BB PRO Marko Savolainen

Tuo Lidlin PWO on kyllä paras mitä oon käyttäny ja oon testannut vaikka ja mitä. Toki jos pärinää haluaa nii Prezone. Lidlin boosteriin lisään vielä kylkeen kofeiininapin niin potkii.
Onko tuo lidlin kama valmisjuoma vai jauhopurkki?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toisaalta porukka vetää horkkaakin ilman kilpailullisia tavoitteita joka vasta typerää onkin.
Horkata voi myös millillä testoa viikossa että pysyy olot normaaleina ja hyvinä, eikä sen takia että oltaisiin mahdollisimman iso. Täällä se tuntuu olevan vaan monelle #puhtaastiparas ihmiselle hankala ymmärtää.
 
Toisaalta porukka vetää horkkaakin ilman kilpailullisia tavoitteita joka vasta typerää onkin.
Siinä on sellainen pieni ero, että horkka toimii oikeasti fysikaalisella tasolla ja lisää lihasmassaa ja voimaa huomattavasti. Laturit ei toimi kuin välillisesti jos sittenkään. Samaan lopputulokseen pääsisi todennäköisesti oikealla asenteella.

Ja mun mittapuulla rojuttaminen on aina typerää, eikä kilpaileminen ole millään tavalla lieventävä tekijä. Oikeastaan se on vielä typerämpää, koska määrätkin on todennäköisesti vielä kovempia kuin ei kilpailevalla. Eli jos ihminen on valmis roinaamaan, niin mun mielestä se on ihan sama onko niitä kilpailullisia tavoitteita vai ei. Kukaan joka ei ole siihen valmis, ei myöskään lähde sille tasolle kilpailemaan. Tarkoitan tällä sitä, että miksi kilpailemisen pitäisi olla joku ihme synninpäästö? Jos joku roinaaja on kovassa kunnossa, mutta ei ensin kilpaile, mutta päättääkin mennä kisoihin, niin muuttuuko se touhu jotenkin ihmeellisesti järkevämmäksi siinä vaiheessa? Eihän se muutu, koska se roinaamispäätös on tehty jo ja henkilö on siihen valmis, oli kisatavoitteita tai ei.
 
Tarkoitan tällä sitä, että miksi kilpailemisen pitäisi olla joku ihme synninpäästö? .

Ei kilpaileminen tai roinaaminen tarvitse mitään erityistä synninpäästöä. Kyse on pohjimmiltaan arvoista tai arvostuksista, joille on vaikea esittää mitään objektiivista, ihmisestä riippumatonta mittaria. Kuka arvostaa tai paheksuu mitäkin. Jos haluaa kilpailla kehonrakennuksessa, niin looginen seuraus on roinata, joka on myös välinerationalismin kannalta kaikkien järkevin ratkaisu. Riskejä siihen kuitenkin sisältyy, eikä Maken esimerkkiä seuraten voi sille tielle lähtöä suositella, mutta jos lähtee, niin käytettävät pelimerkit ovat aika selvät.
 
Ei kilpaileminen tai roinaaminen tarvitse mitään erityistä synninpäästöä. Kyse on pohjimmiltaan arvoista tai arvostuksista, joille on vaikea esittää mitään objektiivista, ihmisestä riippumatonta mittaria. Kuka arvostaa tai paheksuu mitäkin. Jos haluaa kilpailla kehonrakennuksessa, niin looginen seuraus on roinata, joka on myös välinerationalismin kannalta kaikkien järkevin ratkaisu. Riskejä siihen kuitenkin sisältyy, eikä Maken esimerkkiä seuraten voi sille tielle lähtöä suositella, mutta jos lähtee, niin käytettävät pelimerkit ovat aika selvät.
Kyllä se jonkinlaisen synninpäästön monilta saa, koska sieltä tulee aina tuo sama, että ei ole järkeä roinata jos ei aio kilpailla. Mikä siinä kilpailemisessa sitten on se juttu, että se hyväksytään silloin, mutta ei muuten? Etenkin kun homma taitaa kyllä yleensä mennä ihan toisinpäin. Ensin roinataan ja vähitellen syttyy kilpailukipinä. Tähän tavallaan sisältyy sellainen oletus, että kilpaileminen on joku itseisarvo ja niin kova juttu, että silloin ja vain silloin kaikki keinot on sallittu. Tähän kyllä sisältyy se arvonäkökulmakin, koska itse olen kilpailuhenkisyyden täysi vastakohta, niin en ymmärrä miksi kilpailu on se juttu, että saa tai ei saa tehdä jotain.
 
