BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Laturijuomaa kannattaa miettiä laajemmalta kantilta kuin vain piristeenä, sitähän Zone-sarjallakin on haettu. Maksimaalista aminohappolatausta kroppaan.
 
Eihän noiden fatburnereiden sisältö yleensä eroa mitenkään siitä, että joisit kupin kahvia ja vetäisit multivitamiinit päälle. Jokainen sitten tekee omat johtopäätökset kannattaako siitä purkista kofeiinia ja sinkkiä maksaa se 30e. Innolla odotan mitä maken tuote pitää sisällään.. :)
 
Mitäs pahaa siinä on että mies markkinoi omaa lisäravinne sarjaansa? Jokaisenhan meistä pitää jotain kautta saada leipää pöytään. Bisnestähän se on. Ja jos mies on viellä saanut omien lisäravinteidensa avulla kroppansa tuohon kuosiin niin miksi ei.
 
Marko on kyllä tikissä! Voi lollo niitä muutamaa posekuvaa :D Tarvis varmaan itekki ostaa noita buustereita, nii jaksais painaa :cool:
 
Mitäs pahaa siinä on että mies markkinoi omaa lisäravinne sarjaansa? Jokaisenhan meistä pitää jotain kautta saada leipää pöytään. Bisnestähän se on. Ja jos mies on viellä saanut omien lisäravinteidensa avulla kroppansa tuohon kuosiin niin miksi ei.

Niin että millä lisäravinteilla tohon kuosiin? Huono vitsi
 
Tuo ainainen kusettaminen ja paskanjauhanta lisäravinnebisneksessä onkin ollut suurin ongelma kun koittaa uskotella jotain asioita. Tuo on harmillista.

Mitä itse nyt tämmösenä "sunnuntai treenaajana" on parinkymmenen vuoden aikana painottuen tietty lähivuosille (johtuen ehkäpä lisäravinnemarkkinoiden kehityksestä) testaillu ties mitä kaikenmoista, niin nämä sun "mömmöt" on toiminut parhaiten.
Uskaltaisin sanoa, että suurin syy on omassa pääkopassa. Siihen ehkä lisänä se, että tämä sarja on jotenkin loogisesti kattavin. Eli otan mealia, laturia, intraa ja palkkaria.
Kuitenkin itsellä myös noussut treenipainot tässä (taas kerran elämässä :D) kun on näitä vedellyt. Oli syy sitten päänsisällä tai itse jauhossa, niin lopputulos on että ainakin minulle toimii. Eli mä ainakaan en pidä mainosta toimivuudesta paskanjauhantana.

Se, toiminneeko paremmin kuin kilpailija niin en tiedä. Ei ole esimerkiksi Fastin sarjaa tullut kokonaisuudessaan nykypäivänä testattua. Sen tiedän, että vaikka tietyn "kolmannen valmistajan" laturi pistääkin ihon mukavasti kihelmöimään niin sen vaikutus on minimaalinen verrattuna tähän supermassan tököttiin.

Eli itse uskon, että niin fast, supermass yms. laturi toimii. Jos se purnukka maksaa enemmän ku halvin mahdollinen, niin se toimii. Jos ei muka toimi, niin minun pääkoppa pistää sen toimimaan. Fastin tsydeemit toimis luultavasti minulla yhtä hyvin, koska Pjöter ja Mikendal vetelee niitä. :)
 
Ihmiset, oikeasti. Muistatteko, kun Levrone aloitti joskus 2010 tms. treenaamaan uudelleen? Palasiko hänelle lihasmassat lähellekkään samalla tavalla - samalle tasolle, kuin nyt Savolaisella? Ei palautunut. Luuletteko että entinen Olympiataistelija olisi tehnyt jotain huonommin kuin Savolainen nyt? Kusetusta, sanon minä. Ja turhaa älämölöä ja markkinointikikkailua. ;)
 
Ihmiset, oikeasti. Muistatteko, kun Levrone aloitti joskus 2010 tms. treenaamaan uudelleen? Palasiko hänelle lihasmassat lähellekkään samalla tavalla - samalle tasolle, kuin nyt Savolaisella? Ei palautunut. Luuletteko että entinen Olympiataistelija olisi tehnyt jotain huonommin kuin Savolainen nyt? Kusetusta, sanon minä. Ja turhaa älämölöä ja markkinointikikkailua. ;)
niin että Savolaisen viimeaikainen kehitys on hänen oman lisäravinne-sarjansa ansiota?
 
Ihmiset, oikeasti. Muistatteko, kun Levrone aloitti joskus 2010 tms. treenaamaan uudelleen? Palasiko hänelle lihasmassat lähellekkään samalla tavalla - samalle tasolle, kuin nyt Savolaisella? Ei palautunut. Luuletteko että entinen Olympiataistelija olisi tehnyt jotain huonommin kuin Savolainen nyt? Kusetusta, sanon minä. Ja turhaa älämölöä ja markkinointikikkailua. ;)

Levronella nyt sattu jäämään aina se comeback vähän niinkun puolitiehen.. Ja rupee ehkä silläkin tuo ikä pikkuhiljaa tulemaan vastaan niin ei ehkä pääse sinne olympia massoihin.
 
se Levronen touhu ja kesäkondis on tod.näk tehty hyvin vähällä panostuksella ja mitättömillä lääkemäärillä. Sen ukon keho on hyvin terveen ja levänneen näköinen, ikä ja tausta huomioon ottaen. Täydellä efortilla ja lääkemäärillä Kevinin kondis olis jotain ihan muuta, kuin tuollainen kevyt testopöhötys, joka hänellä kesäisin tapaa olla. Ei Levrone jaksa olla täysin tosissaan sen bodaamisensa kanssa enää.
 
Ihan viisaastihan Kevin tekee, kun ei yritä rimpuilla enää minnekään pro-lavoille. Kunhan nyt tekee hieman numeroa itsestään ja kusettelee faneja "paluu" puheillaan. Esilläolo ja netissä höpöttäminen auttaa saamaan esim. uudet jauhot paremmin kaupaksi.
 
Ihmiset, oikeasti. Muistatteko, kun Levrone aloitti joskus 2010 tms. treenaamaan uudelleen? Palasiko hänelle lihasmassat lähellekkään samalla tavalla - samalle tasolle, kuin nyt Savolaisella? Ei palautunut. Luuletteko että entinen Olympiataistelija olisi tehnyt jotain huonommin kuin Savolainen nyt? Kusetusta, sanon minä. Ja turhaa älämölöä ja markkinointikikkailua. ;)
Mistäs tiedät, että mitkä oli Levronen tavoitteet tuolloin, miten paljon lääkkeitä hän käytti tai miten hän todella reenasi? Levrone ei välttämättä ole se paras verrokki tässä.
 
Joo, ei varmaankaan Levronella ollut silloin vuonna 2010(?) tavoitteena mikään lavakunto... Verrokkina kuitenkin pitäisin Levronea legittinä, koska hän ilmoitti myös treenaavansa tuolloin ilman mitään ylimääräisiä lääkkeitä - samaa sanoo tämä Supermassakin, että mennään pelkällä korvaushoidolla (Savolaisen omin termein hän on nykyisin natu). Mahdatko tarkoittaa Levronea huonona verrokkina siksi, koska hän on kisannut paljon kauemmin kuin Savolainen? Silloinhan varmaankin myös lihasmuistin pitäisi toimi paljon, paljon paremmin - lopputuloksena Levronen pitäisi olla vähintäänkin kovemmassa kondiksessa kuin Savolaisen, mikäli Savolainen oikeasti menee pelkällä aminojauheella ja korvaushoidolla.
 
Kyllä mää itse näkisin, että jo kerran (vaikka sitten roinalla) saavutettu lihasmassa, on suureksi osaksi mahdollista hankkia takaisin vaikka pelkällä korvaushoidolla.

Olipa huonosti muotoiltu, mutta saa kelvata.
 
Back
Ylös Bottom