BB PRO Marko Savolainen

Ja ensimmäinen "savupää" taas puolustele.
"ku muut" siinä vasta lapsellinen vasta argumentti. No pössyttely tekee vähän hitaaksi

Tekee toki, mutta ei paljon muuta. Toisin kuin muut. Itsellä särähti korvaan kun Aksu kysyy mikä idea sulla on ollut kun olet tykkäilyt sen huumerotan kuvista(Vasten mielistä). Tähän sitten alat syyllistämään Aksua huumeiden käytöstä. Kannabis(ei kovin kummoinen juttu).
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tekee toki, mutta ei paljon muuta. Toisin kuin muut. Itsellä särähti korvaan kun Aksu kysyy mikä idea sulla on ollut kun olet tykkäilyt sen huumerotan kuvista(Vasten mielistä). Tähän sitten alat syyllistämään Aksua huumeiden käytöstä. Kannabis(ei kovin kummoinen juttu).
Aksu syyllisti minua välillisesti, että suosin Nikon huumehommia.
Ja itse tukee huumerikollisuutta, etkö siinä näe mitään ristiriitaa? Aksu puhunut myös kokaiinista, ainiin onhan sekin alkujaan "luonnontuote"
 
Huomaa, että on sitä vaan aika ajanut meikäläisestä täysin ohitse kun ihmiset kiistelevät siitä, kuka on TYKÄNNYT mistäkin kuvasta. "Hei mitä vittua, jätkä tykkäs sen kuvasta", hehe.
Taas meni näköjään ohi sulta niin että soi. Mua ei henkilökohtaisesti kiinnosta kuka tykkää kenenkin kuvasta, mutta eikö se ole mielestäsi vähintäänkin mielenkiintoista jos poliitikoksi aikova käy tykkäämässä maan historian suurimman huumejutun yhden päätekijän tekemisistä? Kaveri on sentään aika monen elämän pilannut, enkä ihmettelisi jos muutamankin elämän päättänyt. Kyllähän se nyt ihmisestä jotain kertoo kun nyt käydään siellä tykkäämässä kuvista, jossa ollaan taas jossain aurinkorannikolla vielä tunnetumpien rikollisten kanssa. Samalla ollaan täällä toisella kädellä meuhkaamassa siitä että maahanmuuttajat pilaa suomalaisten naisten elämän.

Vasen käsi haukkuu maahanmuuttajia, oikea fanittaa huumerikollista. Niin se takki kääntyy näköjään tuulen mukana.
 
Tekee se paljon muutakin, ettekö oikeasti tiedä, vai ette halua tietää kun pössyttelette? Monikohan käyttäisi kannabista, jos siinä ei olisi thc:tä lainkaan, eli ei menisi päähän?
Aina samat selitykset, ei siitä mitään haittaa, vain hyötyjä. Ihan tiedoksi sellaista ainetta ei olekkann mistä saat vain hyödyt

Psyykevaikutukset
10 000 kannabistutkimuksen analyysissa löydettiin todistusaineistoa siitä, että marihuanan käyttö kasvattaa riskiä sairastua skitsofreniaan – etenkin henkilöillä, joilla on luonnollinen taipumus sairauteen.

Kannabiksen käyttö voi aiheuttaa myös vainoharhaisuutta ja vihantunteita, jotka menevät kuitenkin tyypillisesti ohi päihtymystilan väistyessä. Tutkimustiedon valossa ei ole selvää, ovatko tällaiset oireet yhteydessä pitkäaikaisempiin psykooseihin.
Marihuanan kohdalla negatiivisten muistivaikutusten on huomattu jatkuvan jopa useita viikkoja käytön lopettamisen jälkeen. Tutkimuksissa on esitetty myös päivittäisen käytön yhteyttä verbaalisen muistin heikentymiseen nuorella iällä kannabiksen käytön aloittaneiden aikuisten kohdalla.

Taas meni näköjään ohi sulta niin että soi. Mua ei henkilökohtaisesti kiinnosta kuka tykkää kenenkin kuvasta, mutta eikö se ole mielestäsi vähintäänkin mielenkiintoista jos poliitikoksi aikova käy tykkäämässä maan historian suurimman huumejutun yhden päätekijän tekemisistä? Kaveri on sentään aika monen elämän pilannut, enkä ihmettelisi jos muutamankin elämän päättänyt. Kyllähän se nyt ihmisestä jotain kertoo kun nyt käydään siellä tykkäämässä kuvista, jossa ollaan taas jossain aurinkorannikolla vielä tunnetumpien rikollisten kanssa. Samalla ollaan täällä toisella kädellä meuhkaamassa siitä että maahanmuuttajat pilaa suomalaisten naisten elämän.

Vasen käsi haukkuu maahanmuuttajia, oikea fanittaa huumerikollista. Niin se takki kääntyy näköjään tuulen mukana.
Olet kyllä niin pihalla voi hyvänen aika. Fanittaa kuka?

Taas meni näköjään ohi sulta niin että soi. Mua ei henkilökohtaisesti kiinnosta kuka tykkää kenenkin kuvasta, mutta eikö se ole mielestäsi vähintäänkin mielenkiintoista jos poliitikoksi aikova käy tykkäämässä maan historian suurimman huumejutun yhden päätekijän tekemisistä? Kaveri on sentään aika monen elämän pilannut, enkä ihmettelisi jos muutamankin elämän päättänyt. Kyllähän se nyt ihmisestä jotain kertoo kun nyt käydään siellä tykkäämässä kuvista, jossa ollaan taas jossain aurinkorannikolla vielä tunnetumpien rikollisten kanssa. Samalla ollaan täällä toisella kädellä meuhkaamassa siitä että maahanmuuttajat pilaa suomalaisten naisten elämän.

Vasen käsi haukkuu maahanmuuttajia, oikea fanittaa huumerikollista. Niin se takki kääntyy näköjään tuulen mukana.
Olet joskus tykännyt minun tai jonkun bodari jutuista, siiloin tuet huumeiden käyttöä ja dopinginkäyttöä. Ja kaikkea mitä tykkäys kohteesi on tehnyt 🙂👍
 
Taas meni näköjään ohi sulta niin että soi. Mua ei henkilökohtaisesti kiinnosta kuka tykkää kenenkin kuvasta, mutta eikö se ole mielestäsi vähintäänkin mielenkiintoista jos poliitikoksi aikova käy tykkäämässä maan historian suurimman huumejutun yhden päätekijän tekemisistä? Kaveri on sentään aika monen elämän pilannut, enkä ihmettelisi jos muutamankin elämän päättänyt. Kyllähän se nyt ihmisestä jotain kertoo kun nyt käydään siellä tykkäämässä kuvista, jossa ollaan taas jossain aurinkorannikolla vielä tunnetumpien rikollisten kanssa. Samalla ollaan täällä toisella kädellä meuhkaamassa siitä että maahanmuuttajat pilaa suomalaisten naisten elämän.

Vasen käsi haukkuu maahanmuuttajia, oikea fanittaa huumerikollista. Niin se takki kääntyy näköjään tuulen mukana.
En osaa suhtautua noihin tykkäämisiin ja seuraamisiin oikein mitenkään. En ole koskaan ollut missään sosiaalisessa mediassa enkä muutenkaan ole mitenkään sosiaalinen. Ehkäpä se on sitten outoa. Huumeiden käyttö on yleensä aina oma valinta. Raiskatuksi tuleminen harvoin.
 
Aksu syyllisti minua välillisesti, että suosin Nikon huumehommia.
Ja itse tukee huumerikollisuutta, etkö siinä näe mitään ristiriitaa? Aksu puhunut myös kokaiinista, ainiin onhan sekin alkujaan "luonnontuote"

Taidat ola oikeassa kun tässä hetken mietiskellyt😄 Ehkä sulla oli oikeus pieni piikki antaa takaisin. Itse olen niitä hippejä, jotka vapauttaisivat hampun. Pahoittelut jos olin hieman kärkäs, peace
 
En suorittanut, olisi häirinyt ammattia liikaa eli bodausta. Vaikka Hännisen Juha lupasi, että jos menen sotilaspoliisiksi, hän hoitaa homman niin, että saa vapaasti treenata. Nyt kyllä voisin ehdottomasti käydä jos voi. Ja nyt jälkeenpäin miettinyt, että olisi ollut mielekäs uravalinta jäädä armeijaan töihin, useampi koulukaveri valitsi sen reitin.

Tama on aika mielenkiintoinen kommentti jos peraankuulutetaan isanmaallisuutta. Kavin armeijan ja kylla se minunkin elamaa hairitsi, vuosi meni nuoruudesta. Ketapa se ei hairitsisi - ammattia tai opintoja? Onko oma mukavuus sitten tarkeampaa kun armeijan kaynti? Mika oli muuten varsinainen syy poisjaantiin, ei kai siella voi kertoa etta se hairitsee bodausta? Ja ei kai kehonrakennus ollut ammatti viela 18 vuotiaana jolloin yleensa mennaan armeijaan? Eli 18 vuotiaana ilmeisesti haettiin lykkaysta kayttaen jotain syyta?
 
Tama on aika mielenkiintoinen kommentti jos peraankuulutetaan isanmaallisuutta. Kavin armeijan ja kylla se minunkin elamaa hairitsi, vuosi meni nuoruudesta. Ketapa se ei hairitsisi - ammattia tai opintoja? Onko oma mukavuus sitten tarkeampaa kun armeijan kaynti? Mika oli muuten varsinainen syy poisjaantiin, ei kai siella voi kertoa etta se hairitsee bodausta? Ja ei kai kehonrakennus ollut ammatti viela 18 vuotiaana jolloin yleensa mennaan armeijaan? Eli 18 vuotiaana ilmeisesti haettiin lykkaysta kayttaen jotain syyta?
Oli jo ammatti 16 v kun päätin, että en muuta tee. Toki en palkkaa saanut, niinku en myöhemminkään.
Tuttu lääkäri kirjoitti sinne kirjeen, en tiedä mitä siinä luki.
Ja en sieltä mukavuuden takia pois jäänyt, helpompaa siellä armeijassa olisi ollut, kuin maata 22 tuntia sängyssä ja treenata kuin eläin ja syödä niin paljon, että välillä piti oksentaa.
Ja miten se minun isänmaallisuuteen vaikuttaa? Puolustaisin isänmaata milloin vain ehdoitta ilman armeijakäyntiä.
 
Oli jo ammatti 16 v kun päätin, että en muuta tee. Toki en palkkaa saanut, niinku en myöhemminkään.
Tuttu lääkäri kirjoitti sinne kirjeen, en tiedä mitä siinä luki.
Ja en sieltä mukavuuden takia pois jäänyt, helpompaa siellä armeijassa olisi ollut, kuin maata 22 tuntia sängyssä ja treenata kuin eläin ja syödä niin paljon, että välillä piti oksentaa.
Ja miten se minun isänmaallisuuteen vaikuttaa? Puolustaisin isänmaata milloin vain ehdoitta ilman armeijakäyntiä.
Aika harva tosiaan osaa 18-vuotiaana ennustaa mitä 30-vuoden päästä tekee ja millaisen aatemaailman omaa vs. senhetkinen tilanne.
 
Oli jo ammatti 16 v kun päätin, että en muuta tee.

Okei, tiesin itsekin jo 16 vuotiaana mita tulen tekemaan tyokseni kun tiesin luontaiset lahjani jo siina vaiheessa mutta menin armeijaan silti. Toki voisit varmaan jollain tavalla auttaa isanmaan puolustusta mutta et aseellisesti. Eihan sinne paastettaisi ketaan lennossa oppimaan jolla ei ole koulutusta aseitten kasittelysta.
 
Itse valitsin ammattikoulunlinjankin kehonrakennus mielessä. Eli kokkipuolelle menin, kun siellä sai syödä koko ajan 🙂 Kaikki muut kaverit meni autopuolelle
Kyllähän äijä oli sellainen legenda jo nuorena kuntina, jonka voimista ja massoista liikkui hurjia huhuja kaikilla kuntosaleilla meillä Kemissä ja Keminmaassa, kun olin itse vielä teini-ikäinen. Ihan kaikki puhuivat silloin Savolaisen Makesta. Kemiläinen, ei koskaan kilpaillut, voimalegenda Hannu Joensuu kuulemma oli haastanut sinut nostamaan kilpaa mutta olit kieltäytynyt kohteliaasti ettet riko itseäsi. Mahtaakohan olla puhdas tornihuhu vai tapahtuiko tämä oikeasti? Harmittavasti en vaan koskaan nähnyt sinua elävänä missään.
 
[

Suomalaiset, heikommassa asemassa olevat, kelpaavat poliittiseksi lyömäaseeksi silloin, kun halutaan ajaa omaa maahanmuuttovastaista agendaa. Samoin raiskaukset kiinnostaa silloin, kun niitä tekee maahanmuuttaja. Juurikin naispoliitikot ovat niitä, jotka saavat eniten törkypostia "kriittisiltä". Ja se on muuten ihan naisen oma asia, kenen kanssa seurustelee. Samoin mies voi hakea vaimon ulkomailta jos tarvetta on. Eli oma vahva kokemus on, että tuo "miksi ei auteta suomalaisia" on ihan pelkkää sanahelinää. No menkää ja auttakaa sitten, kuka estää! Ja kaikenlaista keräystäkin on liikkeellä ja jos jonkinlaista yhdistystä, jonka kautta voi auttaa niitä suomalaisia - jos oikeasti kiinnostaa. Eiköhän Hurstiltakin löydy töitä - jos oikeasti kiinnostaa.

Kyse on verovarojen ohjauksesta mamuille vs suomalaisille.

Ei kyse ole lainkaan siitä, etteikö maahanmuutosta tulisi ongelmia. Ei. En käsittääkseni ole missään näin sanonut. Mutta te pyritte antamaan asioista liian yksipuolisen kuvan. Minusta se ei ole oikein. Se leimaa ja siitä seuraa, että syyttömät kärsii - jopa lapset ja varsinkin he. Ja minä en tykkää siitä, että syyttömät kärsii. Siitä syystä tuon tässä toisenlaisia ajatuksia julki. Siitä olen pahoillani, jos olen liikaa leimannut persuja. Sieltä löytyy myös maalaisjärkisiä ihmisiä, mutta he jäävät hiljaisempina taustalle.

Se totuus on että esim. 2015 kaltainen maahantulo ja liian iso osa siitä porukasta on vauriollista Suomelle. Asiallisten työtä pelkäämättömien ihmisten tulo sopivassa määrin ei ole vauriollista. Ei kovinkaan moni ole sitä mieltä että kaikki maahanmuutto on perseestä.
 
En osaa suhtautua noihin tykkäämisiin ja seuraamisiin oikein mitenkään. En ole koskaan ollut missään sosiaalisessa mediassa enkä muutenkaan ole mitenkään sosiaalinen. Ehkäpä se on sitten outoa. Huumeiden käyttö on yleensä aina oma valinta. Raiskatuksi tuleminen harvoin.
Me puhutaan ammattirikollisesta, joka välillisesti tai välittömästi on aiheuttanut kymmenille (sadoille?) ihmiselle haittaa. Ei mistään "ota tästä vähän budia"- hipistä jossain hipsterfestareilla.
 
Me puhutaan ammattirikollisesta, joka välillisesti tai välittömästi on aiheuttanut kymmenille (sadoille?) ihmiselle haittaa. Ei mistään "ota tästä vähän budia"- hipistä jossain hipsterfestareilla.
Niinpä, kunnon ylimielinen runkkarihan ja kovan luokan rikollinen se kunti toki on. Toivottavasti istuu pitkään mutta jopa vielä enemmän toivon, että Sofia B saisi myös vähän kiinteää. EI toki saa, mutta siitä naikkosesta on jostain syystä vielä vastenmielisempi mielikuva, kuin R-a:sta. Tietysti se on vain oma mielikuvani, saatan olla väärässäkin ja voi olla syytön koko jupakkaan.
 
Tää on kyllä hienoimpia kommentteja ja todistavat hyvin tän vasurilogiikan! Kaikki suomalaiset ovat rasisteja ja kohdistavat rasismia ulkomaalaisiin jopa väkivalloin. Mutta eivät teekään niin. Eli mitä vittua siis?? :D Ovatko ne nyt siis rasisteja, jos eivät käyttäydy niin? Suosittelen kyllä vahvasti päihteiden vähentämistä ja integroitumista työelämään.
Mä en todellakaan edusta mitään vasemmistoa täällä tai mitään muutakaan. Aivan mahtavalla tavalla laitatte sanoja mun suuhun.

Et olis niin niittinen. Ei tää niin vakavaa oo. Hengitä syvään ja meditoi vaikka.
 
Kyllähän äijä oli sellainen legenda jo nuorena kuntina, jonka voimista ja massoista liikkui hurjia huhuja kaikilla kuntosaleilla meillä Kemissä ja Keminmaassa, kun olin itse vielä teini-ikäinen. Ihan kaikki puhuivat silloin Savolaisen Makesta. Kemiläinen, ei koskaan kilpaillut, voimalegenda Hannu Joensuu kuulemma oli haastanut sinut nostamaan kilpaa mutta olit kieltäytynyt kohteliaasti ettet riko itseäsi. Mahtaakohan olla puhdas tornihuhu vai tapahtuiko tämä oikeasti? Harmittavasti en vaan koskaan nähnyt sinua elävänä missään.
En muista haastetta, mutta varmasti olen kieltäytynyt kaikesta ylimääräisestä 🙂
 
Tama on aika mielenkiintoinen kommentti jos peraankuulutetaan isanmaallisuutta. Kavin armeijan ja kylla se minunkin elamaa hairitsi, vuosi meni nuoruudesta. Ketapa se ei hairitsisi - ammattia tai opintoja? Onko oma mukavuus sitten tarkeampaa kun armeijan kaynti? Mika oli muuten varsinainen syy poisjaantiin, ei kai siella voi kertoa etta se hairitsee bodausta? Ja ei kai kehonrakennus ollut ammatti viela 18 vuotiaana jolloin yleensa mennaan armeijaan? Eli 18 vuotiaana ilmeisesti haettiin lykkaysta kayttaen jotain syyta?
Tästä tuli mieleen läppä vuosien takaa:

-Mitä eroa on Halla-aholla, Immosella ja Prinssi Jusufilla?
-Prinssi Jusuf on ainoa, joka on suorittanut varusmiespalveluksen Suomessa.
 
Oli jo ammatti 16 v kun päätin, että en muuta tee. Toki en palkkaa saanut, niinku en myöhemminkään.
Tuttu lääkäri kirjoitti sinne kirjeen, en tiedä mitä siinä luki.
Ja en sieltä mukavuuden takia pois jäänyt, helpompaa siellä armeijassa olisi ollut, kuin maata 22 tuntia sängyssä ja treenata kuin eläin ja syödä niin paljon, että välillä piti oksentaa.
Ja miten se minun isänmaallisuuteen vaikuttaa? Puolustaisin isänmaata milloin vain ehdoitta ilman armeijakäyntiä.

Voisitko joskus laajemminkin vaikka youtube videon muodossa avata tuota kuinka "hullua" omistautumista se oli bodausta kohtaa??
Toki oletkin kertonut jo jotai että kaikki ylimääräne kävely pois jne mutta olis mielenkiintoista kuulla laajemmi miten pitkälle tuo omistautuminen meni.

Teetkö muuten harjoitus ohjelmia korvausta vastaan tai jos esim haluaisi käsii lisää kokoa niille oma ohjelma?
 
Back
Ylös Bottom