Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olikohan 2 krt. viikkoon.Saanen kysyä, että millä tavoin herra treenaa keskivartaloa/kuinka usein?
(pahoittelut jos jossain jo selvitetty)
Alkaa Savolaisella oleen jo niin paksua puhetta noissa sen mainos jutuissa, että on alkanu jo vähän ärsyttään. Pitäisköhän sitä itekki koittaa jos viikossa saa 20kg lisätä joka liikkeeseen lisää painoo pelkästään jonku ''lisäravinteen'' ansiosta?!
Voisko olla että Markon tekeminen ja omistautiminen lajille on vähän suurempi kuin sinulla, ja siihen päälle kun lyödään sisällöltään parhaat ravinteet päälle niin luulis kehitystä tulevan. Tietenkin lihasmuisti yms muut asiat auttaa myös.Mulla on ollut kokeilussa, eikä parissa kuukaudessa tuonut juuri enempää pihviä mitä normaalikehityksellä. Mulla ei tosin ole 130kg massoista lihasmuistia.. Eikä korvaushoitoa...
Onhan noita ihan hyvinkin toimivia ollut jo paljonkin. Osa niistä on jo kadonnut kun eivät enää ole laillisesti myynnissä. Voihan se tuokin toimia, kokeilemalla nää aina selviää. Se nyt on kyllä varma näidenkin niinkun ihan niiden itse roinien kanssa, että jos se dietti ei onnistu ilman niitä niin ei nekään sitä sitten itsestään tee. Nuo ovat vaan pieni apu siihen touhuun, että jos diettaamisessa aikoo onnistua niin kyllä se tarvii vaan sen ruokavalion ja liikunnan kautta tulla.Eikös fat burnerit oo lisäravinnebisneksen suurin vitsi? Varmaan myy hyvin, kun laiskat ihmiset etsii sitä (laillista) taikanappia, jolla rasva palaa.
Alkaa Savolaisella oleen jo niin paksua puhetta noissa sen mainos jutuissa, että on alkanu jo vähän ärsyttään. Pitäisköhän sitä itekki koittaa jos viikossa saa 20kg lisätä joka liikkeeseen lisää painoo pelkästään jonku ''lisäravinteen'' ansiosta?!
Eikös fat burnerit oo lisäravinnebisneksen suurin vitsi? Varmaan myy hyvin, kun laiskat ihmiset etsii sitä (laillista) taikanappia, jolla rasva palaa.