Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
97-Gp. Entä ne muut kilpailut? Missä se ura on?
Juuri lanseerasi oman lisäravinnemerkin eli taitaa ura olla vasta lähdössä kunnolla lentoon. Mites sun ura? En ole ihan varma olenko kuullut sinusta aiemmin ennen ko aloit täällä trollaan?
Mä oon nähny vierestä ku Savolainen treenauttaa jollekin punttijannulle jalkatreenit , missä oli mm prässiä ja hackia ja se homma vedettiin aivan käsittämättömän överiks, se oli oikeesti sairainta touhua salil ikinä.. :D Kaveri oli kyl nii tönkkönä et koivet oli tyyliin semontoitunu haposta.. :D
Mä oon nähny vierestä ku Savolainen treenauttaa jollekin punttijannulle jalkatreenit , missä oli mm prässiä ja hackia ja se homma vedettiin aivan käsittämättömän överiks, se oli oikeesti sairainta touhua salil ikinä.. :D Kaveri oli kyl nii tönkkönä et koivet oli tyyliin semontoitunu haposta.. :D
Jokainenhan pystyy vetämään toiselle aivan älyttömän jalkareenin mutta eri asia kuka sen tekee ja onko sit järkee touhussa...Muutakuin pudotus sarjoja+hitaita toistoja+negatiivisia+super sarjoja aina vaan lisää ja lisää ja lopuksi vielä hakkaa pesäpallomailalla reidet turvoksiin niin johan on jalat pari kuukautta kipeät !
Tuskin on takanapäin. Se raja on vaan niin hiuksen hieno, mitä elimistö kestää. Jos haluaa samaan kuntoon kun nyt esim Make oli, vaatii se ihan varmasti jokaiselta samaa "ylikovaa" vetämistä. Kovin vähän on näkynyt vastaavia kuoseja kuitenkin, vaikka taatusti on yritetty?
En väitä etteikö asioita olis voinut tehdä fiksumminkin, senhetkinen tietotaito aineista ym + kaverin ikä varmasti osasyynä paikkojen pettämiseen..
Arvasin, että olisit ite nostanu Battleaxen tähän esille. Enemmän mua hirvittäis tulla sun kans treenaan ku tekeen jalkatreeni Markon, Miken tai Peterin kans.