BB PRO Marko Savolainen

Joo, ei varmaankaan Levronella ollut silloin vuonna 2010(?) tavoitteena mikään lavakunto... Verrokkina kuitenkin pitäisin Levronea legittinä, koska hän ilmoitti myös treenaavansa tuolloin ilman mitään ylimääräisiä lääkkeitä - samaa sanoo tämä Supermassakin, että mennään pelkällä korvaushoidolla (Savolaisen omin termein hän on nykyisin natu). Mahdatko tarkoittaa Levronea huonona verrokkina siksi, koska hän on kisannut paljon kauemmin kuin Savolainen? Silloinhan varmaankin myös lihasmuistin pitäisi toimi paljon, paljon paremmin - lopputuloksena Levronen pitäisi olla vähintäänkin kovemmassa kondiksessa kuin Savolaisen, mikäli Savolainen oikeasti menee pelkällä aminojauheella ja korvaushoidolla.

Tarkoitin, että kun ei tiiä, miten Levrone oikeasti reenasi - miten loppuun sarjat vaikka vietiin, miten paljon oli panostettu ylipäätänsä - kaikki tuo yhdessä varmasti vaikuttaa siihen, miten se lihasmassa palaa. Ja muutenkin, Levronen tavoitepaino saattoi olla pienempi kuin Makella? Ääh, sori, ihan turhaa näitä on jauhaa, en edes tiiä miksi tartuin tuohon koko hommaan. Anteeksi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä mää itse näkisin, että jo kerran (vaikka sitten roinalla) saavutettu lihasmassa, on suureksi osaksi mahdollista hankkia takaisin vaikka pelkällä korvaushoidolla.

Olipa huonosti muotoiltu, mutta saa kelvata.
No tuollaisia Levronen ja jonkun Flexin parhaita kondiksia tai edes mitään sinne päin ei kyllä korvaushoitoannoksilla saada takaisin tai ylläpidetä. Esim. Flexhän treenaili/ treenaa edelleen ja on korvaushoidossa, mutta kondis on aika vitun kaukana hänen aktiiviuran kunnoistaan.
 
Muuttuu aina vaikeammaksi tulla takaisin. Ikää on tullu lisää,vammoja ehkä jne . Bodauksessa voi pysyä huipulla aika kauan mutta jossain vaiheessa menee alaspäin. Se auttaa jos on geneettisesti lahjakas titenkin. Aika harvoin näkee urheilussa onnistuneita comebackejä jos haluaa takaisin huipulle
 
Muuttuu aina vaikeammaksi tulla takaisin. Ikää on tullu lisää,vammoja ehkä jne . Bodauksessa voi pysyä huipulla aika kauan mutta jossain vaiheessa menee alaspäin. Se auttaa jos on geneettisesti lahjakas titenkin. Aika harvoin näkee urheilussa onnistuneita comebackejä jos haluaa takaisin huipulle
Varsinkin kun Makella ollut tosiaan vakavia terveys ongelmia. Mutta todella hyvässä tikissä on siihen nähden.
 
Joo, ei varmaankaan Levronella ollut silloin vuonna 2010(?) tavoitteena mikään lavakunto... Verrokkina kuitenkin pitäisin Levronea legittinä, koska hän ilmoitti myös treenaavansa tuolloin ilman mitään ylimääräisiä lääkkeitä - samaa sanoo tämä Supermassakin, että mennään pelkällä korvaushoidolla (Savolaisen omin termein hän on nykyisin natu). Mahdatko tarkoittaa Levronea huonona verrokkina siksi, koska hän on kisannut paljon kauemmin kuin Savolainen? Silloinhan varmaankin myös lihasmuistin pitäisi toimi paljon, paljon paremmin - lopputuloksena Levronen pitäisi olla vähintäänkin kovemmassa kondiksessa kuin Savolaisen, mikäli Savolainen oikeasti menee pelkällä aminojauheella ja korvaushoidolla.
Minun panostus nyt verrattuna Levronen panostukseen joku vuosi sitten on on aivan eri tasolla. Teen tätä täysipäiväisenä työnä nyt. Levronella tuskin haluja/mahdollisuutta näin jämptisti tehdä kun ei kilpaile. Minulta se vaan vaatii samaa panostusta kuin huippuvuosina jotta voin olla tässä kunnossa. En osaa vain harrastella ☺
 
Marko vois kertoa mitä roinaa menee tällä hetkellä kun niin avoimena ollut asian suhteen.
MattiH sinun nyt vaan on elettevä sen kanssa, että NEBIDO menee noin 6 viikon välein. Se on totta, että natuksi en voi itseäni kutsua, koska korvaushoidolla voin pitää kovallakin dieetillä testot siellä 25-30. Tämähän ei ole mahdollista täysin natuna, kun dieetillä ainakin suurimmalla osalla hormonitasot tahtoo loppu kohden tippua rajustikkin.
 
