BB PRO Marko Savolainen

Tuumalla toimeen ja tommoinen PT-koutsauskeskus sinne Antin hyvinvointijuttuun. Normivalmennus on tulossa mutta miksei myös tollainen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hulkin jos ehkä kun meibi mahdollisesti vieraaksi otatte (en tosin usko, että sponssiasioiden takia pystyy?) niin saatte varata ainakin 3h mittasen Vlogi seminaarin molekyylitasolta aina maailmanlaajuisiin kaavoihin. :) Eli eiköhän parempi ole, että tulette sinne Ylivieskan seminaaripäiville tulevalla viikolla. :)
 
Ylivieskasta sitten videota Eibin jalkatreenistä ja siihen päälle urheiluruutu-tyyppinen "miltä nyt tuntuu" -haastattelu?

Kiitos Make vlogeista! Hienoja juttuja!
 
Jos make tai jokin muu taho kuvaa, niin olen itse ajatellut pyytää lupaa. Mukava päästä seuraamaan Markon vetämää jalkatreeniä vierestä, suattaapi joutua Pekka koville.
 
Fitfarmin pt-kurssi 3000€. Kurssipäiviä muutamana viikonloppuna, sisältäen perustietoa mm. anatomiaa, lisäravinteet, kuntosaliharjoittelua jne.
 
Harkinnut myös pt koulutusta.. mutta tommonen 3kiloo on vähän suolanen hinta muutaman päivän luennosta.. Voi vittu mikä niissä maksaa? :D

No tyhmähän niissä maksaa. Etkö sinä tiedä että on rikollista antaa tyhmien pitää rahansa? Siitähän tässä on kysymys, ei mistään muusta. Kuka hyvänsä luunapilla tapettava apina voi hankkia PT:n "koulutuksen" rahalla osaamatta mitään muuta kuin ojentaa rahaa rahastajalle. Kyseessä on bisnes, eikä tässä vielä kaikki. Naurettavuuden ultimaattinen multihuipentuma oli Taluksen PT- kurssi, jolle päästäkseen tuli olla YO- todistus. Siis akateeminen PT-kurssi, ja eipä muuten ollut edes kallis, uskotko? Helpoin tapa saada PT:n oppiarvo on ottaa todistus netistä ja printata oman nimen kera. Se pätevöittää ihan samalla tavalla kuin nuo kirjekurssit, eikä maksa kuin sen a-nelosen hinnan ja vähän mustetta..
 
No tyhmähän niissä maksaa. Etkö sinä tiedä että on rikollista antaa tyhmien pitää rahansa? Siitähän tässä on kysymys, ei mistään muusta. Kuka hyvänsä luunapilla tapettava apina voi hankkia PT:n "koulutuksen" rahalla osaamatta mitään muuta kuin ojentaa rahaa rahastajalle. Kyseessä on bisnes, eikä tässä vielä kaikki. Naurettavuuden ultimaattinen multihuipentuma oli Taluksen PT- kurssi, jolle päästäkseen tuli olla YO- todistus. Siis akateeminen PT-kurssi, ja eipä muuten ollut edes kallis, uskotko? Helpoin tapa saada PT:n oppiarvo on ottaa todistus netistä ja printata oman nimen kera. Se pätevöittää ihan samalla tavalla kuin nuo kirjekurssit, eikä maksa kuin sen a-nelosen hinnan ja vähän mustetta..

Enkä varmaan ole ainoa, joka on bongannut jostain fb:n seinältä "PT KURSSIN LOPPUKOE LÄPI! IHANAA HIENOA MAHTAVAA!" päivityksiä. Voi vertailla ylpeästi kuin valmistumista fyysikoksi.
 
Olihan se ihan pakko heti kokeille noita juttuja. Heti jo ekalla kerralla ihan uusia ahaa elämyksiä!! Ei oo selkään tullu tollasta fiilistä sitte ööö koskaan. On se harmi ettei tälläsiä videoit ja opastuksia ollut olemassa sillon kun itse vielä aktiivisemmin bodaili. Lisää näitä :thumbs:
 
Kyllä! Pieniä asioita jotka ovat niin helkkarin tärkeitä. Mulla huomenna selkäpäivä (johon en saa tuntumaa) ja satavarmasti testaan kaikkia liikkeitä ajatuksen kans.
 
Millonhan tänne tulee ensimmäiset kertomaan että ei sovi naturaalille tms?

tuskin tuohon kellään muuten on mitään sanomista, mutta kyllähän tuo vähän korvaan pistää kun puhutaan kuinka kyykky on tärkeä liike käytännössä kaikille urheilijoille ja sitten tehdään etureittä eristävää kyykkyä smithissä ettei vaan mikään muu paikka väsyisi. siitä ei kyllä epäilystäkään etteikö patin kasvatuksessa toimisi. toisekseen sanottiinhan tuossakin että edistyneemmät voi vetää ronskimallakin tekniikalla, kunhan se menee perille. mielenkiintoisia pointteja muuten tuosta painon pitämisestä "rintalihaksen päällä". tuossahan kumottiin väitteitä siitä kuinka pitäisi punnertaa bodailumielessä koska rasitus menee herkästi olkapäälle sillä perinteisellä "bodypenkillä".
 
Loistavaa katseltavaa jälleen kerran. Viime aikoina alaselkäkipuiluista kärsineenä olen tehnyt kyykkyä Smithissä, mutta silti edelleen välissä on alaselkä harannut vähän vastaan. Tänään kokeilin noilla videon vinkeillä, pieni huomionkiinnitys jalkojen asentoon ja kyynärpäihin, eikä alaselkä muistuttanut olemassa olostaan yhdenkään toiston aikana. Ehdottomasti menee kokeiluun muutkin vinkit, varmasti itse kullekin paikallaan välissä siirtää huomiota treenitekniikoihin ja unohtaa jatkuva sarjapainojen ylöspäin puskeminen ainakin hetkeksi. :)
 
Back
Ylös Bottom