BB PRO Marko Savolainen

En kyllä olettanut kenenkään olevan niin yksinkertainen että hän luulisi minun puhuvan kirjaimellisesti. Olin näköjään väärässä.
default_mellow.png

Nettissä voi ymmärtää asian niin monella tavalla. Itse saan "moitteita" joskus kun multa kysytään kuulumisia ja saatan tokaista "elossa ollaan" tms.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihmiset ovat useasti väärässä. Tulevat pakkikselle ja vasta silloin huomaavat olevansa aivan pihalla ja väärässä. Oppivat. Itkevät ja oppivat. Tosiaan God bless oppimisen iloa ja nöyryyttä.

Se on kyllä totta, olen huomannut useasti pettyväni kun luotan liikaa ihmisten älykkyyteen. Rimaa ei yksinkertaisesti pysty laskemaan niin alas etteikö joku sitä onnistuisi alittamaan.
 
Milloin marko on postannut viimeksi jotain johonkin someen? Onko kertonut syytä miksei ole enään esillä, niinkuin joku aika sitten oli päivittäin. Itse veikkaan kyllästymistä.
 
Se on kyllä totta, olen huomannut useasti pettyväni kun luotan liikaa ihmisten älykkyyteen. Rimaa ei yksinkertaisesti pysty laskemaan niin alas etteikö joku sitä onnistuisi alittamaan.
Hyvin onnistuneesti olet kyllä onnistunut laskemaan - mutta aina silti joku yllättää :) Se on name of the game.

Milloin marko on postannut viimeksi jotain johonkin someen? Onko kertonut syytä miksei ole enään esillä, niinkuin joku aika sitten oli päivittäin. Itse veikkaan kyllästymistä.

Kun luet tätä ketjua, syntyykö suurikin into vastailla? Rajansa se on oululaisillakin Savolaisilla.
 
Hyvin onnistuneesti olet kyllä onnistunut laskemaan - mutta aina silti joku yllättää :) Se on name of the game.



Kun luet tätä ketjua, syntyykö suurikin into vastailla? Rajansa se on oululaisillakin Savolaisilla.
Tarkoitin lähinnä instagramia, johon laittoi PÄIVITTÄIN tarinaa, en tätä ketjua sherlock.
 
Maken tilanne menny ylä- ja alamäkeä jo monta vuotta. Tausta huomioiden henkilöllä, kenellä menee ns. lujaa on lopputulemana vähintään lievä depis, kun kuoppia tai houkutuksia tulee eteen (joihin ikävän usein astuu).
 
Se, että ei kiinnosta somessa esiintyminen ja häärääminen ei kyllä millään mittareilla tarkoita sitä, että menisi jotenkin huonosti.

Eihän Make ole koskaan ollut mikään someammattilainen joka sillä leipänsä tienaa ja jos miestä ei kiinnosta se homma, niin täällä ollaan heti leimaamassa kaikkea perätöntä.
 
Se, että ei kiinnosta somessa esiintyminen ja häärääminen ei kyllä millään mittareilla tarkoita sitä, että menisi jotenkin huonosti.

Eihän Make ole koskaan ollut mikään someammattilainen joka sillä leipänsä tienaa ja jos miestä ei kiinnosta se homma, niin täällä ollaan heti leimaamassa kaikkea perätöntä.


Todennäköisesti kuitenkin on jotain muuta kuin vaan kyllästyminen somettamiseen. Marko oli koko kevään hyvin esillä ja yhtäkkiä mies taas hävisi täysin somesta ainakin.
Ja ilmeisesti hän "tykkäsi" hävitä jo välillä kehonrakennusurankin aikana, muistaakseni kp ainakin joskus jossain sellaista kirjoitti ettei mitään kautta Markoon yhteyttä saanut.

Enkä tarkoita että hänellä mitään velvollisuutta olisi itsestään tänne tai muuallekkaan ilmoitella.
 
Marko oli Facessa joskus kesäkuun puolivälin paikkeilla. Oli lopettelemassa dieettiä. Pari selfietä näytti kovaa kuntoa. Sanoi treenanneensa viimeksi pari kertaa viikkoon.Kertoi menettäneensä jotenkin puheäänensä ja aikovansa jatkaa äänensä palauduttua taas live-esityksiä somessa.
Niitä odotellessa.

Markolla on valtava fanijoukko joka odottaa mieheltä säännöllistä ulostuloa edes jollain tasolla. Tietysti on vain ja ainoastaan hänen vallassaan miten ja milloin hän esille mahdollisesti tulee.
 
Facebook poimittua : TIEDOTE
Supermass Nutrition on Pro Nutrition Finland Oy:n omistama tuotemerkki, jonka kehittäjänä toimi aiemmin tunnettu ex-ammattilaiskehonrakentaja Marko "Supermass" Savolainen.
Marko Savolainen ei kesäkuusta 2018 lähtien ole ollut millään tavalla mukana Supermass Nutrition -tuotemerkin kehityksessä, markkinoinnissa, myynnissä tai missään muussakaan. Savolainen ei ole myöskään sidoksissa Pro Nutrition Finland Oy:hyn millään tavalla; osakkaana, työntekijänä tai minään muunakaan.
Pro Nutrition Finland Oy on velvoitettu poistamaan Marko Savolaisen nimi kaikesta markkinointimateriaalistaan. Marko Savolaisen nimeä EI saa käyttää Supermass Nutrition -tuotteiden myynninedistämiseen, markkinointiin tai jälleenmyyntiin.
 
Itelle tulee mieleen että Marko virittelee jotain uutta lisäravinne hässäkkää nimellään ja haluaa täysin erottautua tuosta lafkasta.
 
Tää taitaa liittyä siihen, että Make koitti päästä takaisin duuniin. Ilmeisesti ei mennyt ihan nappiin.
Tai siis näemmä sai tehtyä vähän vahinkoa, niin että mainosmateriaalin ja ehkä jopa etiketit pitää vaihtaa.
 
Tää taitaa liittyä siihen, että Make koitti päästä takaisin duuniin. Ilmeisesti ei mennyt ihan nappiin.
Tai siis näemmä sai tehtyä vähän vahinkoa, niin että mainosmateriaalin ja ehkä jopa etiketit pitää vaihtaa.
Saman tekisit sinäkin jos tuote olisi kehitetty sinun nimen pohjalta ja olisit ollut itse kehittämässä sitä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom