BB PRO Marko Savolainen

TBT
Ensimmäinen kuva 2008 muutama kuukausi munuaissiirron jälkeen (natikkana oli oltu jo pitemmän aikaa) ja toinen kuva 2015 dieetin puolivälistä.
 

Liitteet

  • 20190327_105920.jpg
    20190327_105920.jpg
    418,7 KB · Katsottu: 1 192
  • 20190328_065506.jpg
    20190328_065506.jpg
    339,4 KB · Katsottu: 1 174
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä onko kysytty jo, mutta mikä oli "salaisuutesi" tohon hurjaan selän paksuuteen?
Eli siis mitkä on mielestäsi tärkeimmät pointit harjoittelussa, kun rakennetaan selkää?
 
Onko tässä jätetty jotain olennaista kertomatta, tai onko Marko kehopuolelta kuullut vastaavaa aiemmin kovan treenin jälkeen tapahtuneen?
Tuskin siinä mitään on jätetty kertomatta. Kyllä tuo on ihan todellinen uhka jos kylmiltään lähdetään repimään. Muutama vuosi sitten katsoin Youtubesta kun joku crossfittaaja oli saanut muistaakseni kippileuoista saman. Ei ollut niihin tottunut ja ne kävi niin kovaa hauisten päälle, että tuli tuollainen.
 
Tuskin siinä mitään on jätetty kertomatta. Kyllä tuo on ihan todellinen uhka jos kylmiltään lähdetään repimään. Muutama vuosi sitten katsoin Youtubesta kun joku crossfittaaja oli saanut muistaakseni kippileuoista saman. Ei ollut niihin tottunut ja ne kävi niin kovaa hauisten päälle, että tuli tuollainen.
Ok. Niinkuin Markollekin - myös eka kerta itselleni kun kuulen treenin yhteydessä käyvän näin
 
Jos ihan puhtaasti genettisestä lahjakkuudesta puhutaan niin ei voi Kemppaisesta ja Aksusta puhua samassa lauseessa. Sihvonen ja Alexandros on omissa sarjoissaan ihan eri levelillä kuin muut suomalaiset.

Itse olen nähnyt Alexandron useamman kerran treenaavan hihattomassa paidassa. Lahjakas mies ja erittäin hyvä rakenne, mutta ei nyt ainakaan mun silmissäni näyttänyt aivan niin ylivoimaiselta livenä nähtynä. Instakuvat eivät aina ole sama asia, kuin omin silmin nähtynä. Sihvonen on kuitenkin näistä kahdesta se, joka panostanut omassa luokassaan kehitykseensä aivan tosissaan (tämä on eri asia kuin massamonsteriksi pyrkiminen) ja tulosta on syntynyt. Alexandron todellisen potentiaalin näkisi vasta sitten, jos mies panostaisi seuraavat kolme vuotta tosissaan ilman rajoittavia loukkaantumisia. Jos menisi kehopuolelle, niin pitäsisi saada kyllä lisää lihaa. Jos sitä tulisi tarpeeksi, niin silloin olisi hyvät mahdollisuudet menestyä.
 
Itse olen nähnyt Alexandron useamman kerran treenaavan hihattomassa paidassa. Lahjakas mies ja erittäin hyvä rakenne, mutta ei nyt ainakaan mun silmissäni näyttänyt aivan niin ylivoimaiselta livenä nähtynä. Instakuvat eivät aina ole sama asia, kuin omin silmin nähtynä. Sihvonen on kuitenkin näistä kahdesta se, joka panostanut omassa luokassaan kehitykseensä aivan tosissaan (tämä on eri asia kuin massamonsteriksi pyrkiminen) ja tulosta on syntynyt. Alexandron todellisen potentiaalin näkisi vasta sitten, jos mies panostaisi seuraavat kolme vuotta tosissaan ilman rajoittavia loukkaantumisia. Jos menisi kehopuolelle, niin pitäsisi saada kyllä lisää lihaa. Jos sitä tulisi tarpeeksi, niin silloin olisi hyvät mahdollisuudet menestyä.
Meni muuten staboulis melko nopeesti ihan maailman kärkeen omassa lajissaan. Sen verran miettimistä.
 
Instakuvat eivät aina ole sama asia, kuin omin silmin nähtynä
Olen nähnyt sekä Aksun että Kemppaisen livenä vierestä.

Jos menisi kehopuolelle, niin pitäsisi saada kyllä lisää lihaa.
Miksi pitäisi mennä kehopuolelle? Miksei Kemppainen menisi shortsiin kisaamaan ja Pajulahti bikiniin?

Jos sitä tulisi tarpeeksi, niin silloin olisi hyvät mahdollisuudet menestyä.
Aksu on sijoittunut ifbb-pro kisassa neljänneksi. Kyllä tota vois mun mielestä jo lajissa menestymiseksi kutsua.
 
Itse olen nähnyt Alexandron useamman kerran treenaavan hihattomassa paidassa. Lahjakas mies ja erittäin hyvä rakenne, mutta ei nyt ainakaan mun silmissäni näyttänyt aivan niin ylivoimaiselta livenä nähtynä. Instakuvat eivät aina ole sama asia, kuin omin silmin nähtynä. Sihvonen on kuitenkin näistä kahdesta se, joka panostanut omassa luokassaan kehitykseensä aivan tosissaan (tämä on eri asia kuin massamonsteriksi pyrkiminen) ja tulosta on syntynyt. Alexandron todellisen potentiaalin näkisi vasta sitten, jos mies panostaisi seuraavat kolme vuotta tosissaan ilman rajoittavia loukkaantumisia. Jos menisi kehopuolelle, niin pitäsisi saada kyllä lisää lihaa. Jos sitä tulisi tarpeeksi, niin silloin olisi hyvät mahdollisuudet menestyä.
Aksu on superlahjakas, mutta mentaalinen puoli ei anna vielä periksi mennä potentiaalin yläpäähän. Kun saa sen kuntoon ja kaiken muun siinä ympärillä, niin voidaan odottaa kovaa tulosta.
 
En tiedä onko kysytty jo, mutta mikä oli "salaisuutesi" tohon hurjaan selän paksuuteen?
Eli siis mitkä on mielestäsi tärkeimmät pointit harjoittelussa, kun rakennetaan selkää?
Kyllähän se tekniikka on. Selkä liikkeissä on niin "helppo" ottaa avustavat lihakset mukaan ja käyttää liike-energiaa hyväksi. Monesti myös käytetään ylisuuria painoja ja silloin vahvat trapeziukset tekevät monesti suurimman työn, ja leveät selkälihakset ei kehity kunnolla.
 
@SUPERMASSA Mitä suosittelet Make päivittäiseksi Leusiinin saanti määräksi?
 
@SUPERMASSA Mitä suosittelet Make päivittäiseksi Leusiinin saanti määräksi?
3-5g kerta-annos. Ja niinku Mike sanoi hyvä heitellä sinne aterioiden väliin. Jos esim dieettaan, niin otan EAA:ta aterioiden välissä, kun joudun muuten olemaan vähällä prodella munuaisen takia.
Muita hyviä ajankohtia , on ennen treeniä, treenin aikana ja treenin jälkeen.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom