Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kämppä ainaki on mennyt myyntiin marraskuussa.
Antti on viisaampi kuin minä, uhratkaa pari minsaa Antin kirjoitukselle ; )
http://www.practia.fi/palvelut/tyokalut/53-empatia
Tomin ei pitäisi puhua asioista mistä ei hölkäsen pöläystäkään tiedä. Kulta-Jaska on tunnetusti vaikea, omasta käsityksestäni jopa mahdoton murtaa niin monien variaabeliensa takia (ei ole muutamaa hedelmää vaan useita eri työkaluja, patoja, kultaharkkoja ja dynamiitteja; näistä pitäisi vielä voittavasti saada yhdistelmiä?! Give me a break.) Eikä noista ole edes kilpailuja, ellei UG-haasteita siwan kulmalla lasketa, vähän kun niillä katukisaajilla.
Ihan vähän sellainen lievä kaksinaismoralismin katku täällä. Mietipäs mitä itse kirjoitit Nora Yrjölästä Pakkikselle ja yritit tunkea samaa paskaa vielä Iltalehden blogiin. Saat olla helpottunut ettei Nora tehnyt siitä tutkintapyyntöä. Ja nyt sitten takerrut yhteen MUN kirjoittamaan viestiin, ja varmaan ihan sen takia, koska täällä ei ole kukaan muu kirjoittanut mitään Markoon liittyvää. o_ONo eikö omasta mielestäsikin ole vähän mautonta hassutella yhden ihmisen rajulla alamäelä? Ps. ollaan nähtykin, aika äskettäin, mut sä keskityit niin tiiviisti mun frendeihin ettet huomannu vaaria; )
Tuli tuo Supermass kirja luettua. Pienoinen pettymys, vähän lyhkänen kertomus noista bodaus ajoista ja puolet kirjasta treeniliikkeitä.
Höpöhöpö, lavoille menossa ja päivän aerobinen pitää tehdä.Ihan hyvävointiselta Marko näytti tänään raksilan 24h salessa! On vissiin mennyt sponsoriauto alta ku kävellen oli liikkeellä