BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja eikä sitä tarvii käydä 700 kertaa kilpailemassa, jotta osaa toteuttaa järkeviä treenejä. :D

Ei ja onhan tuo mielestäni jo nähty videoilta missä vieraat vetävät Miken suunnittelemia treenejä, että kyllä sieltä tietoa ja taitoa riittää jo jaettavaksi kisaajillekin. Mikellä selvästi on kova halu omaksua tietoa, kehittää ja kokeilla.
 
Kuset housussa kohta. Savolainen miken klinikalle. Siinä mahtaa olla klinikan pitäjällä valtavasti annettavaa potilaalle bodibildingistä.

Idea onkin tuottaa ilmasta ja laadukasta materiaalia. Voisivathan herrat käydä kahvilla ja reenata sitten yksin pimeydessä. Mutta katsojien kannalta olisi mahtava homma saada Makesta laadukasta videota.
 
Ei ja onhan tuo mielestäni jo nähty videoilta missä vieraat vetävät Miken suunnittelemia treenejä, että kyllä sieltä tietoa ja taitoa riittää jo jaettavaksi kisaajillekin. Mikellä selvästi on kova halu omaksua tietoa, kehittää ja kokeilla.

Noista viesteistä Juhon ketjussa olen kyllä saanut päinvastaisen kuvan. Pysytään niissä vanhoissa uskomuksissa ja omissa mielipiteissä sen sijaan että pidettäisiin mieli avoimena ja oltaisiin valmiina omaksumaan uutta tietoa.
 
Noista viesteistä Juhon ketjussa olen kyllä saanut päinvastaisen kuvan. Pysytään niissä vanhoissa uskomuksissa ja omissa mielipiteissä sen sijaan että pidettäisiin mieli avoimena ja oltaisiin valmiina omaksumaan uutta tietoa.

Älä nyt. Vähintään 85% noista teksteistä oli Miken puolelta provoa. Eikä siinä, hyvää pöhinää tuli pakkikselle. Ei Mike ole oikeasti niin tyhmä, kuin noista viesteistä olisi olettanut. Kyllä siellä taustalla on paljonkin tietoa ja halua oppia.
 
Noista viesteistä Juhon ketjussa olen kyllä saanut päinvastaisen kuvan. Pysytään niissä vanhoissa uskomuksissa ja omissa mielipiteissä sen sijaan että pidettäisiin mieli avoimena ja oltaisiin valmiina omaksumaan uutta tietoa.
Mitä uutta tietoa on se, että pitäis treenata kehyemmin? Sä et paljoa taida mun videoita katsoa. Se keskustelu ei liity edes aiheeltaan mitenkään tähän keskusteluun, ei niinkuin mitenkään, joten ei mikään yllätys jos oot saanut toisen kuvan. Eli voitko perustella vähän miten en omaksu uutta tietoa tai tapoja treenata? Vähän väliä videoille lykkään uutta komboa jne mitä olen testannut tai muilta ideoinut.

Vai pitäiskö meidän Markon kanssa yhdessä videossa toteuttaa joku kevennysjakso ja frekvenssi? Me puhutaan nyt yhdestä treenistä ja kuinka semmoinen rakennetaan. Ei mistään yleisestä miten kovaa voi treenaa ja paljonko natu voi saada lihasmassaa enemmän jos ei treenaa liian kovaa.
 
Viimeksi muokattu:
Se millä tasolla mä opiskelen, imen tietoa, sovellan ja testaan, on ihan treenikohtainen yksittäisen kovan treenin rakentaminen. Otan ja testaan eri palasia ja sovittelen niitä yhteen toimivaksi kokonaisuudeksi. Esim vaikka Patrik Tuorin SST-systeemistä yksittäinen rest-pausen käyttö sekoitettuna Neil Hillin volyymiharjoitteen kanssa. Pakulskin toistotekniikoita olen testaillut itekseni ja niitä tullaan kanssa näkemään kun niistä pystyn rakentamaan kokonaisen toimivan treenin tai sovellettua niitä tehokkaasti muiden tehokeinojen kanssa. Kyse ei ole mistään mikä tuo parhaiten lihasta, vaan mun tavasta hakea eri tapoja tehdä sitä traumaa lihakseen, haastaa itseeni ja sitten kun mennään videopuolelle, niin tottakai se on mielenkiintoisempaa katsoa erilaisia treenejä, kuin toteuttaa jotain kevyen viikon treeniä suorilla sarjoilla.

Sitten jos mä alan pidempiaikaiseen suunnittelun kuten Allun ja Aksun kanssa tehtiin, niin silloin se on jaksotusta, mutta ei ne videoilla näy kun videot on yksittäisiä treenejä, joissa on myös ajateltu viihdearvoa.

Mutta kuten tossa kritisoitiin, niin jonkun keskustelun perusteella, joka liittyi lähinnä aminohappoihin tai siihen miten kovaa natu voi treenaa, päätellään, että mä en pysty rakentamaan hyvää treeniä videolle Markon kanssa.
 
Sitten jos mä alan pidempiaikaiseen suunnittelun kuten Allun ja Aksun kanssa tehtiin, niin silloin se on jaksotusta, mutta ei ne videoilla näy kun videot on yksittäisiä treenejä, joissa on myös ajateltu viihdearvoa.
Vaikka tämä ei Markoon liitykään niin mua kiinnostaisi nähdä jaksotettu videosarja jonkun lihasryhmän osalta ekasta viikosta ihan siihen kevyen viikon suorien sarjojen kevennykseen asti.
 
Mitä uutta tietoa on se, että pitäis treenata kehyemmin? Sä et paljoa taida mun videoita katsoa. Se keskustelu ei liity edes aiheeltaan mitenkään tähän keskusteluun, ei niinkuin mitenkään, joten ei mikään yllätys jos oot saanut toisen kuvan. Eli voitko perustella vähän miten en omaksu uutta tietoa tai tapoja treenata? Vähän väliä videoille lykkään uutta komboa jne mitä olen testannut tai muilta ideoinut.

Vai pitäiskö meidän Markon kanssa yhdessä videossa toteuttaa joku kevennysjakso ja frekvenssi? Me puhutaan nyt yhdestä treenistä ja kuinka semmoinen rakennetaan. Ei mistään yleisestä miten kovaa voi treenaa ja paljonko natu voi saada lihasmassaa enemmän jos ei treenaa liian kovaa.

Minä puhuin viestissäni vain siitä että olen saanut sinusta niiden aminohappo ja natutreenaus kirjoitustesi perusteella kuvan että omaksut vain sellaista tietoa mikä tukee omia valmiita näkemyksiäsi asioista.

Uutta tietoa on tutkimukset siitä miten tietyt yksilöt kehittyvät paremmin viisaalla treenin jaksotuksella kun hakkaamalla jokaisen sarjan failureen joka treenissä.

Pitää paikkansa etten sinun videoitasi pahemmin seuraile ellei joku vieras herätä mielenkiintoani.

Älä nyt. Vähintään 85% noista teksteistä oli Miken puolelta provoa. Eikä siinä, hyvää pöhinää tuli pakkikselle. Ei Mike ole oikeasti niin tyhmä, kuin noista viesteistä olisi olettanut. Kyllä siellä taustalla on paljonkin tietoa ja halua oppia.

Mikäli tämä tosin pitää paikkansa niin olen saanut aivan väärän kuvan henkilöstä.
 
Uutta tietoa on tutkimukset siitä miten tietyt yksilöt kehittyvät paremmin viisaalla treenin jaksotuksella kun hakkaamalla jokaisen sarjan failureen joka treenissä.
Miten me Maken kanssa toteutetaan jaksotus yhdessä treenissä? Suunnitteleppa meille käsitreeni, niin katotaan miltä se näyttää. Annan sitten palautteen kokemuksesta.

Ehkä niitä videoita kannattaa katsoa ennenkuin alkaa arvostelemaan.

Hyvä idea tehdä Maken kanssa treeni videolle, mutta keskustelu sitten kääntyi tähän, josko oltais iloisia siitä, että tämmöinen saatais tapahtumaan.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt jengi vois kyllä hetken miettiä mitä puhuu. Jos Make tulee Miken videolle niin se on itsessään jo kova juttu. Joo totta kai olis kiva nähdä kun isoilla painoilla punnataan aina mutta eiköhän niistä jo löydy tarpeeksi materiaalia Maken puolelta. Turha heidän olisi muita miellyttääkseen treenata ronskilla heavy dutylla ja mahdollisesti loukata itsensä sen takia että näyttää kuinka löytyy jerkkua. Makea kehiin ja sassiin!
 
Miten me Maken kanssa toteutetaan jaksotus yhdessä treenissä? Suunnitteleppa meille käsitreeni, niin katotaan miltä se näyttää. Annan sitten palautteen kokemuksesta.

Ehkä niitä videoita kannattaa katsoa ennenkuin alkaa arvostelemaan.

Hyvä idea tehdä Maken kanssa treeni videolle, mutta keskustelu sitten kääntyi tähän, josko oltais iloisia siitä, että tämmöinen saatais tapahtumaan.

En tiedä jäikö sulta viestini lukematta joten jätetään tämä tähän, tällästä sun kanssa keskustelu aina on joten ihmettelen itsekkin miksi edes vastaan.
 
Mitä muiden auttamiseen tulee, niin eikö Pakkotoisto ole auttanut ja inspannut ihmisiä melkoisesti vuosien aikana, se taas ei tue tota väitettäsi, koska vastine monessa paikkaa on sairas ja puhdas viha.

Olen katosunut lähes kaikki sun tekemät videot. Keskustelut ennen ja jälkeen treenin ei aina jaksa kiinnostaa mutta kaikki treeniin liittyvä esim. liikkeiden kombinaatiot, erikoistekniikat jne. kiinnostaa helvetisti. Salitaustaa itsellä on n. 18v mutta mielelläni kokeilen videoilla näkyviä juttuja.
Eli, kiitos kaikesta materiaalista omasta puolestani!
 
Olen katosunut lähes kaikki sun tekemät videot. Keskustelut ennen ja jälkeen treenin ei aina jaksa kiinnostaa mutta kaikki treeniin liittyvä esim. liikkeiden kombinaatiot, erikoistekniikat jne. kiinnostaa helvetisti. Salitaustaa itsellä on n. 18v mutta mielelläni kokeilen videoilla näkyviä juttuja.
Eli, kiitos kaikesta materiaalista omasta puolestani!
Tästä huomaa hyvin miten erilaisia olemme. Itsellä salitaustaa hups...28v ja olen myös katsonut kokolailla kaikki Miken tuottaman materiaalin, mutta eniten kiinnostaa höpinät ei enää niinkään treenaus ellei ole joku spesiaali vieras, vaikka juurikin tuo Make
myös minulta kiitos videoista ja podcasteista
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom