Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Määrittele toimiminen? Esim. verrattuna johonkin edullisempaan tuotteeseen ja oletko varma, ettei "toimiminen" ole vaan korvien välistä kiinni?
Ihan tuotteiden testaaminen, varsinkin laturi. Prezone. Olen koittanut ties mitä, mutta tämä on ensimmäinen tuote mitä on tullut eteen, ettei tarvitse ostaa efedriiniä!!
Mulla on sentään tietämystä ja yli 20 vuoden kokemus lajista!! Jotain jo pikkuhiljaa tietää. Ja kun joku rahasta puhuu, niin miksi maksaa toimimattomasta esim 30 prosenttia vähemmän, jos toimivaakin on tarjolla. Esim. prezonen vertaista en ole ikinään nähnyt/kokenut, vastaa aika täysin sitä maksimaalista mitä voi lisäravinteilla saada.
Määrittele toimiminen? Esim. verrattuna johonkin edullisempaan tuotteeseen ja oletko varma, ettei "toimiminen" ole vaan korvien välistä kiinni?
Ei kai kukaan tilaa ulkomailta??
Miten se kannattaa?
Paljonko tuolla maksaa heraisolaatti per kilo? Siis postikuluineen. Suomesta kun postikulut saa yleensä ilman ku tilaa enemmän ku muutaman kilon.Briteistä MyProdelta. Jos jaksaa viikon odottaa pakettia postiin. Ottaen huomioon valikoiman (90-97% isolaatit, hydrot..) Ja erityisesti hinnat, niin ei mitään järkeä tilata Suomesta. Sivustolta löytyy aminohappoprofiilit, hydrolysointiasteet, protein fractions yms. mitä Manniselta/Fastiltä ei anneta kuluttajien tietoon.
Mannisen tuotteita oon käyttäny nuorempana pidempiä aikoja, ei pahaa sanottavaa. Mutta raha ratkaisee kun on persaukinen.
Paljonko tuolla maksaa heraisolaatti per kilo? Siis postikuluineen. Suomesta kun postikulut saa yleensä ilman ku tilaa enemmän ku muutaman kilon.
Itse saan kyllä vielä extra aleja muutamasta paikasta.
Mun mielestä saa olla kyl aika sokea, jos uskoo puoliakaan tähän lajiin liittyvää markkinointishaibaa. Siis koko lajihan tuottaa rahaa nimenomaan lisäravinteiden myynnillä, ylivoimaisesti isoin raha liikkuu lisäravinnebisneksessä, siks olympiat sun muut järjestetään. Tottakai markkinoijat tekee kaikkensa et katteet olis mahdollisimman kovat. Sit jos ajattelee peruspunttaajaa niin se, että saako jonkun minimaalisen lisän lihaskasvuun jostain uudesta valmisteesta, on ihan ykshailee. Ohan se varmaan tietty kiva selailla tuotteita ja ostella turhaa paskaa, kun ei muutakaan keksi mut... Mitä Savolaiseen tulee niin tottakai herra saa yrittää tehdä bisnestä, mut sit pitää kestää jos tulee vähän kritiikkiäkin. Esim. Hulmi kirjoittaa, että perusheralle ja kreatiinille on hyvää näyttöä tutkimusten puolesta, thats about it. Proteiiniakaan ei oo mitään järkeä vetää mitään 3g/painokilo, 2g riittää ihan hyvin. Kaura ja riisi onkin jo sit aika halpaa.
Optimumin hydrowhey maksaa briteistä/jenkeistä tilattuna alle 50e/1,8kg. Eli älä puhu paskaa ja väitä kalliiksi sen taki että fitnesstukku yms. heittää hintaa ihan vitusti lisää jenkkituotteisiin.
ps. Dymatizen iso-100 (myös hydrolysoitu) on vielä halvempi.
Koitetaanko palata Markoon takaisin, menee vähän helvetisti jo ohi aiheesta.
Kyllä se edelleen mielessä on, mutta keskityn aina vain yhteen asiaan ja tällä hetkellä se asia on kehittää firman toimintaa.Vieläkö Markolla on suunnitteilla joskus lavahommat? Varmaan kyllä bisneshommat vie kaiken huomion Markolla nyt.