Jokainen palstaa kauemmin seurannut kyllä muistaa sen paskan ja syyt ovat ymmärrettäviä.
Miksei kukaan valota vähän mitä tämä "paska" oikein on. Faktat tiskiin niin ei tarvitse enään kenenkään ihmetellä asiaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jokainen palstaa kauemmin seurannut kyllä muistaa sen paskan ja syyt ovat ymmärrettäviä.
Miksei kukaan valota vähän mitä tämä "paska" oikein on. Faktat tiskiin niin ei tarvitse enään kenenkään ihmetellä asiaa.
Ja sä et varmaan ole nähnyt mitä maileja ja vittuiluja mä olen siltä suunnalta saanut? Kyllä mä sen tiedän, että teidän mielestä kaikki mitä teen, on perseestä, mutta mitä sitten? Tässä asiassa on henkilökohtaiset perusteet ja IKINÄ se ei tule muuttumaan. Mun pitäis vielä muka antaa ilmaista markkinointia täällä ihan vapaasti? Vitut sanon minä, ei kaiken sen paskan jälkeen.
Ja Huom! Kaikki Suomen todelliset bodymiehet tekee omalla tavallaan ja menestyy. Ei siihen Mikeä ja persekuvia tarvita.
Nämä asiat menee aina siten, että toisella osapuolella on otsassa kyrpä jolla voisi kyntää neliökilometrin siperian takametsän routapeltoa perunamaaksi, ja toinen osapuoli unohtaa ja jatkaa elämäänsä. Se on ihan itsestä kiinni kumman puolen valitsee, ymmärräthän? Jos minä kuljen kadulla ja koira haukkuu minulle, en minä siitä välitä. Sehän on vaan surkea rakki, mitä väliä. Jos idiootti haukkuu, miksi siihen pitäisi reagoida eri tavoin? Sehän on vaan idiootti. Elämä on liian lyhyt jotta kannattaisi jäädä pällistelemään kyrpä otsassa vain sen vuoksi joku idiootti vuodattaa paskaa niskaan. Mitä väliä, oikeesti, sillä sehän on vaan idiootti. Ei kannata vetää lippua siihen salkoon joka otsassa seisoo, vaan antaa sen näivettyä pois :D
Ja sä et varmaan ole nähnyt mitä maileja ja vittuiluja mä olen siltä suunnalta saanut? Kyllä mä sen tiedän, että teidän mielestä kaikki mitä teen, on perseestä, mutta mitä sitten? Tässä asiassa on henkilökohtaiset perusteet ja IKINÄ se ei tule muuttumaan. Mun pitäis vielä muka ilmaista markkinointia täällä ihan vapaasti? Vitut sanon minä, ei kaiken sen paskan jälkeen.
Tee kotitehtäväsi ja lue Miken ketjua. Sieltä löytynee ainakin osa. Google sopivin hakusanoin voisi auttaa sinua löytämään aarteen. Vähän vaivannäköä hei.
Oon nyt kaks tuntia lukenut ketjuja ja googlettanut, enkä vieläkään keksi syytä tollaselle vihalle. Siksi pyysin selvennystä.
Aika hyvä kommentti btw, "vähän vaivannäköä hei." Vai vähän vaivannäköä kun Mikenkin ketjussa on tuhansia viestejä!!!! Mikään helvetin HE-man ole..
Oon nyt kaks tuntia lukenut ketjuja ja googlettanut, enkä vieläkään keksi syytä tollaselle vihalle. Siksi pyysin selvennystä.
Aika hyvä kommentti btw, "vähän vaivannäköä hei." Vai vähän vaivannäköä kun Mikenkin ketjussa on tuhansia viestejä!!!! Mikään helvetin HE-man ole..
Pidän ihmeenä että tuo Savon sponssin pulju on vielä pystyssä. Itse en tilaisi sieltä, vaikka puoli-ilmaiseksi saisin.
Siihen ei tarttettu kahta ihmistä kun sain erittäin törkeän puhelinsoiton. Olin Tampereella kuvauksissa ja kun tulin takaisin, niin D-vitamiinikeskustelu oli muka mun vika, vaikka mulla ei siellä sanaakaan ollut. Se törkein heitto tuli siitä ja se on semmoinen mitä en unohda koskaan. Mä silloin reiluna jätkänä poistin pyynnöstä kaikki negatiiviset puljua koskevat jutut vain huomatakseni, että seuraavaksi ollaan tulossa vetämään pataan. Ei ole näkynyt. Joten paskapuheet sikseen.
Fitnesstukku ei maksa tietääkseni veroja Suomeen?! ja saa silti täällä kauppaa tehdä. Se on aikamoinen etu. Itse ainakin haluan, että ostetaan kotimaisesta firmasta olipa se kuka tahansa.
Eka osuma oli tälle sivulle :(Herranjestas.. Googletin sanoilla "Mike siren ja anssi manninen riita" niin ensimmäinen osuma antoi linkin suoraan ketjuun ja vielä oikealle sivulle, siintä n. 10 sivua taaksepäin josta asiaa koko jutun alkamisesta.. Ei pahalla, mutta aika heikkoa etsimises on ollu, jos nyt oot ees yrittän etsiä!
Miksi et? Ja pulju voi hyvin Saa laatua hyvään hintaan Anssi on tosi hyvä tyyppi kun siihen tutustuu. Nyt taas tuomitaan ihminen tuntematta tätä lainkaan. Ja mitä noihin sananvaihtoihin tulee, niin kyllä siihen edelleen aina kaksi tarvitaan, että riita syntyy. Se mikä on kummallista tässä kovassa kilpailussa, niin esim. Fitnesstukku ei maksa tietääkseni veroja Suomeen?! ja saa silti täällä kauppaa tehdä. Se on aikamoinen etu. Itse ainakin haluan, että ostetaan kotimaisesta firmasta olipa se kuka tahansa.