BB PRO Marko Savolainen

Taas puhutaan paljon Kp:sta ja muusta Savolaiseen liittyvästä, vaikka ei todellisuudessa tiedetä tilanteesta mitään :down:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Ei kai se forumin vika ole jos joku käyttäjä sanoo negatiivista?
Ei. Mutta jos minua haukuttaisiin jatkuvasti omalla nimelläni tuntemattomien toimesta jollain forumilla, niin kyllä se pistäisi vituttamaan. Enkä kuuluisi forumin ihailijoihin.

Mutta eihän tälle mitään voi tietenkään. En missään nimessä kannata sananvapauden rajoittamista.
 
Mike sanoi:
Ei ollut, olin Alastarolla ja missasin osan puheluista. Nitroautojen paukkeessa ei pahemmin puhelimeen puhuta.
:offtopic: Siellä oli jostain syystä aika paska kenttä. Koitin serkkupojalle soitella, kun sekin oli siellä, ja aina vaan sanottiin että ei saada yhteyttä. Monta kertaa jouduin soittaan, ennen kuin onnistu.
 
neutraali sanoi:
kannattaakohan näitä "asiantuntevia" kommentteja heitellä kun et pätkääkään tiedä miks ne välit aikoinaan meni. ei se todellakaan ainaakaan kp:n syytä ole ollut.

Niinpä niin... Eiköhän kuitenkin aika monet tiedä, minkä takia markon ura on ollut sellaista vuoristorataa... Ei siitä kannata alkaa Ouramaa syyttelemään.
Että oikein "arveluttava" tyyppi :lol2: taitaa taas kokemuksen syvä rintaääni puhua.

Miksiköhän markon kuvat hävisivät bodyn sivuilta...
 
Olisiko muuten kenelläkään niitä kuvia koneella? Itse en tajunnut eilen ottaa ja tänään kun sinne menin niitä en enää saanut. Jos olisi saanut tuohon nimen alle sen yhden uuden kuvan. Kun tässä Marko on Supermassa kirjan näkemisen jälkeen ollut tällanen "innoittaja" ja motivaation lähde. Siis kokonsa puolesta...
 
mättääkö mikä ?

Mike sanoi:
Mikä mättää? Koko Pakkis huutaa kuvia ja hei, tämä tredi on nyt katsottu 180 TUHATTA kertaa.

Ei siinä kuule paljon pauku pakkiksen media- arvo, kun takana on body- lehden poppoo, joitten tukijoitten hallussa on se uusi ihmemolekyyli HICA; sillä kun ruokitaan tuota Markoa kotva tai kaksi, niin äijästä tulee niin iso ettei se mahdu koko suomeen...tuon mediankin arvo on vähän niin ja näin, sillä pakkiksen media-arvo syntyy käyttäjien rakkaudesta saittiin. Kaikille muille se on roinafoorumin koti, ja jos ammattilaisena kilpailevan pitää valita media jonka kautta haluaa julkisuutta, niin eiköhän kansallinen bodauksen ykköslehti ole kuitenkin mielekkäämpi valinta ? Pakkis on arvokas foorumi, ja sille kaikki kunnia, mutta katu- uskottavuus tavallisten Virtasten silmissä on pikkaisen hauras...
 
vai vielä kuvia...

Animal1234 sanoi:
Olisiko muuten kenelläkään niitä kuvia koneella? Itse en tajunnut eilen ottaa ja tänään kun sinne menin niitä en enää saanut. Jos olisi saanut tuohon nimen alle sen yhden uuden kuvan. Kun tässä Marko on Supermassa kirjan näkemisen jälkeen ollut tällanen "innoittaja" ja motivaation lähde. Siis kokonsa puolesta...

Marko näytti paksulta niinkuin aina massakaudella, ja isolta; varsinkin hauispuoli näytti jopa siltä, että saattaa valtakunnanspekulaattoreilta kastua pöksyt, kun herkuttelevat ajatuksella siitä että poseerausöljät ovat menneet väärään käyttöön...oli aika pallomaiset habat, mutta tuossa kunnossa ilman kireyttä ne näyttääkin kummallisilta. Tuosta kun tinttaa hyvän dietin ja saa perusasiat kuntoon, niin paha vastus siitä tulee aika monelle...Toivottavasti
ikä on tuonut pollaankin lisää kilpailukestoa, ettei mene motivaatio ongelmiin
koko comeback.
 
Nuo pari viimeistä postausta kirjoitin aikamoisessa soosissa joten niitä ei tarvii ottaa huomioon :nolo:
 
heinis sanoi:
jos ammattilaisena kilpailevan pitää valita media jonka kautta haluaa julkisuutta, niin eiköhän kansallinen bodauksen ykköslehti ole kuitenkin mielekkäämpi valinta ? ...

Planeetan ykkösbodylehti on vielä parempi media näkyvyyden kannalta kuin Suomen ykköslehti :)

Ihmehomma, että KP:n sivuilta häipyi se artikkeli kuin pieru saharaan...
 
muffy sanoi:
No tästä KP kertoi minulle henk. koht. aika kauan aikaa sitten muuten puhelimessa, että hän teki kyllä kaikkensa auttaakseen Markon tilannetta, kaikin mahdollisin tavoin ja tosi pitkän aikaa, mutta kuitenkin tuloksetta. Jossain vaiheessa sitä ilmeisesti huomaa että vaikka mitä teet, apu menee harakoille eikä enää hyödytä. Eiköhän KP:kin ihan ihminen sentään vielä ole...
täyttä paskaa kp ynnä muut kaikki suomen bodaus julkaisut elivät koko 90 luvun markon jutuilla ja marko itse ei saanut latin latia tämä on totuus. mutta enää niin ei ole marko tulee vaatimaan kaikesta korvaksen oli se mitä tahansa. kyllä markon maineella ois hyvä manageri jotain saanu aikaan
 
Anssi Manninen sanoi:
Ihmehomma, että KP:n sivuilta häipyi se artikkeli kuin pieru saharaan...
juttu katosi koska kp:n kans oli sovittu tai itse asiassa kp itse sanoi että mitään kuvia ei julkaistas ennen lokakuuta mutta hups miten taas kerran kävi täyttä kusetusta halus olla vaan ensimmäisenä mutta nyt tulikin semmoinen nootti että
 
heinis sanoi:
Ei siinä kuule paljon pauku pakkiksen media- arvo, kun takana on body- lehden poppoo, joitten tukijoitten hallussa on se uusi ihmemolekyyli HICA; sillä kun ruokitaan tuota Markoa kotva tai kaksi, niin äijästä tulee niin iso ettei se mahdu koko suomeen...tuon mediankin arvo on vähän niin ja näin, sillä pakkiksen media-arvo syntyy käyttäjien rakkaudesta saittiin. Kaikille muille se on roinafoorumin koti, ja jos ammattilaisena kilpailevan pitää valita media jonka kautta haluaa julkisuutta, niin eiköhän kansallinen bodauksen ykköslehti ole kuitenkin mielekkäämpi valinta ? Pakkis on arvokas foorumi, ja sille kaikki kunnia, mutta katu- uskottavuus tavallisten Virtasten silmissä on pikkaisen hauras...
suomi on niin pieni maa että on ihan sama mistä se raha marko on saanut tältä palstalta niin paljon positiivista energiaa että haluaa sen kyllä korvata jotenkin jossain vaiheessa
 
Hannelina_21 sanoi:
juttu katosi koska kp:n kans oli sovittu tai itse asiassa kp itse sanoi että mitään kuvia ei julkaistas ennen lokakuuta mutta hups miten taas kerran kävi täyttä kusetusta halus olla vaan ensimmäisenä mutta nyt tulikin semmoinen nootti että
No antaako Make meille preview kuvia vai ei? Fanit haluaa kuvia ja koitan ne toimittaa.
 
Hannelina_21 sanoi:
juttu katosi koska kp:n kans oli sovittu tai itse asiassa kp itse sanoi että mitään kuvia ei julkaistas ennen lokakuuta mutta hups miten taas kerran kävi täyttä kusetusta halus olla vaan ensimmäisenä mutta nyt tulikin semmoinen nootti että

Joo, asia selviskin just kun Make soitti...
 
Mike sanoi:
No ei kuvien suhteen mitään neuvottelemaan aleta, kuhan otetaan makeet kuvat ja annetaan faneille sitä mitä ne haluaa. Jos siitä nyt maksaa pitää että annetaan faneille mitä ne haluaa, niin metsässä ollaan.
no tuletko ouluun vaan pitääkö markon matkatkin maksaa itse
 
Mike sanoi:
No ei kuvien suhteen mitään neuvottelemaan aleta, kuhan otetaan makeet kuvat ja annetaan faneille sitä mitä ne haluaa. Jos siitä nyt maksaa pitää että annetaan faneille mitä ne haluaa, niin metsässä ollaan.
jos markon pitää maksaa matkat ja kaikki ruokailut ynnä muut niin missä sitten ollaan perseessä herätkää tämä on ammatti-urheilua 24 h päivässä j
oka saatanan päivä eikä nyt olla valmistautumassa sm kisoihin
 
Back
Ylös Bottom