BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä saako täällä mainita kauppojen nimiä, poistakaa jos ei saa.. Itse suosin Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-Shop, sportnutrition ja Fitnesstukku koodi pakkotoisto15
 
Määrittele toimiminen? Esim. verrattuna johonkin edullisempaan tuotteeseen ja oletko varma, ettei "toimiminen" ole vaan korvien välistä kiinni?

Ihan tuotteiden testaaminen, varsinkin laturi. Prezone. Olen koittanut ties mitä, mutta tämä on ensimmäinen tuote mitä on tullut eteen, ettei tarvitse ostaa efedriiniä!!

Mulla on sentään tietämystä ja yli 20 vuoden kokemus lajista!! Jotain jo pikkuhiljaa tietää. Ja kun joku rahasta puhuu, niin miksi maksaa toimimattomasta esim 30 prosenttia vähemmän, jos toimivaakin on tarjolla. Esim. prezonen vertaista en ole ikinään nähnyt/kokenut, vastaa aika täysin sitä maksimaalista mitä voi lisäravinteilla saada.
 
Ihan tuotteiden testaaminen, varsinkin laturi. Prezone. Olen koittanut ties mitä, mutta tämä on ensimmäinen tuote mitä on tullut eteen, ettei tarvitse ostaa efedriiniä!!

Mulla on sentään tietämystä ja yli 20 vuoden kokemus lajista!! Jotain jo pikkuhiljaa tietää. Ja kun joku rahasta puhuu, niin miksi maksaa toimimattomasta esim 30 prosenttia vähemmän, jos toimivaakin on tarjolla. Esim. prezonen vertaista en ole ikinään nähnyt/kokenut, vastaa aika täysin sitä maksimaalista mitä voi lisäravinteilla saada.


Latareissa ym. varmasti eron huomaa, mutta aminojuomissa ja perusprotskujauhoissa voi ihan perstuntumalla eron huomaaminen olla jo melkoista arvuuttelua? En halua yhtään vähätellä tietämystäsi/kokemusta, mutta ei niistä hienoista purkeistakaan kannata määräänsä enempää maksaa.
 
Määrittele toimiminen? Esim. verrattuna johonkin edullisempaan tuotteeseen ja oletko varma, ettei "toimiminen" ole vaan korvien välistä kiinni?

Toimimisen totee ihan kokeilemalla. Esim. latureita/boostereita koittanut monelta toimijalta, mikään ei toimi. Ei oikeasti toimi!! Markon Prezone toimii ihan prkleen hyvin, jopa voi unohtaa efedriinin hankkimisen.
Juttelin nimeltä mainitsemattoman yhden suomen kaikkien aikojen parhaimman amatöörin kanssa. Hänkin kehui tuotteen toimivuuden!!

Miksi maksaa toimimattomasta tuotteesta esim. 30 prosenttia vähemmmän, jos markkinoilla on myös edes joku toimiva tuote, jolla ei vain haluta rahastaa?!?!
 
Uskon että sinulla Prezone toimii hyvin, minulla toimii joku toinen mielestäni ihan riittävästi omiin tarpeisiini, mutta tässä keskustelussa ei ollut alunpitäen edellenkään tuotteiden laadusta kyse, vaan ihan jostain muusta.
 
http://yritys.taloussanomat.fi/y/manninen-nutraceuticals-oy/oulu/2126096-0/

Eipä toi nyt mikään kultakaivos ole. Hyvä vaan että lähtevät tekemään kannattavaa liiketoimintaa.

Surullistahan tässä on se, että asioista perillä olevat ihmiset tilaa ulkomailta ja rahat siirtyy sitten Suomesta veke. Millonkahan päättäjät herää tähän nykymaailmaan ja alkaa älytä, ettei voida oikein pärjätä tälleen kun kaikki pitää tilata ulkomailta.

Halvat nettikaupat kääntäis rahavirrat takaisin Suomeen. Yks hyvä juttu ois kanssa myydä tätä meidän vakaata maaperää muille maille ydinjätteen loppusijoituspaikaks, kun ei täällä enää oikein muitakaan kilpailuvaltteja ole.
 
Täällä jankataan M-nutritionin tuotteiden hinnannoususta. Moni on varmaan huomannut, että tuotteiden määrä ja myös menekki on lisääntynyt. 90-luvulla hera oli jätettä ja sitä sai 25 kg säkeissä pari markkaa kilo. Nykyään on erilaisia rahkoja ja proteiinijuomia niin Arlalla, kuin Valiollakin, joten tuotetta menee omaan käyttöön. Suomi ei varmasti ole ainoa maa, jossa on proteiinibuumi joten raaka-aine on kallistunut. Samalla varsinaisten maitotuotteiden myynti on vähentynyt ja sitä myötä tuotanto, jolloin se hera on vedettävä vähäisemmästä maitomäärästä.

90-luvulla valikoima oli heikkoa, tuotteet sekoittuivat heikosti ja maistuivat paskalle. Jotta saadaan hyvää laadukasta tuotetta, tarvitaan tuotekehitystä ja se maksaa. Halvalla saa ja toisille se riittää, kunhan on proteiinia. Itse maksan kuitenkin mielelläni laadusta, eli tuote maistuu hyvälle ja sekoittuu hyvin. Lisäksi luotan mielummin euroopassa tuotettuun, kuin kiinalaisesta raaka-aineesta tuotettuun bulkkitavaraan, vaikka Suomeen ei olekaan tullut kiinalaista melamiinimaitoa/heraa.

Hinnoittelukin poikkeaa tänä päivänä paljon 90-luvusta. Entistä enemmän tuotteet kaupan hyllyllä ovat valmistajan tuotteita, eivätkä kaupan. Eli kaupan hyllyllä oleva tuote on valmistajan varastoa ja rahaa niistä saadaan sitten, kun tuote on myyty asiakkaalle, muutaman viikon viiveellä. Kun tuote menee vanhaksi se joko palautetaan valmistajalle tai heitetään roskiin ja valmistaja palauttaa rahat, jos siitä on maksettu. Eli kaupan hyllyllä olevalle tuotteelle täytyy laittaa suurempi hinta, kuin suoraan myytävälle (mass, fitnestukku), koska varastomäärä on suurempi ja raha siitä saadaan viiveellä. Esimerkiksi Massin tuotteita ei ole joka marketissa, vaan niitä ostetaan verkkokaupasta ja silti monesti tarjotaan eioota. Luulisi olevan helppoa pyörittää muutaman myyntipisteen puljua ja pitää varastosaldot ajantasalla, kuin useamman kymmenen myyjän hyllysaldoa. Jotta niitä Fasteja, Fitfarmeja, M-nutritioneja on myynnissä jatkuvasti, niin niitä on oltava hyllyssä. Ja sen tuotteen valmistajan tehtäväksi jää se hyllytys (esim Aten mehut, Laitilan leivonnaiset, mahdollisesti lisäravinteet). Lisäksi ne valmistajat maksavat ne mainoksetkin, eikä se K-kauppias. Tällaisissa tapauksissa voi jopa hävikki mennä valmistajan piikkiin. Eli kun se ES-Jonne vittuuntuneena Markon Bemarista vetää sen prezonepurkin hihaan, niin se on suoraan pois valmistajalta, ei kauppiaalta. Ja Marko taas ajaa sillä Bemarilla, koska ne tuotteet pitää mahtua kyytiin ja niitä pitää hyllyttää ympäri Suomea.

Parempi että tuotteista jää rahaa Suomeen kiertämään, kuin jollekin isolle ulkomaalaiselle pääomasijoittajalle.
 
Ei kai kukaan tilaa ulkomailta??

Miten se kannattaa? En minäkään ainakaan vielä ole jaksanu markolta tilata heraa, kun olen löytänyt itselleni hyvän toimijan, enkä edes tiedä millä hinnalla marko myy. Käytän selfin tuotteita perustuotteina, siis heran osalta. Olen ollut tyytyväinen hintaan ja varsinkin makuu. Marko voi korjata, jos he voivat tarjota halvemalla vastaavaa. 4kg/n.60€ heraisolaattia. En tosiaan ole katsonut markon hintoja kun tuo on ollut hyvää.
Markolta ottanut vaan prezonea ym. erikoistuotetta.
 
Ei kai kukaan tilaa ulkomailta??

Miten se kannattaa?


Briteistä MyProdelta. Jos jaksaa viikon odottaa pakettia postiin. Ottaen huomioon valikoiman (90-97% isolaatit, hydrot..) Ja erityisesti hinnat, niin ei mitään järkeä tilata Suomesta. Sivustolta löytyy aminohappoprofiilit, hydrolysointiasteet, protein fractions yms. mitä Manniselta/Fastiltä ei anneta kuluttajien tietoon.
Mannisen tuotteita oon käyttäny nuorempana pidempiä aikoja, ei pahaa sanottavaa. Mutta raha ratkaisee kun on persaukinen.
 
Briteistä MyProdelta. Jos jaksaa viikon odottaa pakettia postiin. Ottaen huomioon valikoiman (90-97% isolaatit, hydrot..) Ja erityisesti hinnat, niin ei mitään järkeä tilata Suomesta. Sivustolta löytyy aminohappoprofiilit, hydrolysointiasteet, protein fractions yms. mitä Manniselta/Fastiltä ei anneta kuluttajien tietoon.
Mannisen tuotteita oon käyttäny nuorempana pidempiä aikoja, ei pahaa sanottavaa. Mutta raha ratkaisee kun on persaukinen.
Paljonko tuolla maksaa heraisolaatti per kilo? Siis postikuluineen. Suomesta kun postikulut saa yleensä ilman ku tilaa enemmän ku muutaman kilon.
Itse saan kyllä vielä extra aleja muutamasta paikasta.
 
Paljonko tuolla maksaa heraisolaatti per kilo? Siis postikuluineen. Suomesta kun postikulut saa yleensä ilman ku tilaa enemmän ku muutaman kilon.
Itse saan kyllä vielä extra aleja muutamasta paikasta.

Laitoin sulle tonne MyProden ketjuun ravinto osioon pidemmän vastauksen. Jatketaan siellä..
 
Mun mielestä saa olla kyl aika sokea, jos uskoo puoliakaan tähän lajiin liittyvää markkinointishaibaa. Siis koko lajihan tuottaa rahaa nimenomaan lisäravinteiden myynnillä, ylivoimaisesti isoin raha liikkuu lisäravinnebisneksessä, siks olympiat sun muut järjestetään. Tottakai markkinoijat tekee kaikkensa et katteet olis mahdollisimman kovat. Sit jos ajattelee peruspunttaajaa niin se, että saako jonkun minimaalisen lisän lihaskasvuun jostain uudesta valmisteesta, on ihan ykshailee. Ohan se varmaan tietty kiva selailla tuotteita ja ostella turhaa paskaa, kun ei muutakaan keksi mut... Mitä Savolaiseen tulee niin tottakai herra saa yrittää tehdä bisnestä, mut sit pitää kestää jos tulee vähän kritiikkiäkin. Esim. Hulmi kirjoittaa, että perusheralle ja kreatiinille on hyvää näyttöä tutkimusten puolesta, thats about it. Proteiiniakaan ei oo mitään järkeä vetää mitään 3g/painokilo, 2g riittää ihan hyvin. Kaura ja riisi onkin jo sit aika halpaa.

Ettet satu unohtamaan, niin bodaus ei ole ainoa urheilulaji missä käytetään lisäravinteita.. Mikään asia btw. ei koskaan kehittyis eteenpäin, jos aina tuo sama hokema "perus hera ja kreatiini voi toimia kaikki muu on kusetusta" Kyl on tullut huomattuu silti, että yllättävän moni Suomalainen punttaaja ajattelee noin. No ei siinä mitään, sustaa kankkuun sitten ja tekemään suoria sarjoja. Mave, kyykky, penkki. Lisää sustaa kankkuun, päälle jauheliapihvi ja perunoita. Jos oikeen intoutuu niin siten jopa C vitamiini tilaukseen herapurkin lisäksi. Kaikki muu on pääsääntösesti kusetusta, Muistakaa !
 
Optimumin hydrowhey maksaa briteistä/jenkeistä tilattuna alle 50e/1,8kg. Eli älä puhu paskaa ja väitä kalliiksi sen taki että fitnesstukku yms. heittää hintaa ihan vitusti lisää jenkkituotteisiin.

ps. Dymatizen iso-100 (myös hydrolysoitu) on vielä halvempi.

Noi jenkkituotteet on vaan ihan paskoja laadultaan, prodee semmonen 78/100g. Eli perus pieruheraa laadultaan, ei ole isolaattia nähnytkään.

http://www.bulkpowders.co.uk/hydrolysed-whey-protein-isolate.html
Tässä alkaa olemaan laatu ja hinta kohdallaan.
 
Wrong-e1432110071211.jpg

What if I told you that removing the word "any" makes it valid ;)
 
Back
Ylös Bottom