BB PRO Marko Savolainen

AMP-sitraatti jäi pois niiden uusien säännösten takia. Se korvattiin kofeiini-teaniini-teakriini- yhdistelmällä.

Teakriinin hyviä puolia on tasaisempi kaari. Eli vaikuttaa hitaammin mutta samalla pidempään ja ilman crashia. Jos pelkkää teakriiniia vetäis ni se kannataisi ottaa jopa paria tuntia ennen treeniä. Inzanessa ja Prezonessa on kuitenkin lisäksi kofeiinia joka potkii nopeammin. Teakriiniin ei synny myöskään toleranssia.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi se noinkin olla, mutta kyllä usein se toleranssikin nousee noissa. Jos oikein kunnon laturin haluais, joka potkii niin maan penteleesti, niin varmaan kannattas vetää laturiks amfetamiinia. Mutta ei kukaan niin hullu sentään ole.
 
Kuinka paljon jengi käyttää näitä PWO-litkuja, jos tulee toleranssi vastaan?:cautious:

No jos vedät vaikka 5-10 treeniä viikossa ja jokaiselle jumpalle pwo, kyllä alkaa hyvin nopee rajottimet paukkuu.

Mulla on tapana ostaa pönttö ja käyttää kerran - pari viikossa esim ennen jalkatreeniä yms heviä. Pöntön loputtua joku kuukaus muutama taukoo ettei totu liikaa.

Kandee myös muistaa et jos verenpaineille alttiutta (ylipaino, roina) nii näitä kandee vältellä.
 
On se, jos ei yhtä treeniä jaksa vetää ilman piristeitä...että kannatasko siirtyä johonkin toiseen lajiin. Vaikka toisaalta söihän ne sodassakin pervitiiniä. Mutta salimakeille ei anneta sit aseita koiuraan, jos ovat pervitiiniä tai muuta PWO:ta vetäneet ryijyynsä. Tulee vielä sanomista.
 
No jos vedät vaikka 5-10 treeniä viikossa ja jokaiselle jumpalle pwo, kyllä alkaa hyvin nopee rajottimet paukkuu.

No sitten on vaan ihan yksinkertasesti tyhmä ihminen, jos näin paljon vetää:LOL: Kannattais varmaan ensin treenata sitä mentaalipuolta ennen kuin alkaa läträämään jollain pwolla. Jos jalkatreenille ei pysty menemään ilman pwota, niin silloin kannattaa pysähtyä miettimään hetkeks muita tekijöitä.

Sopiva määrä unta ja kuppi kahvia.

Tämä.
 
En kuulu näihin kyseisiin joukkioihin, vaan ihan puhtaasti tietämättömyyttäni ja uteliaisuuttani kysyn, miksi?

Koska noi nostaa entisestään verenpainetta. Henkilökohtasta kokemusta löytyy kun oli nesteisessä kunnossa. Nykyään todella harvoin tulee käytettyä kahvia vahvempia piristeitä.

No sitten on vaan ihan yksinkertasesti tyhmä ihminen, jos näin paljon vetää:LOL: Kannattais varmaan ensin treenata sitä mentaalipuolta ennen kuin alkaa läträämään jollain pwolla. Jos jalkatreenille ei pysty menemään ilman pwota, niin silloin kannattaa pysähtyä miettimään hetkeks muita tekijöitä.

Tämä. Itellä toi pwo käyttö lipsu joskus ihan vahingossa jokapäiväiseksi. Oli olevinaan "pakko" vetää laturi joka treeneihin. Oot harvinaisen oikeessa et päästä se on kiinni tarviiko laturia vai ei.

Harvoin käytettynä ihan kivan boostin saa.
 
Oisko näistä pwo juomista hyötyä jos pitää ajaa autolla "pitkiä" matkoja (yli1h)?

Ei, mutta jos pitää ajaa esim. puolituntia helvetin kyytiä kaupungilla ja ärjyä ikkunasta mummoille, homoille ja lapsille ja ottaa matsi paikalle tulleiden poliisien kanssa, tuota kannattaa ottaa sheikkeriin ratin lähettyville.
 
On se, jos ei yhtä treeniä jaksa vetää ilman piristeitä...että kannatasko siirtyä johonkin toiseen lajiin.
Näitä on pakko myötäillä, nyt kun tuli puheeksi. Olen joskus jotain maininnut ihmisten kummallisesta mieltymyksestä piristeisiin, mutta koittanut olla aika hienovarainen, koska tästä aiheesta saa varmaankin helposti tappelun aikaan. Yhdessä ketjussa etsitään parasta pärinää ja toisessa sotketaan aivokemioita teaniinilla sun muilla. Kun näitä asioita pysähtyy miettimään, niin onhan se nyt ihan vitun HC touhua. Mun mielestä ei mitään järkeä.
 
Näitä on pakko myötäillä, nyt kun tuli puheeksi. Olen joskus jotain maininnut ihmisten kummallisesta mieltymyksestä piristeisiin, mutta koittanut olla aika hienovarainen, koska tästä aiheesta saa varmaankin helposti tappelun aikaan. Yhdessä ketjussa etsitään parasta pärinää ja toisessa sotketaan aivokemioita teaniinilla sun muilla. Kun näitä asioita pysähtyy miettimään, niin onhan se nyt ihan vitun HC touhua. Mun mielestä ei mitään järkeä.

Toisaalta porukka vetää horkkaakin ilman kilpailullisia tavoitteita joka vasta typerää onkin. En itsekkään suosittele kenellekkään näitä pärinöitä paitsi hyvin satunnaiseen käyttöön. Itselläni käytössä lidlin boosteri jossa muuten parhaat ainesosat suhteessa hintaan, käytettyä tulee pelkästään treeneissä joissa tehdään maksimi ykkösiä.
 
Toisaalta porukka vetää horkkaakin ilman kilpailullisia tavoitteita joka vasta typerää onkin. En itsekkään suosittele kenellekkään näitä pärinöitä paitsi hyvin satunnaiseen käyttöön. Itselläni käytössä lidlin boosteri jossa muuten parhaat ainesosat suhteessa hintaan, käytettyä tulee pelkästään treeneissä joissa tehdään maksimi ykkösiä.

Onko toi Lidl:n hyväkin, itellä vaan motonetin vastaava käytössä...?

https://www.lapinakkumaailma.fi/tuotekuvat/600x600/455527.jpg
 
Tuo Lidlin PWO on kyllä paras mitä oon käyttäny ja oon testannut vaikka ja mitä. Toki jos pärinää haluaa nii Prezone. Lidlin boosteriin lisään vielä kylkeen kofeiininapin niin potkii.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom