Kerro mulle miten lämmitelleen ihmisen syliväli kasvaa? Saako se sormiin pituutta lisää? Ei helvetti!!!
Varmaan jotenkin hartiat aukeaa paremmin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerro mulle miten lämmitelleen ihmisen syliväli kasvaa? Saako se sormiin pituutta lisää? Ei helvetti!!!
Voisko hartioista tulla lisäsenttejä jos ne on kunnolla auenneet versus suoraan työpäivän jälkeen mitattunaKerro mulle miten lämmitelleen ihmisen syliväli kasvaa? Saako se sormiin pituutta lisää? Ei helvetti!!!
Tuntuu jotenkin oudolta? Humerus kiinnittyy lapaan, mutta lapa on solisluun kanssa kiinni. Sivuttaissuunnassa tulisi siis lisää pituutta syliväliin? Joo, silloin kyllä jos olkapää saadaan irti eli sijoiltaan, niin silloin syliväli kasvaa. Mutta että jänteet venyisi niin paljon lämmetessään, että 2cm tulisi lisää syliväliin on vaikea uskoa. Muista aina, että jos avaat kädet sivuille ja ojennat niitä taakse päin, syliväli kasvaa heti. Mittaustuloksissa voi olla heittoa myös.Rintakehää ja hartioita saa lämmöt päällä levitettyä paremmin kuin kylmiltään lihakset ja nivelet jäykkinä. Ei kai tässä ole mitään ihmeellistä?
Syliväli mitataan sormenpäistä sormenpäihin.
Joo, mutta kaksi senttiä? Ehkä meissä on eroja sitten ja osa ihmisistä on kumia?Syliväli siis kannattaa mitata niin, että levittää kätensä seinää vasten ja ottaa mitan siitä. Muuten mittausta on aika mahdoton vakioida.
Lapaluuthan ovat "irrallaan" selässä ja jos niitä saa työnnettyä etäämmälle toisistaan, niin käsien etäisyys toisistaan kasvaa myös. Nivelsiteethän venyy myös.
Jos syliväli on vaikka 180 niin 2cm lisää on aika vähän, helpostihan se tulee.Joo, mutta kaksi senttiä? Ehkä meissä on eroja sitten ja osa ihmisistä on kumia?
Nyrkkeilyssä pitkä syliväli on suuri etu. Ei tietenkään ole kovin yllättävää, että urheilijoilla on usein lajiinsa sopiva ruumiinrakenne.
Nyrkkeilyssä pitkä syliväli on suuri etu.
Pidemmällä yltää kauempaa paremminKumpi tekee suuren edun, pidempi käsi vai leveämpi hartia? Ja miksi?
Joo, mutta kaksi senttiä? Ehkä meissä on eroja sitten ja osa ihmisistä on kumia?
Kumpi tekee suuren edun, pidempi käsi vai leveämpi hartia? Ja miksi?