BB PRO Marko Savolainen

abcd sanoi:
Paljon menee viikossa rahaa ruokaan?
En ole tarkkaan laskenut, mutta pari kertaa sata euroa, mutta siinä on kyllä paljon turhiakin ostoksia, karkkia ym. Yleensä pyrin käymään ulkona syömässä aina kun on ylim. rahaa. Tälläkin hetkellä vieressäni on 600g Candyking-pussi, jotta kirjoittaessa kulutetut kalorit saisi takaisin ;)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kerros Make mitä mieltä olet kehonrakennuksen nykysuunnasta ja minkälaiset tavoitteet on pärjätä Ironmanissa?

Tsemppiä treeneihin!
 
-Marchi- sanoi:
Miksi huiput treenaa monijakoisilla ohjelmilla?

ps. se sun Supermassa kirjasi, oli aikamoinen inspiraation lähde minulle. :)
Koska olisi liian raskasta tehdä yhdellä kertaa monta lihasta. Kun treenit on jaettu usealle päivälle, näin jaksat tehdä harjoitukset tehokkaammin.
 
Weak sanoi:
Kirjassa kerroit, että alotit treenaamaan painin(vai mitesolikaan, en muista tähän hätään) ohella salilla. Millasia tuloksia sait ensimmäisillä kerroilla? Kehityitkö nopeasti aivan alkuajoilla?

Ja niin, pakko todeta tähän, että Sinä ja kirjasi oli suurin inspiraation lähde alottaa treenaaminen, ja olit/olet minun idolini. Kiitos Marko! :worship:
Treenasin taekwondoa ja punttia yhtäaikaa. En muista tuloksista hirveästi, mutta nostin penkistä sata kiloa 16-vuotiaana kun olin tulossa taekwondo-treeneistä. Aloittaessani punttitreenin hauikseni oli 28 cm.
 
eepee sanoi:
Terve!

Mikä sai sinut taas tähtäämään kisoihin? Saiko joku ulkopuolinen puhuttua sut mukaan taas touhuihin, vai lähtikö se sinusta itsestä?

Tsemppiä ja kaikkea hyvää!!!
Ei mua koskaan ole ulkopuolisen tarvinnut puhua, ulkopuoliset ovat vain mahdollistaneet taloudellisen mahdollisuuden treenata täysipäiväisesti, niin kuin tälläkin kertaa. Aina se halu on lähtenyt itsestä, enkä aio antaa periksi ennenkuin saavutan sen mistä olen unelmoinut!

Vaikka on ollut vaikeita aikoja, aina on ollut usko siihen, että jonain päivänä tulen vielä onnistumaan.
 
neutraali sanoi:
paras penkkipunnerrus sarjasi kautta aikain? paras kyykky sarjasi kautta aikain? ei muuta ku kovia reenejä:thumbs:
Moro mitä Ouluun?
Olisikohan 240 kg 6 toistoa, tehty 20-21-vuotiaana. Paras kyykkysarjani luultavasti 360 kg 8 kertaa Smith-koneessa, perse kävi 90 asteessa ilman polvisiteitä, tehty v. -97 6 vkoa ennen Finnish Gp:tä.
 
metalman sanoi:
Moi Marko!
Helvetin hienoa että olet taas mukana bodykuvioissa!

Valoitatko hieman lähitulevaisuuden suunnitelmia, mitkä kisat ovat päällimmäisenä mielessä ja minkälaisiin bisneksiin jne. saamme varautua?

Kuinka kauan muuten olet lukenut pakkotoistoa ja millainen kuva sinulla oli tästä foorumista/sen käyttäjistä?
Kiitos kiitos.
-06 New York ja bisneksistä sen verran, että omat kotisivuni aukeavat lähipäivinä (www.markosavolainen.net).
Suurimmaksi osaksi kaikki minuun liittyvä tapahtuu sitten siellä. Lisäksi dvd tulee myyntiin 1.10 Lahden messuilla, jossa olen sitä itse myymässä sekä muuta fanitavaraa, mm. kuvia, paitoja, pipoja ja lippiksiä näin aluksi. Alan myös tehdä ruokavalio/treeniohjelmia netin välityksellä + jonkun verran Personal trainer- ohjausta kuntosalilla.

Siinä näin aluksi.

Olen lukenut Pakkotoistoa monta vuotta ja tältä foorumilta olen saanut vaikeinakin aikoina potua ja uskoa tekemiseen. Täällä on jaksettu kannustaa ja uskoa myös huonoina hetkinä. Suuri kiitos siitä teille :worship:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
huumor sanoi:
ihan ensiksi onnea comebackiin :) ..sitten sellanen kuinka pitkiä sarjoja teet suorinjaloin mavessa?? ja vielä semmonen että miltä tuntuu kun on näin paljon faneja pakkiksella??
Toistomäärät vaihtelee 8-20:een.

Hienoltahan se tuntuu, ja myös melko uskomattomalta.
 
Maddoxx sanoi:
Miten pitkiä sarjoja yleensä teet takareisille tai muutenkin, esim. nuo supersarjat? Vaihteletko paljon sarjapituuksia?

Ja tervetuloa takaisin! Kaikkea hyvää. :rock:
8-20. toistot vaihtuu lähes joka treenikerta.

Kiitos.
 
Desert sanoi:
Minkälaisella treeniohjelmalla jumppailet? Kovia treenejä ja tervetuloa takaisin :worship:
Treeni on jaettu viidelle päivälle, mutta nyt täytyy olla sen verran kauppamies, että ostamalla dvd:n saa tarkempaa tietoa, mitä treenaan minäkin päivänä.
 
Deathlok sanoi:
Moro Make!!Millaset tavoitteet ens vuodella?Mikä on seuraava kisa? :rock:
sun tuleva Dvd on kyllä pakko ostos ja kirjakin löytyy hyllystä :) :thumbs:
Seuraavan kerran luultavasti -06 New York. Kisatavoite pärjätä paremmin kuin koskaan. Toinen tavoite olisi tehdä ensimmäisen kerran jonkun verran rahaa tällä ammatilla (saisi kulut katettua).
 
Yussi sanoi:
Oletko nyt muuttanut pysyvästi Helsinkiin ja mikä sai sut lähteen pois Oulusta?

Entäpä nämä välivuodet, kauanko olit poissa salilta eli treenamatta ollenkaan?
Ainakin joksikin aikaa. En olisi millään lähtenyt Oulusta pois, koska Oulussa lihas kasvaa kesimääräistä paremmin :) mutta bisneksen takia on helpompi olla täällä Helsingissä.
 
Yussi sanoi:
Oletko nyt muuttanut pysyvästi Helsinkiin ja mikä sai sut lähteen pois Oulusta?

Entäpä nämä välivuodet, kauanko olit poissa salilta eli treenamatta ollenkaan?
Niin, ja olisinkohan ollut yhtäjaksoisesti n. kk poissa salilta. Muu aika oli vähän sitä sun tätä treenien suhteen.
 
JWO sanoi:
Hahahahhaa! tännehän tulee niin paljon kyssäreitä koko ajan, että jos make näihin kaikkiin yrittäisi edes vastata, saattaisi siellä pian istua aika mörkö nettinörtti! :lol2:

Onnea ja hyvää kondista tulevaisuuteen Makelle! :whip:

ps. Muakin kyllä kiinnostaisi tietää hieman ennätys raudoista, vaikka sillä ei suoranaisesti mitään tekemistä kehonrakenuksen kanssa olekkaan. Myös kiinnostaisi tietää paljonko löytyy reidestä ympäryysmittaa, jos haukkari on jo luokkaa 60cm :D
Ennätyksiä tuli jo jossain viestissä jonkun verran, tässä vielä muutama: Smith- etupunnerrus 180kg*6, hauiskääntötangolla 120kg*8.

Ei satu tässä olemaan mittanauhaa, eli reiden mittaa en tiedä. Pitänee mitata tässä joku päivä. Ennätys reidessä on n.86 cm, jos en ihan väärin muista.
 
Hulkki sanoi:
Heh, naureskelin tuossa juuri itse samaa. :D


Myös täältä lähtee Markolle tervetuliaistoivotukset palstalle. :)
Kiitos hyvästä jalkatreenistä! Hulkki treenaa niin kovaa, että aloin jopa epäillä, onko mies naturaali. ;) uskomaton kestävyys, ottakaa nuoret jannut mallia, ei tarvi mitään ylimääräisiä lääkkeitä pystyäkseen treenaamaan kovaa ja kehittyäkseen.

Hulkille :worship:
 
jezzer sanoi:
:worship:

kuka on mielestäsi suomen paras kehonrakentaja?(sinun jälkeesi tietysti.)

hyviä treenejä ja tsemiä kisoihin. :thumbs:
Tarkoititko nykyisiä vai entisiä?
JP Pulkkinen teki minuun suuren vaikutuksen, menetin jopa yöuneni, kun näin hänet v. -96 kun hän valmistautui Iron Man- kisaan. Ajattelin että ensi vuonna pitää kilpailla tuollaista mörköa vastaan (-97 GP). Mutta se antoi hirveästi potkua treeneihin ja oli yksi suurista asioista, jotka vaikuttivat, jotta jaksoin treenata kovaa. Mietin monesti JP:tä kovien sarjojen aikana. Terveisiä Rovaniemelle!
 
-voittamaton- sanoi:
ei vittu aivan fantastista (miljonääri jussia lainaten) että teet paluun lavoille ja suomi pääseee mailman kartalle.


ps. olit ensimmäinen bodari jonka tiesin pikkupoikan ja olet olet viimonen jonka unohdan body mailmasta . ONNEA.

ps.2. se sinun tyylisi tehdä hauikset ja ojentajat on toiminu minulla kanssa aivan saakelin hyvin (kasvaa,kasvamistaan) KIITOS .
en pysty lopettaa tätä kirjottamista :)
Jos tarkoitat tuota supersarja-systeemiä, se on hyvin esitetty tulevalla dvd:llä. Se todella toimii!!
 
Back
Ylös Bottom