BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli tuo Supermass kirja luettua. Pienoinen pettymys, vähän lyhkänen kertomus noista bodaus ajoista ja puolet kirjasta treeniliikkeitä.
 
Antti on viisaampi kuin minä, uhratkaa pari minsaa Antin kirjoitukselle ; )
http://www.practia.fi/palvelut/tyokalut/53-empatia

Empatiasta on tullut taikasana kaikkeen. Valitettavasti empatialla voi tehdä paljon pahaa, ja koko ilmiö on yksi nykyajan väärinymmärretyimmistä. Kun joku hokee jossakin jotain empatiasta, kannattaa poistaa yleensä varmistimesta pistooli: http://www.wsj.com/articles/the-perils-of-empathy-1480689513
Välittäminen ja tukeminen ovat eri asioita.
 
Viimeksi muokattu:
No politiikan ja empatian yhdistäminen samassa jutussa on kyseenalaista. ihmetyttää todellakin miten kylmiä kommentteja osa porukasta antaa miehelle jota ylistettiin ja tsempattiin vielä vuosi sitten taivaisiin, HC narkkaukkauksestahan tässä on kysymys, ei mistään nuuhkimisesta ja esim kaupoista ritsatulla elektroniikalla maksellaan jo vetoja, tuleekohan hylkimislääkkeet otettua, eli penaalia kohti kaasu pohjassa on pelin nimi , kovat arvot, oma vika, mitäs vetää, mitäs tyri, kattos peiliin, ym ym aika monella päällimmäisenä teksteissä, joidenkin mielestä välittäminen voi olla myös tukemista mutta ilman kykyä empatiaan kumpaakaan harvemmin löytyy. päähenkilö tuskin näkee vuodenvaihdetta nykymenolla , mutta vittuakos mokas, ihastelkaa instassa Anssin mersua, siinä on teille vittu roolimallia ; )
 
Tomin ei pitäisi puhua asioista mistä ei hölkäsen pöläystäkään tiedä. Kulta-Jaska on tunnetusti vaikea, omasta käsityksestäni jopa mahdoton murtaa niin monien variaabeliensa takia (ei ole muutamaa hedelmää vaan useita eri työkaluja, patoja, kultaharkkoja ja dynamiitteja; näistä pitäisi vielä voittavasti saada yhdistelmiä?! Give me a break.) Eikä noista ole edes kilpailuja, ellei UG-haasteita siwan kulmalla lasketa, vähän kun niillä katukisaajilla.
 
Tomin ei pitäisi puhua asioista mistä ei hölkäsen pöläystäkään tiedä. Kulta-Jaska on tunnetusti vaikea, omasta käsityksestäni jopa mahdoton murtaa niin monien variaabeliensa takia (ei ole muutamaa hedelmää vaan useita eri työkaluja, patoja, kultaharkkoja ja dynamiitteja; näistä pitäisi vielä voittavasti saada yhdistelmiä?! Give me a break.) Eikä noista ole edes kilpailuja, ellei UG-haasteita siwan kulmalla lasketa, vähän kun niillä katukisaajilla.

Itse olin aikanaan näissä ug-piireissä mukana, junnusarjoissa lähinnä. Junnusarjoja pidettiin ainakin silloin jopa kovempitasoisempina ja haastavampina mahdollisten koneiden sulkemisten ja vartijauhan takia. Classikkipuolella kisasin jonkun aikaa (mm. Nordic JokeriPokeri Expo + lähisiwan Keno Cup), mutta uusien pelien myötä laji menettänyt suosiota roimasti. En ole vanhoihin pelitovereihin pitänyt paljoa yhteyksiä (osan heistä ovat pelaamiseen liittyvä raju elämäntyyli vienyt jo mennessään), mutta olen varma, että jos kiinnostaa yleisen puolen pelit, niin lähihuoltsikalta tai -grilliltä varmasti löytyy se "pelisalin isoin jätkä", jolla varmasti on tietoa piireistä ja myöskin lieveilmiönä tulleista laittomista "avuista", joita en nyt viitsi lähteä avaamaan tässä.
 
No eikö omasta mielestäsikin ole vähän mautonta hassutella yhden ihmisen rajulla alamäelä? Ps. ollaan nähtykin, aika äskettäin, mut sä keskityit niin tiiviisti mun frendeihin ettet huomannu vaaria; )
Ihan vähän sellainen lievä kaksinaismoralismin katku täällä. Mietipäs mitä itse kirjoitit Nora Yrjölästä Pakkikselle ja yritit tunkea samaa paskaa vielä Iltalehden blogiin. Saat olla helpottunut ettei Nora tehnyt siitä tutkintapyyntöä. Ja nyt sitten takerrut yhteen MUN kirjoittamaan viestiin, ja varmaan ihan sen takia, koska täällä ei ole kukaan muu kirjoittanut mitään Markoon liittyvää. o_O
 
Mun neuvot jokeripokeriin on ihan yhtä auttavia kuin monien muiden neuvot miten lopettaa liiallinen päihteiden käyttö.

Nyt kun Marko tulee joskus lukeen nää sivut niin saa lukee muiden narkkaus-/ryyppyhistorioita, "pitää ottaa itteensä niskasta kiinni!"-motivointilauseita ja erinäköisiä pelistrategioita. Kummatkin aiheet liittyy yhtä auttavasti Markoon.
 
Tuli tuo Supermass kirja luettua. Pienoinen pettymys, vähän lyhkänen kertomus noista bodaus ajoista ja puolet kirjasta treeniliikkeitä.

No se sun pettymys on hyvä tuoda tässä kohden esille. Mehustele vielä oikein vähän lisää. Ansaitset kyllä oikein mitalin.

Voi nyt hyvää päivää.
 
Antaa miehen olla ja kertoa itse jos jotain kerrottavaa on! Törmäsin itse autoon syksyllä ja oli kilvet irrotettuna pitkän aikaa parkissa..eli joko katsastamattomalla autolla ajellut ja poliisi vienyt kilvet tai itse vienyt kilvet jostain syystä..tiedäppä sitä.. Kaveri joka asuu lähellä sanoi , että ajaa jollain toisella autolla nykyään. .


View: https://www.instagram.com/p/BJa07ySgBB6/



View: https://www.instagram.com/p/BJa1AUCAQvU/


Kaikesta huolimatta , tsemppiä markolle , ei tämä maailmanloppu ole!

Kuvan otto hetkellä en ollut tietoinen näistä "huhuista" . . Ihmettelin kyllä kun markoa ei ollut näkynyt sosiaalisessa mediassa vähään aikaan . .
 
Back
Ylös Bottom