Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei Marko pysty enää kisaamaan, liian raskasta hommaa munuaisille se kuivuus.Onko mulla mennyt jotain ohi vai miks Marko tosta vielä tiputtaa painoa just 9kg? Onko jotain kisaa mielessä vai muuten vaan?
Kyllä se jonkinlaisen synninpäästön monilta saa, koska sieltä tulee aina tuo sama, että ei ole järkeä roinata jos ei aio kilpailla. Mikä siinä kilpailemisessa sitten on se juttu, että se hyväksytään silloin, mutta ei muuten? Etenkin kun homma taitaa kyllä yleensä mennä ihan toisinpäin. Ensin roinataan ja vähitellen syttyy kilpailukipinä. Tähän tavallaan sisältyy sellainen oletus, että kilpaileminen on joku itseisarvo ja niin kova juttu, että silloin ja vain silloin kaikki keinot on sallittu. Tähän kyllä sisältyy se arvonäkökulmakin, koska itse olen kilpailuhenkisyyden täysi vastakohta, niin en ymmärrä miksi kilpailu on se juttu, että saa tai ei saa tehdä jotain.
Koska tuossa ei ivattu sentään Tommi Läntiseksi, kehuna ottaisin moisen.Ei vittu mikä tommi taberman
Siinä on sellainen pieni ero, että horkka toimii oikeasti fysikaalisella tasolla ja lisää lihasmassaa ja voimaa huomattavasti. Laturit ei toimi kuin välillisesti jos sittenkään. Samaan lopputulokseen pääsisi todennäköisesti oikealla asenteella.
Ja mun mittapuulla rojuttaminen on aina typerää, eikä kilpaileminen ole millään tavalla lieventävä tekijä. Oikeastaan se on vielä typerämpää, koska määrätkin on todennäköisesti vielä kovempia kuin ei kilpailevalla. Eli jos ihminen on valmis roinaamaan, niin mun mielestä se on ihan sama onko niitä kilpailullisia tavoitteita vai ei. Kukaan joka ei ole siihen valmis, ei myöskään lähde sille tasolle kilpailemaan. Tarkoitan tällä sitä, että miksi kilpailemisen pitäisi olla joku ihme synninpäästö? Jos joku roinaaja on kovassa kunnossa, mutta ei ensin kilpaile, mutta päättääkin mennä kisoihin, niin muuttuuko se touhu jotenkin ihmeellisesti järkevämmäksi siinä vaiheessa? Eihän se muutu, koska se roinaamispäätös on tehty jo ja henkilö on siihen valmis, oli kisatavoitteita tai ei.
Horkata voi myös millillä testoa viikossa että pysyy olot normaaleina ja hyvinä, eikä sen takia että oltaisiin mahdollisimman iso. Täällä se tuntuu olevan vaan monelle #puhtaastiparas ihmiselle hankala ymmärtää.
Ei vittu mikä tommi taberman
Omasta mielestäni roinaamisen "synnipäästön" tarve aikuisella ihmisellä liberaalis-individualistisessa yhteiskunnassa on kuitenkin yhtä triviaali, kuin "hyväksynnän" hankkiminen sille, että saa aamuisin nauttia kahvi/teaniini/tauriini -koktailinsa, jotta saa itsensä vähän suorituskykyisemmäksi.
Ei Marko pysty enää kisaamaan, liian raskasta hommaa munuaisille se kuivuus.
En nyt jaksa yksityiskohtiin mennä, muuta kättä on katsonut kolme kirurgia ja tuomio on ollut, että leikkauksesta ei voi antaa mitään takeita, että onnistuu, voi jopa mennä huonommaksi niin näöltä, kuin toiminnalta. Nämä huomioon ottaen ja tietenkin sen, että se tulisi maksamaan 4000-5000 euroa, niin ei oikein tunnu houkuttelevalta idealta.
Yksi lääkäri Tampereella vielä on, joka ei täysin ole tyrmännyt leikkausta.
Ja täydet höyryt päällä? Aika kaukana täysistä höyryistä.
Ehkä Suomessa hyvin pienessä piireissä voidaan käyttää tuollaista yleistystä, mut itse nään isommassa kuvas että valtiona tämä on mailman feministisempiä, tasapäistäviä, yksilön ajattelua ja oikeuksia syrjivä sääntö/ byrokratia, loputtomien sääntöjen ja instanssien yhteiskunta jossa isänmaallisuus ja kotiopäin veto on suoranainen kirosana.Omasta mielestäni roinaamisen "synnipäästön" tarve aikuisella ihmisellä liberaalis-individualistisessa yhteiskunnassa on kuitenkin yhtä triviaali, kuin "hyväksynnän" hankkiminen sille, että saa aamuisin nauttia kahvi/teaniini/tauriini -koktailinsa
Oon joutunut useammin kuin kerran miettimään onko tämä kaveri tosissaan vai taitava trolli? Keskustelun saa ainakin tapettua tehokkaasti kun kukaan ei jaksa lukea noin raskasta tekstiä jonka punainen lanka hukkuu pitkien lauseiden ja sivistyssanojen tulvaan. Toi on kuin suoraan puppulausegeneraattorista.Ei vittu mikä tommi taberman
Oon joutunut useammin kuin kerran miettimään onko tämä kaveri tosissaan vai taitava trolli? Keskustelun saa ainakin tapettua tehokkaasti kun kukaan ei jaksa lukea noin raskasta tekstiä jonka punainen lanka hukkuu pitkien lauseiden ja sivistyssanojen tulvaan. Toi on kuin suoraan puppulausegeneraattorista.
Mulle tuo lukeminen on ilmeisesti hieman hankalampaa. Jos sais tavuviivoilla, niin voisi helpottaa.Ei tuo minusta nyt niin raskas teksti ollut. 5 sanaa ja Don Johnsonin kuva perässä.
Mulle tuo lukeminen on ilmeisesti hieman hankalampaa. Jos sais tavuviivoilla, niin voisi helpottaa.
Minäkin haluaisin hieman snobailla sivistyssanoilla. En ihan lähtis assimiloimaan roinausta ja teetä.