BB PRO Marko Savolainen

Jatkuva testaus kaikille kansalaisille päihteistä. Jos saavuttaa ongelmakäytön rajan, niin menettää oikeuden ilmaiseen terveydenhuoltoon. Terveydenhoito oikeuden voi palauttaa vähentämällä käyttöä ja käymällä läpi jonkin hoito-ohjelman. Jos taas tulee punaistavaloa testeissä, niin oikeus lähtee.

Näin jokainen saisi käyttää, mutta ongelmakäyttäjät eivät kuormittaisi julkista terveydenhuoltoa ja veronmaksajien kukkaroa.

Päihteissä tehdyt rikokset rankaistaisiin rankemmin ja lisänä aina päihdehoito.
Juuri näin.
Ainut ongelmahan tässä on nää kaikenmaailman yksilönoikeudet ja "aikuisella on oltava oikeus päättää omasta elämästään" jne. asiat.
Ja tietty se, että kun rahaa syydetään niin maan hel...tisti kaikkeen turhaan, niin ei noita päihdeongelmaisia ole aikaa eikä rahaa hoitaa. :(
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meinasin vain, että tekin voisitte jakaa myös uutisia KAIKISTA raiskauksista.

Miten sä oikeen viittit? Kyllä täällä varmasti kaikki tuomitsee joka ainoan raiskauksen oli se sitten kenen hyvänsä tekemä.Se mikä täällä hiertää porukkaa on se että maahanmuuttaja syyllistyy raiskaukseen suhteettomasti todennäkösemmin kuin synty suomalainen.
 
Jos saavuttaa ongelmakäytön rajan, niin menettää oikeuden ilmaiseen terveydenhuoltoon.
Lisäisin tähän vielä ylipainoiset, tupakoitsijat ja hormonien käyttäjät. Stressi, uupumus ja univaje myöskin aiheuttaa tutkitusti kaikenlaisia sairauksia ja se on itse aiheutettua, joten vielä voisi lisätä kaikki liikaa työskentelevät tähän.
 
Lisäisin tähän vielä ylipainoiset, tupakoitsijat ja hormonien käyttäjät. Stressi, uupumus ja univaje myöskin aiheuttaa tutkitusti kaikenlaisia sairauksia ja se on itse aiheutettua, joten vielä voisi lisätä kaikki liikaa työskentelevät tähän.
Kyllä. Myös liiallisen veden kittajat listaan mukaan, koska liiallisella veden juonnilla on haittavaikutuksensa. Myös kaikkia vanhempia pitäisi rankaista, koska ovat tuoneet tähän haitalliseen elämään lapsia, jotka altistuvat itseaiheutetuille sairauksille 😉

Ei vaan..

Stressi, uupumus ja univaje on hieman hankalia yksittäin tarkasteltuna, koska niihin vaikuttaa moni ulkoinen tekijä, joihin et pysty itse järkevästi vaikuttamaan. Valosaaste, mikromuovit, nykyajan hektisyys, radiotaajuudet yms. Liika työskentely tietysti listalle, mutta noita Stressiä, uupumusta ja univajetta voi myös harrastamisella saada aikaiseksi. Harrastamista en kuitenkaan listalle laittaisi.
 
Juuri näin.
Ainut ongelmahan tässä on nää kaikenmaailman yksilönoikeudet ja "aikuisella on oltava oikeus päättää omasta elämästään" jne. asiat.
Ja tietty se, että kun rahaa syydetään niin maan hel...tisti kaikkeen turhaan, niin ei noita päihdeongelmaisia ole aikaa eikä rahaa hoitaa. :(
Tuo yksilönoikeus on kyllä väärinkäytettynä perseestä. Esimerkkinä koronan liikkumisrajoitusten vastustaminen, koska minulla on oikeus... ajellaan esim. uudenmaan rajalla kieltoaikaan, koska voidaan. Tai matkustetaan ulkomaille ja takaisin, koska perustuslaki. Aina ei pysty ihmisten järjettömyyttä käsittämään....
 
