BB PRO Marko Savolainen

Mike sanoi:
Aivan törkeet määrät tilauksia tulee. Pitää paiskia rutosti duunia että saadaan lähtemään kaikki viimeistään tiistaina.
Kannattaa laittaa myyntimääriä eteenpäin, ainakin NRJ taitaa tilastoida DVD-leffojen myynnin top-10:iä viikottain. Voisi olla nastaa, jos yhdelle viikolle osuisi tällainen "anomalia".
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Aivan törkeet määrät tilauksia tulee. Pitää paiskia rutosti duunia että saadaan lähtemään kaikki viimeistään tiistaina.
Go Mike! Ei mitään ylimääräisiä kahvitaukoja, jotta pakkislaiset saisivat leffansa nopeasti :whip: :D
 
Katabolic sanoi:
Maksavatko nämä treeni-DVD:t aina näin jumalattoman paljon...? En nimittäin ole hirveämmin punttausleffojen hintoja tutkaillut, mutta mistään muusta yksittäisestä DVD:stä en ole nähnyt pyydettävän näin paljoa.

Maksaa. Jos tilaa jenkeistä noita Mitsun pätkiä, niin kyllä nekin tulee melkein noihin hintoihin (ovh:lla taitaa olla enempikin), vaikka dollari onkin aika halpa.

Erittäin hyvä dvd on minustakin kyseessä ja muutama todella hauska kohtakin levyltä löytyy.
 
Perkele kun on hyvä pätkä, Marko hiton rento haastatteluissa vaikka salilla perkelettä tulee suusta ja asennetta löytyy niin suorastaan perkeleen hyvin!.
Muuten huumoria on jutuissa mukana hyvin.

Kaikkea hyvää Markolle, aivan loistava tyyppi. Ja kiitokset treenivinkeistä ja nimmareista.
 
myyk sanoi:
Joo marko oli todella iso veryttelypuvussa. Mutta lavalla aivan uskomattoman kokoinen!!
Onnex olkoon vaan marko, ja jatka samaan malliin.

Ihan samat ajatukset täälläkin.Kun ostin Markolta dvd:n,kattelin miehen olevan tosi iso veryttelypuvussaan,mutta kun mies asteli lavalle,niin koko oli suorastaan mielikuvituksellinen. :hyper:
Tsemppiä viä kevättä varten Markolle!No joo sanoinhan ton Expossakin,mutta oot kyllä se potentiaalinen ammattilaisissa pärjäävä suomalainen mies.
 
Kyllä oli miehessä kokoa, ei voi muuta sanoa! Pari kertaa aiemminkin olen Markon livenä nähnyt, mutta olin ilmeisesti unohtanut miten iso hän oikeasti on. DVD oli huippu pätkä, läpät oli myös hyviä.. .."seuraavaan kisaan ku mennään, niin pitää olla muidenkin ukkojen kunnossa, että terveisiä vaan ameriikan pojille" (jotain tonne päin) :hyper: Treenimotivaatio nousi kyl niin paljon, että kohta ollaan ylikunnossa, se on varma! :rolleyes:
 
Innolla odotellaan :hyper:
 
Kyl siinä silmät meinas päästä tipahtaa kun kaveri asteli lavalle, siis iha hirveä massa ja ei muutakun tsemppiä tulevaan.
 
Supermassan leffasta tuli ensimmäinen koskaan ostamani DVD, koska tämä oli sellainen tapaus jota ei voinut ohittaa. En tiedä olenko hieman jäävi arvostelemaan tätä treenivideota kun siinä kerran itsekin muutaman minuutin ajan esiinnyn, mutta sanonpa sanottavani kaikesta huolimatta. :D

Ensinnäkin on pakko mainita, että leffa näyttää ja kuulostaa todella hyvältä, tekijät ovat todella osanneet hommansa. Ohjaus, kuvaus, leikkaus, äänet... Aivan loistavaa työtä. :thumbs:

Leffan sisällössä parasta ovat Markon leppoisa asenne ja useat naurunpurskahduksia kirvoittaneet todella osuvat läpät ja erinäiset koomiset tilanteet. Mies on kameran edessä oma aito itsensä, ja antaa itsestään hyvinkin luonnollisen esiintyjän kuvan.

Treenien väliin upotetut haastattelupätkät ovat varsin mielenkiintoisia, ja Marko vastaa moneen ihmisiä varmasti askarruttaneeseen kysymykseen. Sarjojen välissä Marko selittää kiitettävästi treeninsä taustoja ja syitä eri jutuille.

Sarjapainot ovat useimmissa liikkeissä hyvinkin vaatimattomat jos niitä verrataan Markon hurjimpien aikojen tuloksiin, mutta intensiteettiä kyllä riittää ja koko ajan hommassa on kunnon tekemisen meininki. Ärräpäitä ja v****ja ei säästellä, eikä pitäisikään kun kyseessä on kovan luokan treeni-DVD.

Annetaan nyt vaikka neljä tähteä, viides olisi tullut jos jalkatreenissä ei olisi ollut koko ajan mukana puuskuttamassa se hoopon näköinen hikinen kynäniska. :jahas:

:4:
 
SUPERMASSA sanoi:
Jalkaprässi ei ole sen turhempi jalkaliike kuin mikään muukaan. Teen sitä yhtä paljon kuin muitakin.

Millä painoilla treenaat voimaa jalkaprässissä?

SUPERMASSA sanoi:
-06 kevään kisat jos kaikki menee niinkuin on suunniteltu (tai minä olen, koska tukijoukkoni ovat tyytyväisiä jos olen 10 parhaan joukossa, mutta minä en.) niin saman vuoden Olympiassa ollaan.

TSEMIÄ!! :thumbs: :thumbs: :rock: :worship:

EDIT: Pitää ostaa dvd...
 
SUPERMASSA sanoi:
Juuri näin.
Kyllä siellä päivystetään lauantai ja sunnuntai. Teretulemast.
Olin siitä vähän monta mieltä. Se oli väärin että isä toteutti omaa unelmaansa pojan kautta ja tuhosi näin pojan lapsuuden, joka on ainutlaatuinen. Mutta mitä tulee isän käyttämään harjoitusfilosofiaan, olen täysin samaa mieltä hänen kanssaan. Olen itse elänyt samanlaista elämää, en tosin 6- vaan 16- vuotiaasta asti. Ammattikoulun jälkeen aloin itsekin elää pelkästään kehonrakennukselle: ei kavereiilla käymistä, ei ravintoloissa käymistä, ei käymistä oikeastaan missään vain kodin ja salin välillä. Tällainen elämä on askeettista, mutta kuten kyseinen 4D dokumentti osoitti, se tuo tuloksia ja on toiminut minun kohdallani. Mutta jokaisen pitäisi saada päättää itse, eikä 6- vuotias todellakaan ole vielä tarpeeksi kypsä tehdäkseen itsenäisiä päätöksiä, vaikka olisi kuinka wonderful.
Yleensä lähes kaikissa asioissa pätee sanonta "Saat juuri niin paljon kuin olet valmis antamaan".



Realistista puhetta, siitä kiitos! 6-vuotias, mutta usein myös lähemmäs 16-vuotias on liian nuori toteuttamaan isän toiveita (jos nyt yleensäkään lapset eivät ole vain isien kiillokkeita) - lapsuus pitää saada elää rauhassa. Kun tullaan nuoreksi, - ja aikuiseksi, jossain asioissa esim. huippu-urheilussa (lätkä on erikseen :D ) pitää keskittyä olennaiseen, eli treenaamiseen, lepoon, syömiseen tietty, - ja tulosten parantamiseen. Erikseen on sitten harrastelijat (kuten minä)
 
Aluksi täytyy sanoa, että loistava treeni-DVD. Muutama kysymys DVD:hen liittyen. Voi olla, että aiemmin kysytty tällä palstalla, mutta on mennyt ohi.

1. Lisäravinnesetti on aika normaali, mukana toimivat peruslisäravinteet, mutta kreatiini puuttui listalta. Onko tähän jotain erityistä syytä? Koetko, että et saa siitä hyötyä?

2. Minkälaisia palautuksia käytit videolla näkyvien sarjojen välillä (olettaen, että kuvaustekniset syyt eivät aiheuttanut eroa normaalitreeniin)? Vaihteleeko palautukset lihasryhmän mukaan (esim. kädet vs. kyykkypäivä)?

Lisäksi sellainen kysymys, että tuleeko sinulle huonoja treenipäiviä, jolloin ei treeni yksinkertaisesti kulje toivotulla tavalla? Jos tulee, niin mistä koet sen johtuvan? Pystyt kuitenkin pääsääntöisesti rytmittämään syömiset juuri optimaalisella tavalla ja lepoakin näyttäisi tulevan tarpeeksi.

Lopuksi vielä mielettömästi tsemppiä ensi vuoden koitoksiin. Toivomme varmasti kaikki, että Suomi saisi menestyvän mieskehonrakentajan ammattilaislavoille.
 
Kuinka moni Pakkislainen tunnistaa itsensä dvd:ltä?
 
Minunkin puolesta kiitos supermassalle esiintymisestä Lahdessa! Oli tosi mukava kun sinä kaikkien pakkislaisten idoli olit paikalla :) Ja ihan mieltä lämmittää miten mukava ihminen olet kaiken lisäksi. Tsemppiä kisavalmisteluihin ja kiitos kannustamisesta :thumbs:
 
Jatkuvuus sanoi:
Aika kypsiä kommentteja taas tuolla Musclemayhemilla Maken comeback threadissä...
mitä ne sanoo siellä. laittaisitko jonkun lyhyen tiivistelmän:)?
 
Back
Ylös Bottom