BB PRO Marko Savolainen

Sitäpaitsi, väittäisin että M-Nutritionin voittomarginaali on pienempi kuin muiden suomalaisten lisäravinnefirmojen. Erityisesti alan ykköset ostavat tavaraa sellaisella voluumilla että sisäänostohinnat on oltava täydellisen eri luokkaa.
Tämähän sen ihmettelyn aiheuttikin; ennen nimenomaan ihmiset valitsi Mannisen sen takia, että hienojen pakkausten ja mainoskampanjoiden sijaan panostettiin hinta/laatusuhteeseen, ja nyt sitten lähdetty samalle linjalle muiden kotimaisten valmistajien kanssa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehkä protskupussi ja auto ei ole ihan verrattavissa keskenään. Jos toista ostetaan kuukausittain, jopa useita kertoja ja toista esim 5vuoden välein, niin onhan tuossa jo melkoinen ero. Mutta jatketaan tuota sinun ajatusleikkiä ja kuvitellaan, että yhdessä yössä Toyotan hinta tuplaantuu ja tehot/varustelutaso heikkenee myös (eli rahalle vähemmän vastinetta), niin luuletko, että tämä ei vaikuta asiakasmääriin negatiivisesti?

Nyt M-Nutritionin tuotteet rinnastuvat kyllä enemmän siihen Jaguariin ostajien hintatietoisuuden osalta. Jos Jaguarin hinta nousee niin ihan varmaan myyntimäärät laskevat. Mutta oleellista on se että kate paranee ja myyntivoitto voi jopa kasvaa. Lisäksi asiakaskunta painottuu varakkaampaan päähän, jolle on helpompi tehdä lisämyyntiä.

Käsittääkseni tässä pakkausuudistuksessa ei ole kuitenkaan "vähennetty varustelutasoa" eli jätetty entisiä ainesosia pois tuotteista?
 
whatif.jpg
 
Saa mutta mielestäni kommentillasi otit osaa kantaa keskusteluun jonka pointti oli jokin muu, kuin kenellä on varaa ostaa ja mitä tuotetta.
Toki, mutta näyttää vaan että jengi osoittaa liikaa sormella Markoa M-Nutritionin hinnoista, kun Supermassin hinnat taas ovat pysyneet samana koko ajan? Itsekin olen ostanut tähän mennessä hydroISO:a loistavan hinta-laatu suhteen takia, jatkossa ei välttämättä ole varaa. Toisaalta kun ajattelee, niin korkealaatuisen hydrolysaatin hinta nousi vastaamaan muiden markkinoilla olevien hydrolysaattien hintoja. Se oli vain ajan kysymys milloin hinnat nousee, olihan noi hinnat oikeesti ihan järjettömät aiemmin. Tuotantokustannukset ovat kuitenkin samat ellei korkeammat, ei sitä tiedä minkä laatuista esim Optimum Nutritionin hydrolysaatti on, vaikka hintaa taitaa olla n 78e / 1,8kg jos en väärin muista?
 
Toki, mutta näyttää vaan että jengi osoittaa liikaa sormella Markoa M-Nutritionin hinnoista, kun Supermassin hinnat taas ovat pysyneet samana koko ajan? Itsekin olen ostanut tähän mennessä hydroISO:a loistavan hinta-laatu suhteen takia, jatkossa ei välttämättä ole varaa. Toisaalta kun ajattelee, niin korkealaatuisen hydrolysaatin hinta nousi vastaamaan muiden markkinoilla olevien hydrolysaattien hintoja. Se oli vain ajan kysymys milloin hinnat nousee, olihan noi hinnat oikeesti ihan järjettömät aiemmin. Tuotantokustannukset ovat kuitenkin samat ellei korkeammat, ei sitä tiedä minkä laatuista esim Optimum Nutritionin hydrolysaatti on, vaikka hintaa taitaa olla n 78e / 1,8kg jos en väärin muista?
Markolla varmaan olisi vastaus alkuperäiselle kysyjälle aiheesta antaa halutessaan, koska istuu kyseisen lafkan hallituksessa ja on varmasti tietoinen miksi moinen uudistus on tehty pakkauksiin/hintoihin.
 
Toki, mutta näyttää vaan että jengi osoittaa liikaa sormella Markoa M-Nutritionin hinnoista, kun Supermassin hinnat taas ovat pysyneet samana koko ajan? Itsekin olen ostanut tähän mennessä hydroISO:a loistavan hinta-laatu suhteen takia, jatkossa ei välttämättä ole varaa. Toisaalta kun ajattelee, niin korkealaatuisen hydrolysaatin hinta nousi vastaamaan muiden markkinoilla olevien hydrolysaattien hintoja. Se oli vain ajan kysymys milloin hinnat nousee, olihan noi hinnat oikeesti ihan järjettömät aiemmin. Tuotantokustannukset ovat kuitenkin samat ellei korkeammat, ei sitä tiedä minkä laatuista esim Optimum Nutritionin hydrolysaatti on, vaikka hintaa taitaa olla n 78e / 1,8kg jos en väärin muista?
Optimumin hydrowhey maksaa briteistä/jenkeistä tilattuna alle 50e/1,8kg. Eli älä puhu paskaa ja väitä kalliiksi sen taki että fitnesstukku yms. heittää hintaa ihan vitusti lisää jenkkituotteisiin.

ps. Dymatizen iso-100 (myös hydrolysoitu) on vielä halvempi.
 
Hei Marko! Minkälaista treeniä suosittelet Ectomorph tyyppiselle ihmiselle? Käykö esim sinun/dorian yatesmäinen reeni jossa on paljon erikoistekniikoita mm. pudotusta, negatiivista, pakkotoistoja, rest pausea?
Joudun useasti treenaamaan yksin, minkälaisia erikoistekniikoita voi tehdä silloin ku reenaa yksin, pudotusten/restpausen lisäksi? Ja vielä yksi kyssäri: Mitä liikkeitä sinä suosittelet ectomorphille?
 
Itse olen normi saliräpiköijä, vaikka toki parhaani 5krt/vko yritän. :p
Lisäravinteet ostan eräästä nettikaupasta, jossa on toimiva käyttöliittymä / kauppasofta, laaja valikoima ja usein / jatkuvasti tarjouksia. Kilohintoja tutkailen, kun mietin, että onko tämä nyt kallista vai halpaa jauhoa.

Pääosin tulen toimeen kaseiinilla, heralla ja maltolla, joita käytän aamulla ja treenin yhteydessä. Lisäksi käytössä on BCAA intra. Nuo riittävät mielestäni aika pitkälle.....paljon pidemmälle kuin olen toistaiseksi päässyt. :D
 
Marko tekee tuotteita jotka ehkä maksaakin, mutta toimii!! Minä tiedän, kun olen näihin siirtynyt ja kokemusta on varmaan 20 vuotta!!
Joku Fast sen sijaan tuottaa markkinoille bulkkipaskaa ja maksaa paljon, siis nimi maksaa. Helppo pyytää, kun on saanut itsensä mm. suuriin marketteihin tavan kansalaisille ja nimi on tuttu markkinoimalla.
 
Marko tekee tuotteita jotka ehkä maksaakin, mutta toimii!! Minä tiedän, kun olen näihin siirtynyt ja kokemusta on varmaan 20 vuotta!!
Joku Fast sen sijaan tuottaa markkinoille bulkkipaskaa ja maksaa paljon, siis nimi maksaa. Helppo pyytää, kun on saanut itsensä mm. suuriin marketteihin tavan kansalaisille ja nimi on tuttu markkinoimalla.

Määrittele toimiminen? Esim. verrattuna johonkin edullisempaan tuotteeseen ja oletko varma, ettei "toimiminen" ole vaan korvien välistä kiinni?
 
Marko tekee tuotteita jotka ehkä maksaakin, mutta toimii!! Minä tiedän, kun olen näihin siirtynyt ja kokemusta on varmaan 20 vuotta!!
Joku Fast sen sijaan tuottaa markkinoille bulkkipaskaa ja maksaa paljon, siis nimi maksaa. Helppo pyytää, kun on saanut itsensä mm. suuriin marketteihin tavan kansalaisille ja nimi on tuttu markkinoimalla.

Lues nyt sinäkin se alkuperäinen Biroon kirjoittama viesti.... Kyse on hintojen kohtuuttomasta nostamisesta vaikka tuote pysyy samana.
 
Back
Ylös Bottom