Juuri näin.
Kyllä siellä päivystetään lauantai ja sunnuntai. Teretulemast.
Olin siitä vähän monta mieltä. Se oli väärin että isä toteutti omaa unelmaansa pojan kautta ja tuhosi näin pojan lapsuuden, joka on ainutlaatuinen. Mutta mitä tulee isän käyttämään harjoitusfilosofiaan, olen täysin samaa mieltä hänen kanssaan. Olen itse elänyt samanlaista elämää, en tosin 6- vaan 16- vuotiaasta asti. Ammattikoulun jälkeen aloin itsekin elää pelkästään kehonrakennukselle: ei kavereiilla käymistä, ei ravintoloissa käymistä, ei käymistä oikeastaan missään vain kodin ja salin välillä. Tällainen elämä on askeettista, mutta kuten kyseinen 4D dokumentti osoitti, se tuo tuloksia ja on toiminut minun kohdallani. Mutta jokaisen pitäisi saada päättää itse, eikä 6- vuotias todellakaan ole vielä tarpeeksi kypsä tehdäkseen itsenäisiä päätöksiä, vaikka olisi kuinka wonderful.
Yleensä lähes kaikissa asioissa pätee sanonta "Saat juuri niin paljon kuin olet valmis antamaan".
Realistista puhetta, siitä kiitos! 6-vuotias, mutta usein myös lähemmäs 16-vuotias on liian nuori toteuttamaan isän toiveita (jos nyt yleensäkään lapset eivät ole vain isien kiillokkeita) - lapsuus pitää saada elää rauhassa. Kun tullaan nuoreksi, - ja aikuiseksi, jossain asioissa esim. huippu-urheilussa (lätkä on erikseen :D ) pitää keskittyä olennaiseen, eli treenaamiseen, lepoon, syömiseen tietty, - ja tulosten parantamiseen. Erikseen on sitten harrastelijat (kuten minä)