Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Edelliseen kysymykseen, en saa linkitettyä kuvia?
sulta on vipit napattu pois näköjään ku nimimerkki mustana entisen punaisen sijasta
Niin tai voi olla että se vip on loppu.
Vipit poistettiin varmuuden vuoksi kun se markkinointi meni överiksi, ettei sitten privalla aleta tekemään mitään markkinointia. Ihan varotoimenpide kun piti jotain asialle tehdä. Näinkin pärjätään ihan hyvin.
No eipä tuollainen kyllä käynyt mielessäkään. Laita jossain vaiheessa Faceen niitä kuvia viime dieetiltä. Minun Facebookki pitäs nyt olla julkinen. Facebookista löytyy aina minun uusimmat jutut.
No eipä tuollainen kyllä käynyt mielessäkään. Laita jossain vaiheessa Faceen niitä kuvia viime dieetiltä. Minun Facebookki pitäs nyt olla julkinen. Facebookista löytyy aina minun uusimmat jutut.
Mites me tynnyrissä asuvat jotka ei käytä facebookkia?
Mites me tynnyrissä asuvat jotka ei käytä facebookkia?
Terve!
Olisi mukava, jos ottaisit Facebookissa seuraus-ominaisuuden käyttöön, minkä jälkeen kuka tahansa FB:n käyttäjä voi alkaa seuraajaksesi. Seuraajasi näkevät siis päivityksesi, mutta eivät ole varsinaisia FB-kavereitasi. Nyt jos joku haluaa seurata päivityksiäsi, joutuu hän tulemaan erikseen profiiliisi kuikkimaan niitä. Seuraajien ei tarvitsisi tehdä näin, vaan päivityksesi ilmestyvät automaattisesti seuraajien uutisvirtaan
Win-win-tilanne, eikö vaan?
Miten tuo tehdään?
Lähdin feisbuukista syksyllä 08. Päätin hankkia elämän. Noi juutalaisten höpötouhut riitti mulle, kun piti koulussa opetella Jaakobin poikien isän nimet ja käydä rippikoulu päälle.
Onneksi on Pakkis.