Tässä ei taida olla enää ollenkaan kyse Pakkiksesta, kuvista, korvauksista ynnä muista. Näköjään Miken haluttomuus maksaa parista kuvasta, laukaisi sussa jonkinlaisen silmittömän vuosikausien katkeruuden. Sori vaan, mutta se bodaaminen ei kyllä edelleenkään ole duunia siinä missä yrityksen pyörittäminen. Tai sitten voit pasteta tähän bodareiden työehtosopimuksen, minä en ole sellaisesta kuullut. Toki voidaan ajatella, että "yritys olen minä itse, ja tämä yritys myy tätä habaa eri tyyppisissä visuaalisissa muodoissa". Ehkä "hieman" väärä asenne lähteä kilpakehonrakentajaksi. Ja luvalla sanoen: olen täysin varma, että toi on tasan sun asenteesi.
Mä en todellakaan tajua, miten sä hahmotat työnteon ja siitä saatavan palkan suhteen. "15 vuotta on tehty ilmaiseksi töitä." Siis kenelle? Millä työpaikalla? Se on kuule kunnia, voitot, sponsorit ja mahd. kisapalkkiot, mitkä tässä vallitsevassa kansantaloudessa saa edelleenkin olla bodarin motivaattori ja tulonlähde. Älä käsitä väärin; arvostan aivan silmittömästi sitä duunia, minkä Marko on kroppansa eteen tehnyt. Se, että sä tunnut ajattelevan, että se on samanlaista duunia kuin insinöörin hommat tai 20 000 asiakkaan nettiportaalin ja lisäravinnekaupan pyörittäminen, on suoraan sanoen päin persettä ajateltu.