Ei ole mitään järkeä ei. Itse käytän ja välillä vituttaa että tuli aloitettua. Ego ei vaan kestä lopettamista. Se että kilpaileminen tekisi roinaamisesta ok en ymmärrä, samaa tavaraa lyödään kehoon ja tod. isompia määriä. Jos olisi mahdollista voittaa rahaa joo mutta kun harvoin ole. Naurettavaa vielä kun jotkut itkee siiitä että kyllä ihmiset dokaa ja polttaa röökiä, niin ne tekee mutta vedä kunnon 6v nappikuuri niin maksa-arvot ovat samaa luokkaa kuin ihmisellä joka on ryypännyt 3v putkeen. No kyllä hengissä pysyy jos käyttää järkeä mutta turha jeesustella
 
Kyllä piristeillä on paikkansa voimailussa. Treenitehot saa korkeammalle, vaikka olisi kuinka hyvin nukkunut. Aikoinaan vedin efedriiniä treeneihin ja voin sanoa, että treenit vietiin melkoisilla tehoilla läpi :)
 
Kyllä piristeillä on paikkansa voimailussa. Treenitehot saa korkeammalle, vaikka olisi kuinka hyvin nukkunut. Aikoinaan vedin efedriiniä treeneihin ja voin sanoa, että treenit vietiin melkoisilla tehoilla läpi :)
Efedriiniä syötiin, kuin karkkia sillon 90-luvun lopussa 2000 luvun alussa. Varmaan kaikilla vähän vanhemmilla jumppaajilla on toi sama kokemus.

Kyllähän niitä osa käyttää vieläkin cbb ja MP diettien tukena ja varmaan myös kehoilussa.
 
Kyllä se jonkinlaisen synninpäästön monilta saa, koska sieltä tulee aina tuo sama, että ei ole järkeä roinata jos ei aio kilpailla. Mikä siinä kilpailemisessa sitten on se juttu, että se hyväksytään silloin, mutta ei muuten? Etenkin kun homma taitaa kyllä yleensä mennä ihan toisinpäin. Ensin roinataan ja vähitellen syttyy kilpailukipinä. Tähän tavallaan sisältyy sellainen oletus, että kilpaileminen on joku itseisarvo ja niin kova juttu, että silloin ja vain silloin kaikki keinot on sallittu. Tähän kyllä sisältyy se arvonäkökulmakin, koska itse olen kilpailuhenkisyyden täysi vastakohta, niin en ymmärrä miksi kilpailu on se juttu, että saa tai ei saa tehdä jotain.

Eiköhän se tee kilparoinaamisesta hieman perustellumpaa, ettei lajissa(ainakaan kehonrakennuksessa) voi pärjätä ilmankaan, ja roina on aina mielletty lajiin kuuluvaksi. Tästä kertoo mm. se, ettei esimerkiksi olympiassa testata kilpailijoita.
 
Eiköhän se tee kilparoinaamisesta hieman perustellumpaa, ettei lajissa(ainakaan kehonrakennuksessa) voi pärjätä ilmankaan, ja roina on aina mielletty lajiin kuuluvaksi. Tästä kertoo mm. se, ettei esimerkiksi olympiassa testata kilpailijoita.
Siitä ei tässä ollut kyse ja sen nyt ymmärtää jokainen muutenkin.
 
Sori, nyt ei selkeästi sisälukutaito rittänyt. Käsitin, että puitiin sitä mikä tekee kilparoinaamisesta hyväksyttävämpää, kuin harrastelijan dropittelusta.
Oikeastaan siitä mikä tekee siitä järkevämpää. Pieni vivahde-ero. Mun mielestä se ei ole peruste, että kilpabodauksessa ei voi muuten pärjätä. Eihän siinä voi, mutta miksi harrastelijaroinaus olisi silti yhtään sitä tyhmempää? Kun on se kilpailu-urakin valinta ihan siinä kuin roinaaminen muuten vain. Ja jos ei kiinnosta roinata, niin voi kilpailla jossain sarjassa jossa voi natuna pärjätä. Ehkä vähän turhan suora päätelmä, mutta jos on kerran vaihtoehto, mutta silti kilpailee roinasarjassa, niin kyseinen henkilö roinaisi luultavasti joka tapauksessa ja taas ollaan lähtöruudussa, että onko se nyt oikeasti sen järkevämpää kilpatasolla?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom