvituksella pitää olla varustettu, että tästä saisi jotain muuta irti.
Voihan olla, että on toki jotain muutakin. Mutta siihen saadaan varmaan vastaus, kun Marko kysyy sitä Milosilta. Sitä ennen se on vain oman mielikuvituksen tuotetta.
Minusta tuossa on selkeästi kysytty yhtä asiaa ja siihen vastattu. Brandon on itse sanonut myös, että nyt on kunnolla panostettu kaikkeen.
Oletko edelleen sitä mieltä, että kehitys oli 100% doupeista kiinni, että kaikki muu tehty samanlailla? Brandon itse on ollut toista mieltä.
 
Minusta tuossa on selkeästi kysytty yhtä asiaa ja siihen vastattu. Brandon on itse sanonut myös, että nyt on kunnolla panostettu kaikkeen.
Oletko edelleen sitä mieltä, että kehitys oli 100% doupeista kiinni, että kaikki muu tehty samanlailla? Brandon itse on ollut toista mieltä.
Varmasti on sitä reeniä ja muita tekijöitä viety vielä korkeemmalle tasolle sen prosentin tai kaks mitä on ollu mahollista. En vaan jaksa uskoo et tuolla tasolla ois reenin-levon-ravinnon suhteen paljon tasotusta muille annettu tähänkään asti. Sinne tuskin on poppaskonteja enää olemassa. Ite sain kyllä saman kuvan ku @B-Ice et kyllähän tuohon se kaikkein tärkein erotus entiseen verrattuna vastattiin, ja se oli aineet. Tosin, varmaan ihan yhtä pihalla Sarvec on kuin muutkin siitä mitä siellä tapahtuu.

Ei ole vittuilua kenellekkään, mutta tuohon "Brandon itse sanoi" pointtiin liittyen, kyllähän Nyyssölänkin suurimmat kehitykset on tehty ensin veljen&kreatiinin avulla ja viimeisin tason-osto tapahtunut huomaamatta valmennettavien kanssa reenatessa.. Et Brandonilta tuskin saadaan mahdollisesti kemiaan liittyviä asioita kuulla ennenku eläköityy, jos sittenkää..
 
Varmasti on sitä reeniä ja muita tekijöitä viety vielä korkeemmalle tasolle sen prosentin tai kaks mitä on ollu mahollista. En vaan jaksa uskoo et tuolla tasolla ois reenin-levon-ravinnon suhteen paljon tasotusta muille annettu tähänkään asti. Sinne tuskin on poppaskonteja enää olemassa. Ite sain kyllä saman kuvan ku @B-Ice et kyllähän tuohon se kaikkein tärkein erotus entiseen verrattuna vastattiin, ja se oli aineet. Tosin, varmaan ihan yhtä pihalla Sarvec on kuin muutkin siitä mitä siellä tapahtuu.

Ei ole vittuilua kenellekkään, mutta tuohon "Brandon itse sanoi" pointtiin liittyen, kyllähän Nyyssölänkin suurimmat kehitykset on tehty ensin veljen&kreatiinin avulla ja viimeisin tason-osto tapahtunut huomaamatta valmennettavien kanssa reenatessa.. Et Brandonilta tuskin saadaan mahdollisesti kemiaan liittyviä asioita kuulla ennenku eläköityy, jos sittenkää..
Nyyssölä on kehittynyt todella paljon viimeisten vuosien aikana, tuskin on aineet Mikalla paljon muuttunut. Milos pihalla 😁 Ja minusta tuntuu jne. Brandonillakin vissiin 5 lasta vaimo jne ne kyllä vie energiaa jne todella paljon, ja kun menee Kuwaitiin kaikki "häiriötekijät" on poissa. Älyttömiä väitteitä täällä. Olen nähnyt miten monet noista treenaa esim Venicessä ja elää se on kaukana optimaalisesta. Koittakaa nyt vaan hyväksyä kuin iso asia on tehdä asiat 99.99% tai 100% ero on valtava. Sitä on ehkä vaikea ymmärtää, jos ei ole kokeillut. Aina myös ajatellaan, että jos on vaikka top 20 maailmassa, että tehtäisiin kaikki vimosen päälle, näin ei ole. Nuo oikeasti lahjakkaat vetää tuonne top 20 melkein mitein päin vaan. Voi ns. vetää mutkat suoriksi. Mutta kun haluat olla se paras vaatii se lahjakkuuden lisäksi panostamista kaikkeen. Kuwaitissa ne hengittää pelkkää kehonrakennusta ne ihmiset, ihan niinku minä aikanaan, ei minulla ollut mitään muuta, ei siis mitään.
 
Kaikki on niille siellä valmista sen kun bodaa, myös hyvät lääkkeet. Kun treenaa 2 kovaa treeniä päivässä, ei siinä paljon jaksa lähteä lasten kamssa välillä puistoon tai what ever
 
Mika Nyyssölä voi itse kertoa, onko ruokailuissa, levossa tai treenissä tapahtunut mitään, kun ainakin minusta on kehittynyt kovasti,vaikka on treenannut jo varmaan kohta 30 v
 
Kyllä noilla jenkki pro ukoilla on kaikki tunnetut doupit saatavilla ja hyvälaatuisena. Ei todellakaa ole siitä kiinni jos jenkki menee Oxygenille leirille ja kehittyy että samat perusdoupit ois jotenkin parempia ja sen takia kehitystä tulee 😂
 
Kaikki on niille siellä valmista sen kun bodaa, myös hyvät lääkkeet. Kun treenaa 2 kovaa treeniä päivässä, ei siinä paljon jaksa lähteä lasten kamssa välillä puistoon tai what ever

Tästä on myös esimerkkinä ihan Hollywood -näyttelijät jotka bodaa roolia varten. Kaikki ne päivittelee, että vaikka on kokit ja valmentajat ja kaikki, niin siltikään ei riitä aika perheelle ja ihmissuhteille siinä prepin aikana, kun kokoajan treenataan tai syödään tai levätään. Ei siinä vaan jää kiinnostustakaan muuhun jos jotakin haluaa tehdä kunnolla ja keskittyy siihen.

On selvä, että bodarit jotka haluaa Mr. Olympian joutuu kaivamaan tuostakin vielä aika paljon syvemmälle.
 
Tästä on myös esimerkkinä ihan Hollywood -näyttelijät jotka bodaa roolia varten. Kaikki ne päivittelee, että vaikka on kokit ja valmentajat ja kaikki, niin siltikään ei riitä aika perheelle ja ihmissuhteille siinä prepin aikana, kun kokoajan treenataan tai syödään tai levätään.
Unohtuiko Hollywood -näyttelijöillä kertoa haastattelijoille kemiasta äkillisen aikuisiän lihaskasvun taustalla? Ai niinkö? Voi hyvänen aika sentään mistä asioista täällä nykyään saa "kiistellä"..
 
Jos puhutaan 100% optimaalisesta kehonrakennuksesta, mielestani Dexter Jackson on tehnyt niin. Edelleen terve vanhemmalla ialla ja kasittamaton fysiikka. Ja Olympia plakkarissa. Jos 100% kriteerina kaytetaan maksimaalista ja nopeaa lihaskasvua niin Dallas McCarver tulee mieleen mutta lopputulos on tietenkin sitten kaikilla tiedossa.
 
Jos puhutaan 100% optimaalisesta kehonrakennuksesta, mielestani Dexter Jackson on tehnyt niin. Edelleen terve vanhemmalla ialla ja kasittamaton fysiikka. Ja Olympia plakkarissa. Jos 100% kriteerina kaytetaan maksimaalista ja nopeaa lihaskasvua niin Dallas McCarver tulee mieleen mutta lopputulos on tietenkin sitten kaikilla tiedossa.
Juu ei tuon Markonkaan 100% panostus kehonrakennukselle ollut kovin hyvä juttu näin jälkeen päin ajatellen. Pari kertaa tuli kisoissa menestystä ja väliajat meni sitten miten meni ja kroppa sanoi itsensä irti jo vähän reilu kolmekymppisenä.
Eli vaikka nämä näennäisesti löysästi treenaavat eivät kehittyisi 60 kiloa 4 vuodessa niin pidemmällä aika välillä menevät kuitenkin ohi kun ei ole pää ja kroppa aivan loppu pelkästä bodailusta.
 
Back
Ylös Bottom