BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
No ei kuvien suhteen mitään neuvottelemaan aleta, kuhan otetaan makeet kuvat ja annetaan faneille sitä mitä ne haluaa. Jos siitä nyt maksaa pitää että annetaan faneille mitä ne haluaa, niin metsässä ollaan.
miksei sireeni ja virtamo voi antaa vaikka omasta pussista jonku euron hehän ne hyötyy kaikistä tänne tulevista jutuista markon juttuja täälläkin seurataan eniten eli ehkä kannattas sijoittaa siihen mikä ihmisiä kiinnostaa mutta ei kaikki pitää olla ilmaista ja paskat.
 
Mike sanoi:
No mehän täällä juuri viritellään oikein keräystä Makelle. Jos sä olet Maken taustajoukoissa niin kannattaisko vähän paremmin ilmaista itseään? Ei nyt anna hirveän hyvää kuvaa hommasta tämä.
niin justiinsa se on yksi neuvottelemisen arvoinen asia pitäähän ihmisten saa da jotain jos ne haluaa auttaa rahallisesti esim juuri niitä kuvia tai jotain
 
Hannelina_21 sanoi:
miksei sireeni ja virtamo voi antaa vaikka omasta pussista jonku euron hehän ne hyötyy kaikistä tänne tulevista jutuista markon juttuja täälläkin seurataan eniten eli ehkä kannattas sijoittaa siihen mikä ihmisiä kiinnostaa mutta ei kaikki pitää olla ilmaista ja paskat.

Mun on hirveän vaikea hahmottaa, että miten Mike hyötyy siitä, että mä nyt katon tätä threadia. Selvennä vähän. En myöskään ymmärrä, miksi kirjoitat noin vihaisesti, koska koko threadi on vilpitöntä fanien puolelta tulevaa kehumista ynnä muita altruistisia ideoita.
 
ringside sanoi:
Mun on hirveän vaikea hahmottaa, että miten Mike hyötyy siitä, että mä nyt katon tätä threadia. Selvennä vähän. En myöskään ymmärrä, miksi kirjoitat noin vihaisesti, koska koko threadi on vilpitöntä fanien puolelta tulevaa kehumista ynnä muita altruistisia ideoita.
et ymmärrä vai mitä enemmän täällä käy porukkaa sitä enemmän o n maksullisia vip-jäseniä ja sitä enemmä todennäköisesti menee ravinteita kaupaksi ei faneja kohtaan todellakaan mitään niiltä marko on saanut täältä enemmän kiksejä kuin mistään muulta saitilta täällä on uskottu ja tuettu uskomattomalla tavalla meni hyvin tai huonosti altruistisia ideoita aina tarvitaan
 
Hannelina_21 sanoi:
et ymmärrä vai mitä enemmän täällä käy porukkaa sitä enemmän o n maksullisia vip-jäseniä ja sitä enemmä todennäköisesti menee ravinteita kaupaksi ei faneja kohtaan todellakaan mitään niiltä marko on saanut täältä enemmän kiksejä kuin mistään muulta saitilta täällä on uskottu ja tuettu uskomattomalla tavalla meni hyvin tai huonosti altruistisia ideoita aina tarvitaan
viha ja kiukku kohdistuu kaikkiin jotka hyötyy rahallisesti mutta eivät ole valmiita mistään maksamaan
 
Tehkää Maken nykykunnosta juliste. Treenikuva salilla ilman paitaa. Tämänhetkisen kunnon poseerauskuvaa Marko tuskin haluaa maailmalle leviävän.

Juliste pakkiskauppaan myyntiin. Nimikirjoituksella varustettuun julisteeseen kunnon kannatushinta ja erotus kokonaan Makelle. Pieni osa nimmarittomienkin julisteiden tuotosta Makelle.
Kaupan sivulle kuva julisteesta pienessä koossa, niin tietää mitä tilaa.

Yksinään Make ei voi noita myydä, mutta pakkiskaupan tilauksien ohessa julisteiden postituskulut ovat nolla ja hinta pysyy inhimillisenä.

