BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miksei kukaan valota vähän mitä tämä "paska" oikein on. Faktat tiskiin niin ei tarvitse enään kenenkään ihmetellä asiaa.

Tee kotitehtäväsi ja lue Miken ketjua. Sieltä löytynee ainakin osa. Google sopivin hakusanoin voisi auttaa sinua löytämään aarteen. Vähän vaivannäköä hei.
 
Ja sä et varmaan ole nähnyt mitä maileja ja vittuiluja mä olen siltä suunnalta saanut? Kyllä mä sen tiedän, että teidän mielestä kaikki mitä teen, on perseestä, mutta mitä sitten? Tässä asiassa on henkilökohtaiset perusteet ja IKINÄ se ei tule muuttumaan. Mun pitäis vielä muka antaa ilmaista markkinointia täällä ihan vapaasti? Vitut sanon minä, ei kaiken sen paskan jälkeen.

Nämä asiat menee aina siten, että toisella osapuolella on otsassa kyrpä jolla voisi kyntää neliökilometrin siperian takametsän routapeltoa perunamaaksi, ja toinen osapuoli unohtaa ja jatkaa elämäänsä. Se on ihan itsestä kiinni kumman puolen valitsee, ymmärräthän? Jos minä kuljen kadulla ja koira haukkuu minulle, en minä siitä välitä. Sehän on vaan surkea rakki, mitä väliä. Jos idiootti haukkuu, miksi siihen pitäisi reagoida eri tavoin? Sehän on vaan idiootti. Elämä on liian lyhyt jotta kannattaisi jäädä pällistelemään kyrpä otsassa vain sen vuoksi joku idiootti vuodattaa paskaa niskaan. Mitä väliä, oikeesti, sillä sehän on vaan idiootti. Ei kannata vetää lippua siihen salkoon joka otsassa seisoo, vaan antaa sen näivettyä pois :D
 
Ja Huom! Kaikki Suomen todelliset bodymiehet tekee omalla tavallaan ja menestyy. Ei siihen Mikeä ja persekuvia tarvita.

En tiedä, voiko Mikeä kiittää bodymiesten kunnosta, mutta onhan se persettä nuolemattakin selvää, että on Mike tehnyt kuitenkin hyvää duunia skenen eteen. Veikkaanpa, että mies on tuonut kuvillaan ja etenkin keskustelupalstansa ansiosta esiin ihmisiä, jotka ovat kuvien ja keskustelun myötä saaneet jokusen fanipojan/-tytön joukkoihinsa, eikä se ole ikinä pahasta. Veikkaanpa myös, että Miken materiaalin kautta Fast on saanut jokusen asiakkaan ja jokainen asiakas Fastille on luultavasti pieni tuki Fastin urheilijoille. Esimerkkinä viime ajoilta mainittakoon wlogien kautta pystymetsän kansalaisille tutummaksi tullut Vitargo, jota peruspakkislainen käy hakemassa Prismasta Fastin pussissa. Ehkä tuon tehtävän tekisi joku toinen, jos Mikeä ei olisi, mutta kyllähän se musta jotakin kertoo miehen ammattitaidosta, kun kovia suomalaisnimiä saadaan kameran eteen.

Kannattaa lisäksi muistaa, että Mike tekee hyvää työtä vähemmän vakavissaan oleville ja aloitteleville bodareille. Mulkumpi jätkä laittais kaikki MnM:t ja wlogit maksukortille, mutta nyt jokainen internetin ihmelapsi voi katsoa treenivinkkejä Suomen eturivin kehonrakentajilta. Ja samalla Nyyssölä ja Wilenius saattaa saada hiukan nimeään esiin salin pukuhuonekeskustelussa.

Pakkistyyliin luonnollisesti tämä luokitellaan nuoleskeluksi, koska on olemassa ainoastaan kritisoijia ja nuoleskelijoita. Tämän viestin tarkoitus on kuitenkin kertoa oma mielipiteeni Miken työstä. En mielestäni ole samaa mieltä Miken kanssa ihan joka asiasta, mutta se ei silti tarkoita, että herra Pakkotoisto olisi turha jätkä.

Tuskin ketään kiinnostaa, mutta kasvaapa pippeli, kun yksi viesti tilastoihin napahtaa.
 
Nämä asiat menee aina siten, että toisella osapuolella on otsassa kyrpä jolla voisi kyntää neliökilometrin siperian takametsän routapeltoa perunamaaksi, ja toinen osapuoli unohtaa ja jatkaa elämäänsä. Se on ihan itsestä kiinni kumman puolen valitsee, ymmärräthän? Jos minä kuljen kadulla ja koira haukkuu minulle, en minä siitä välitä. Sehän on vaan surkea rakki, mitä väliä. Jos idiootti haukkuu, miksi siihen pitäisi reagoida eri tavoin? Sehän on vaan idiootti. Elämä on liian lyhyt jotta kannattaisi jäädä pällistelemään kyrpä otsassa vain sen vuoksi joku idiootti vuodattaa paskaa niskaan. Mitä väliä, oikeesti, sillä sehän on vaan idiootti. Ei kannata vetää lippua siihen salkoon joka otsassa seisoo, vaan antaa sen näivettyä pois :D

Mietitäänpä nyt taas. Jos markkinamies laittaa sulle mailin, että olet paskahousu ja tulen vetämään sua käkättimeen, niin etkö provosoidu? Kyse kuitenkin jumalauta aikuisesta miehestä, joka käyttäytyy kuin yläasteikäinen, joten aivan oikein heittää ukon nimi muualle.
 
Ja sä et varmaan ole nähnyt mitä maileja ja vittuiluja mä olen siltä suunnalta saanut? Kyllä mä sen tiedän, että teidän mielestä kaikki mitä teen, on perseestä, mutta mitä sitten? Tässä asiassa on henkilökohtaiset perusteet ja IKINÄ se ei tule muuttumaan. Mun pitäis vielä muka ilmaista markkinointia täällä ihan vapaasti? Vitut sanon minä, ei kaiken sen paskan jälkeen.

Minun mielestä asiasta pitäisi pystyä sopimaan. Eikai jotkut kirjoitukset voi aiheuttaa noin kauheaa vihaa? Jos itsekin olisin tässä vuosien varrella kaikista ikävistä viesteistä ym. elinikäiset vihat ottanut, niin aika vaikeaa olisi elää. Tässä kärsii turhaan sivullisetkin. Meidän puolelta sovinto varmasti onnistuisi. Itsekin olen vuosia osallistunut tänne keskusteluihin ja omalta osaltani tuonut sisältöä Pakkotoistolla ja näin mielellään myös jatkossa teen, vaikka siitä välillisesti hyötyy kilpaileva firma. Sanoin jo aikaa sitten, että ei ollut pakkislaisten etu, kun yksi firma osti nämä sivut. Mutta se oli Mikelle hyvä diili ja näin ollen ymmärrettävää. Uskon kuitenkin, että olisi useamman firman kanssa saanut vähintään yhtä hyvän diilin. Mutta niinkuin joku sanoi, on myös vaihtoehtoisia sivuja, missä sensuuria ei harrasteta ja tietoa saa levittää vapaasti. Peace, Supermassa kuittaa Madeiralta :)
 
Tee kotitehtäväsi ja lue Miken ketjua. Sieltä löytynee ainakin osa. Google sopivin hakusanoin voisi auttaa sinua löytämään aarteen. Vähän vaivannäköä hei.

Oon nyt kaks tuntia lukenut ketjuja ja googlettanut, enkä vieläkään keksi syytä tollaselle vihalle. Siksi pyysin selvennystä.
Aika hyvä kommentti btw, "vähän vaivannäköä hei." Vai vähän vaivannäköä kun Mikenkin ketjussa on tuhansia viestejä!!!! Mikään helvetin HE-man ole..
 
Oon nyt kaks tuntia lukenut ketjuja ja googlettanut, enkä vieläkään keksi syytä tollaselle vihalle. Siksi pyysin selvennystä.
Aika hyvä kommentti btw, "vähän vaivannäköä hei." Vai vähän vaivannäköä kun Mikenkin ketjussa on tuhansia viestejä!!!! Mikään helvetin HE-man ole..

En ottanut aikaa, mutta ei kestä kauaa kirjottaa erään henkilön nimi + pakkotoisto erääseen hakukoneeseen ja boom, alkaa viestejä tulemaan. Tuli otettua pari hauskaa screenshottiakin tuolta.

Markolle hyviä hetkiä Madeiralle ja kiitoksia videoista! Mistä muuten johtuu, etten ole löytänyt tuota Jurvansuun treenipätkää YouTube-kanavaltasi, vaan tästä ketjusta, vaikka Supermassa on lataaja?
 
Oon nyt kaks tuntia lukenut ketjuja ja googlettanut, enkä vieläkään keksi syytä tollaselle vihalle. Siksi pyysin selvennystä.
Aika hyvä kommentti btw, "vähän vaivannäköä hei." Vai vähän vaivannäköä kun Mikenkin ketjussa on tuhansia viestejä!!!! Mikään helvetin HE-man ole..

Entä onko siinä liikaa vaivannäköä tsekata kaksi viestiä ylempää posti, missä lainaamasi nimimerkki valottaa asiasta.
 
Oon nyt kaks tuntia lukenut ketjuja ja googlettanut, enkä vieläkään keksi syytä tollaselle vihalle. Siksi pyysin selvennystä.
Aika hyvä kommentti btw, "vähän vaivannäköä hei." Vai vähän vaivannäköä kun Mikenkin ketjussa on tuhansia viestejä!!!! Mikään helvetin HE-man ole..


Herranjestas.. Googletin sanoilla "Mike siren ja anssi manninen riita" niin ensimmäinen osuma antoi linkin suoraan ketjuun ja vielä oikealle sivulle, siintä n. 10 sivua taaksepäin josta asiaa koko jutun alkamisesta.. Ei pahalla, mutta aika heikkoa etsimises on ollu, jos nyt oot ees yrittän etsiä!
 
Noi mailit ei ole edes pahimpia, pelkkää vitun räksyttämistä. Tietäisitte mitä puhelimessa sain kuulla, niin teistä kukaan ei enää koskaan epäilisi mun motiiveja. Ja edelleen, tämä saitti on rakennettu yli 10 vuoden duunilla, täältä ei ilmaiseksi tulla lokkimaan mitään mainosta jos minä niin sanon. Tässä on kyse henkilökohtaisesta jutusta ja siihen ei Marko liity mitenkään. Maken kanssa kaikki on fine ja Makea tukisin niin mielelläni, mutta historia on kirjoitetty niin päin helvettiä, että mä en anna koskaan anteeksi. Ja mä annan anteeksi ihan helvetin paljon. Uskokaa tämän kerran mua, teistä KUKAAN ei mun saappaissa antais mitään näkyvyyttä.
 
Pidän ihmeenä että tuo Savon sponssin pulju on vielä pystyssä. Itse en tilaisi sieltä, vaikka puoli-ilmaiseksi saisin.

Miksi et? Ja pulju voi hyvin :) Saa laatua hyvään hintaan :) Anssi on tosi hyvä tyyppi kun siihen tutustuu. Nyt taas tuomitaan ihminen tuntematta tätä lainkaan. Ja mitä noihin sananvaihtoihin tulee, niin kyllä siihen edelleen aina kaksi tarvitaan, että riita syntyy. Se mikä on kummallista tässä kovassa kilpailussa, niin esim. Fitnesstukku ei maksa tietääkseni veroja Suomeen?! ja saa silti täällä kauppaa tehdä. Se on aikamoinen etu. Itse ainakin haluan, että ostetaan kotimaisesta firmasta olipa se kuka tahansa.
 
Siihen ei tarttettu kahta ihmistä kun sain erittäin törkeän puhelinsoiton. Olin Tampereella kuvauksissa ja kun tulin takaisin, niin D-vitamiinikeskustelu oli muka mun vika, vaikka mulla ei siellä sanaakaan ollut. Se törkein heitto tuli siitä ja se on semmoinen mitä en unohda koskaan. Mä silloin reiluna jätkänä poistin pyynnöstä kaikki negatiiviset puljua koskevat jutut vain huomatakseni, että seuraavaksi ollaan tulossa vetämään pataan. Ei ole näkynyt. Joten paskapuheet sikseen.

Kotimaisuus-jutussa samaa mieltä. Ne verot pitäis jäädä tänne, turhaan ne ulkomaille valuu.
 
Siihen ei tarttettu kahta ihmistä kun sain erittäin törkeän puhelinsoiton. Olin Tampereella kuvauksissa ja kun tulin takaisin, niin D-vitamiinikeskustelu oli muka mun vika, vaikka mulla ei siellä sanaakaan ollut. Se törkein heitto tuli siitä ja se on semmoinen mitä en unohda koskaan. Mä silloin reiluna jätkänä poistin pyynnöstä kaikki negatiiviset puljua koskevat jutut vain huomatakseni, että seuraavaksi ollaan tulossa vetämään pataan. Ei ole näkynyt. Joten paskapuheet sikseen.

Se oli väärinkäsitys se mistä lähti koko juttu. Tullaan vielä joku päivä hienoon rauhaa sinne teille päin :) Niin pienet piirit, että yritetään elää sovussa.
 
Mä elän sovussa mielellään kaikkien kanssa, mutta en tämän yhden kanssa, KOSKAAN. Väärinkäsityksiin reagointi oli sanonko, PIKKAISEN ylimitoitettua. Ja kaikille tiedoksi, Marko Savolainen on huipputyyppi ja hirveesti miehelle onnea toivotan bisneksissä, tää ei Makeen liity mitenkään tämä henkilökohtainen vitutus.
 
Fitnesstukku ei maksa tietääkseni veroja Suomeen?! ja saa silti täällä kauppaa tehdä. Se on aikamoinen etu. Itse ainakin haluan, että ostetaan kotimaisesta firmasta olipa se kuka tahansa.

Tuloverot menevät Ruotsiin, mutta on ALV-velvollinen Suomessa eli meidän maksama arvonlisävero menee kyllä Suomen verottajalle.
 
Herranjestas.. Googletin sanoilla "Mike siren ja anssi manninen riita" niin ensimmäinen osuma antoi linkin suoraan ketjuun ja vielä oikealle sivulle, siintä n. 10 sivua taaksepäin josta asiaa koko jutun alkamisesta.. Ei pahalla, mutta aika heikkoa etsimises on ollu, jos nyt oot ees yrittän etsiä!
Eka osuma oli tälle sivulle :(
 
Miksi et? Ja pulju voi hyvin :) Saa laatua hyvään hintaan :) Anssi on tosi hyvä tyyppi kun siihen tutustuu. Nyt taas tuomitaan ihminen tuntematta tätä lainkaan. Ja mitä noihin sananvaihtoihin tulee, niin kyllä siihen edelleen aina kaksi tarvitaan, että riita syntyy. Se mikä on kummallista tässä kovassa kilpailussa, niin esim. Fitnesstukku ei maksa tietääkseni veroja Suomeen?! ja saa silti täällä kauppaa tehdä. Se on aikamoinen etu. Itse ainakin haluan, että ostetaan kotimaisesta firmasta olipa se kuka tahansa.

Se menee niin että sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan, jos Anssilta saisi samaan hintaan kuin esim Fitnesstukusta tai monesta muusta sitä halvemmasta paikasta niin kyllä silloin tukisi sitä mutta kun toisesta paikasta saa tuplasti enemmän samaan hintaan niin sehän on selvä mistä tilataan !

Sama homma kaikissa muissakin tuotteissa kun pitäisi tukea kotimaisuutta niin tottakai sitä tukisi jos olisi edes LÄHELLÄ samaa hintaa kuin ulkolaiset mutta kun hinnat tuplasti kovemmat niin kyllä silloin ne jää kaupan hyllyyn !

Sithän se ois ihan sama mistä tilaisi jos rahaa ois kuin roskaa mutta varmasti suurinosa täälläkin ei kuulu tuohon kastiin...
 
Back
Ylös Bottom