Mitä hittoa, jouduitko todella OSTAMAAN tuon levyn, vaikka itse esiinnyt siinä?Hulkki sanoi:Supermassan leffasta tuli ensimmäinen koskaan ostamani DVD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä hittoa, jouduitko todella OSTAMAAN tuon levyn, vaikka itse esiinnyt siinä?Hulkki sanoi:Supermassan leffasta tuli ensimmäinen koskaan ostamani DVD
Hulkki ei olisi ostanut totakaan jos sitä olisi saanut vain Pakkiksen kaupasta. Nyt se pääs livahtamaan messuilla Hulkille.Tomi sanoi:Mitä hittoa, jouduitko todella OSTAMAAN tuon levyn, vaikka itse esiinnyt siinä?
Meuhkaavat miten huonossa kunnossa on ja pro ukkojen ei pitäisi antaa ottaa kuviaan tuossa kunnossa. Eivät nyt tajua ameriikkalaiset, että elämä ei ole niin ruusuista oikeasti, ne pro ukotkin käyvät paskalla ja ovat massakaudella. Jenkit nyt luulee, että Lee Priest on 17 vuotias ja että Lou Ferrigno on oikeasti vihreä.neutraali sanoi:mitä ne sanoo siellä. laittaisitko jonkun lyhyen tiivistelmän?
:lol2:Mike sanoi:Jenkit nyt luulee, että Lee Priest on 17 vuotias ja että Lou Ferrigno on oikeasti vihreä.
Mike sanoi:Meuhkaavat miten huonossa kunnossa on ja pro ukkojen ei pitäisi antaa ottaa kuviaan tuossa kunnossa. Eivät nyt tajua ameriikkalaiset, että elämä ei ole niin ruusuista oikeasti, ne pro ukotkin käyvät paskalla ja ovat massakaudella. Jenkit nyt luulee, että Lee Priest on 17 vuotias ja että Lou Ferrigno on oikeasti vihreä.
Juuri näin. T. Marko "the pudgy knees" Savolainen ;)Noh, antaa kavereiden meuhkata, ja lyödään (huomaa ME-muoto) sitten luu kurkkuun.
No enpä asiaa ole noin edes ajatellut, ihan mielelläni tuin Markoa ja maksoin levystäni siinä missä muutkin.Tomi sanoi:Mitä hittoa, jouduitko todella OSTAMAAN tuon levyn, vaikka itse esiinnyt siinä?
Nyt en yksinkertaisesti ymmärrä mitä tässä tarkoitetaan.Mike sanoi:Hulkki ei olisi ostanut totakaan jos sitä olisi saanut vain Pakkiksen kaupasta. Nyt se pääs livahtamaan messuilla Hulkille.
Hulkki sanoi:No enpä asiaa ole noin edes ajatellut, ihan mielelläni tuin Markoa ja maksoin levystäni siinä missä muutkin.Nyt en yksinkertaisesti ymmärrä mitä tässä tarkoitetaan.
Vai tarkoitatko, että boikotoin jotenkin Pakkotoiston kauppaa? :lol2:
Flesh sanoi:Älytön ajatus, että ei massakaudella saisi ottaa kuvia ja pistää jakoon. Eri asia on, että kilpalavalla ei olla kunnossa, mutta siitä ei Maken kohdalla ole pelkoa.
Näytäpä mulle Pakkiksen kaupasta vastaava tuote vastaavaan hintaan (tilaan aina kerrallaan yli 350 eurolla, jolloin erinäiset alennukset tuovat hinnan 10.475 euroon / kilo) niin siirryn Pakkiksen asiakkaaksi saman tien.Salomaa sanoi:No ku ryystät vaan Wrangen Whey primee...
Hulkki sanoi:Näytäpä mulle Pakkiksen kaupasta vastaava tuote vastaavaan hintaan (tilaan aina kerrallaan yli 350 eurolla, jolloin erinäiset alennukset tuovat hinnan 10.475 euroon / kilo) niin siirryn Pakkiksen asiakkaaksi saman tien.
Mike sanoi:Aivan törkeet määrät tilauksia tulee. Pitää paiskia rutosti duunia että saadaan lähtemään kaikki viimeistään tiistaina.
Eihän sitä ikinä tiedä ;)formula7 sanoi:Onnittelut Maken treeni DVD:n tekijöille... todella hyvää työtä.
Tuohon olisi "mukava" saada jatko osa, jossa ollaan lähempänä kisakuntoa.
Katabolic sanoi:Maksavatko nämä treeni-DVD:t aina näin jumalattoman paljon...? En nimittäin ole hirveämmin punttausleffojen hintoja tutkaillut, mutta mistään muusta yksittäisestä DVD:stä en ole nähnyt pyydettävän näin paljoa.
Mike sanoi:Eihän sitä ikinä tiedä ;)