BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tomi sanoi:
:offtopic: Mitä hittoa, jouduitko todella OSTAMAAN tuon levyn, vaikka itse esiinnyt siinä? :confused:
Hulkki ei olisi ostanut totakaan jos sitä olisi saanut vain Pakkiksen kaupasta. Nyt se pääs livahtamaan messuilla Hulkille.

Tomi, mä ostin kanssa levyn itselleni, vaikka olin aika hanakasti siinä mukana.
 
"pahalta näyttää"
"rinta revennyt"
etc. muuta skeidaa
 
neutraali sanoi:
mitä ne sanoo siellä. laittaisitko jonkun lyhyen tiivistelmän:)?
Meuhkaavat miten huonossa kunnossa on ja pro ukkojen ei pitäisi antaa ottaa kuviaan tuossa kunnossa. Eivät nyt tajua ameriikkalaiset, että elämä ei ole niin ruusuista oikeasti, ne pro ukotkin käyvät paskalla ja ovat massakaudella. Jenkit nyt luulee, että Lee Priest on 17 vuotias ja että Lou Ferrigno on oikeasti vihreä.
 
Mike sanoi:
Meuhkaavat miten huonossa kunnossa on ja pro ukkojen ei pitäisi antaa ottaa kuviaan tuossa kunnossa. Eivät nyt tajua ameriikkalaiset, että elämä ei ole niin ruusuista oikeasti, ne pro ukotkin käyvät paskalla ja ovat massakaudella. Jenkit nyt luulee, että Lee Priest on 17 vuotias ja että Lou Ferrigno on oikeasti vihreä.

Eivät taida olla idiootit nähneet kuvia Priestistä tai Colemanista massakaudella, vaikka näitäkin kuvia netti pullollaan. Älytön ajatus, että ei massakaudella saisi ottaa kuvia ja pistää jakoon. Eri asia on, että kilpalavalla ei olla kunnossa, mutta siitä ei Maken kohdalla ole pelkoa.

Noh, antaa kavereiden meuhkata, ja lyödään (huomaa ME-muoto) sitten luu kurkkuun.
 
Tomi sanoi:
:offtopic: Mitä hittoa, jouduitko todella OSTAMAAN tuon levyn, vaikka itse esiinnyt siinä? :confused:
No enpä asiaa ole noin edes ajatellut, ihan mielelläni tuin Markoa ja maksoin levystäni siinä missä muutkin.
Mike sanoi:
Hulkki ei olisi ostanut totakaan jos sitä olisi saanut vain Pakkiksen kaupasta. Nyt se pääs livahtamaan messuilla Hulkille.
Nyt en yksinkertaisesti ymmärrä mitä tässä tarkoitetaan. :confused:

Vai tarkoitatko, että boikotoin jotenkin Pakkotoiston kauppaa? :lol2:
 
Hulkki sanoi:
No enpä asiaa ole noin edes ajatellut, ihan mielelläni tuin Markoa ja maksoin levystäni siinä missä muutkin.Nyt en yksinkertaisesti ymmärrä mitä tässä tarkoitetaan. :confused:

Vai tarkoitatko, että boikotoin jotenkin Pakkotoiston kauppaa? :lol2:

No ku ryystät vaan Wrangen Whey primee...



;)
 
Flesh sanoi:
Älytön ajatus, että ei massakaudella saisi ottaa kuvia ja pistää jakoon. Eri asia on, että kilpalavalla ei olla kunnossa, mutta siitä ei Maken kohdalla ole pelkoa.

Luulis ainakin että ne proestin kuvat ovat nähneet. ja se jos jokin on BULKKAAMISTA. Toi Markon kuntohan oli lavakuntoa siihen verratuna :rock:
 
Salomaa sanoi:
No ku ryystät vaan Wrangen Whey primee...
Näytäpä mulle Pakkiksen kaupasta vastaava tuote vastaavaan hintaan (tilaan aina kerrallaan yli 350 eurolla, jolloin erinäiset alennukset tuovat hinnan 10.475 euroon / kilo) niin siirryn Pakkiksen asiakkaaksi saman tien.
 
Hulkki sanoi:
Näytäpä mulle Pakkiksen kaupasta vastaava tuote vastaavaan hintaan (tilaan aina kerrallaan yli 350 eurolla, jolloin erinäiset alennukset tuovat hinnan 10.475 euroon / kilo) niin siirryn Pakkiksen asiakkaaksi saman tien.

Siis nyt ei ollut tarkoituksena aiheuttaa mitään hintasotaa yms. Vitsillähän minä... :(
 
No joka tapauksessa nämä off-topic-jutut joutaisivat mielestäni roskikseen, kyseessä on kuitenkin Supermassan DVD-threadi.
 
Supermass

Mike sanoi:
Aivan törkeet määrät tilauksia tulee. Pitää paiskia rutosti duunia että saadaan lähtemään kaikki viimeistään tiistaina.

Onnittelut Maken treeni DVD:n tekijöille... todella hyvää työtä.
Tuohon olisi "mukava" saada jatko osa, jossa ollaan lähempänä kisakuntoa.
 
Hyvä kommentti elitefitnesin foorumista...

joeljuice12-Aug-2001, 02:39 PM
Both are huge, but Savolainen wipes his ass with Coleman :D

Haahahah... =)

Onnea täältä pohjoisestaki sun paluulle! =)
 
Katabolic sanoi:
Maksavatko nämä treeni-DVD:t aina näin jumalattoman paljon...? En nimittäin ole hirveämmin punttausleffojen hintoja tutkaillut, mutta mistään muusta yksittäisestä DVD:stä en ole nähnyt pyydettävän näin paljoa.

39.95 jumalattoman paljon??
Ei tälläistä DVD:tä nyt kannata verrata mihinkään Anttilan alelaarin leffaan.
Markon DVD on kuitenkin kiinnostavuusarvoltaan aivan eri luokkaa kuin kenenkään muun ammattilaisen, Colemannit ym. mukaanlukien.
Kaikenlisäksi Markosta näkyy jo kauaksi että mies on mukava ja symppis kaveri, joten DVD:hen laittaa rahat jo kannatuksen takiakin :)
 
Mike sanoi:
Eihän sitä ikinä tiedä ;)

Vaimokin aivan rakastui Maken hymyyn...sanoi:
miltä Make näyttääkään kun kasvot on tiukkana. :david:
 
Asiallista jengiä Pakkiksella. Ensimmäinen satsi myytiin 24 tunnissa loppuun ja nyt on jo ylitilauksia. Hienoa nähdä että jengi tukee Makea. Meillä ei tossa ole mikään superkate, vaan hinta hintattiin kipurajan alapuolelle, että Makelle saadaan myyntiä ja sitäkautta jeesiä paluuseen.
 
Back
Ylös Bottom