BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Älä viitsi jatkaa, tuon enempää väärässä ei voisi olla vaikka yrittäisi.

No sovitaan, että olen väärässä. Turha jostain sanan käytöstä on Markon ketjussa vängätä. Se nyt ei ollu mun viestin pointtikaan.
Pointti oli se, että filungilla eteneminen poliittisella uralla ei ole mitenkään tavatonta.

No ei kyllä voida. Kansanedustajan tehtävä on luottamustoimi eikä mikään virka. Nämä ovat aivan eri asioita ja niitä koskee täysin erilainen lainsäädäntö.
Tämä. Menee pahasti jengillä puurot ja vellit sekaisin kun ensin puhutaan poliitikoista ja samassa lauseessa ollaankin yht'äkkiä "huippuviroissa ikään kuin nämä kaksi olisivat sama (tai edes melkein sama) asia.

No sovitaan, että olen väärässä. Turha jostain sanan käytöstä on Markon ketjussa vängätä. Se nyt ei ollu mun viestin pointtikaan.
Pointti oli se, että filungilla eteneminen poliittisella uralla ei ole mitenkään tavatonta.
Vaalivilpilläkö, vai miten siellä edetään vastoin vaalituloksia?

Politiikassa on nykyään sama ongelma kuin noissa videoissa. Se joka osaa, ei välttämättä saa ääntänsä kuuluviin. Mutta se saa, joka jaksaa öyhöttää tarpeeksi. Paikallaan pysyminen ei ole mitään, vaan pitää luvata suuria muutoksia, vaikka ne olisi sitten vahingollisia.

Oikeastaan demokratia alkaa olemaan tiensä päässä. Toivottavasti joku toinen järjestelmä tulisi pian sen tilalle. Esimerkiksi joku tekoälypohjainen valinta tai jopa ohjaus voisi olla parempi.

Aika jännä että roinasta puhuminen tekee ihmisestä avoimen ja luotettavan. Kyllähän me kaikki luulemme tietävämme mitä ammattilaiskehonrakennus on.

Markolle kysymyksiä. Minkälaista on ollut elämä huumeiden parissa? Minkälaisia kavereita? Mitä olet joutunut tekemään seuraavan annoksen eteen, vai onko aina ollut pörssi kunnossa? Oletko joutunut joskus valehtelemaan addiktion takia? Ei kai kukaan piriä sohvalla makaamalla kuluta, mitä kommelluksia on tullut touhuttua? Muut päihteet, happoja, essoja, pilveä? Ainakin yhdellä rehab jaksollasi sinua IG livessä seurasin ja benzoja meni varmasti reippaalla kädellä, puheen tuottamisen vaikeudesta päätellen. Juttua tuli, mutta ei varsinaista puhetta.

Esim nämä kysymykset on helppo kuitata pakkiksella tyyliin "tulipa hölmöiltyä, nyt kiinnostaa tehdä töitä, laitetaampa purkkia ja t-paitaa"

- House of cards, cmoon make

Viimeksi muokattu:
Tämä. Menee pahasti jengillä puurot ja vellit sekaisin kun ensin puhutaan poliitikoista ja samassa lauseessa ollaankin yht'äkkiä "huippuviroissa ikään kuin nämä kaksi olisivat sama (tai edes melkein sama) asia.
Täytyy myöntää, että mulla ei ollut hajuakaan miten virka määritellään, kun puhekielessä melkein mikä tahansa voi olla virka. Jopa rautakanki voi hoitaa heinäseipään virkaa. Ensin ihmettelin, että onko tämä joku vitsi, ettei poliitikko ole virka. Mikä se sitten on? Diagnoosi? Mutta ei, kun täällä aletaan besserwisseröidä virka-sanan käytöstä. Alkoi oikein vituttaa. Siinä ei ollut mitään erehtymisen vaaraa ja jokainen ymmärsi mistä on puhe, mutta joillekin silti väärän termin käyttö on joku ihmeellinen ongelma.

Entäs presidentti? Onko se virka vai toimi? Ainakin presidentillä on virka-asunto.

Täytyy myöntää, että mulla ei ollut hajuakaan miten virka määritellään, kun puhekielessä melkein mikä tahansa voi olla virka. Jopa rautakanki voi hoitaa heinäseipään virkaa. Ensin ihmettelin, että onko tämä joku vitsi, ettei poliitikko ole virka. Mikä se sitten on? Diagnoosi? Mutta ei, kun täällä aletaan besserwisseröidä virka-sanan käytöstä. Alkoi oikein vituttaa. Siinä ei ollut mitään erehtymisen vaaraa ja jokainen ymmärsi mistä on puhe, mutta joillekin silti väärän termin käyttö on joku ihmeellinen ongelma.

