BB PRO Marko Savolainen

Marko ei ole nyt hesassa,kuvia ei ole siitä syystä laitettu vielä liikkeelle,koska sponsori kuviot ovat vielä osittain auki.Kotisivuja ollaan suunnittelemassa ym.Itse olen auttanut Makea aikalaille,vaikka en ole mikään ammattilainen kyseisessä tehtävässä,mutta mikä tärkeintä mies on kyllä kunnossa ja asenne kohdallaan.Yritän/yritetään laittaa asiat siihen malliin,et Massa on vieläkin Massampi vuoden sisällä.On tulossa fani tuotteita ym. esim. treeni dvd ja sen tekemistä varten tullaan kysymään mikä teitä Makessa kiinnostaa ja haluatte tietää.Se tehdään teidän ehdoilla.Silloin voitte esittää aiheiden suhteen toivomuksia.Dvd tehdään, kun on laitettu miestä hiukan tiukemmaksi.Huomenna käyn pakkotoiston toimistolla juttelemassa.Yrittäkää olla kärsivällisiä,koska kaiki asiat vaativat aikansa.Jämeriä treenejä muillekkin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jyke66 sanoi:
Se tehdään teidän ehdoilla.

Hienoa! :rock:

Tähän lauseeseen kiteytyy paljon. :thumbs:
 
Hannelina_21 sanoi:
juttu katosi koska kp:n kans oli sovittu tai itse asiassa kp itse sanoi että mitään kuvia ei julkaistas ennen lokakuuta mutta hups miten taas kerran kävi täyttä kusetusta halus olla vaan ensimmäisenä mutta nyt tulikin semmoinen nootti että

Onko näin? Minusta näyttää, että body lehden saittia vaivaa pikkuinen bugi, joka poistaa edellisen uutisen aina kun palstalle tulee uusi; siellä nimittäin roikkuu toiseksi uusin juttu (olympia jotain...), mutta uusin juttu on vaihtunut nyt ainakin neljästi, eli ensin siinä oli joku mömmömainos, sitten Maken juttu, seuraavana Weiderin protsku tms. soosi, ja nyt Mentulan kuulumisia....mitään noista ei löydy arkistoista sen enempää kuin Makenkaan juttua ;)
 
Ja nyt pakkotoiston lukijat tärrää ja odottaa jatkaako Hannelina vai saadaanko juttu taas luistamaan oikeaan suuntaan :D Jatkan tarkkailua, erityisesti kiinnostaa: mitä tekee mike? jatkaako ringside... jää nähtäväksi :rock:
 
Mike sanoi:
Tässä vanhan liiton ukot tietää vähän vitusti teräviä kommentteja, mutta se joka vanhoja muistelee, sitä munalla silmään (nyt rinkku varmaan herkiää oikein hehkuttamaan vanhoilla jutuilla):D

Referaatti tredistä:

- Tredi luettu kohta 200 tuhatta kertaa.
- Järjetön määrä Make faneja odottaa updatea kuvien muodossa.
- Joku heittää ilmaan keräysjutun, jolla avustetaan Makea paluussa, Pakkotoisto osoittaa halukkuutensa.
- Maken edustaja(?) sanoo tulevansa jutteleen asiasta, vetää puihin mutta sanoo tulevansa uudestaan.
- Hanneliina ilmestyy palstalle ja huutaa mitä vääryyttä ammattilainen kokee Suomessa, hanneliina vihaa heti saitin omistajaa, potentiaalista sponsoria
- Mike suuttuu ja sitä vituttaa
- Kukaan ei saa kuvia, Make ei saa mitään sponsseja, ei mitään keräysrahaa ja kaikkia vituttaa.
- hannele viedään äidinkielenkurssille
- Pakkotoisto jatkaa useiden muiden kisaajien pienimuotoista sponssaamista, Tommi Heinonen, Jukka Huoponen, Salla Kauranen, Jouko Ahola, Maija Lehtonen.
- Rinkku tulee trediin mukaan
- Kaikilla on taas kivaa
Hannele palasi kielioppikurssilta ja kuten yleensä koulussa adrenaliinitasot (huom. yhdyssana :hyper: ) laskivat nollarajan alapuolelle. Mike,(tietokonekoulussa opetettiin, että harjaantuneet tietokoneen käyttäjät laittavat pilkun jälkeen välilyönnin, jotta tekstistä saa selvää :eek: ) en millään muotoa tahtonut suututtaa Sinua (kieliopillinen vinkki: kohteliaasti puhuteltaessa käytetään suurta kirjainta ;) ). En ollut Sinulle, tai kenellekään muullekaan henkilökohtaisesti vihainen. Olen samaa mieltä kanssasi siinä, että Make on `symppis`, ja itse turhankin vaatimaton.
 
Oikeasti, nyt helvettiin kaikki negatiivisuus tästä tredistä. Make on tekemässä paluuta ja se on aivan saatanan hieno juttu! :rock:

Puhaltakaa nyt vaan yhteen hiileen ja olkaa kärsivällisiä, kyllä sponssiasiat etc. saadaan sovittua.


Makelle tajuttomasti tsemiä ja kovia treenejä! :thumbs:
 
Anteeksi, etten ole noita kaikkia sivuja lukenut, mutta kaiholla muistelen, kuinka nuorena poikana Goldsilla reenaillessani satuin joskus näkemään Markon treenaavan. Hyvä jumala niitä painoja! silloin ei edes tajunnu, kuinka hirveet voimat "Marko-pojulla" oli. Työkaverini (aikoinaan melkoinen korsto hänkin) kertoi kerran auttaneensa "Massakarhu-Savolaista" penkissä tekemään negatiivisia 220-kilolla! Kolleegani painoi tätä hirveetä romumäärää alas, ja Marko pökkäili ylös! Että silleen..! Goldsilla reenaili silloin, - ja myöhemmin muitakin hemmetin vahvoja äijiä (itse en kuulunut/kuulu vieläkään niihin). Mm. Kirin Rikukin oli "kohtuullisen" vahva. Oli kiva kattella, kun bodaritkin oli perkeleen vahvoja! :offtopic:
 
heinis sanoi:
Kuka hyvänsä, joka ei ole nukkunut läpi peruskoulun, tietää milloin käytetään isoa alkukirjainta, ja mihin välimerkit kuuluu...varsinkin jos puhuu jonkun puolesta; ei kukaan halua itseään edustettavan tuolla tavoin, kirjoittamalla kuin teinipeelo, jolta on jäänyt luku, ja kirjoitustaito saavuttamatta opettajien urheista yrityksistä huolimatta ;)
Noh. Ei tämä sinunkaan viesti kyllä kovin hyvää kielioppia edusta. Yhtä kauheata pilkkuvilinää vailla pistettä.
 
Kyllä nyt jotain preview-kuvia voisi ihan hyvin ilmaiseksi "antaa". Tuskimpa Colemanit ja kumppanitkaan ottavat rahaa jokaisesta off-season kuvistaan mitä noille jenkki-saiteille tulee? Eri asia olisi jos kuva menisi johonkin lehteen, jolloin kuvan avulla myytäisiin lehteä.
 
Kyllä toi treenivideo kuulostaa hyvältä jos se on vähänkin vaivalla toteutettu. Täältä yksi ennakkotilaus. Tsemppiä Makella. Nyt lähden sheivaa salille habaa :david:
 
Pilkunnnainnin mestaruuskilpailu?

XXL sanoi:
Noh. Ei tämä sinunkaan viesti kyllä kovin hyvää kielioppia edusta. Yhtä kauheata pilkkuvilinää vailla pistettä.

Luveppaa uudelleen, siinähän on pisteitä vaikka kuinka, ja jopa yksi puolipiste. Ei välttämättä anatomisesti 100% oikein, mutta verrattuna tähän teinityyliin: " mul kun nostaa tota penkkiä nii ikävästi kihnuttaa tuolta tiätsä niiku nikamavälistä mutku nostaa käsin nii ei vihlo"...Ymmärrät kai eron...anyway; tämä threadi on joka tapauksessa niin pois raiteiltaan, että lopetetaan tämä kielioppijahkailu ja keskitytään itse asiaan...

Tuo keräys/kolehti/sponssi Makelle on periaatteessa hyvä ajatus, mutta se pitää ajatella loppuun saakka, sillä hommasta ei tule mitään ihan noin vaan heittämällä. Tarvitaan joku joka organisoi ja valvoo koko homman, ja tarvittaessa makselee verot sun muut (ei ole kiva ajatus jos Make saa xxxx euron sponssin ja joutuu verottajan hampaisiin sen takia), joten tuota pitäisi vähän hauduttaa...kellä on aromipesä, johon mahtuu noin isoja ajatuksia? :D
 
Hittoon täältä jotkut kieliopin vatvomis postit. Ei kiinnosta ketään! Tai ketä kiinnostaa, tehkää oma threadi sille miten elämän suurin ja vaikein asia on se, kun toiset tekee kirjoitusvirheitä.

Ja itse asia. Loistavaa että Make tekee paluuta. Itse kun seuraan enemmän voimalajeja, niin maailmassa on tällä hetkellä 2kpl bodareita joiden kehitys kiinnostaa. Toinen on big Ronnie, ja toinen on Marko Savolainen. Maken paluuta on odotettu pitkään, ja on mieletöntä että paluu on totista totta! Luulin ettei suomen bodauksessa ole seuraavaan 15 vuoteen enää mitään seurattavaa, joka minua kiinnostaisi. Tsemppiä etenemiseen.
Kerran olen Maken nähnyt livenä, kävi posettamassa Kuopion jäähallissa. Kunto oli kova, toivottavasti pian kunto on taas sama. Ja olis hieno homma, jos samanlaisia posetusjuttuja taas olisi muiden tapahtumien yhteydessä nähtävillä.
 
Oneofus sanoi:
Sanoisin, että on se nätti tyttö, joka oli Maken mukana Mayor´silla....siis tyttöystävä, veikkaan....ja tuo Hannelina tuntuu vastailevan sen verran ärhäkkäästi tänään, että ellei kiellä tätä, niin taidan osua oikeaan...


Tämä itsellänikin tuli mieleen. Eli Hannele on se brunette, joka oli mayorsillä viime to kans jumppaamassa.
 
Sportman81 sanoi:
Tämä itsellänikin tuli mieleen. Eli Hannele on se brunette, joka oli mayorsillä viime to kans jumppaamassa.
Tai sitten se on se blondi, joka parhaillaan nauraa kuollakseen teidän spekulaatioille. Älkää ujostelko, kysykää siltä suoraan, ei se pure :D
 
Hienoa, että Make on tekemässä paluuta. Kerkesin kurkata kuvat kp:n saitilta ja hienossa kunnossa alkaa mies olemaan! Paljon tsemppiä Makelle, toivon sydämestäni, että kaikki onnistuu tällä kertaa. :rock:

Mutta mitä tulee tähän muuhun lätinään, niin jos Hannelet ja kumppanit tosiaan ovat Maken taustajoukoissa, niin suosittelisin hoitamaan bisnekset tämän palstan ulkopuolella. Täällä nähdyt keskustelut eivät vie kenenkään asiaa eteenpäin! Jos jonkun yrityksen kanssa haluaa yhteistyöhön, niin asiat hoituvat varmasti parhaiten kyseisen firman henkistön kanssa neuvottelemalla, ei palstalle huutelemalla. Näin ainakin luulisin..
 
Joo-o. Eiköhän tosiaan ole aika palata itse asiaan ja jatkaa Maken tsemppaamista lavoille?

Tää vittuilu, kitinä, katkeruus ja paska kielioppi ei johda mihinkään (positiiviseen).
 
Sumppari sanoi:
Hittoon täältä jotkut kieliopin vatvomis postit. Ei kiinnosta ketään! Tai ketä kiinnostaa, tehkää oma threadi sille miten elämän suurin ja vaikein asia on se, kun toiset tekee kirjoitusvirheitä.

.
:offtopic: samaa mieltä, valitettavasti täällä on aina nuita perkeleen näsä viisastelijoita viisastelemassa näistä kirjoitus asioista. siis ketä vittua oikeesti voi kiinnostaa alkaako kirjoitus ISOLLA KIRJAIMELLA. toki pilkkuja voi sillain pistää että on helpompi lukea, mutta tuo ylimääräinen pätemisen tarve näissä kirjoitus asioissa on kyllä perseestä :david:
 
neutraali sanoi:
:offtopic: samaa mieltä, valitettavasti täällä on aina nuita perkeleen näsä viisastelijoita viisastelemassa näistä kirjoitus asioista. siis ketä vittua oikeesti voi kiinnostaa alkaako kirjoitus ISOLLA KIRJAIMELLA. toki pilkkuja voi sillain pistää että on helpompi lukea, mutta tuo ylimääräinen pätemisen tarve näissä kirjoitus asioissa on kyllä perseestä :david:
No eiks tämä sinunkin posti ole yhdenlaista vatvomista? Vatvot kun muut vatvoo ja nyt minä vatvon kun sinä vatvot kun muut vatvoo...? Mutta tämähän on keskustelupalstan suola!
 
neutraali sanoi:
:offtopic: samaa mieltä, valitettavasti täällä on aina nuita perkeleen näsä viisastelijoita viisastelemassa näistä kirjoitus asioista. siis ketä vittua oikeesti voi kiinnostaa alkaako kirjoitus ISOLLA KIRJAIMELLA. toki pilkkuja voi sillain pistää että on helpompi lukea, mutta tuo ylimääräinen pätemisen tarve näissä kirjoitus asioissa on kyllä perseestä :david:

ei siinä minusta ole mitään pätemistä jos pyytää toista kirjoittamaan ihan sillä peruskoulussa opetettavalla lauseopilla niin kaikkien muiden on helpompi lukea sitä minä ainakin useimmin miten jätän jotain posteja varsinkin pitempiä lukematta jos tekstiä ei ole jaettu kappaleisiin ja siinä ei ole minkäänlaisia välimerkkejä koska muuten se lukeminen on ihan hanurista nämä vatvomispostit mukaanlukien tämä voitaisiin poistaa tai sitten tähän threadiin lukko kun maken kuviot pakkotoiston kanssa selviävät ja uusi threadi kehiin jeespoks
 
Back
Ylös Bottom