BB PRO Marko Savolainen

Puhutko nyt korvaushoidosta? Itse puhuin dopingin käytöstä mahdollisimman suuren lihasmassan kasvatukseen joka tuntui olevan #horkallaparas ihmiselle hankala ymmärtää.
Korvaushoito on eri asia. Sen määrää lääkäri, ug kamoilla voidaan olla omissa hoidoissa tai roinata oli annos koko mikä tahansa. Mikä siinä on että teillä natikoilla on tarvetta todistaa omaa paremmuuttaan sillä että ootte natuja? Viljellään muodikkaita "lainaliha" ja muita roinaukseen liittyviä termejä ja samalla ollaan oikeasti koko asiasta ihan helvetin kuistilla.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika ennen kuin Marko teki ensimmäiset virheensä bodyuran aikana. Tuohon aikaan kun pääsisikin palaamaan ja Amfetamiini käytön sijaan tehtäisiin lihaa tehtäisiin 10kg ja heikkouksia saataisiin tasapainoitettua..
 
Aika ennen kuin Marko teki ensimmäiset virheensä bodyuran aikana. Tuohon aikaan kun pääsisikin palaamaan ja Amfetamiini käytön sijaan tehtäisiin lihaa tehtäisiin 10kg ja heikkouksia saataisiin tasapainoitettua..

Meinaat että kaveri joka on maannu teholla ja jonka munuaiset on vaihdettu uusiin teki ensimmäisen virheen ottamalla amfetamiinia reenilaturina?
 
Meinaat että kaveri joka on maannu teholla ja jonka munuaiset on vaihdettu uusiin teki ensimmäisen virheen ottamalla amfetamiinia reenilaturina?

Hetkestä jolloin kuva ollaan otettu kesti 11 vuotta ennen kuin munuaiset lopulta pettivät. Markolla jäi amfetamiini takia tärkein kehitysvuosi välistä kokonaan.
 
Mitkä muuten olivat Markon heikkoudet? Ei suoraan edes tule mieleen mitään murheenkryyniä mistä olisi paljoa puhuttu.
Pohkeet kai ne oli. Ehkä myöskin olkapäät (ja rinta?) olisi voineet olla kovemmat, vakkeivat sinänsä mitään heikkouksia olleet. Toisaalta myöskin ojentajat ja forkut jäi massiivisten hauisten varjoon vaikka eivät heikkoja olleet..

Nämä siis vain omia mietteitäni, enkä tiedä onko esim. Marko itse samaa mieltä.
 
Pohkeet kai ne oli. Ehkä myöskin olkapäät (ja rinta?) olisi voineet olla kovemmat, vakkeivat sinänsä mitään heikkouksia olleet. Toisaalta myöskin ojentajat ja forkut jäi massiivisten hauisten varjoon vaikka eivät heikkoja olleet..

Nämä siis vain omia mietteitäni, enkä tiedä onko esim. Marko itse samaa mieltä.

Tätä muistelinkin, etten edes muista maken edes puhuneen heikkouksistaan. Savolaisen paketti voi kyllä pitää tasapainoisena, kun tuntuu että jokaisella nykyisistä bodareista on se selkeä heikkous, joka aina nostetaan esille. Killellä selkä, Wileniuksella ojentajat, Nyyssölällä joskus aikoinaan jalat yms.
 
Voi, kummää osaisin sivistyssanoja ja tiätäsin kaikesta kaiken. Varsinkin siitä mikä liittyy Savolaisen Makeen ja hänen touhuihinsa mutta ku en mää ymmärrä. Täälä kyllä on älyttömästi porukkaa, joille Make ite jäis auttamattomasti kakkoseks tiedossa ittestään ja siitä mitä olis pitäny tehdä ja vielä siitä mitä pitäis. On, on perkele ku hiakkalaatikko. 'Mää neppasin pitemmälle Maken elämään ja jos ette usko, niin mää kaivan sivistyssanakirjan niin sitte mun mielipire on taatusti se oikee.'

Kiitos Konaalle, että ees videoilla ja noilla, mitä ne nyt on, Insta kuvilla palautu taas keskustelu kofeiini pillereistä Markoon. Voi pyhä yksinkertaisuus tätäki väkee. Onhanne kyllä pirun viisaita. Mää meen maate. Mitähän tää nyt mulla mahtaa olla, kun mää vaihdoin warreen laturin ja nyt karvastelee munaskuita???
 
:offtopic:

hieman narsistisella kirjoitustyylillä esitit kantasi...

Mielenkiintoinen havainto, varsinkin kun nyt ollaan Suomen suurimmalla bodyfoorumilla ja tunnetusti bodareitten suurin helmasynti on narsismi. Pääseekö pantteri pilkuistaan tai seepra raidoistaan? :confused:

Mitä tarkoittaa narsistinen kirjoitustyyli?


Sellainen kirjotustyyli, missä kirjoittaja selkeästi ajattelee olevansa parempi, kuin lukijansa.

Nyt mennään asian ytimeen. Tiedän että kirjoitustyylini voi olla ajoittain raskasta, mutta ei kuitenkaan niin raskasta kuin Maken huippukauden treenit. :sneaky: Mutta Makea esikuvana pitäen pyrin toki kirjoittamaan paremmin kuin...ainakin kuin itse aiemmin. Salilla taas pyrin tekemään treenit paremmin ja kovemmin kuin naapuri. Usein myös uskon itsekin tekeväni asiat paremmin, kuin muut. Ikävä kyllä muutkin tavoitteellisesti treenaavat ajattelevat samoin. Voivatko kaikki olla sitten yhtä aikaa parempia kuin muut? Itse asiassa narsistinen "parempi(a), kuin muut" -asenne on varsin yleismaailmallinen ilmiö: politiikassa, uskonnoissa, ideologioissa, yritysmaailmassa, urheilussa, foorumeilla, bodauksessa varsinkin...jns.

Olenko sitten parempi, kuin muut? Siltä varalta, että elän itsepetoksessa ja luulen oleva muita parempi, niin tässä ja nyt, todistajien läsnäollessa ja käsi näppäimistöllä vakuutan ja vannon, että en ole. Taakkani on kuitenkin se, että olen seurannut bodausta kauemmin, kuin suurin osa pakkiksen jäsenistä, sen lisäksi, että olen lukenut melko paljon bodausta, dopingia ja muuta alaan liittyvää tai sitä sivuavaa kirjallisuutta. Ikävä kyllä osa pakkislaisista on joutunut syyttömästi kärsimään tämän johdosta, joidenkin raskaiden ja narsistissävytteisten kirjoitusteni tuomien lukukokemusten kautta. Elleivät muut foorumilaiset satu vielä elämään lankeemusta edeltävässä olotilassa, niin sitten olen ainoa tänne kirjoittava narsistinen "parempi, kuin muut" -ihminen. Tästä pahoittelut. Ikävä kyllä en voi luvata, että pääsisin eroon paheistani. :worship: :)
 
:offtopic:



Mielenkiintoinen havainto, varsinkin kun nyt ollaan Suomen suurimmalla bodyfoorumilla ja tunnetusti bodareitten suurin helmasynti on narsismi. Pääseekö pantteri pilkuistaan tai seepra raidoistaan? :confused:






Nyt mennään asian ytimeen. Tiedän että kirjoitustyylini voi olla ajoittain raskasta, mutta ei kuitenkaan niin raskasta kuin Maken huippukauden treenit. :sneaky: Mutta Makea esikuvana pitäen pyrin toki kirjoittamaan paremmin kuin...ainakin kuin itse aiemmin. Salilla taas pyrin tekemään treenit paremmin ja kovemmin kuin naapuri. Usein myös uskon itsekin tekeväni asiat paremmin, kuin muut. Ikävä kyllä muutkin tavoitteellisesti treenaavat ajattelevat samoin. Voivatko kaikki olla sitten yhtä aikaa parempia kuin muut? Itse asiassa narsistinen "parempi(a), kuin muut" -asenne on varsin yleismaailmallinen ilmiö: politiikassa, uskonnoissa, ideologioissa, yritysmaailmassa, urheilussa, foorumeilla, bodauksessa varsinkin...jns.

Olenko sitten parempi, kuin muut? Siltä varalta, että elän itsepetoksessa ja luulen oleva muita parempi, niin tässä ja nyt, todistajien läsnäollessa ja käsi näppäimistöllä vakuutan ja vannon, että en ole. Taakkani on kuitenkin se, että olen seurannut bodausta kauemmin, kuin suurin osa pakkiksen jäsenistä, sen lisäksi, että olen lukenut melko paljon bodausta, dopingia ja muuta alaan liittyvää tai sitä sivuavaa kirjallisuutta. Ikävä kyllä osa pakkislaisista on joutunut syyttömästi kärsimään tämän johdosta, joidenkin raskaiden ja narsistissävytteisten kirjoitusteni tuomien lukukokemusten kautta. Elleivät muut foorumilaiset satu vielä elämään lankeemusta edeltävässä olotilassa, niin sitten olen ainoa tänne kirjoittava narsistinen "parempi, kuin muut" -ihminen. Tästä pahoittelut. Ikävä kyllä en voi luvata, että pääsisin eroon paheistani. :worship: :)

Tuli tuossa mieleen, että Riki Sorsakin on kuollut, jo vuonna 2016. Oli eto peli laulamaan. "Kiikki kii!" Veljensä on vielä täällä. Kaikella on aikansa.
 
Viimeksi muokattu:
Ei vittu mikä tommi taberman:david:

Kommentti itsessään kertoo, ettei sen kirjoittaja ole tutustunut lainkaan Tabermannin tuotantoon, vaan vertaa toista kirjoittajaa omaan mielikuvaansa Tabermannista. Kannattaisi muuten tutustua.
Itseltä kun löytyy koko Tabermannin tuotanto kotoa, ja jos tietäisin kommentoijan tietävän paremmin, niin pitäisin tuota kommenttia ylistyksenä omille lahjoilleni, vaikken koskaan sellaiseen kielelliseen nerouteen ylläkään. Ja aika harva muukaan täällä yltää.
Nythän tuo menee ihan hukkaan. Aivan sama kuin joku lapsi pihalla vertaisi minua Supermassaan.
 
Korvaushoito on eri asia. Sen määrää lääkäri, ug kamoilla voidaan olla omissa hoidoissa tai roinata oli annos koko mikä tahansa. Mikä siinä on että teillä natikoilla on tarvetta todistaa omaa paremmuuttaan sillä että ootte natuja? Viljellään muodikkaita "lainaliha" ja muita roinaukseen liittyviä termejä ja samalla ollaan oikeasti koko asiasta ihan helvetin kuistilla.

"Horkata voi myös millillä testoa viikossa että pysyy olot normaaleina ja hyvinä" niiden olojen pitäisi pysyä normaaleina ilman mitään ug kamoja, ellei pysy kannattais varmaan keskustella lääkärin kanssa siitä korvaushoidosta eikä rageta foorumille kirjoitettuihin mielipiteisiin.

Missä kohdassa olen todistellut omaa henkilökohtaista paremmuuttani? Mainitsin asiasta vain liittyen preworkouttien käyttöön, viitsitkö quotea missä olen käytellyt lainaliha tai muita roinaukseen liittyviä termejä? Sinun logiikkasi mukaan siis jokaisen olla itse käyttänyt/kokenut jotakin voidakseen puhua siitä?
 
"Horkata voi myös millillä testoa viikossa että pysyy olot normaaleina ja hyvinä" niiden olojen pitäisi pysyä normaaleina ilman mitään ug kamoja, ellei pysy kannattais varmaan keskustella lääkärin kanssa siitä korvaushoidosta eikä rageta foorumille kirjoitettuihin mielipiteisiin.

Missä kohdassa olen todistellut omaa henkilökohtaista paremmuuttani? Mainitsin asiasta vain liittyen preworkouttien käyttöön, viitsitkö quotea missä olen käytellyt lainaliha tai muita roinaukseen liittyviä termejä? Sinun logiikkasi mukaan siis jokaisen olla itse käyttänyt/kokenut jotakin voidakseen puhua siitä?
No kuule meeppä vapaasti valitsemallesi lääkäriasemalle ja kerro siellä että haluat korvaushoitoon. Sit sen jälkeen voit tulla tänne kertomaan kuinka homma onnistu.

En jaksa kaivaa sun viestejä. Roinaus nyt vaan on sellainen juttu että siitä tuntuu helvetin moni tietävän paljon, mutta harvalla kuitenkin sitten on asiasta kokemusta.
 
Taakkani on kuitenkin se, että olen seurannut bodausta kauemmin, kuin suurin osa pakkiksen jäsenistä, sen lisäksi, että olen lukenut melko paljon bodausta, dopingia ja muuta alaan liittyvää tai sitä sivuavaa kirjallisuutta. Ikävä kyllä osa pakkislaisista on joutunut syyttömästi kärsimään tämän johdosta, joidenkin raskaiden ja narsistissävytteisten kirjoitusteni tuomien lukukokemusten kautta. Elleivät muut foorumilaiset satu vielä elämään lankeemusta edeltävässä olotilassa, niin sitten olen ainoa tänne kirjoittava narsistinen "parempi, kuin muut" -ihminen. Tästä pahoittelut. Ikävä kyllä en voi luvata, että pääsisin eroon paheistani. :worship: :)
Taakkasi on, että yrität tuota esille hieman liikaa tota sun "paremmuuttasi".. Tossakin kirjotelmassa sun piti ilmoittaa, että oot seurannut bodausta kauemmin kuin muut täällä ja tiedät siitä enemmän kuin muut. Ihan sun omalta kannalta toivon, että et ole yhtä raskas ihminen livenä, koska harva jaksaa tollasta kauaa kuunnella.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom