BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Seuraavassa tiedä vs käyyäntö Vlogissa käydään läpi vitamiint/mineraalit jne. Samalla aloitetaan yleinen Q&A vlogien sarja, jossa voitte kysellä kaikkea mahdollista ravintoon/lisäravinteisiin, treenaamiseen, lihashuoltoon jne. kuuluvia kysymyksiä. Kysymykset tänne: marko.a.savolainen@gmail.com. Ensimmäinen kuvataan maanantaina.

Edelliseen kysymykseen, en saa linkitettyä kuvia?
 
Vipit poistettiin varmuuden vuoksi kun se markkinointi meni överiksi, ettei sitten privalla aleta tekemään mitään markkinointia. Ihan varotoimenpide kun piti jotain asialle tehdä. Näinkin pärjätään ihan hyvin.

No eipä tuollainen kyllä käynyt mielessäkään. Laita jossain vaiheessa Faceen niitä kuvia viime dieetiltä. Minun Facebookki pitäs nyt olla julkinen. Facebookista löytyy aina minun uusimmat jutut.
 
No eipä tuollainen kyllä käynyt mielessäkään. Laita jossain vaiheessa Faceen niitä kuvia viime dieetiltä. Minun Facebookki pitäs nyt olla julkinen. Facebookista löytyy aina minun uusimmat jutut.

Terve!

Olisi mukava, jos ottaisit Facebookissa seuraus-ominaisuuden käyttöön, minkä jälkeen kuka tahansa FB:n käyttäjä voi alkaa seuraajaksesi. Seuraajasi näkevät siis päivityksesi, mutta eivät ole varsinaisia FB-kavereitasi. Nyt jos joku haluaa seurata päivityksiäsi, joutuu hän tulemaan erikseen profiiliisi kuikkimaan niitä. Seuraajien ei tarvitsisi tehdä näin, vaan päivityksesi ilmestyvät automaattisesti seuraajien uutisvirtaan

Win-win-tilanne, eikö vaan? :)
 
Viimeksi muokattu:
Terve!

Olisi mukava, jos ottaisit Facebookissa seuraus-ominaisuuden käyttöön, minkä jälkeen kuka tahansa FB:n käyttäjä voi alkaa seuraajaksesi. Seuraajasi näkevät siis päivityksesi, mutta eivät ole varsinaisia FB-kavereitasi. Nyt jos joku haluaa seurata päivityksiäsi, joutuu hän tulemaan erikseen profiiliisi kuikkimaan niitä. Seuraajien ei tarvitsisi tehdä näin, vaan päivityksesi ilmestyvät automaattisesti seuraajien uutisvirtaan

Win-win-tilanne, eikö vaan? :)

Miten tuo tehdään? :)
 
Lähdin feisbuukista syksyllä 08. Päätin hankkia elämän. Noi juutalaisten höpötouhut riitti mulle, kun piti koulussa opetella Jaakobin poikien isän nimet ja käydä rippikoulu päälle.

Onneksi on Pakkis.
 
Back
Ylös Bottom