Entäs presidentti? Onko se virka vai toimi? Ainakin presidentillä on virka-asunto.
[/QUOTE]
Joo kyllä parhaalta kuulostaisi kun joidenkin somevouhkausta kuuntelee niin diagnoosi: kansanedustaja🤣.

Kun asioista käytetään jatkuvasti vääriä sanoja ni tulee sit väärinkäsityksiä,jonkun puolueen tai edustajaehdokaan tavoitteet muuttuu lupauksiksi.Lehdessä kerrotaan vaalivoitosta mutta oikeasti puolue jää oppositioon eikä pahimmassa tapauksessa saa mitään aikaan

Laiskottelevat kansanedustajat viettävät kuukausikaupalla kesälomaa,no jos oikeasti politiikkaa seuraa ni voi nähä että eturivin edustajat/ministerit on koko kesän tehny duunia eikä lomaillu.Osa kansanedustajista tipahtaa ehkä henkilökohtaisien ominaisuuksiensa tai kykyjen puutteen vuoksi täysin sivurooliin,lähinnä painavat äänestysnappia toisten ohjeiden mukaan
.Siinä pitäs mun mielestä äänestäjän katsoa peiliin jos jatkuvasti antaa luottamuksensa turhakkeelle joka selittää ettei yksi ihminen mitään voi ja syyttää muita sivuraiteelle ajautumisestaan.Tyyppi istuu vuosikaudet jossain mitättömimässä valiokunnassa josta ei ymmärrä hölkkäsen pölähtämää.Eduskunnassakin jäsenet aika nopeasti laitetaan riviin kykyjensä ja ominaisuuksiensa mukaan.Ei puolueen osaamattominta kaveria päästetä mihinkään pöytään päättävään asemaan.

Kaikki suuret johtajat kaikilla aloilla on ja on ollut yksittäisiä ihmisiä,se että yksittäinen ihminen ei saa mitään aikaan on lähinnä hänen oma vikansa.

Lupaamalla ennen vaaleja vaikka vappusatasia ja hoitajamitoituksia mitä ei koskaan tule. Tai valehtelemalla koulutuksesta ja kirjoituksistaan kuten al-Taee. Tai suojelemalla omaa persettä kuten Haavisto valehtelemalla toimissaan al-holin keississä. Onhan noita.
Niin typerältä kuin se kuulostaakin, niin se on tavallaan äänestäjän tehtävä päätellä onko vaaleja ennen annettu lupaus ylipäätään realistinen. En sitten tiedä että cherry-pickailetko sä tahallasi "valheita" pelkästään toisesta ns. leiristä todistaaksesi jotain mikä ei pidä paikkaansa.

Mä sanoin jo että kaikki tekee virheitä (tahallaan tai vahingossa) ja että nämä ovat yleisimpiä äärioikeiston ja -vasemmiston leireissä. Gradun plagiointi, koulutuksestaan valehtelu, tai henkilökohtaisista yhteyksistä natsiliikkeisiin (ja siitä mahdollinen valehtelu) ovat kyllä pahempia kuin vaalien alla joku eläkekorotus-heitto.

Myönnettäköön, että tuosta väitteleminen on ilman asiayhteyttä vähän, noh, besserwisseröintiä. MUTTA, siinä lauseessa mitä ihan ensin lainasin niin sillä on oikeasti merkitystä koska kirjoittajan viestistä ei saanut selvää kumpaa (poliitikkoa vai virkamiestä) hän tarkoitti koska käytti samassa lauseessa molempia. Siinä oli oikeesti erehtymisen vaara. Ja jotta sellaiseen voi ylipäätään vastata ja mahdollisesti korjata faktavirheet, on tiedettävä puhuuko kirjoittaja poliitikoista, virkamiehistä, vai molemmista.

Mä sanoin jo että kaikki tekee virheitä (tahallaan tai vahingossa) ja että nämä ovat yleisimpiä äärioikeiston ja -vasemmiston leireissä. Gradun plagiointi, koulutuksestaan valehtelu, tai henkilökohtaisista yhteyksistä natsiliikkeisiin (ja siitä mahdollinen valehtelu) ovat kyllä pahempia kuin vaalien alla joku eläkekorotus-heitto.

Mä nyt otin noita viimeaikaismpi esimerkkejä mitkä tuli mieleen, voishan noita kaivella vaikka kuinka paljo kymmenien vuosin takaa mistä tahansa puolueesta.

Aika jännä että roinasta puhuminen tekee ihmisestä avoimen ja luotettavan. Kyllähän me kaikki luulemme tietävämme mitä ammattilaiskehonrakennus on.

Markolle kysymyksiä. Minkälaista on ollut elämä huumeiden parissa? Minkälaisia kavereita? Mitä olet joutunut tekemään seuraavan annoksen eteen, vai onko aina ollut pörssi kunnossa? Oletko joutunut joskus valehtelemaan addiktion takia? Ei kai kukaan piriä sohvalla makaamalla kuluta, mitä kommelluksia on tullut touhuttua? Muut päihteet, happoja, essoja, pilveä? Ainakin yhdellä rehab jaksollasi sinua IG livessä seurasin ja benzoja meni varmasti reippaalla kädellä, puheen tuottamisen vaikeudesta päätellen. Juttua tuli, mutta ei varsinaista puhetta.

Esim nämä kysymykset on helppo kuitata pakkiksella tyyliin "tulipa hölmöiltyä, nyt kiinnostaa tehdä töitä, laitetaampa purkkia ja t-paitaa"

- House of cards, cmoon make
Minkälaista elää huumeiden parissa ahdistavaa, lähinnä siksi, että ei voi tehdä mitään ilman huumeita.
Millainen kaveri piiri, minulla ei ole ollut kavereita yläasteen jälkeen.
Mitä olen joutunut tekemään annoksen eteen. Myymään omaa omaisuutta, mitään rikoksia en ole tehnyt.
Olenko joutunut valehtelemaan, en ihan ymmärrä kysymystä, tarkennatko.
Kyllä kuluttaa 🙂 Minä hain pussin menin kämpille olin yhdessä huoneessa missä värkkäsin koruja, uistimia mitä milloinkin ja kävin salilla.
Mitään muita huumeita en ole kuin kokeillut jotain kerran esim. lätkää. En tykkää käyttää mitää mikä jumittää ja kokaiinista en saanut mitään kiksejä. Ja en todellakaan ole vetänyt bentsoja juuri ollenkaan. Ainut mihin joskus olen käyttänyt 5mg medipamin, niin jälkatreenin jälkeen laskemaan korrusolitasoja.
En ole ollut ns. perus istu, joka pyörii muiden käyttäjien kanssa ryöstellen kellareita jne 🙂 Enkä ole tarvinnut lopeettaakseni muita lääkkeitä tai hoitoja.
Olen hakenut pussin mennyt kämpille pyörinyt kämpillä ja värkännyt kaikkia idioottia 🙂 Ja aina käynyt myös salilla.

Minkälaista elää huumeiden parissa ahdistavaa, lähinnä siksi, että ei voi tehdä mitään ilman huumeita.
Millainen kaveri piiri, minulla ei ole ollut kavereita yläasteen jälkeen.
Mitä olen joutunut tekemään annoksen eteen. Myymään omaa omaisuutta, mitään rikoksia en ole tehnyt.
Olenko joutunut valehtelemaan, en ihan ymmärrä kysymystä, tarkennatko.
Kyllä kuluttaa 🙂 Minä hain pussin menin kämpille olin yhdessä huoneessa missä värkkäsin koruja, uistimia mitä milloinkin ja kävin salilla.
Mitään muita huumeita en ole kuin kokeillut jotain kerran esim. lätkää. En tykkää käyttää mitää mikä jumittää ja kokaiinista en saanut mitään kiksejä. Ja en todellakaan ole vetänyt bentsoja juuri ollenkaan. Ainut mihin joskus olen käyttänyt 5mg medipamin, niin jälkatreenin jälkeen laskemaan korrusolitasoja.
En ole ollut ns. perus istu, joka pyörii muiden käyttäjien kanssa ryöstellen kellareita jne 🙂 Enkä ole tarvinnut lopeettaakseni muita lääkkeitä tai hoitoja.
Olen hakenut pussin mennyt kämpille pyörinyt kämpillä ja värkännyt kaikkia idioottia 🙂 Ja aina käynyt myös salilla.
Ja lopettaessa aina viikon nukkunut ja sen jälkeen alkanut ns ruotuun palaaminen. Se on ärsyttävintä alussa, kun mikään ei kiinnosta ja oma aloitteesuus on nolla eka päivinä. Haluaa vain maata peiton alla. Se on niin vapauttava tunne, kun pystyt lähtemään vaikka ulos kämpiltä ilman vetosia

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom