BB PRO Marko Savolainen

Noh...olihan se huima seurata oululaisen tarinankerronnan ja folkloren perinteitä, joissa Mystinen Massa seikkailee näkymättömänä ja miehen liikkeitä ennustetaan ja päätellään lähinnä tämän Batmob...Massa-mobiilin liikkeistä. Toisaalta onhan tämäkin "kuolleista nouseminen" eeppinen luku Massan legendaan. Ja nyt on vasta keskiviikko!

Odotellaan, milloin Netflix ostaa oikeudet oman Mystic Mass -seikkailusarjan tuottamiseen.
Anteeksi jos pilaan stoorisi niin huomenna on kaljantai eli tänään on torstai?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toivottavasti hommat löytää tiensä parempaan päin. Viime vuoden puolella kirjoittelit, että tekisit videon, jossa kertoisit vähän kuulumisiä ym, onko tämä vielä toteutumassa? Olisi mukava nähdä Makea videoilla pitkästä aikaa. Saataisiin näille juoruille loppu. (y)
Mä olen kerran Maken kanssa treenannut videolla ja olisi se siisti jos vielä saatais kimpassa joku treeni nauhalle samalla konseptilla mitä teen.
 
Mä olen kerran Maken kanssa treenannut videolla ja olisi se siisti jos vielä saatais kimpassa joku treeni nauhalle samalla konseptilla mitä teen.

Joo joo, ilman muuta. Esim. se yks video, missä Allu vetää massan silmän alla jalkareeniä, massan silleen sivumennen reeniä ohjaten, vetää leukaa lattiaan ja hattua päästä - molemmille. Jotain samantyyppistä vaan kehiin.
 
Mä olen kerran Maken kanssa treenannut videolla ja olisi se siisti jos vielä saatais kimpassa joku treeni nauhalle samalla konseptilla mitä teen.

Olis kyl mahtava homma, vielä Podcast siihen päälle. Kävisitte Puoltoista tuntia läpi kaikkea mikä tähän lajiiin ja sen ilmiöihin liittyy.
 
Pakko tarttua tähän, kun Mike näytät kohdistavan kovia syytteitä minuun, vaikka ei olla nähty pitkään aikaan aikaan. Tarkennatko tuota "tuhonnut bisnekset ja siirtynyt huumeisiin" lausetta?
Muutama fakta, ennen kuin vastaat. Olen edelleen firman toiseksi suurin omistaja ja minut voi testata milloin vain missä vain ja takaan, että ei löydy huumaavia aineita verestä. Minut on erotettu töistä nimellä "väliaikainen irtisanominen" mitä tuo ikinä tarkoittaakaan terminä Tämä juttu on menossa oikeuteen nimikkeellä "laiton irtisanominen" Hyvää Ystävänpäivää kaikille pakkislaisille hieman myöhässä


A. Hieno kuulla mr Savolaisesta itsestään ! B Melkoisen mielenkiitoinen termi tuo VÄLIAIKAINEN IRTISANOMINEN . Maalaislogiikalla paperissa täytyisi olla joku määrite milloin määräaikaisuus päättyy / jokin muu määre missä tilanteessa työsuhde palautuu . Suomessa vissiin joko irtisanotaan tahi lomautetaan riippuen firman taloudellisista näkymistä. Jos näkymät huonot , irtisanotaan ? Jos josain kohtaa ei niin kaukana tulevaisuudessa arvellaan taas toiminnan kannattavan , niin sitten lomautetaan( saa hlökunnan nopeammin taas kasaan ) ? Äkkiä voisi kuvitella , että Markon tilanne jotenkin liittyy firman tulevaisuuden näkymiin , ei niinkään mahdolliseen tehtävän hoitoon tms ... My 2 euros
 
Miksi tuolla ehdolla? Eikö olisi ihan yleishyödyllistä jos savomake olisi reenissä mukana, oli se sitten mitä käsienheiluttelua tahansa?
Siis samalla konseptilla mitä mä videoita teen, intro - treeni kimpassa - outro.
 
Sinun pitäisi kasata joskus sellainen allstars joukkue samaan treeniin näistä vanhoista mestareista.
Joo, varsinkin intro ja outro osuus jossa jutellaan miten ite reenannu, syöny ja jotain hauskoja sattumuksia... Pasanen, Reiman, Keränen, Leino, Kantola, Fell, Boogie, Herranen ja Hokkanen, Korja...olis kovaa porukkaa....ees joku noista...
 
Eli jos treenaa ja sattuu ottamaan jotain mikä tekee lihaksia itekseen, se on paskamyrskyn paikka, mutta jos treenaa ja sattuu ottamaan jotain mikä tekee lihaksia itekseen, niin paskamyrskyn voi välttää alkaa vetään huumeita. Pitäiskö koittaa, muuttuis heti hyväksi jätkäksi.

Sori kun tartun, mutta vähän särähtää toi paskan ja vittuilun oikeuttaminen jos sattuu tekemään jotain videoita. Mutta Suomessa sen ymmärtää, pitäis olla hiljaa himassa ja siirtyä nettiin vain haukkumaan muita.

Mitä muiden auttamiseen tulee, niin eikö Pakkotoisto ole auttanut ja inspannut ihmisiä melkoisesti vuosien aikana, se taas ei tue tota väitettäsi, koska vastine monessa paikkaa on sairas ja puhdas viha.

Esim tämä viestini käännetään tavalla tai toisella väärinpäin ja hyökätään sitten puolustamaan sitä, että kyllä, netissä jos teet jotain, niin se on paljon pahempi kuin tuhota bisnekset ja siirtyä huumausaineisiin ja siten ihan oikeutettu ja ansaittua ottaa osakseen kaikenlaista vittuilua.

Vaikket tekisi yhtään videota nettiin, vaikket omistaisi Pakkotoistoa niin sulle vittuiltaisiin rankasti. Sun tyylis vaan vituttaa ihmisiä. Joku voi sanoa sitä kärkeväksi , joku sanoo sitä narsistiseksi ja vittumaiseksi.
 
Pakko tarttua tähän, kun Mike näytät kohdistavan kovia syytteitä minuun, vaikka ei olla nähty pitkään aikaan aikaan. Tarkennatko tuota "tuhonnut bisnekset ja siirtynyt huumeisiin" lausetta?
Muutama fakta, ennen kuin vastaat. Olen edelleen firman toiseksi suurin omistaja ja minut voi testata milloin vain missä vain ja takaan, että ei löydy huumaavia aineita verestä. Minut on erotettu töistä nimellä "väliaikainen irtisanominen" mitä tuo ikinä tarkoittaakaan terminä Tämä juttu on menossa oikeuteen nimikkeellä "laiton irtisanominen" Hyvää Ystävänpäivää kaikille pakkislaisille hieman myöhässä
Tässä malliesimerkki siitä, miten vittumaiseenkin viestiin voi vastata asiallisesti.

Ja aikuismaisesti
 
No sittenhän me paukutellaan videolle vaikka käpälät.

Tämä olisi toteutuessaan helvetin kova juttu, 'Supermass - The Return' -leffastakin taitaa olla jo se 13 vuotta pian aikaa. Nyt Markolle nöyrä pyyntö, että menet oikeasti sinne Miken klinikalle :puntti:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom