BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ihan ensiksi onnea comebackiin :) ..sitten sellanen kuinka pitkiä sarjoja teet suorinjaloin mavessa?? ja vielä semmonen että miltä tuntuu kun on näin paljon faneja pakkiksella??
 
SUPERMASSA sanoi:
Takareisille ensin suorin jaloin maastaveto, max. sarjapaino n. 200 kiloa. Sen jälkeen superina istuen ja maaten koukistukset superina. Mutta nyt täytyy mennä.

Miten pitkiä sarjoja yleensä teet takareisille tai muutenkin, esim. nuo supersarjat? Vaihteletko paljon sarjapituuksia?

Ja tervetuloa takaisin! Kaikkea hyvää. :rock:
 
Olen sanaton :hyper:

Tervetuloa takaisin iso mies :D
 
Oletko nyt muuttanut pysyvästi Helsinkiin ja mikä sai sut lähteen pois Oulusta?

Entäpä nämä välivuodet, kauanko olit poissa salilta eli treenamatta ollenkaan?
 
Hahahahhaa! tännehän tulee niin paljon kyssäreitä koko ajan, että jos make näihin kaikkiin yrittäisi edes vastata, saattaisi siellä pian istua aika mörkö nettinörtti! :lol2:

Onnea ja hyvää kondista tulevaisuuteen Makelle! :whip:

ps. Muakin kyllä kiinnostaisi tietää hieman ennätys raudoista, vaikka sillä ei suoranaisesti mitään tekemistä kehonrakenuksen kanssa olekkaan. Myös kiinnostaisi tietää paljonko löytyy reidestä ympäryysmittaa, jos haukkari on jo luokkaa 60cm :D
 
JWO sanoi:
Hahahahhaa! tännehän tulee niin paljon kyssäreitä koko ajan, että jos make näihin kaikkiin yrittäisi edes vastata, saattaisi siellä pian istua aika mörkö nettinörtti!
Heh, naureskelin tuossa juuri itse samaa. :D


Myös täältä lähtee Markolle tervetuliaistoivotukset palstalle. :)
 
ei vittu aivan fantastista (miljonääri jussia lainaten) että teet paluun lavoille ja suomi pääseee mailman kartalle.


ps. olit ensimmäinen bodari jonka tiesin pikkupoikan ja olet olet viimonen jonka unohdan body mailmasta . ONNEA.

ps.2. se sinun tyylisi tehdä hauikset ja ojentajat on toiminu minulla kanssa aivan saakelin hyvin (kasvaa,kasvamistaan) KIITOS .
en pysty lopettaa tätä kirjottamista :)
 
Make, näin sut eukonkannon mm-kisoissa ja ihmettelin, että kuka on noin järkyttävän kokonen. Myöhemmin sitten selvisi, että tällänen kehonrakentajahan se! Siitä asti oon lukenu mielenkiinnolla näitä threadeja täällä, että mitä aiot tehdä ymps. ymps. Älytön koko sulla.

Ps. -voittamaton-

Kerro lisää tuosta maken tyylistä mitä kehuit, ellei makella itsellään ole aikaa kertoa.
 
Allah sanoi:
Itselläni ei hirveästi ole kokemusta isona olemisesta, joten kun sinun kokoinen kaveri liikuskelee ulkona, niin tuleeko paljon "Mikä tuokin luulee olevansa?" -katseita?
En ole törmännyt negatiivisiin katseisiin, tai sitten en ole huomannut niitä. Suurin osa palautteesta on ollut positiivista. Ainut huono puoli on että kaikki pultsarit tulee halaamaan ja kättelemään, vedän niitä puoleensa kuin kärpäsiä... :(
 
Back
Ylös Bottom