Stressi, uupumus ja univaje on hieman hankalia yksittäin tarkasteltuna, koska niihin vaikuttaa moni ulkoinen tekijä, joihin et pysty itse järkevästi vaikuttamaan. Valosaaste, mikromuovit, nykyajan hektisyys, radiotaajuudet yms. Liika työskentely tietysti listalle, mutta noita Stressiä, uupumusta ja univajetta voi myös harrastamisella saada aikaiseksi. Harrastamista en kuitenkaan listalle laittaisi.
Univaje huomattavasti vaarallisempi auton ratissa kuin esim. 0,5 promillen humala, tod. vaarallisempaa kuin pieni kannabispössyttely. Moni rekka on vetänyt metsähallituksen puolelle pilkkimisen seurauksena. Entä jos hyppäät rattiin äärimmäisen kiihtyneessä tilassa, hermostuneena jne. Yleinen tuomio tulee kuitenkin vain jos veressä on merkkejä alkoholista, puhumattakaan jos olet "huumekuski".
Mikä on lopulta itse aiheutettu sairaus. Se on loputon suo ja siksi se ei ole kriteeri terveydenhuollossa. Katkaisit jalkasi laskettelussa tai jalkapallossa -mitäs läksit?? Käytännössä alkoholistille ei kuitenkaan vaihdeta toista kertaa maksaa. Maksasairaudet eivät kuitenkaan välttämättä johdu alkoholista. Osalla ylipainoisista veriarvot pysyvät hyvinä, tästä oli juuri joku tutkimuskin, kaikilla normipainoisilla ei. Hoikkuus ei siis ole vielä tae mistään. Lähtökohtaisesti siis kaikki hoidetaan, resurssien puitteissa ja hyvä niin. Lääkäri käyttää kuitenkin priorisointia, eli mitä kannattaa tehdä ja mitä ei. Monihan on nyt itkenyt koronan aikana mm. sitä, miksei heikkokuntoiset vanhukset pääse tehohoitoon. No siksi kun se tehohoito ei heille kannata eivätkä he yksinkertaisesti kestäisi sitä. Toisekseen moni on tehnyt hoitotestamentin.
 
Lisäisin tähän vielä ylipainoiset, tupakoitsijat ja hormonien käyttäjät. Stressi, uupumus ja univaje myöskin aiheuttaa tutkitusti kaikenlaisia sairauksia ja se on itse aiheutettua, joten vielä voisi lisätä kaikki liikaa työskentelevät tähän.
Jaa saivarrellaan. :D
Tossa on vaan yks vika nyt. Ne jotka tekee "liikaa töitä" kuluttaa sitä saatua palkkaakin yksityisiin terveydenhuoltoihin jne.
Terveisin yksi "liikaa työskentelevä", joka ostaa kaikenmaailman lisäravinteita ja ruokadiettejä jne. turhakkeita joihin ei "liikaa työskentelemättä" olisi varaa.
 
Univaje on tosiaan vaarallinen ja rasittava niin itselle kuin muille ihmisille, erityisesti lähiomaisille. Itse olen syyllistynyt siihen ollessani työholisti. Liikeenteessä olen autolla ajautunut muutamia kertoja pientareelle ja kerran takana ajava autoilija soitti torvea kun olin ajautunut vastaantulevien kaistalle. Onneksi ei ollut vastaantulijoita ja itse selvisin kunnon säihkähdyksellä. Oli hullua ja sairasta!
 
Kun täällä ollaan niin liikuttavan huolestuneita raiskauksista, niin kuinka moni teistä on sitten on ollut innoissaan metoo-liikkeestä, joka nimenomaan kiinnitti huomiota kaikkeen seksuaaliseen ahdisteluun, myös raiskauksiin ja niistä vaikenemiseen. Entä kannatus uudelle lainsäädännölle, jossa raiskaustuomioon riittää suostumuksen puute (ei siis tarvita merkkejä väkivallasta yms.). Pitänee mennä specsaversille, kun en ole nähnyt mitään liikehdintää - tai olen sittenkin, ko. asioiden vähättelemistä.
 