http://static.marmalauta/files/lt/orig/vrqi5qe3/Nebido_Natikan_Merkki.png
Jep sanoin itseä natikaksi, mutta kun tarkemmin ajattelee ihmisen fysiologiaa, näin ei ole. Silti hormonitasot on viitealueella eli siinä mielessä en myöskään ole roinari ☺ Mutta kun ne ei tipu dieetasessa, niin taas tuossa mielessä en ole natukaan. No jokainen voi itse päättää kumpi olen. Yksi asia ihmetyttää. Minua pidetään täällä yhtenä maailman lahjakkaimpana kehonrakentajana ja nyt ei sitten uskota, että pystyn olemaan kisakireä vähän yli 90 kg? Miten Classic-pojat pystyy olemaan jopa 80 kiloisia hyvässä kunnossa minä sentään olen painanut 140 kg. Koittakaa nyt päättää edes olenko lahjakas vai en :)
 
Viimeksi muokattu:
Jep sanoin itseä natikaksi, mutta kun tarkemmin ajattelee ihmisen fysiologiaa, näin ei ole. Silti hormonitasot on viitealueella eli siinä mielessä en myöskään ole roinari ☺ Mutta kun ne ei tipu dieetasessa, niin taas tuossa mielessä en ole natukaan. No jokainen voi itse päättää kumpi olen. Yksi asia ihmetyttää. Minua pidetään täällä yhtenä maailman lahjakkaimpana kehonrakentajana ja nyt ei sitten uskota, että pystyn olemaan kisakireä vähän yli 90 kg? Miten Classic-pojat pystyy olemaan jopa 80 kiloisia hyvässä kunnossa minä sentään olen painanut 140 kg. Koittakaa nyt päättää edes olenko lahjakas vai en :)
Minulle on ainakin yksi hailee Make oletko lahjakas vai et - tuloksesi puhuvat puolestaan, ja ei jätä minusta arvailun varaan mitään. Suomessa on paljon hienoja kehonrakentajia tänään, mm. Peter, Kille, Bulli, joita on mahtava seurata ja iso kiitos heille sisällön tuotosta faneille. Tosin aina kun sinulta tulee jotain päivitystä, olen ihan täpinöissä ja tekemisiäsi on mahtavaa seurailla. Bodauksessa kanssasi on mielestäni melkein turha väitellä :)
 
Minulle on ainakin yksi hailee Make oletko lahjakas vai et - tuloksesi puhuvat puolestaan, ja ei jätä minusta arvailun varaan mitään. Suomessa on paljon hienoja kehonrakentajia tänään, mm. Peter, Kille, Bulli, joita on mahtava seurata ja iso kiitos heille sisällön tuotosta faneille. Tosin aina kun sinulta tulee jotain päivitystä, olen ihan täpinöissä ja tekemisiäsi on mahtavaa seurailla. Bodauksessa kanssasi on mielestäni melkein turha väitellä :)
Kiitos! ☺
 
Alkaa Make olemaan taas vissiin ihan sairaan tiukassa kunnossa, kun Facebookin aamulenkki videossa naamasta ihan skeleton. Nouse sinne lavoille ja taistele overallissa Nyyssölän kanssa :D
 
Mulle ainakin ihan yhdentekevää käyttääkö joku jotakin kehonkoostumusta/ suorituskykyä parantavia lääkeaineita. Kilpakehonrakennuksessa tietyt lääkeaineet ovat vain yksi työkalu muiden joukossa. Kehonrakentajat eivät ole tilivelvollisia selvittämään yleisölle lääkkeiten käyttöään sen enempää, kuin muutkaan tavalliset ihmiset. Yksi asia kuitenkin häiritsee: Se että vakuutellaan selvät lääkeaineita apuna käytetyt tulokset vaikka nyt pelkästään lisäravinteiden ja kovan treenin ansioksi. Menee vähän samaan kategoriaan, kun ostosteeveessä joku todella kovakuntoinen ja kaiket päivät salilla asuva jätkä vakuuttelee kuntonsa salaisuudeksi vain jonkun nolon vatsanylkyttimen ansioksi. Tuossa kohtaa mennään siihen kusetukseen ja loukataan ihmisten älykkyyttä. Noh, välillä se kuntoon pääseminen vaatii sen thaikkureissun ja välillä taas riittää pelkkä korvaushoito.:D Ota nyt näistä selvää...
 
Back
Ylös Bottom