Julisteiden kauppa kyllä käy, kun postailette tänne vähän kuulumisia Maken treeneistä yms. Maken edellisten esiintymisten alan lehdissä jälkeen on kasvanut kokonaan uusi pakkista lukeva ja salilla käyvä sukupolvi, joka ei Makesta paljoa tiedä. Tiedottamista siis lisää.

Ja Makesta ulkomaisissa lehdissä (ja kotimaisissa, jos se mm. KP:lle sopii) julkaistaviin juttuihin kannattaa ympätä mukaan pakkiskaupan osoite, josta julisteita saa. Pakkiskauppaan ohjeet englanniksi, jos ei vielä ole. Maken omilta nettisivuilta ette koskaan pysty myymään julisteita ilman kunnon softia. Aika harva tosifanikaan jaksaa soitella johonkin puhelinnumeroon ja lähettää rahaa kirjekuoressa, siinä toivossa, että saisi joskus julisteensa.

Eukonkannon MM-kisat olivat hyvä alku. Kierrätte vielä muitakin kissanristiäisiä ja saatte Makesta tehtyä ehkä julkkiksen Suomen mittakaavassa. Sitä julkisuutta voi sitten kisamenestyksen myötä laajentaa ulkomailla. Uskokaa pois, kyllä alkavat julisteet tehdä kauppansa, kun naama näkyy lehdissä. Marko on kiinnostava persoona ja voisi vallan hyvin vierailla ainakin urheiluhenkisissä TV-ohjelmissa.

Antakaa anteeksi, että paasaan ja opetan asiaa, josta en mitään tiedä, mutta sain kaupasta ilmaiseksi 25 euron sacherkakun ja alkaa olla pienoinen sokerihumala ;)
 
Hannelina_21 sanoi:
viha ja kiukku kohdistuu kaikkiin jotka hyötyy rahallisesti mutta eivät ole valmiita mistään maksamaan
No kiva kuulla että jo vihaat meitä. Kukahan tätä saittia pyörittää? Pakkotoistolla on ihmisiä aivan helvetisti, eikä suurin osa tue mitenkään Pakkotoistoa. Minä en kuitenkaan koskaan vihaan Pakkotoiston käyttäjiä, vaan olen vilpittömästi iloinen jos joku täällä käy. Make tarvitsee julkisuutta paluullaan ja tätä kautta hän sitä saa enemmän kuin mistään muualta.
 
Täällä tuntuu olevan useampikin näitä muutaman postauksen tyyppejä, joista ilmeisesti jokainen on olevinaan jonkin sortin manageri makelle ja kaikki on niin hemmetin hyvin perillä kuvioista. :jahas:
Toinen haukkuu KP:tä, toinen taas moittii maken motivaatiota ja joku huutelee muuten vaan rahaa maken "treenivaatteisiin".
Hienoahan se on, että Makesta ollaan kiinnostuneita ja ainakin puheiden asteella jokainen meistä tukee miestä, mutta jos jätetään noi bisnesasioiden hoito niille kelle se kuuluukin?
:zzzz:
 
Mike sanoi:
. Make tarvitsee julkisuutta paluullaan ja tätä kautta hän sitä saa enemmän kuin mistään muualta.

Tolla Hannelinan logiikalla sä voisit Mike ihan hyvin kirjoittaa, että "tajusin tässä juuri, että tässä aika haipakkaa annetaan ilmaista mainosaikaa Makelle, että pistätkö kuule massia tulemaan, tai mä deletoin tän threadin". Mun mielestä tässä nyt todellakin nähdään ahneutta siellä missä sitä ehkä kaikkein viimeeksi on.
 
Esimerkkinä otettakoon Pakkotoiston ahneus vaikka Maija Lehtosen seminaarissa. Koko maailman kolmanneksi paras ammattilainen sarjassaan. Seminaarin hinta 5€(kaikki tulot Maijalle), Pakkotoisto ei saanut tuosta yhtään mitään, vaan otimme takkiin paikan vuokran verran. Semiaarista ei missään muualla ollut mitään mainintaa, vaikka toisia seminaareja on Pakkotoistolla mainosteltu käyttäjien toimesta, seminaareja, mihin on pääsymaksu 45€.

Eli se siitä ahneudesta ainakin meidän kohdalla.

Pidän henk. koht. Makea symppiksenä ja kaikkien aikojen kovimpana mieskehonrakentajana Suomessa. Mutta se, että käyttäjien toivomista kuvista pitäisi maksaa, ei mene enää mun kaaliin, ei varsinkaan kun itse kuvat ottaisin. Eri asia olisi jos me ottaisimme kuvia ja myisimme niitä tehden sillä tuloja.

Huomiona Maken kiinnostuksen herättämisen laajuus, tätä trediä seuraa tällä hetkellä 73 käyttäjää ja kello on 22.22 sunnuntai-iltana.
 
Eiköhän tämä homma saada ratkaistuksi. Tärkeintähän on että saadaan Marko "Supermassa" savolainen takaisin lavoille, minne hän ehdottomasti kuuluukin. Tsemppiä kauheasti Makelle!
 
Mike sanoi:
No kiva kuulla että jo vihaat meitä. Kukahan tätä saittia pyörittää? Pakkotoistolla on ihmisiä aivan helvetisti, eikä suurin osa tue mitenkään Pakkotoistoa. Minä en kuitenkaan koskaan vihaan Pakkotoiston käyttäjiä, vaan olen vilpittömästi iloinen jos joku täällä käy. Make tarvitsee julkisuutta paluullaan ja tätä kautta hän sitä saa enemmän kuin mistään muualta.
pitäisitkö vilpittömän iloisesti netti sivuja ja lisäravinne kauppaa antaisit työlle kaikkesi 24 h vuorokaudessa ja saisit siitä palkaksi kilon purkin protskua ja t-paidan et mitään muuta niillä voisit sitten mennä vilpittömän iloisena pankkiin ja maksaa laskut ja käydä kaupassa jne anna pankkiin vuokrasta vaikka se t-paita ja kassa tädille ruokaoastoksista 1/2 kiloa prostkua
 
Juu täällä kovaa vauhtia refreshataan sivua parhaan mukaan ;) Minusta hieman huolimatonta artikulointia tuolta hanneliinalta jos kuuluu Maken taustajoukkoihin. Kirjoittaisit selvemmin, ihan pisteillä ja isoilla alkukirjaimilla niin ei tarvitsisi arpoa mitä tarkoitat.

Kiinnostaa kyllä nähdä mitä tästä tulee, päästäkää se Mike nyt ottamaan ne kuvat jos Make Helsingissä tällä hetkellä vielä on.

edit. :D ^
 
Hannelina_21 sanoi:
pitäisitkö vilpittömän iloisesti netti sivuja ja lisäravinne kauppaa antaisit työlle kaikkesi 24 h vuorokaudessa ja saisit siitä palkaksi kilon purkin protskua ja t-paidan et mitään muuta niillä voisit sitten mennä vilpittömän iloisena pankkiin ja maksaa laskut ja käydä kaupassa jne anna pankkiin vuokrasta vaikka se t-paita ja kassa tädille ruokaoastoksista 1/2 kiloa prostkua
Tein semmoisen muutaman vuoden vilpittömän iloisesti duunia 24/7 tämän forumin eteen. Mitään en saanut, mutta kivaa oli kun käyttäjiä tuli.
 
Mike sanoi:
Tein semmoisen muutaman vuoden vilpittömän iloisesti duunia 24/7 tämän forumin eteen. Mitään en saanut, mutta kivaa oli kun käyttäjiä tuli.
marko on tehnyt 15 vuotta vilpittömän iloista duunia ja on saanu känsiä käteen mutta kivaa on ollut että on ollut ihmisillä luettavaa ja katsottavaa
 
Back
Ylös Bottom