Kun täällä ollaan niin liikuttavan huolestuneita raiskauksista, niin kuinka moni teistä on sitten on ollut innoissaan metoo-liikkeestä, joka nimenomaan kiinnitti huomiota kaikkeen seksuaaliseen ahdisteluun, myös raiskauksiin ja niistä vaikenemiseen. Entä kannatus uudelle lainsäädännölle, jossa raiskaustuomioon riittää suostumuksen puute (ei siis tarvita merkkejä väkivallasta yms.). Pitänee mennä specsaversille, kun en ole nähnyt mitään liikehdintää - tai olen sittenkin, ko. asioiden vähättelemistä.

Feministien metoo liike on hiukan eriasia kuin maahanmuuttajien tekemät raiskaukset suomessa ja muualla euroopassa, vaikkapa ruotsissa aika synkkää tältä osin.
Usein nämä metoo jutut tapahtuneet vuosia sitten ja välttämättä ilman mitään todisteita tuhotaan syytetyn elämä.
Metoo ei toimi mikäli ahdistelija on maahanmuuttaja, pitää olla joku kuuluisuus joka käynyt perseelle 20v sitten ja jäänyt traumat.
 
Feministien metoo liike on hiukan eriasia kuin maahanmuuttajien tekemät raiskaukset suomessa ja muualla euroopassa, vaikkapa ruotsissa aika synkkää tältä osin.
Usein nämä metoo jutut tapahtuneet vuosia sitten ja välttämättä ilman mitään todisteita tuhotaan syytetyn elämä.
Metoo ei toimi mikäli ahdistelija on maahanmuuttaja, pitää olla joku kuuluisuus joka käynyt perseelle 20v sitten ja jäänyt traumat.
Ylilyöntejä varmasti on tapahtunut, mutta pointti olikin - onko raiskaus aina yhtä tuomittavaa, kuten täällä jotkut ovat todistelleet vai riippuko mm. kohteesta ja/tai tekijästä.
 
Ylilyöntejä varmasti on tapahtunut, mutta pointti olikin - onko raiskaus aina yhtä tuomittavaa, kuten täällä jotkut ovat todistelleet vai riippuko mm. kohteesta ja/tai tekijästä.

Tottakai se tuomittavuus riippuu kohteesta/tekijästä/tilanteesta.

Otetaan kaksi ääri esimerkkiä.

Tapaus 1. Lapsi kävelee puistossa ja hänen kimppuun hyökkää ennalta tuntematon mies ja väkivaltaisesti raiskaa lapsen, ja jättää henkihieverissä puskaan makaamaan.

Tapaus 2. 20 vuotta naimisissa ollut pariskunta on ollut yhdessä viettämässä iltaa, tulevat kotiin ja alkavat siinä suudella ja riisua toisiaan ja menevät sänkyyn, miehelle tulee kuitenkin kusi hätä ja hän menee käymään vessassa, sillä aikaa vaimo nukahtaa, no mies päättää kuitenkin että pannaan nyt vaikka toiselle tulikin vähän väsy.
Molemmat heräävät aamulla onnilisia ja hieman krapulaisina samasta sängystä.


Uuden lain mukaan molemmat tapaukset ovat raiskauksia koska kummassakaan "uhri" ei ole antanut suostumusta seksiin.

Mutta onko molemmat yhtä tuomittavia?
Minun mielestäni ei todellakaan ole.
 
Ylilyöntejä varmasti on tapahtunut, mutta pointti olikin - onko raiskaus aina yhtä tuomittavaa, kuten täällä jotkut ovat todistelleet vai riippuko mm. kohteesta ja/tai tekijästä.
Riippuu kohteesta. Lapsiin kohdistuva raiskaus on aina tuomittavampaa. Järkyttävin esimerkki varmasti Roterhamin vuosia jatkunut järjestelmällinen muslimimiesten harjoittama lapsien raiskaus/joukkoraiskaus, jonka uhreiksi joutui tuhannet lapset ja viranomaiset antoivat sen jatkua rasismisyytösten pelossa. Samaa sarjaan menee Ruotsin nykytilanne. Ruotsihan pitää jo hallussaan globaaleja kärkisijoja raiskausten määrässä per capita. Tällaisen kehitykset pysäyttäminen on haittamaahanmuuttokriitikoiden tärkeimpiä agendoja ja sitä ei saavuteta millään meetoo -liikkeellä vaan maahanmuuttoa on voimakkaasti rajoitettava niistä maista, joissa naisten koskemattomuutta ei kunnioiteta. Käytännössä Afrikka ja Lähi-itä.
 
Tottakai se tuomittavuus riippuu kohteesta/tekijästä/tilanteesta.

Otetaan kaksi ääri esimerkkiä.

Tapaus 1. Lapsi kävelee puistossa ja hänen kimppuun hyökkää ennalta tuntematon mies ja väkivaltaisesti raiskaa lapsen, ja jättää henkihieverissä puskaan makaamaan.

Tapaus 2. 20 vuotta naimisissa ollut pariskunta on ollut yhdessä viettämässä iltaa, tulevat kotiin ja alkavat siinä suudella ja riisua toisiaan ja menevät sänkyyn, miehelle tulee kuitenkin kusi hätä ja hän menee käymään vessassa, sillä aikaa vaimo nukahtaa, no mies päättää kuitenkin että pannaan nyt vaikka toiselle tulikin vähän väsy.
Molemmat heräävät aamulla onnilisia ja hieman krapulaisina samasta sängystä.


Uuden lain mukaan molemmat tapaukset ovat raiskauksia koska kummassakaan "uhri" ei ole antanut suostumusta seksiin.

Mutta onko molemmat yhtä tuomittavia?
Minun mielestäni ei todellakaan ole.
Tuohon voi vielä lisätä:

Tapaus 3. Olet baarissa. Viehettävä leidi lähestyy sinua ja kehuu atleettista vartaloasi. Lähdette ulos puistoon ja harrastatte seksiä. Homman päätyttyä leidi kertoo olevansa naimisissa ja katuu tekoaan itkien. Leidi lähtee kiireesti kotiinsa ja tekee välittömästi rikosilmoituksen raiskauksesta. tuossa sitte sana sanaa vastaa ihmetellään. Leidin mies vieläpä puolustaa vaimoaan ja kertoo kuinka tunnollinen yms. leidi on, eikä koskaan ainakaan pettäisi. Saatanan sikamies, kun raiskasi....
 
Riippuu kohteesta. Lapsiin kohdistuva raiskaus on aina tuomittavampaa. Järkyttävin esimerkki varmasti Roterhamin vuosia jatkunut järjestelmällinen muslimimiesten harjoittama lapsien raiskaus/joukkoraiskaus, jonka uhreiksi joutui tuhannet lapset ja viranomaiset antoivat sen jatkua rasismisyytösten pelossa. Samaa sarjaan menee Ruotsin nykytilanne. Ruotsihan pitää jo hallussaan globaaleja kärkisijoja raiskausten määrässä per capita. Tällaisen kehitykset pysäyttäminen on haittamaahanmuuttokriitikoiden tärkeimpiä agendoja ja sitä ei saavuteta millään meetoo -liikkeellä vaan maahanmuuttoa on voimakkaasti rajoitettava niistä maista, joissa naisten koskemattomuutta ei kunnioiteta. Käytännössä Afrikka ja Lähi-itä.
Jäi vielä mainitsematta tuosta Roterhamista, että esimakuahan saatiin vastaavasta jo Oulussakin, kun muslimipedofiilien järjestäytynyt jengi ehti raiskata useita lapsia ennen kuin jäivät kiinni. Tätäkin tietoa poliisi panttasi viimeiseen asti, kunnes oli pakotettu tulemaan julkisuuteen asian tiimoilta, kun Junes Lokka tilasi dokumentit viranomaisilta ja julkisti ne.
 
Tuohon voi vielä lisätä:

Tapaus 3. Olet baarissa. Viehettävä leidi lähestyy sinua ja kehuu atleettista vartaloasi. Lähdette ulos puistoon ja harrastatte seksiä. Homman päätyttyä leidi kertoo olevansa naimisissa ja katuu tekoaan itkien. Leidi lähtee kiireesti kotiinsa ja tekee välittömästi rikosilmoituksen raiskauksesta. tuossa sitte sana sanaa vastaa ihmetellään. Leidin mies vieläpä puolustaa vaimoaan ja kertoo kuinka tunnollinen yms. leidi on, eikä koskaan ainakaan pettäisi. Saatanan sikamies, kun raiskasi....

Juuri näin, ja tässä tapauksessa mitään raiskausta ei edes ole tapahtunut.

Itsekkin ollu tilanteessa jossa minua on aiheetta syytetty raiskauksesta.
Joskus vuosia sitten bileissä harrastin seksiä erään naisen kanssa ja nainen tulikin jälkikäteen katuma päälle, Minulla kävi kuitenkin tilanteessa onni ja eräs muu bileissä ollut ihminen oli meidän huomaamatta käynyt huoneessa video kameran kanssa ja videolla näkyi selvästi kun tämä nainen on minun päälläni.
Nainen sitten luopui syytteistä nähtyään videon.

Ilman videota oltas tosiaan oltu oikeudessa sana sanaa vastaan.
 
Jäi vielä mainitsematta tuosta Roterhamista, että esimakuahan saatiin vastaavasta jo Oulussakin, kun muslimipedofiilien järjestäytynyt jengi ehti raiskata useita lapsia ennen kuin jäivät kiinni. Tätäkin tietoa poliisi panttasi viimeiseen asti, kunnes oli pakotettu tulemaan julkisuuteen asian tiimoilta, kun Junes Lokka tilasi dokumentit viranomaisilta ja julkisti ne.

Muistutan tässä vaiheessa on että 2/3 raiskauksista on suomalaisten tekemiä ja meidän tulisi tässä nyt käsitellä myös sitä asiaa ettemme syyllisty vähättelyyn.

Ja lisäksi kaikki suomessa tapahtuvat pakolaisten tekemät raiskaukset ovat yksittäistapauksia eikä niistä voida tehdä mitään johtopäätöksiä. Vaikka tilastot osoittavat, että muslimimamut ovat yliedustettuina seksuaalirikostilastoissa, niin on tärkeää, ettemme yleistä. Tulikohan tässä jo tärkeimmät.
 
Juuri näin, ja tässä tapauksessa mitään raiskausta ei edes ole tapahtunut.

Itsekkin ollu tilanteessa jossa minua on aiheetta syytetty raiskauksesta.
Joskus vuosia sitten bileissä harrastin seksiä erään naisen kanssa ja nainen tulikin jälkikäteen katuma päälle, Minulla kävi kuitenkin tilanteessa onni ja eräs muu bileissä ollut ihminen oli meidän huomaamatta käynyt huoneessa video kameran kanssa ja videolla näkyi selvästi kun tämä nainen on minun päälläni.
Nainen sitten luopui syytteistä nähtyään videon.

Ilman videota oltas tosiaan oltu oikeudessa sana sanaa vastaan.
Nuo tekaistut raiskaussyytökset on kyllä kylmääviä. Raiskaus on rikoksena kuitenkin niin leimaava, että se saattaa pilata ihmisen tulevaisuuden mielenterveydestä puhumattakaan. Vapauttavankin tuomion jälkeen huhut jää helposti elämään.

Näistä pitäisi lätkäistä kunnon tuomiot. Ehkä lätkäistäänkin mutta ei mitään tietoa millaisia.
 
Tuohon voi vielä lisätä:

Tapaus 3. Olet baarissa. Viehettävä leidi lähestyy sinua ja kehuu atleettista vartaloasi. Lähdette ulos puistoon ja harrastatte seksiä. Homman päätyttyä leidi kertoo olevansa naimisissa ja katuu tekoaan itkien. Leidi lähtee kiireesti kotiinsa ja tekee välittömästi rikosilmoituksen raiskauksesta. tuossa sitte sana sanaa vastaa ihmetellään. Leidin mies vieläpä puolustaa vaimoaan ja kertoo kuinka tunnollinen yms. leidi on, eikä koskaan ainakaan pettäisi. Saatanan sikamies, kun raiskasi....
Omakohtainen kokemus? Kuulosti niin tarkalta kuvaus.
 
Back
Ylös Bottom