BB PRO Marko Savolainen

Vai saadaanko me Supermassasta seuraava "Levrone"?!
Comebäkkiä on tiedossa jokainen vuosi ja samaan aikaan tuodaan, Levronesta poiketen, nimikkofirmaa esille aina uusine tuotteineen? ;) :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vai saadaanko me Supermassasta seuraava "Levrone"?!
Comebäkkiä on tiedossa jokainen vuosi ja samaan aikaan tuodaan, Levronesta poiketen, nimikkofirmaa esille aina uusine tuotteineen? ;) :D
Kyllä minä sitten kerron kun olen tosissani lavalle menossa. Kävi itse asiassa mielessä tuossa kesällä kun dieettailin. Siitä muutama sananen KP:n kanssa myös vaihdettiin.
 
Ihan tuotteiden testaaminen, varsinkin laturi. Prezone. Olen koittanut ties mitä, mutta tämä on ensimmäinen tuote mitä on tullut eteen, ettei tarvitse ostaa efedriiniä!!

Mulla on sentään tietämystä ja yli 20 vuoden kokemus lajista!! Jotain jo pikkuhiljaa tietää. Ja kun joku rahasta puhuu, niin miksi maksaa toimimattomasta esim 30 prosenttia vähemmän, jos toimivaakin on tarjolla. Esim. prezonen vertaista en ole ikinään nähnyt/kokenut, vastaa aika täysin sitä maksimaalista mitä voi lisäravinteilla saada.
Kiitos IsoDino!
Arvostan kokeneen kauan lajin parissa olleen palautetta. Tiedän, että et turhaan kehuskele.
 
Sulla kun on Marko noista munuaishommista kokemusta. Niin miten korkeasta krea-arvosta pitäis alkaa huolestumaan? Viitearvon ylärajahan on 100. Oman sairauden takia noita seurataan aika tarkasti. Aikalailla tasan 100 silloin kun en käytä kreatiinia, ja sit kun käytän nousee 115-120 tienoille. Lääkärit ja hoitajat siitä aina vähän innostuu, mutta mun käsittääkseni jos vähänkin enemmän on lihasta ja viel kreatiinit päälle niin tuo kreatiniini-arvo menee yli sadan eikä se tarkoita, että olisi ongelmia tiedossa... Lääkäri ei kiellä kreatiinin käyttämistä ni ei siitä varmaankaan noilla lukemalla vielä haittaa ole...
 
Sulla kun on Marko noista munuaishommista kokemusta. Niin miten korkeasta krea-arvosta pitäis alkaa huolestumaan? Viitearvon ylärajahan on 100. Oman sairauden takia noita seurataan aika tarkasti. Aikalailla tasan 100 silloin kun en käytä kreatiinia, ja sit kun käytän nousee 115-120 tienoille. Lääkärit ja hoitajat siitä aina vähän innostuu, mutta mun käsittääkseni jos vähänkin enemmän on lihasta ja viel kreatiinit päälle niin tuo kreatiniini-arvo menee yli sadan eikä se tarkoita, että olisi ongelmia tiedossa... Lääkäri ei kiellä kreatiinin käyttämistä ni ei siitä varmaankaan noilla lukemalla vielä haittaa ole...

En ole Marko mutta mullaki on Krea arvot ampassu joskus ylitte, eikä siitä kukaan tohtori ollu milläskään. Eiköhän hyö osaa kertoa, jos ois probleemia. Kyselin siihen syytäki/et onks paha, ni tokas vaan tyylii "Riittää ku yhen päivän vedät suolaa ja pihvii illan vähä isommal määräl ni kyllä se näis tuloksissa näkyy".
 
Jos Marko saisit päättää vaikkapa 2 asiaa mitä muuttaisit nykymaailman bodauksessa niin mitkä ne olisi?

Saa liittyä arvosteluun yms mitä vain tulee mieleesi isoimpina "ongelmina".
 
Tuskin sun tarvii autovalintojasi täällä oikeuttaa. Onhan tää hintakikkailu kuitenkin aivan helvetin lyhytkatseista ja kuluttajaa huijaavaa.

