Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei vaan mahtuis kädet enää koukkuunKädet sais olla isommat ;)
Oisin jo lopettan koko touhun kun sen verran paljo vituttais toi hihaongelma.. ja haken köyttä...Supereita ojentajille ja hauksille olen tehnyt vuosia peräkkäin ilman ylikuntoa, ainoa ikävä puoli on ollut etteivät kädet mahdu useimpien XL tai XXL kokoisten pusakoiden tai kauluspaitojen hihoihin.
Tuohon aikaan oli kyllä äijä huonossa hapessa.
Jos näit, niin mitä mieltä olet? Onko samalla mentaliteetilla?
Painan tällä hetkellä 106 kg. Jos mentaliteetti olisi sama kuin ennen, niin painaisin noin 140 kg.
Totta on, että terveys on mennyt ja dialyysissä olin kaksi vuotta. Uuden munuaisen sain 2008 loppuvuodesta. Mitä kisahommiin tulee, niin en ihan varma ole kun näyttää, että noille käsille ei voi tehdä mitään. Halu olis kyllä kova kisata. Se on minulla vähän sama asia, kuin tuo Janne Ahosen comebackki, voin niin samaistua tuohon tilanteeseen. Jannelta puuttuu se Olympia-mitali ja niin kauan, kuin se on edes teoreettisesti vähänkään mahdollista saavuttaa, niin se ei jätä rauhaan. Itsellä ei tavoitteet enään ole ne mitkä joskus terveenä, mutta jotain on mielessä.
Morjes!
Viittaat ilmeisesti terveysongelmiin (munuaisiin)? Oliko myös piristeet tuohon aikaan muodostunut ongelmaksi?
Tsemppiä tuleviin koitoksiin kaikkien vastoinkäymisten jälkeen!
Bongattiinko vaurioitunut munuainen vahingossa normaalien verikokeiden yhteydessä vai menitkö oireiden perusteella vastaanotolle?[
Ihan tuurilla alunperin löyty, juuri verikokeissa.
Varmaan kysytty jo, mutta viestejä niin paljon, että ei pysty alkaa etsimään.
Millaisella käsiohjelmalla sait aikoinaan kätesi kasvamaan hurjiin mittoihin? Mitä liikkeitä käytit? Millaisia sarjamääriä? Toistojamääriä? Supersarjoja?
Varmaan kysytty jo, mutta viestejä niin paljon, että ei pysty alkaa etsimään.
Millaisella käsiohjelmalla sait aikoinaan kätesi kasvamaan hurjiin mittoihin? Mitä liikkeitä käytit? Millaisia sarjamääriä? Toistojamääriä? Supersarjoja?
Taitaa jostakin 94 vuoden Bodauslehdestä löytyä Maken käsitreenistä juttu. Olisiko kellään skannerin omistavalla tuota? Ranskalaista 105kg kyynärpäät paikallaan :wtf:
Ettei ollu 240 kiloa kuitenkaan?