BB PRO Marko Savolainen

Se on kyllä ihan eri asia kuin oikea kuormitus.

Tehkää ja kokeilkaa. Tulee ihan oikeaa kuormitusta, kun tekee ja kokeilee. Ei sole poka mikhään. Täydellisen vittumainen liike tuo, välityksistä riippuen saattaa ottaa hyvinkin juuri kuten tavoite on. Itellä ei ole optimaalinen mutta imee mehut joka tapauksesta miehestä kuin porilainen talom miäs.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo se varmasti "ihan tosissaan" olettikin että kun ei kuulu mitään nii delannu:david:

Ois varmasti huhut jo kierineet, jos olis kuollu. Että älkää turhaan huoliko, ei ole kuollut. Että elossa on. Hyvin menee. Tai siitä en tiedä, mutta että jos ei hyvin mene ni ainakin menee ja sekin on jo jotain. Kyllä siellä elossa kyllä ollaan. Ja hengissä.
 
Joo se varmasti "ihan tosissaan" olettikin että kun ei kuulu mitään nii delannu:david:
Sitähän ei tarina kerro ;) Ja on tullu henkilökohtasestikki törmättyy kyseiseen ilmiöön. Ja tärkeintähä tossa on toi huumori justiisakkin asian takana eikä niinkään oletetaanko sitä tosissaan vai kieliposkella
 
Joo se varmasti "ihan tosissaan" olettikin että kun ei kuulu mitään nii delannu:david:
Tuohan on samanlainen sanonta kuin vähintäänkin joistakin murteista löytyvä "kato säkin oot vielä hengissä" kun näkee jonkun pitkästä aikaa. Turha tosiaan vetää poroja nokkaan.
 
Sitähän ei tarina kerro ;) Ja on tullu henkilökohtasestikki törmättyy kyseiseen ilmiöön. Ja tärkeintähä tossa on toi huumori justiisakkin asian takana eikä niinkään oletetaanko sitä tosissaan vai kieliposkella

En kyllä olettanut kenenkään olevan niin yksinkertainen että hän luulisi minun puhuvan kirjaimellisesti. Olin näköjään väärässä.
default_mellow.png
 
En kyllä olettanut kenenkään olevan niin yksinkertainen että hän luulisi minun puhuvan kirjaimellisesti. Olin näköjään väärässä.
default_mellow.png

Ilo olla siunaus elämääsi ja opettaa uutta God bless:heart:
 
Ihmiset ovat useasti väärässä. Tulevat pakkikselle ja vasta silloin huomaavat olevansa aivan pihalla ja väärässä. Oppivat. Itkevät ja oppivat. Tosiaan God bless oppimisen iloa ja nöyryyttä.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom