BB PRO Marko Savolainen

Erittäin hyvä keskustelu oli päivärinnan kanssa. Tsemppiä Markolle jatkoon!

Marko on äärimmäisyyksien mies, niin varmaan ongelmiakin tullut elämässä. Samanlaisia asioita itse käynyt elämässäni läpi, kun aina piti mennä äärimmäisyyksiin.
Hienoa, että Marko puhuu siitä, ettei kenenkään ikinään kannattaisi alkaa kuuritteleen. Samaa mieltä olen. Jonnet jotka on vetänyt pari vuotta nappeja ja vähän sutikkaa, ei vielä ymmärrä mitä tämä kaikki tuo tullessaan, kun/jos sitä roinaa vetää 10vuotta, tai 20 vuotta. Ihan turha kenenkään puhua, että roinata voi myös terveellisesti (pois lukien jokin korvaushoitotaso).
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jotenkin sen roinaamisen ymmärtää jos on lahjoja ja tarkoitus päästä kehonrakennuksessa pitkälle. Jopa ammattilaiseksi asti. Sitä taas on vaikein ymmärtää että jo parin treenivuoden jälkeen aletaan roinata, ilman mitään tarkoitustakaan koskaan kisata. Eli ihan vaan ulkonäön takia. Kun natikkanakin vio sitä lihasta hankkia reilusti niin että erottuu tavallisesta pulliaisesta. Monella roinaajalla taitaa se kuurin lopettaminen olla vaikeaa, kun ei millään voisi hyväksyä siitä seuraavaa pienempää kokoa. Markolle taas näyttäisi se valtava lihasmassa olleen vaan urheiluväline harrastamassaan lajissa. Ja kun ura ohi, niin ei ole mikään ongelman olla pienempi. Tosin toi Markon pienempi kokokin on monelle saavuttamaton unelma.
 
https://m.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/201804192200887314_bs.shtml
Sieltä on taas se "olennainen" poimittu tästäkin jutusta. (n)
"Supermassa käytti päivittäin esimerkiksi testosteronia. Katso videolta, mitä kaikkea kalliiseen, päivittäiseen dopingpakettiin kuului." - Iltalehti
Mitäpä tuosta lauseesta voi muuta jäädä peruspertin tai pirkon mieleen kuin testosteroni on se kaiken pahan alku ja juuri, sitten on ne jotkut muut anaboliset stereot mitkä on kans pahoja. Haastattelussa oli Markolla vähän vaikea ruveta selittämään tarkemmin mitä mitkin aineet on, kun haastattelijalla ei ollut mitään käsitystä näistä. Näiden hyvällä tarkoituksella tehtyjen juttujen varjopuolia just tämmöiset poiminnat lehdistöltä.
Muuten oli tosi hyvä ja rehellinen haastattelu (en tiedä siitä 4-5vuotta ilman piristeitä, mutta itsehän Marko parhaiten tietää). Se on myös hyvä, että kerrotaan siitä ammattilaisen annoksesta ja varoitellaan tavanpulliaisia, mutta sitten kun ei tiedetä muista aineista, niin silloin testo on se, joka nostetaan jalustalle ja ihmisille jää väärä käsitys. En itse edes käytä enkä ole käyttänyt testoa, mutta en kyllä näe siinä yhtään mitään pahaa kh:na, päinvastoin kun nähnyt livenäkin miten elämänlaatu on parantunut.
 
Tä on kummallinen ketju,porukat katsoo videoita joissa Savolainen kertoo samat asiat kymmenennen kerran,sit kitellään Makea ja mainitaan että haastattelija oli asiantuntematon.Tän jälkeen halutaan lisää videoita jossa Savolaista haastatellaan jälleen samoista asioista.

Kaiken krunaa yhteinen mielensäpahoittaminen kun joku media selostaa Savolaisen dopingkäyttöä,ilmeisesti sitä ei saisi mainita vaan pitäisi puhua vain Markon hauiksista jotka edellen herättävät ympäri maailmaa valtava ihailua.Tän jälkeen linkataan kuvia olikose vuoden -97 jostain kisoista jossa Marko melkeen voitti jonkun pytyn.
 
Tä on kummallinen ketju,porukat katsoo videoita joissa Savolainen kertoo samat asiat kymmenennen kerran,sit kitellään Makea ja mainitaan että haastattelija oli asiantuntematon.Tän jälkeen halutaan lisää videoita jossa Savolaista haastatellaan jälleen samoista asioista.

Kaiken krunaa yhteinen mielensäpahoittaminen kun joku media selostaa Savolaisen dopingkäyttöä,ilmeisesti sitä ei saisi mainita vaan pitäisi puhua vain Markon hauiksista jotka edellen herättävät ympäri maailmaa valtava ihailua.Tän jälkeen linkataan kuvia olikose vuoden -97 jostain kisoista jossa Marko melkeen voitti jonkun pytyn.
Tässä on muutama vaihtoehto mitä tuli mieleen, joko sinä et osaa lukea, et ymmärrä lukemaasi tai luet persesilmä kohti näyttöpäätettä.
 
Tä on kummallinen ketju,porukat katsoo videoita joissa Savolainen kertoo samat asiat kymmenennen kerran,sit kitellään Makea ja mainitaan että haastattelija oli asiantuntematon.Tän jälkeen halutaan lisää videoita jossa Savolaista haastatellaan jälleen samoista asioista.

Kaiken krunaa yhteinen mielensäpahoittaminen kun joku media selostaa Savolaisen dopingkäyttöä,ilmeisesti sitä ei saisi mainita vaan pitäisi puhua vain Markon hauiksista jotka edellen herättävät ympäri maailmaa valtava ihailua.Tän jälkeen linkataan kuvia olikose vuoden -97 jostain kisoista jossa Marko melkeen voitti jonkun pytyn.

Jaa, vai että oikein yhteinen mielensäpahoittaminen? Alla vain muutama poiminta vastaavanlaisista "mielensäpahoittamisista".

Erittäin hyvä haastattelu oli kyllä, paljon tasapainoisempi kuin taannoinen MOT:n haastattelu. Turha mustamaalaaminen jätettiin pois ja käsiteltiin aihetta rehellisesti. Markosta huomasi, että nyt ollaan käsitelty aikapaljon asioita ja nokka käännetty taas meno suuntaan. Paljon zemppiä hänelle, että asiat alkaisi järjestymään putiikin kanssa ja saisi tehdä sitä mitä itselle olisi tärkeätä ja motivoivaa tällä hetkellä.

Hyvä haastattelu. Kiitos rehellisestä puheesta Marko :) Varmasti joillekin tuskaisaa kuunneltavaa.

Hyvä haastattelu oli! Toivottavasti asiat järjestyy!

Mielestäni yksi parhaista bodihaastatteluista, joissa puhutaan myös lääkkeistä.

Oli hyvä haastattelu ja Marko kertoi asioista ihan riittävän avoimesti. Vanhoista asioista kertoi hyvinkin avoimesti ja sitten tuoreemmista jutuista ehkä vähemmän avoimesti, mutta kukapa nyt haluaisi tuoreista hölmöilyistään kertoa julkisesti omalla naamallaan, en minä ainakaan.
 
Tä on kummallinen ketju,porukat katsoo videoita joissa Savolainen kertoo samat asiat kymmenennen kerran,sit kitellään Makea ja mainitaan että haastattelija oli asiantuntematon.Tän jälkeen halutaan lisää videoita jossa Savolaista haastatellaan jälleen samoista asioista.

Kaiken krunaa yhteinen mielensäpahoittaminen kun joku media selostaa Savolaisen dopingkäyttöä,ilmeisesti sitä ei saisi mainita vaan pitäisi puhua vain Markon hauiksista jotka edellen herättävät ympäri maailmaa valtava ihailua.Tän jälkeen linkataan kuvia olikose vuoden -97 jostain kisoista jossa Marko melkeen voitti jonkun pytyn.
Niinpä. Vähänkin lajia/Markoa seuranneena aina samat jutut. Toki hyvä niin kun ei kaikki välttämättä ole seuranneet niin pitkään.
 
Bodaus on nii oma piirinsä, et tuntuu sitä seuraavat tasot mennään kymmenellä eri vyöhykkeellä ja lopputulemana on kuitenkin aina äärimmäisyydet ja savolainen. Sitten taviksille myydään se sama asia ja tarina eri otsikoilla ja formaateilla, koska herättäähän se kiinnostusta kaikissa jollakin tasolla viimestää kun lyödää sana doping peliin nii joka hennerillä alkaa tuntosarvet väpättää viimestää. Ja edelleen on suomessa valtavasti ihmisiä jotka ei oo kuullu s.savolaisesta sanaakaan ja tietty se tuntuu hassulta ja turhauttavalta kaikista jotka esim seuraa tätä pakkiksen bodyosastoo tai muuten kiinnostaa bodyjutut tms yms
 
Tässä on muutama vaihtoehto mitä tuli mieleen, joko sinä et osaa lukea, et ymmärrä lukemaasi tai luet persesilmä kohti näyttöpäätettä.

Peräpukamat haittaavat näkökenttääni kun tarkkailen maailmaa perssilmäni kautta,nöyrä anteeksipyyntöni jos olen loukannut tunteitasi.Ja Johnnielle sama anteeksipyyntö,olen todella pahoillani aiheuttamastani mielipahasta.
 
Peräpukamat haittaavat näkökenttääni kun tarkkailen maailmaa perssilmäni kautta,nöyrä anteeksipyyntöni jos olen loukannut tunteitasi.Ja Johnnielle sama anteeksipyyntö,olen todella pahoillani aiheuttamastani mielipahasta.

On tässä vastuuta myös hivenen lukijalla, jos kommentoijana on kaveri, jonka nimi on synonyymi sanalle mulku.
 
Marko on kyllä siinä oikeassa, että SUPERMASS -lisäravinnesarja on paras lisäravinnesarja mitä rahalla saa. Etenkin PREZONE:t olen todennut ylivoimaisesti parhaimmaksi treeniboosteriksi.

Terveisiä vaan sinne firman johtoon, etten osta yhtäkään vitun purkkia, ennen kuin itse legenda on taas mukana kuvioissa. En yhtäkään. Sitten, kun Marko ilmoittaa, että hän on taas aktiivisesti firman toiminnassa mukana, tilaan samantien koko sarjan.
 
Marko on kyllä siinä oikeassa, että SUPERMASS -lisäravinnesarja on paras lisäravinnesarja mitä rahalla saa. Etenkin PREZONE:t olen todennut ylivoimaisesti parhaimmaksi treeniboosteriksi.

Terveisiä vaan sinne firman johtoon, etten osta yhtäkään vitun purkkia, ennen kuin itse legenda on taas mukana kuvioissa. En yhtäkään. Sitten, kun Marko ilmoittaa, että hän on taas aktiivisesti firman toiminnassa mukana, tilaan samantien koko sarjan.

Tämä lienee sellainen hiljaisen miehen äänetön protesti
 
Marko on kyllä siinä oikeassa, että SUPERMASS -lisäravinnesarja on paras lisäravinnesarja mitä rahalla saa. Etenkin PREZONE:t olen todennut ylivoimaisesti parhaimmaksi treeniboosteriksi.

Terveisiä vaan sinne firman johtoon, etten osta yhtäkään vitun purkkia, ennen kuin itse legenda on taas mukana kuvioissa. En yhtäkään. Sitten, kun Marko ilmoittaa, että hän on taas aktiivisesti firman toiminnassa mukana, tilaan samantien koko sarjan.

Prezonea itsekin olen käyttänyt, mutta onko sen sisältö muutettu? Näin jostain mielestäni luin. Tuntuu, ettei potki enään samaan malliin. Täytyy kokeilla väliin toista tuotetta.
 
Prezonea itsekin olen käyttänyt, mutta onko sen sisältö muutettu? Näin jostain mielestäni luin. Tuntuu, ettei potki enään samaan malliin. Täytyy kokeilla väliin toista tuotetta.

On muutettu ei toimi, alkuperäinen toimi hyvin, sama koskee inzanea ei saa samanlaisia tehoja kuten ennen.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom