BB PRO Marko Savolainen

Hannelina_21 sanoi:
marko on tehnyt 15 vuotta vilpittömän iloista duunia ja on saanu känsiä käteen mutta kivaa on ollut että on ollut ihmisillä luettavaa ja katsottavaa

Siis Savolainenhan on mielestäni Suomen kaikkien aikojen suurin kehonrakentaja ja varmasti hieno ihminen, mutta ei se ole tainnut ihan muiden hyväksi treenata 15 vuotta hyväntekeväisyys työnä. Tsemppiä Makelle kuitenkin kauheasti comebackiin :worship: Ja sori tämä häirintä...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika vainoharhaisilta vaikuttavat (mun mielestä) noi Hanneliinan postit. Kielioppikaan ei ole ollenkaan hallussa. Miksi Marko ei kirjoita itse. Ainakin täällä Pohjanmaalla on tapana, että mies hoitaa itse omat asiansa.
 
Kukahan ihme tämä hannelina_21 oikeen on... kuulostaa pahimman luokan groupielta.
Outoa tosiaan että jostakin ilmestyy yhtäkkiä tämmöisiä muutaman postin kaikkitietäjiä, jotka eivät osaa edes kunnon lauseita kirjoittaa.

Sitten tuosta rahankeruusta.
Tuommoinen julistekampanja voisi olla bueno, samallahan siinä tuettaisiin Markoakin. Tämä ehkä kiinnostaisi ihmisiä enemmän kuin suora rahankeräys.

Markolle kovasti tsemppiä
ja voisin tukeakin häntä ostamalla jonkunnäköisen julisteen.
 
jep täältäkin toivotetaan makelle onnistunutta paluuta mutta samalla olisin kiinnostunut tietämään mikä tän hannelinan osuus tässä paluussa on?
ainiin ja mie haluun kanssa :kuvia:
 
Kuinkahan kauan Make vielä saa täältä motivaatiota, kun tämä ketju menee tällaiseksi...

Marko tsemppiä treeniin. Näytä kaikille.
 
Hannelina_21 sanoi:
marko on tehnyt 15 vuotta vilpittömän iloista duunia ja on saanu känsiä käteen mutta kivaa on ollut että on ollut ihmisillä luettavaa ja katsottavaa

Tässä ei taida olla enää ollenkaan kyse Pakkiksesta, kuvista, korvauksista ynnä muista. Näköjään Miken haluttomuus maksaa parista kuvasta, laukaisi sussa jonkinlaisen silmittömän vuosikausien katkeruuden. Sori vaan, mutta se bodaaminen ei kyllä edelleenkään ole duunia siinä missä yrityksen pyörittäminen. Tai sitten voit pasteta tähän bodareiden työehtosopimuksen, minä en ole sellaisesta kuullut. Toki voidaan ajatella, että "yritys olen minä itse, ja tämä yritys myy tätä habaa eri tyyppisissä visuaalisissa muodoissa". Ehkä "hieman" väärä asenne lähteä kilpakehonrakentajaksi. Ja luvalla sanoen: olen täysin varma, että toi on tasan sun asenteesi.

Mä en todellakaan tajua, miten sä hahmotat työnteon ja siitä saatavan palkan suhteen. "15 vuotta on tehty ilmaiseksi töitä." Siis kenelle? Millä työpaikalla? Se on kuule kunnia, voitot, sponsorit ja mahd. kisapalkkiot, mitkä tässä vallitsevassa kansantaloudessa saa edelleenkin olla bodarin motivaattori ja tulonlähde. Älä käsitä väärin; arvostan aivan silmittömästi sitä duunia, minkä Marko on kroppansa eteen tehnyt. Se, että sä tunnut ajattelevan, että se on samanlaista duunia kuin insinöörin hommat tai 20 000 asiakkaan nettiportaalin ja lisäravinnekaupan pyörittäminen, on suoraan sanoen päin persettä ajateltu.
 
Alec sanoi:
olisin kiinnostunut tietämään mikä tän hannelinan osuus tässä paluussa on?

Sanoisin, että on se nätti tyttö, joka oli Maken mukana Mayor´silla....siis tyttöystävä, veikkaan....ja tuo Hannelina tuntuu vastailevan sen verran ärhäkkäästi tänään, että ellei kiellä tätä, niin taidan osua oikeaan...
 
Oneofus sanoi:
Sanoisin, että on se nätti tyttö, joka oli Maken mukana Mayor´silla....siis tyttöystävä, veikkaan....ja tuo Hannelina tuntuu vastailevan sen verran ärhäkkäästi tänään, että ellei kiellä tätä, niin taidan osua oikeaan...
joo jotain samansuuntaista olisin itsekkin veikannut
 
Ei tässä maassa kukaan amatööri tai ammattilaiskehonrakentaja tule maksamaan laskujaan millään kehonrakennusammatillaa, kun maailman huipuistakin vain muutama tienaa rahaa laskuihin pelkällä kehonrakennuksella(Taluksen sanojen mukaan näitä löytyy amerikastakin vain muutama). Sponsoritukea voi parhaimmillaan saada sen verran, että saa proteiinipurnukat joltain lisäravinnefirmalta ilman. Kehonrakennuksella kun ei tässä maassa ole minkäänlaista markkina-arvoa.
Tässä maassa ja muuallakin kannattaa hankkia se oikea työ, jolla maksaa laskut ja sitten ne sponsorit, jotka maksavat lisäravinteet ja mahdollisesti kisamatkat jenkkeihin ja muualle. Ja uskon, että Markolle tuon verran tukea Suomesta löytyy, mutta kukaan ei ikinään hänen laskujaan ala maksamaan.

Edit: Mulla on idea... Hankitaan pakkotoistolta se porukka kasaan, joka haluaa antaa "rahallista" tukea Markolle ja näillä rahoilla hankitaan pakkotoiston kaupasta sitten koko rahalla lisäravinteita Markolle. On ainakin lisäravinnepuoli sitten hoidossa. Tosin löytyykö täältä sitä todellista halua tukea?

Ja onko Markolla jo lisäravinnesponsori??
 
mattibodari sanoi:
Kukahan ihme tämä hannelina_21 oikeen on... kuulostaa pahimman luokan groupielta.
Outoa tosiaan että jostakin ilmestyy yhtäkkiä tämmöisiä muutaman postin kaikkitietäjiä, jotka eivät osaa edes kunnon lauseita kirjoittaa.

.
hanneliina ei oo mikään tietokone friikki niin ei jaksa varmaan nuita pilkkuja oikein sommitella ja ulkoasu jää vaikeasti luettavaksi:)


postien määräkö sen kertoo että minkälainen tyyppi on kyseessä eli vähän postannut ei voi tietää mistään mitään?

veikkaan että koko tässä tredissä hanneliina21 tietää eniten makesta ja hänen historiikistaan, ehkä jopa paremmin mitä make itse;).

hanneliina ota iisisti :piis:
 
IsoDino sanoi:
Ei tässä maassa kukaan amatööri tai ammattilaiskehonrakentaja tule maksamaan laskujaan millään kehonrakennusammatillaa, kun maailman huipuistakin vain muutama tienaa rahaa laskuihin pelkällä kehonrakennuksella(Taluksen sanojen mukaan näitä löytyy amerikastakin vain muutama).

Pitiks toi nyt noin töksäyttää. Pouttu kerkes varmaan jo lopettaa amiksen parturilinjan ku luuli pääsevänsä rahoille tulevasta kisaurastaan :eek:
 
ringside sanoi:
Tässä ei taida olla enää ollenkaan kyse Pakkiksesta, kuvista, korvauksista ynnä muista. Näköjään Miken haluttomuus maksaa parista kuvasta, laukaisi sussa jonkinlaisen silmittömän vuosikausien katkeruuden. Sori vaan, mutta se bodaaminen ei kyllä edelleenkään ole duunia siinä missä yrityksen pyörittäminen. Tai sitten voit pasteta tähän bodareiden työehtosopimuksen, minä en ole sellaisesta kuullut. Toki voidaan ajatella, että "yritys olen minä itse, ja tämä yritys myy tätä habaa eri tyyppisissä visuaalisissa muodoissa". Ehkä "hieman" väärä asenne lähteä kilpakehonrakentajaksi. Ja luvalla sanoen: olen täysin varma, että toi on tasan sun asenteesi.

Mä en todellakaan tajua, miten sä hahmotat työnteon ja siitä saatavan palkan suhteen. "15 vuotta on tehty ilmaiseksi töitä." Siis kenelle? Millä työpaikalla? Se on kuule kunnia, voitot, sponsorit ja mahd. kisapalkkiot, mitkä tässä vallitsevassa kansantaloudessa saa edelleenkin olla bodarin motivaattori ja tulonlähde. Älä käsitä väärin; arvostan aivan silmittömästi sitä duunia, minkä Marko on kroppansa eteen tehnyt. Se, että sä tunnut ajattelevan, että se on samanlaista duunia kuin insinöörin hommat tai 20 000 asiakkaan nettiportaalin ja lisäravinnekaupan pyörittäminen, on suoraan sanoen päin persettä ajateltu.
nimen omaan sponsorit jotka antavat muutaman proteiini pänikän pitäiskö sillä elää? siis kenelle töitä esimerkiksi lähes koko 90 luvun bodaus lehti eli markon jutuilla / kuvilla ja marko ei saanut mitään. kehonrakennus ei olekaan samanlaista duunia vaan 100 kertaa kovempaa muta ilman palkkaa suomessa
 
Jputavaa höpinää...

neutraali sanoi:
hanneliina ei oo mikään tietokone friikki niin ei jaksa varmaan nuita pilkkuja oikein sommitella ja ulkoasu jää vaikeasti luettavaksi:)


postien määräkö sen kertoo että minkälainen tyyppi on kyseessä eli vähän postannut ei voi tietää mistään mitään?

veikkaan että koko tässä tredissä hanneliina21 tietää eniten makesta ja hänen historiikistaan, ehkä jopa paremmin mitä make itse;).

hanneliina ota iisisti :piis:

Kuka hyvänsä, joka ei ole nukkunut läpi peruskoulun, tietää milloin käytetään isoa alkukirjainta, ja mihin välimerkit kuuluu...varsinkin jos puhuu jonkun puolesta; ei kukaan halua itseään edustettavan tuolla tavoin, kirjoittamalla kuin teinipeelo, jolta on jäänyt luku, ja kirjoitustaito saavuttamatta opettajien urheista yrityksistä huolimatta ;)
 
Hannelina_21 sanoi:
nimen omaan sponsorit jotka antavat muutaman proteiini pänikän pitäiskö sillä elää? siis kenelle töitä esimerkiksi lähes koko 90 luvun bodaus lehti eli markon jutuilla / kuvilla ja marko ei saanut mitään.
Mä en edes halua nähdä mitä Virtamo vastaa tähän. Jouni, jätä vastaamatta, muuten on soppa valmis. Tässä lupauksista huolimatta ei olla edes päästy keskustelemaan mistään Maken kanssa, joten tuo katkera tilitys saa loppua.
Kukaan ei halua alkaa kertaamaan mitä se työnteko on ollut tuon 90 luvun ajan. Nyt eletään tätä päivää ja Make on tekemässä paluuta, sä vain koitat hannele tehdä siitä helvetin vaikeaa. Elä sotke Maken kuvioita enempää.
 
jokainen on itse valinnut mitä haluaa tehdä,mitä siitä sit narisee jos tietää että sillä ei välttämättä lyö leiville.eiköhän rakkaus tähän lajiin pitäisi viedä eteenpäin ja lopettaa turhat marinat ja jaksaa keskittyä olennaiseen.
 
Wintikka sanoi:
Tekisi mieleni sanoa jotain terävää tässä vaiheessa, mutta jätänpä sanomatta.

PS. Make rulaa
Tässä vanhan liiton ukot tietää vähän vitusti teräviä kommentteja, mutta se joka vanhoja muistelee, sitä munalla silmään (nyt rinkku varmaan herkiää oikein hehkuttamaan vanhoilla jutuilla):D

Referaatti tredistä:

- Tredi luettu kohta 200 tuhatta kertaa.
- Järjetön määrä Make faneja odottaa updatea kuvien muodossa.
- Joku heittää ilmaan keräysjutun, jolla avustetaan Makea paluussa, Pakkotoisto osoittaa halukkuutensa.
- Maken edustaja(?) sanoo tulevansa jutteleen asiasta, vetää puihin mutta sanoo tulevansa uudestaan.
- Hanneliina ilmestyy palstalle ja huutaa mitä vääryyttä ammattilainen kokee Suomessa, hanneliina vihaa heti saitin omistajaa, potentiaalista sponsoria
- Mike suuttuu ja sitä vituttaa
- Kukaan ei saa kuvia, Make ei saa mitään sponsseja, ei mitään keräysrahaa ja kaikkia vituttaa.
- hannele viedään äidinkielenkurssille
- Pakkotoisto jatkaa useiden muiden kisaajien pienimuotoista sponssaamista, Tommi Heinonen, Jukka Huoponen, Salla Kauranen, Jouko Ahola, Maija Lehtonen.
- Rinkku tulee trediin mukaan
- Kaikilla on taas kivaa
 
Pakenikomopo....

Hannelina_21 sanoi:
nimen omaan sponsorit jotka antavat muutaman proteiini pänikän pitäiskö sillä elää? siis kenelle töitä esimerkiksi lähes koko 90 luvun bodaus lehti eli markon jutuilla / kuvilla ja marko ei saanut mitään. kehonrakennus ei olekaan samanlaista duunia vaan 100 kertaa kovempaa muta ilman palkkaa suomessa

Tädiltähän karkaa mopo ihan tyystin...Taidatkin edustaa tässä keskustelussa jotain ihan muuta kuin Markon tukijoukkoja, koska tuota hölynpölyäsi on hiukan vaikea ottaa todesta. Jos esim. joku valtakunnanidiootti kuten Nykänen osaa ottaa rahaa lehtijutuistaan, niin yrität väittää ettei Savolainen osaa...ei kai se karju ihan eilen ole syntynyt? Ja by the way, mistäs sitten kaikki sponssit, rahat, kisamatkat, kuka ne maksoi? Marko itse jakamalla mainoksia treenien välissä tms. perinteisellä? Kiersikö Marko itse ovelta ovelle sponsseja kerjäämässä, vai tekikö sen duunin joku muu, esim. KP? Jos karjun tietä menestykseen tasoitetaan hänen puolestaan, niin jonkinlainen kiitos/palkkio kai niillekkin kuuluu jotka sen työn tekee?
 
Back
Ylös Bottom