Nyt oli äänet kohillaan, kiitos siitä. Ari Uusitalo oli erittäin mielenkiintoinen vieras, nopeasti meni reipas puolituntinen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla alkaa olemaan loistava lauantaitraditio näiden vlogien kanssa! Kiitti Make!
No nyt kun vaikuttaa siltä että gymlogin jätkiä ei Mähösen turinat kiinnosta niin voisit ottaa Akin taikka Heinosen Tommin "piinapenkkiin" jos Tsadiin on asiaa.
Taikka miksei sitten Turusta päin Maku, tiimikaveri ja molemmilla kamppistaustaa niin jutuntynkääkin löytyis.
Heh, editoinkin ton ehdotuksen just tohon.Aki olisi mielenkiintoinen vieras samoin Maku. Pitäskö käydä Makin kanssa kehässä? No ehkä ei
Auts :(... No ei, ite tällä hetkellä opiskelemassa PT:ks ja kyllä täytyy myöntää, että se tieto mitä sieltä tulee, niin on aika ristiriidassa monen asian kanssa, mitä on kuullut pro-ukkojen suusta jne... Plus se 3000€ maksava huimat 19 päivää kestävä koulutus :D Toivottavasti ite oon ees hieman kartalla sitten tulevaisuudessa. Niin ja kiitos paljon vlogeista ja blogikirjotuksista, aivan mahtavaa katottavaa/luettavaaSen jälkeen voitte miettiä, kun otatte PT-palveluita, että onko ne ohjaajat kartalla lainkaan
Auts :(... No ei, ite tällä hetkellä opiskelemassa PT:ks ja kyllä täytyy myöntää, että se tieto mitä sieltä tulee, niin on aika ristiriidassa monen asian kanssa, mitä on kuullut pro-ukkojen suusta jne... Plus se 3000€ maksava huimat 19 päivää kestävä koulutus :D Toivottavasti ite oon ees hieman kartalla sitten tulevaisuudessa. Niin ja kiitos paljon vlogeista ja blogikirjotuksista, aivan mahtavaa katottavaa/luettavaa
Kyllä, 3000€, vähän ylikin :D...3000 €!!! Hä!!! Aletaan Arin kanssa kouluttamaan itse porukkaa
Kyllä, 3000€, vähän ylikin :D...
Yksi tuttu jonka Markokin tuntee maksoi 4500€ PT-koulutuksesta...
Täällä rapiat 4killoo ja vuoden kansainvälinen koulutus..
Siinä bisnesidea, firma pystyyn joka järjestää pt-koulutuksia. Bodailusta kiinnostuneet aloittelijat maksais varmasti mieluummin PT:lle jolla on Supermassan kirjoittama "todistus" ku Trainer4You:n läpyskä!Aika jäätäviä hintoja muutamasta viikosta. En tosin ole perehtynyt, mitä nuo sisältää. Joku joka noita järjestää vois valaista asiaa.
Siinä bisnesidea, firma pystyyn joka järjestää pt-koulutuksia. Bodailusta kiinnostuneet aloittelijat maksais varmasti mieluummin PT:lle jolla on Supermassan kirjoittama "todistus" ku Trainer4You:n läpyskä!