Just ostin jonku rotukarjan jauhelihan lidlistä. Pakkaus oli yllättävän halpa 10% naudan jauhelihaksi. Kotona huomasin että pakkauksessa olikin vain 350g oletetun 400g sijaan. Olisihan se pitänyt itse huomata kaupassa, mutta kuka nyt erikseen normaalin näköisestä jauhelihapaketista kattoo painoa, tiiliskivi ku tiiliskivi. Kyllähän firma onnistu silmänkääntötempulla kusettamaan kuluttajaa, mutta vaan kerran. En ajatellu ihan heti ostaa samaa lihaa uudestaan.

Jauhelihasta, ja muista elintarvikkeista, kannattaa opetella sellainen kikkakutonen, että älä seuraa niinkään tuotteen yksittäishintaa, vaan ilmoitettua kilohintaa. Siitähän sä aina näät mikä maksaa minkäkin verran. Suomessa kun tämmöiset pitää tuotteiden hintalapuissa ilmoittaa. Sama sitten että minkä ketjun kaupassa vierailet, kun muutaman hetken on samoja tuotteita käyttänyt tiedät, missä mikä maksaa ja minkä verran... Ja sitten tiedät onko jokin halvempaa kuin toinen.
 
Palautetta Makelle näistä ravinnepakkauksien muutoksista :

Hinta ei mulle merkkaa niin paljoa, ainahan inflaatiota on.
-Pakkauskokoja on jostain käsittämättömästä syystä silti pienennetty : tule enemmän turhaa muovijätettä. Kaikki ravinteet vois mun puolesta olla 1kg tai vaikka 4 kg säkeissä.
-Uusiin tuotteisiin on tuupattu väkisin Asesulfaami K makeutusainetta, vaikka aiemmin vastaavassa oli vain sukraloosi josta en saa vatsavaivoja. No, ei auta kuin vaihtaa eri valmistajaan, vaikka laatu olis näissä 100 % parempi mutta maha ei kestä Asesulfaami K:ta tai Aspartaamia (vaikka tiedän että tähänkin postiin tulee 8 äijää raivoamaan miten helvetin terveellisiä Aspartaami ja Asesulfaami K on, ja miten niitä kiinassa käytetään pöytämausteena jne, niin se on mulle aivan sama, mä en voi käyttää niitä, joku muu voi)

Esimerkkinä vanha Manninen Mania : ennen makeutuksena pelkkä sukraloosi, pakkauskoko 800g. Uudessa M-Nutritionissa pakkauskoko 500g ja koostumukseen lisätty Asesulfaami K. Jää ostamatta tuon Asesulfaamin takia, harmi, vanha tuote oli hyvä ja toimiva.


Tuota ei vaan tajua miksi pitää puskea noita makeutusaineita sekaan.. kaikki ne on yhtä myrkkyä!!!!
 
Täällä jankataan M-nutritionin tuotteiden hinnannoususta. Moni on varmaan huomannut, että tuotteiden määrä ja myös menekki on lisääntynyt. 90-luvulla hera oli jätettä ja sitä sai 25 kg säkeissä pari markkaa kilo. Nykyään on erilaisia rahkoja ja proteiinijuomia niin Arlalla, kuin Valiollakin, joten tuotetta menee omaan käyttöön. Suomi ei varmasti ole ainoa maa, jossa on proteiinibuumi joten raaka-aine on kallistunut. Samalla varsinaisten maitotuotteiden myynti on vähentynyt ja sitä myötä tuotanto, jolloin se hera on vedettävä vähäisemmästä maitomäärästä.

90-luvulla valikoima oli heikkoa, tuotteet sekoittuivat heikosti ja maistuivat paskalle. Jotta saadaan hyvää laadukasta tuotetta, tarvitaan tuotekehitystä ja se maksaa. Halvalla saa ja toisille se riittää, kunhan on proteiinia. Itse maksan kuitenkin mielelläni laadusta, eli tuote maistuu hyvälle ja sekoittuu hyvin. Lisäksi luotan mielummin euroopassa tuotettuun, kuin kiinalaisesta raaka-aineesta tuotettuun bulkkitavaraan, vaikka Suomeen ei olekaan tullut kiinalaista melamiinimaitoa/heraa..

Oletko varma, ettei M-nutritionin lisäravinteissa ole Kiinalaisia raaka-aineita? Eiväthän he(kään) ilmoita raaka-aineidensa alkuperää.
 
Mitä väliä joillain makeutusaineilla? Ollakseen toksisia niitä pitäisi kiskoa aivan tolkuton määrä. Mukavampi vaan kun maistuu hyvälle.
 
Stevialla makeutettuna.

Mikä siitä steviasta tekee niin ihmeellisen tuotteen ja täysin myrkyttömän? Samaa keinomakeapaskaa se on, kuin muutkin, paitsi sitä on tutkittu vähemmän. Mielummin ei steviaa, koska se maistuu pahalta ja ei ole edes makeaa.

PS. Se stevia ei ole minkään Perulaisen panhuiluporukan alpakkavillapaita päällä tuottamaa luomutuotetta.
 
jos on herkkä tietyille raaka-aineille, pitää olla tarkkana ja elää sen ehdoilla. Elämänkumppanilleni ei sovi konsentraatti eikä aspartaami koska pakki menee sekaisin. Anabolic overdrive 2 ja zone-sarja toimii hänellä loistavasti. Minä tykkään vanhasta kunnon Maniasta. Meillä Funlight -mehutiivistettä annetaan muurahaisille, myrkyksi, sen sisältämän aspartaamin vuoksi.

Mites Marko, kuinka paljon normikokoisen natikan pitäisi syödä kerralla proteiinia että se imeytyy järkevissä määrin? Mitä lopulle tapahtuu, jos esim maitoprodea (rahka)? On se pakki joskus itelläkin turvoksissa, läskin alla.
 
Mikä siitä steviasta tekee niin ihmeellisen tuotteen ja täysin myrkyttömän? Samaa keinomakeapaskaa se on, kuin muutkin, paitsi sitä on tutkittu vähemmän. Mielummin ei steviaa, koska se maistuu pahalta ja ei ole edes makeaa.

PS. Se stevia ei ole minkään Perulaisen panhuiluporukan alpakkavillapaita päällä tuottamaa luomutuotetta.

Stevia sellaisena kun sitä yleensä käytetään, on teollisesti tehtyä, mutta onko se uutetta ja mitä siihen on lisätty? Steviaa on myös luomutuotteena, joka on täysin luonnontuote, jossa ei ole mitään ylimääräistä mukana.
 
Joko inzane on kielletty kun ei näy mannisen sivuilla enää. Mite muuten tuo sininen lootuskukka ja alppiruusu. Onko ihan terveellisia aineita?.. ei oikeen netistä löydy mitään positiivista.
 
Silleen vähän erikoista että kun näissä treenibuustereissa yms. on kuitenkin aika tehokkaita vaikuttavia aineita mukana niin jotkut on huolissaan aspartaamista...

Niin. Monet boosterit ovat kiellettyjä, koska ne pompauttavat verenpaineen taivaisiin, joka jo sinällään voi aiheuttaa äkkikuoleman, mutta eihän tuo ole yhtään mitään aspartaamiin verrattuna. Siitähän syntyy elimistössä peräti metanolia ja muurahaishappoa, joita saadaan muusta ravinnosta tuhatkertaisia määriä. Ja sitten ne pitävät voimailijoita tyhminä, ei voi käsittää miksi..

Kun sekaannutte näihin foliohattu-uskomuksiin, tässä ilmainen neuvo: Lähdekriittinen pitää olla ja kannattaa perehtyä siihen, miten uskomukset on sillee aikuisten oikeesti todistettu. Useimmiten ne on todistettu yksinkertaisimmalla mahdollisella tavalla, eli inttämällä.
 
Back
Ylös Bottom