BB PRO Marko Savolainen

Kyllä itellä ainakin toimi (ainakin omasta mielestä) niin ripped hardcore pro rasvanpolttajat. Onhan se niin ettei noilla rasvanpolttajilla pelkästään laihdu ja polteta läskiä. Kyllä täytyy vähä sitä ruokahommaa kattella.

Miten tämä toimiminen ilmeni?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisi kyllä mahtava nähä Marko lavalla syksyllä - miehellä kroppa selvästi pelaa edelleen, kunto on nimittäin törkeän hyvännäköi. Täytyy itsekin mainita miehen tuotesarjasta, jota on kovasti markkinoitu (tai ainakin sellaisen kuvan olen saanut) korkeisiin pitoisuuksiin nojaten. Nuo pitoisuudethan esim. intrazonessa on ilmoitettu annoskohtaisesti ja annos tässä tapauksessa on 40g, mikä on muuten aika paljon. Tähän jos ottaa verrokiksi tavallisen EAA purkin, jossa pitoisuudet on yleensä ilmoitettu 10g kohden (okei, tossa ei tietenkään ole muuta kun aminohappoja toisin kuin intrazonessa, mutta verrataan nyt aminohappojen pitoisuuksia, sillä itse käytän ihan perus EAA:ta intrana), niin huomaa nopeasti, että ei ne intrazonen pitoisuudet paljoa sen kummemmat ole, isompi annoskoko vain. Vaikuttaa markkinointikikkailulta, jossa ei siis missään nimessä ole mitään VÄÄRÄÄ.
 
Todellakin on alkanut ärsyttämään tuo mainostaminen. En osta enää Savolaisen tuotteita, kun itsekkään ole huomannut eroa muihin valmistajiin.

Ja pakko vielä loppuun todeta kun kokoajan mainostetaan "tämä, tämä ja tämä toimii!!!!", että kauankos Savolaisella itsellään olikaan natureenistä kokemusta? Aivan.
Pitäähän se nyt miehen jostain leipä pöytään saada.
 
jokaisen lisäravinnevalmistajan tuotteet on tietysti heidän omasta mielestään parhaita. Ko. bisnes perustuu osittain kusetukseen ja täysin tai osittain tyhjiin lupauksiin. Kun henkilö X käyttää tiettyä lisäravinnetta ja ei kehity tarpeeksi/ ollenkaan, niin aina voidaan sanoa, että "joo, mutta sulla ei ollut osa-alue x,y tai z kunnossa, muuten olis toiminut" ja "kokeile nyt vielä uudestaan, mutta laita myös asiat x,y ja z kuntoon". Näin saadaan myytyä ihmisille paljon sellaista paskaa, mitä he eivät todellisuudessa tarvitse ja loppukädessä voidaan tuotteen toimimattomuuden takia syylistää ihminen esim. laiskaksi alisuorittajaksi, joka ei vaan pysty tekemään riittävän hyvin asioita.
Vertaa sisältöjä. Jos tuote a sisältää esim sitrulliinimalaattia 6 g ja tuote b 1 g kumpi toimii? Tiesin, että ihmiset suhtautuu tähän näin. Monenko valmistajan tuotteet on testattu ennen markkinoille tuloa kunnon treeneissä? Ja saan joka viikko erittäin hyvää palautetta ihmisiltä. Samoin tiede on tukena. Mutta kaikilla on oikeus mielipiteeseen ☺ Töitä pitää edelleen tehdä älyttömästi jos haluaa tuloksia.
 

Liitteet

  • IMG_20150813_131934.jpg
    IMG_20150813_131934.jpg
    848 KB · Katsottu: 668
Miten tämä toimiminen ilmeni?

No toiminen ehkä vähän väärä sana,mutta kuitenkin tunsi eron verrattuna esim vihreeseen teehen. Aamulla ku nappas ensimmäisen rippedin aamupalan yhteydessä huuleen niin siitä puolisen tuntia-tunti niin alko jytisee. Vihreää teetä ottaessa ei oo ikinä tullut vastaavaa. Rippedissä on sitä kofeiinia suhteellisen paljon sun muuta "myrkkyä" joka laittoi oudoksestaan olon huonoksi.


Vihreässä teessä ja tässä ripped hardcoressa molemmissa kofeiinia että niinkun tossa sanotaankin että
Poikkeuksena vain ehkä vihreä/valkoinen tee kohtuullisen isoina annoksina. Vihreänkin teenavulla vain maksimissaan 0,5-2 kg rasvaa lähtee.
Periaatteessahan ei varmaan ole suurta merkitystä kumpaa käytät vihreetä teetä vai rippediä,hyöty on varmasti sama. Rippedissä on mukana jos en nyt väärin muista niin jonkunmuista chilipippuria myös.
 
Make! Mitä mieltä olet nykyisestä kehityksestäsi ja tästä aika kovasta tahdista? Oletko yllättynyt vai onko ihan normimeininkiä? :D
 
Make! Mitä mieltä olet nykyisestä kehityksestäsi ja tästä aika kovasta tahdista? Oletko yllättynyt vai onko ihan normimeininkiä? :D
Kehittynyt mihin verrattuna? Olen treenannut enemmän kuin koskaan. Aina olen moittinut 2 jakoista ja nyt sillä on menty ja tuplatreenit noin 5 kertaa viikossa. Ihmeen hyvin on mennyt!
 
Olisi kyllä mahtava nähä Marko lavalla syksyllä - miehellä kroppa selvästi pelaa edelleen, kunto on nimittäin törkeän hyvännäköi. Täytyy itsekin mainita miehen tuotesarjasta, jota on kovasti markkinoitu (tai ainakin sellaisen kuvan olen saanut) korkeisiin pitoisuuksiin nojaten. Nuo pitoisuudethan esim. intrazonessa on ilmoitettu annoskohtaisesti ja annos tässä tapauksessa on 40g, mikä on muuten aika paljon. Tähän jos ottaa verrokiksi tavallisen EAA purkin, jossa pitoisuudet on yleensä ilmoitettu 10g kohden (okei, tossa ei tietenkään ole muuta kun aminohappoja toisin kuin intrazonessa, mutta verrataan nyt aminohappojen pitoisuuksia, sillä itse käytän ihan perus EAA:ta intrana), niin huomaa nopeasti, että ei ne intrazonen pitoisuudet paljoa sen kummemmat ole, isompi annoskoko vain. Vaikuttaa markkinointikikkailulta, jossa ei siis missään nimessä ole mitään VÄÄRÄÄ.
Mutta kun verrataan intrazonea muihin intra tuotteisiin niin intrazone on monia muita halvempi. Ja se siltää lähes kaiken
 
jokaisen lisäravinnevalmistajan tuotteet on tietysti heidän omasta mielestään parhaita. Ko. bisnes perustuu osittain kusetukseen ja täysin tai osittain tyhjiin lupauksiin. Kun henkilö X käyttää tiettyä lisäravinnetta ja ei kehity tarpeeksi/ ollenkaan, niin aina voidaan sanoa, että "joo, mutta sulla ei ollut osa-alue x,y tai z kunnossa, muuten olis toiminut" ja "kokeile nyt vielä uudestaan, mutta laita myös asiat x,y ja z kuntoon". Näin saadaan myytyä ihmisille paljon sellaista paskaa, mitä he eivät todellisuudessa tarvitse ja loppukädessä voidaan tuotteen toimimattomuuden takia syylistää ihminen esim. laiskaksi alisuorittajaksi, joka ei vaan pysty tekemään riittävän hyvin asioita.
Tuo ainainen kusettaminen ja paskanjauhanta lisäravinnebisneksessä onkin ollut suurin ongelma kun koittaa uskotella jotain asioita. Tuo on harmillista.
 
Olisi kyllä mahtava nähä Marko lavalla syksyllä - miehellä kroppa selvästi pelaa edelleen, kunto on nimittäin törkeän hyvännäköi. Täytyy itsekin mainita miehen tuotesarjasta, jota on kovasti markkinoitu (tai ainakin sellaisen kuvan olen saanut) korkeisiin pitoisuuksiin nojaten. Nuo pitoisuudethan esim. intrazonessa on ilmoitettu annoskohtaisesti ja annos tässä tapauksessa on 40g, mikä on muuten aika paljon. Tähän jos ottaa verrokiksi tavallisen EAA purkin, jossa pitoisuudet on yleensä ilmoitettu 10g kohden (okei, tossa ei tietenkään ole muuta kun aminohappoja toisin kuin intrazonessa, mutta verrataan nyt aminohappojen pitoisuuksia, sillä itse käytän ihan perus EAA:ta intrana), niin huomaa nopeasti, että ei ne intrazonen pitoisuudet paljoa sen kummemmat ole, isompi annoskoko vain. Vaikuttaa markkinointikikkailulta, jossa ei siis missään nimessä ole mitään VÄÄRÄÄ.
Isompi annoskoko mainoskikka?? Siis tuota määrää aineksia ei saa pienempään määrään. Ja eihän perus eaa:ta voi tuohon edes verrata camoon!
 
Kehittynyt mihin verrattuna? Olen treenannut enemmän kuin koskaan. Aina olen moittinut 2 jakoista ja nyt sillä on menty ja tuplatreenit noin 5 kertaa viikossa. Ihmeen hyvin on mennyt!
Sori joo jäi vähän vajaaksi tuo viestini. Lähinnä siis itse mietin noita sun terveysjuttuja ja nyt kun pistit ison vaihteen silmään niin tulokset ovat vakuuttavia ja nähtävästi terveyskin on pysynyt kunnossa? Tämähän on todella loistava juttu että pystyt vielä tämmöiseen!
 
Sori joo jäi vähän vajaaksi tuo viestini. Lähinnä siis itse mietin noita sun terveysjuttuja ja nyt kun pistit ison vaihteen silmään niin tulokset ovat vakuuttavia ja nähtävästi terveyskin on pysynyt kunnossa? Tämähän on todella loistava juttu että pystyt vielä tämmöiseen!
Kiitos! ☺ Ei enään oteta riskejä terveyden kanssa. Nyt kun laihtunut on verenpaineetkin hyvät. Ja prodet tosi alhaalla, aminoita menee hyvin treenipäivinä ne rasittaa munuaista vähemmän.
 
Minusta ilmassa ois enemmän kusetuksen makua jos 10 grammassa IntraZonea olis esim leusiinia tuo nykyinen 11g :D Puhumattakaan kaikesta muusta.
 
Back
Ylös Bottom