Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
miksei sireeni ja virtamo voi antaa vaikka omasta pussista jonku euron hehän ne hyötyy kaikistä tänne tulevista jutuista markon juttuja täälläkin seurataan eniten eli ehkä kannattas sijoittaa siihen mikä ihmisiä kiinnostaa mutta ei kaikki pitää olla ilmaista ja paskat.Mike sanoi:No ei kuvien suhteen mitään neuvottelemaan aleta, kuhan otetaan makeet kuvat ja annetaan faneille sitä mitä ne haluaa. Jos siitä nyt maksaa pitää että annetaan faneille mitä ne haluaa, niin metsässä ollaan.
niin justiinsa se on yksi neuvottelemisen arvoinen asia pitäähän ihmisten saa da jotain jos ne haluaa auttaa rahallisesti esim juuri niitä kuvia tai jotainMike sanoi:No mehän täällä juuri viritellään oikein keräystä Makelle. Jos sä olet Maken taustajoukoissa niin kannattaisko vähän paremmin ilmaista itseään? Ei nyt anna hirveän hyvää kuvaa hommasta tämä.
Hannelina_21 sanoi:miksei sireeni ja virtamo voi antaa vaikka omasta pussista jonku euron hehän ne hyötyy kaikistä tänne tulevista jutuista markon juttuja täälläkin seurataan eniten eli ehkä kannattas sijoittaa siihen mikä ihmisiä kiinnostaa mutta ei kaikki pitää olla ilmaista ja paskat.
et ymmärrä vai mitä enemmän täällä käy porukkaa sitä enemmän o n maksullisia vip-jäseniä ja sitä enemmä todennäköisesti menee ravinteita kaupaksi ei faneja kohtaan todellakaan mitään niiltä marko on saanut täältä enemmän kiksejä kuin mistään muulta saitilta täällä on uskottu ja tuettu uskomattomalla tavalla meni hyvin tai huonosti altruistisia ideoita aina tarvitaanringside sanoi:Mun on hirveän vaikea hahmottaa, että miten Mike hyötyy siitä, että mä nyt katon tätä threadia. Selvennä vähän. En myöskään ymmärrä, miksi kirjoitat noin vihaisesti, koska koko threadi on vilpitöntä fanien puolelta tulevaa kehumista ynnä muita altruistisia ideoita.
viha ja kiukku kohdistuu kaikkiin jotka hyötyy rahallisesti mutta eivät ole valmiita mistään maksamaanHannelina_21 sanoi:et ymmärrä vai mitä enemmän täällä käy porukkaa sitä enemmän o n maksullisia vip-jäseniä ja sitä enemmä todennäköisesti menee ravinteita kaupaksi ei faneja kohtaan todellakaan mitään niiltä marko on saanut täältä enemmän kiksejä kuin mistään muulta saitilta täällä on uskottu ja tuettu uskomattomalla tavalla meni hyvin tai huonosti altruistisia ideoita aina tarvitaan
No kiva kuulla että jo vihaat meitä. Kukahan tätä saittia pyörittää? Pakkotoistolla on ihmisiä aivan helvetisti, eikä suurin osa tue mitenkään Pakkotoistoa. Minä en kuitenkaan koskaan vihaan Pakkotoiston käyttäjiä, vaan olen vilpittömästi iloinen jos joku täällä käy. Make tarvitsee julkisuutta paluullaan ja tätä kautta hän sitä saa enemmän kuin mistään muualta.Hannelina_21 sanoi:viha ja kiukku kohdistuu kaikkiin jotka hyötyy rahallisesti mutta eivät ole valmiita mistään maksamaan
Mike sanoi:. Make tarvitsee julkisuutta paluullaan ja tätä kautta hän sitä saa enemmän kuin mistään muualta.
pitäisitkö vilpittömän iloisesti netti sivuja ja lisäravinne kauppaa antaisit työlle kaikkesi 24 h vuorokaudessa ja saisit siitä palkaksi kilon purkin protskua ja t-paidan et mitään muuta niillä voisit sitten mennä vilpittömän iloisena pankkiin ja maksaa laskut ja käydä kaupassa jne anna pankkiin vuokrasta vaikka se t-paita ja kassa tädille ruokaoastoksista 1/2 kiloa prostkuaMike sanoi:No kiva kuulla että jo vihaat meitä. Kukahan tätä saittia pyörittää? Pakkotoistolla on ihmisiä aivan helvetisti, eikä suurin osa tue mitenkään Pakkotoistoa. Minä en kuitenkaan koskaan vihaan Pakkotoiston käyttäjiä, vaan olen vilpittömästi iloinen jos joku täällä käy. Make tarvitsee julkisuutta paluullaan ja tätä kautta hän sitä saa enemmän kuin mistään muualta.
Tein semmoisen muutaman vuoden vilpittömän iloisesti duunia 24/7 tämän forumin eteen. Mitään en saanut, mutta kivaa oli kun käyttäjiä tuli.Hannelina_21 sanoi:pitäisitkö vilpittömän iloisesti netti sivuja ja lisäravinne kauppaa antaisit työlle kaikkesi 24 h vuorokaudessa ja saisit siitä palkaksi kilon purkin protskua ja t-paidan et mitään muuta niillä voisit sitten mennä vilpittömän iloisena pankkiin ja maksaa laskut ja käydä kaupassa jne anna pankkiin vuokrasta vaikka se t-paita ja kassa tädille ruokaoastoksista 1/2 kiloa prostkua
marko on tehnyt 15 vuotta vilpittömän iloista duunia ja on saanu känsiä käteen mutta kivaa on ollut että on ollut ihmisillä luettavaa ja katsottavaaMike sanoi:Tein semmoisen muutaman vuoden vilpittömän iloisesti duunia 24/7 tämän forumin eteen. Mitään en saanut, mutta kivaa oli kun käyttäjiä tuli.