halvin treenibuusteri on kofeiinitabletit. Saa apteekista muutamalla eurolla. Toimii!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toki voisi kysyä saanko kilpailla vaikka en ilmoittautunut. Nyt vähän siltä tuntunut.
Mitäs pahaa siinä on että mies markkinoi omaa lisäravinne sarjaansa? Jokaisenhan meistä pitää jotain kautta saada leipää pöytään. Bisnestähän se on. Ja jos mies on viellä saanut omien lisäravinteidensa avulla kroppansa tuohon kuosiin niin miksi ei.
Tuo ainainen kusettaminen ja paskanjauhanta lisäravinnebisneksessä onkin ollut suurin ongelma kun koittaa uskotella jotain asioita. Tuo on harmillista.
niin että Savolaisen viimeaikainen kehitys on hänen oman lisäravinne-sarjansa ansiota?Ihmiset, oikeasti. Muistatteko, kun Levrone aloitti joskus 2010 tms. treenaamaan uudelleen? Palasiko hänelle lihasmassat lähellekkään samalla tavalla - samalle tasolle, kuin nyt Savolaisella? Ei palautunut. Luuletteko että entinen Olympiataistelija olisi tehnyt jotain huonommin kuin Savolainen nyt? Kusetusta, sanon minä. Ja turhaa älämölöä ja markkinointikikkailua. ;)
https://fi.wikipedia.org/wiki/Lukutaitoniin että Savolaisen viimeaikainen kehitys on hänen oman lisäravinne-sarjansa ansiota?
Ihmiset, oikeasti. Muistatteko, kun Levrone aloitti joskus 2010 tms. treenaamaan uudelleen? Palasiko hänelle lihasmassat lähellekkään samalla tavalla - samalle tasolle, kuin nyt Savolaisella? Ei palautunut. Luuletteko että entinen Olympiataistelija olisi tehnyt jotain huonommin kuin Savolainen nyt? Kusetusta, sanon minä. Ja turhaa älämölöä ja markkinointikikkailua. ;)
Mistäs tiedät, että mitkä oli Levronen tavoitteet tuolloin, miten paljon lääkkeitä hän käytti tai miten hän todella reenasi? Levrone ei välttämättä ole se paras verrokki tässä.Ihmiset, oikeasti. Muistatteko, kun Levrone aloitti joskus 2010 tms. treenaamaan uudelleen? Palasiko hänelle lihasmassat lähellekkään samalla tavalla - samalle tasolle, kuin nyt Savolaisella? Ei palautunut. Luuletteko että entinen Olympiataistelija olisi tehnyt jotain huonommin kuin Savolainen nyt? Kusetusta, sanon minä. Ja turhaa älämölöä ja markkinointikikkailua. ;)